9-5
Re: 9-5
Paturpinot tēmu - treknajos gados brālis pirka 9-5 Aero kaut kādā Rumbulas placī. Pēc laikam 3 mēnešiem motoram kirdik, taisīja toreiz Vikingos kapitālo. Iemesls bija cits, bet, cik atceros, jaucot motoru un pie viena mainot ķēdi, viņam pateica, ka ķēdes izstiepums liecina, ka nesen varētu būt mainīta, bet roļiki gan veci... kā tas var būt, tā arī nesaprotu, ka ķēde nāk komplektā.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: 9-5
Ķēdi aftermarketā var nopirkt atsevišķi. Ar savienojumu, kā velosipēdam Tāpēc jau pastāv jēdziens "ievērt".Gac wrote:Paturpinot tēmu - treknajos gados brālis pirka 9-5 Aero kaut kādā Rumbulas placī. Pēc laikam 3 mēnešiem motoram kirdik, taisīja toreiz Vikingos kapitālo. Iemesls bija cits, bet, cik atceros, jaucot motoru un pie viena mainot ķēdi, viņam pateica, ka ķēdes izstiepums liecina, ka nesen varētu būt mainīta, bet roļiki gan veci... kā tas var būt, tā arī nesaprotu, ka ķēde nāk komplektā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 9-5
Nebija tā, ka mēģinot ietaupīt, daži vienkārši neceļ ārā motoru un tādēļ nomaina tikai ķēdi, bet ne zobratus?
Un bez zobratu maiņas tā jaunā ķēde ātri vien dažu mēnešu laikā atkal izstiepjas?
Un bez zobratu maiņas tā jaunā ķēde ātri vien dažu mēnešu laikā atkal izstiepjas?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-5
Iespējams. Kas to vairs atceras - tas bija pirms 10 gadiem.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: 9-5
Bet varbūt ķēde neizstiepjas, bet gan pienācīgi nenospriegojas, sakarā ar to ka zobrata zobi nodiluši un ķēde tur vaļīgi pļurinās?lawyer wrote:Nebija tā, ka mēģinot ietaupīt, daži vienkārši neceļ ārā motoru un tādēļ nomaina tikai ķēdi, bet ne zobratus?
Un bez zobratu maiņas tā jaunā ķēde ātri vien dažu mēnešu laikā atkal izstiepjas?
Ja var ticēt šajā forumā rakstītajam, tad ķēde jāmaina ik pēc 100k. Man pat sāk likties, ka labāk skatīties uz V6 ar Opeļa motoru, jo tur zobsiksna jāmaina praktiski tik pat bieži cik ķēde,bet nav jāceļ ārā motors.
Krustojumos priekšroka ir tam, kam lielāks motors!
Re: 9-5
Es gan teiktu, ka ķēde jāmaina pēc 200000, ti parasti ~1x katra lietotāja laikā. 9-5 nomainīju. Man ir aizdomas, ka manam 9000 ķēde nav mainīta nekad, lai gan nobraukums 450000. Grab drusku, uz Zviedriju bija drusku bail braukt:lol:
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: 9-5
Diviem SAAB bija jāmaina ķēde bie max pieļaujamā izstiepuma. Vienam bija 240 k km , otram 220k
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: 9-5
Kāpēc domā, ka iepriekšējais bija mainījis? Manuprāt, 220-240 ir itin reāls nobraukums, ko var sasniegt ar rūpnīcas ķēdi. Pēdējais motors, ko iecēlu savam ikdienas 9k, bija no zemspiediena jubilejnieka ar tomātu, no sievietes rokām. Ripā 230k, Latvijā kopš laikam 2003.gada, viens īpašnieks. Sliecos domāt, ka pirms padsmit gadiem, ievedot Latvijā, odometrs netika kruķīts (kaut kas ap 100k tobrīd - saprātīgi piecus gadus vecam auto no Beļģijas). Ķēdes mērījumi lika domāt, ka vēl gāzt un gāzt, uz maiņu nav vērts iespringt, lai arī motors uz galda un būtu ērti to izdarīt. Domāšu par to pēc gada, varbūt pat diviem. Tak mēs te jau ne vienreiz vien esam runājuši, ka ķēdes izstiepums visai attāli korelē ar nobraukumu. Māsas 9k OG bija 450k ripā, pēdējos 11 gadus zināmu cilvēku īpašumā un ne ķēde mainīta, ne kaut kas cits motoram darīts. Jā, pie tāda nobraukuma tiešām varēja dzirdēt graboņu.. Taču uz priekšu vēl gāja itin sprigani. Vārdu sakot - ir jau forši nomainīt laikus, pirms sanāk lielāks ieberziens, bet pie saprātīgas braukšanas gan jau visus 300k var norullēt bez bēdu un atsevišķos gadījumos tikt arī līdz 400k.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: 9-5
Pieļauju, ka nekad.....elmo wrote:Un kad iepriekšējais saimnieks bija mainījis?tranquillo wrote:Diviem SAAB bija jāmaina ķēde bie max pieļaujamā izstiepuma. Vienam bija 240 k km , otram 220k
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: 9-5
Trešam SAABam bija 330k km un ķēde arī nebija mainīta, bet saucieni dzirdami, ka tomēr vajadzētu. Aprāva šāles un tā arī ķēde nebija jāmainaedijs wrote:Kāpēc domā, ka iepriekšējais bija mainījis? Manuprāt, 220-240 ir itin reāls nobraukums, ko var sasniegt ar rūpnīcas ķēdi. Pēdējais motors, ko iecēlu savam ikdienas 9k, bija no zemspiediena jubilejnieka ar tomātu, no sievietes rokām. Ripā 230k, Latvijā kopš laikam 2003.gada, viens īpašnieks. Sliecos domāt, ka pirms padsmit gadiem, ievedot Latvijā, odometrs netika kruķīts (kaut kas ap 100k tobrīd - saprātīgi piecus gadus vecam auto no Beļģijas). Ķēdes mērījumi lika domāt, ka vēl gāzt un gāzt, uz maiņu nav vērts iespringt, lai arī motors uz galda un būtu ērti to izdarīt. Domāšu par to pēc gada, varbūt pat diviem. Tak mēs te jau ne vienreiz vien esam runājuši, ka ķēdes izstiepums visai attāli korelē ar nobraukumu. Māsas 9k OG bija 450k ripā, pēdējos 11 gadus zināmu cilvēku īpašumā un ne ķēde mainīta, ne kaut kas cits motoram darīts. Jā, pie tāda nobraukuma tiešām varēja dzirdēt graboņu.. Taču uz priekšu vēl gāja itin sprigani. Vārdu sakot - ir jau forši nomainīt laikus, pirms sanāk lielāks ieberziens, bet pie saprātīgas braukšanas gan jau visus 300k var norullēt bez bēdu un atsevišķos gadījumos tikt arī līdz 400k.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver