Saab 9-3 og 2.3T (Pārdots)

User avatar
aleksis
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 74
Joined: Tue Feb 21, 2012 10:58 am
Location: Riga

Saab 9-3 og 2.3T (Pārdots)

Post by aleksis »

Tiek tirgots: 2001.g Saab 9-3 og 2.3T Benzīns ar gāzi. Šeit daži šo auto droši vien jau pazīst.
Auto stāvoklis ir normāls, virsbūvei ir mazi bojājumi, bet nekas traģisks. Visu neesmu paspējis novērst.

Cena 2200 EUR, esmu gatavs diskusijām.


Image
Last edited by aleksis on Wed Jun 08, 2016 9:58 am, edited 3 times in total.
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 454
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by Kabrio »

kāds CSN bijis? Priekša bišķiņ apdauzīta izskatās :?
User avatar
aleksis
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 74
Joined: Tue Feb 21, 2012 10:58 am
Location: Riga

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by aleksis »

Nē, nummura zīme ir saburzīta, jo, cik atceros, bija braucot izkritusi. Un vēl - priekšējā bampera moldingam lobās nost krāsojums, kas papildus piedod tādu skatu varbūt.
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by martinnos »

Piedod par uzbraucienu... BET - no Tevis pārdevējs ļoti s*dains...
Es neesmu to auto dzīvē redzējis, bet, iespējams, man ir interese par to. Labprāt uzzinātu vismaz dažus "sīkumus", netērējot laiku zvanot Tev.
Vismaz primitīvi - kārba, salons, citas ekstras varēji taču pierakstīt... Un vairāk kā vienu bildi ielikt...
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by elmo »

Pietiks, kad uzrakstīsi, kas bija auto iepriekšējais saimnieks! :)
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by martinnos »

elmo - tas automātā atceļ visus iepriekšējos jautājumus?
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8241
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by lawyer »

Tas taču ir Pelēcis :wink: "1.8t varbūt..." :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by elmo »

Nu šī foruma lietotāji lielākoties zina kas ir "pelēcis", tāpat kā viņa brālis "melnis". :D
Nezinu kāda šobrīd ir auto kondīcija, bet pēdējo reiz kad sanāca ar viņu braukt, visu dienu bija smaids līdz ausīm! :twisted:
No skata parasts 9-3 Og ar manuālo kārbu un pabriesmīgu audio sistēmu!
Par tā auto zs un Nm prasi gan jau ka Ārnijam, bet nu kā saka Bentley un Rolce Rolce reklāmās - jauda pietiekama! :) un tā laikam arī ir galvenā un vienīgā extra ko vērts pieminēt! Pārējais viss ir mazsvarīgs! :)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8241
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by lawyer »

Tas ir pirmo gadu 9-3og Aero ar atšķirīgiem beņķiem, stūri, īsākām atsperēm, cietākiem amortiņiem (oriģinālajiem nevis KONI), standartā ar 2.0T dzinēju, bet šim ir 2.3T ar T7 vadību un šī modifikācija laikam notika, uzliekot vienkārši 2.3 dzinēja galvu, bloks palika no vecā 2.0. Tam pa virsu laikam tika uzlikta ARTEH demo lpg iekārta - lai nodemonstrētu, ka ARTEH māk uztaisīt tā, lai ar lpg pabarotu tos 250+ zs.

Manuprāt, ļoti labs izejmateriāls, lai uztaisītu trases/ziemas monstru - dzinējs jau ir, jāsalasa tik pārējais :twisted:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by Arnijs »

lawyer wrote:Tas ir pirmo gadu 9-3og Aero ar atšķirīgiem beņķiem, stūri, īsākām atsperēm, cietākiem amortiņiem (oriģinālajiem nevis KONI), standartā ar 2.0T dzinēju, bet šim ir 2.3T ar T7 vadību un šī modifikācija laikam notika, uzliekot vienkārši 2.3 dzinēja galvu, bloks palika no vecā 2.0. Tam pa virsu laikam tika uzlikta ARTEH demo lpg iekārta - lai nodemonstrētu, ka ARTEH māk uztaisīt tā, lai ar lpg pabarotu tos 250+ zs.

Manuprāt, ļoti labs izejmateriāls, lai uztaisītu trases/ziemas monstru - dzinējs jau ir, jāsalasa tik pārējais :twisted:
Bik palabošu. Auto tika paņemts no Vācijas ar 78tk noskrējienu un nokautu motoru. (eļļa nebija mainīta VISPĀR) Pārējais stāvoklis - labs, jo pa nepilniem 80tk pa bāņiem šādam auto neko īsti salauzt nebija iespējams. Tika uzsūtīta 2,3 motora apakša, Viggen vadības bloks, Viggen sajūga komplekts un jauna TD04. Nu tur pa ceļam jaunas bremzes, Simons, ECU apgreidi..., LPG Stella ar VegaSport reduktoru Sakrāmēju to visu un nobraucu pa Latviju ap 80tk. Tālāk mūsu ceļi šķīrās.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by martinnos »

elmo - ok, vecais Arņa 9-3... Apgreidots, u.t.t... Vai tas kaut ko liecina par mašīnītes pašreizējo stāvokli? Ņemot vērā, ka pie Arņa tā nav jau kādu laiku...
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by Vilcins »

Neliecina pilnigi neko,cilveki ir dazadi um tapat saimnieki saviem auto tiesi tapat,vins tikpat labi var uz doto momentu but kartigi nobraukst,nekopts auto.
Tapec jaskatas dzive un jarauj augsa uz pacelaja,un jaizgaz vai stalli kumeli vel palikusi.
Mans subjektivais viedoklis.
User avatar
aleksis
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 74
Joined: Tue Feb 21, 2012 10:58 am
Location: Riga

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by aleksis »

Re kā šis auto te pats mēģina pārdoties...

Nopirku viņu pirms pus gada un esmu nobraucis kopā aptuveni 1500 Km, braukāju katru dienu uz darbu. Pa tam lāgam salīdzinoši daudz kas ir labots. Pats par auto stāvokli vairāk neko nevaru teikt kā tas ir normāls, neesmu līdis iekšā un skatījies pats. Vienīgais - pēc pagājušās nedēļas servisa apmeklējuma, kad uzpildīja kondicioniera šķidrumu, salonā pasažiera pusē ir parādījusies dīvaina burbuļojoša skaņa.

Un speciāli martinnos - ir manuālā kārba, liekas ļoti īsa; ādas vecais aero salons ar elektriskajiem krēsliem abās pusēs, drusku nobružāti priekšējie beņķi, bet aizmugurējie ir vēl spīdīgi; elektriski logi un lūka; virsbūvi derētu pielabot šur tur.
User avatar
jastr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2851
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:07 am
Location: LV

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by jastr »

Pirms Alekša un pēc Arnija tas auto bija manā īpašumā :)

Numura zīmes bēdīgais paskats ir mans nopelns, jo man viņa nokrita uz bāņa Vācijā, braucot benzīntankā. Tur vairākas mašīnas paspēja viņai pāri pārbraukt un dzīvojot pa Beļģiju vēl visādi auni ar piekabes āķiem padarīja savu :D (pēdējā teh apskatē pat saņēmu aizrādījumu par nelāgo zīmes stāvokli :D)

Kārba ir īsa, jā. un tas mani piebesīja dzīvojot valstī, kur ārpus pilsētām braukšana konstanti notiek ar 120++ ļoti būtu prasījies 6. robs. bet priekš lv ātrumiem tā nebūtu baigā problēma.

Es viņai paspēju nomainīt vasaras riepas, kondiškas sūkni un priekšējo stiklu no tādām relatīvi lielām lietām.




btw, Arnij, tu man teici, ka viņa ir no Itālijas, nevis de...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Saab 9-3 og 2.3T

Post by elmo »

martinnos wrote:elmo - ok, vecais Arņa 9-3... Apgreidots, u.t.t... Vai tas kaut ko liecina par mašīnītes pašreizējo stāvokli? Ņemot vērā, ka pie Arņa tā nav jau kādu laiku...
Pilnīga taisnība! Gribi liecību uz papīra, dzen uz Arteh un prasi diagnostiku! :wink:
Post Reply