edijs wrote:Man šķiet, ka termins "pilnīgs līķis" ir visnotaļ diskutabls. Ja tā sāktu tiešām pedantiski piekasīties, tad beigās izrādītos, ka arī mans Black Jet ir tuvu tādam stāvoklim. It kā tikko kā sakrāmēts kopā un savests pilnīgā kārtībā, izskatījis skati, utt., taču pāris mēneši pabraukti un kaut kas pirms dažām dienām sācis piekarē klabēt/grabēt, viens spilvens jāmaina (lai gan abi, ko uzliku, bija tik tiešām labi), sāka spiest eļļu ārā gar to vāciņu, kas virsū eļļas sūknim (tur sākumā ar jaunu blīvi nekādi nesanāca dabūt spiedienu, tāpēc uzlikām veco, bet vēl it kā labo blīvi - un ar to tagad spiediens ideāls, taču pil), priekšējie spārni joprojām nav nomainīti un esošos potenciāls pircējs varētu nodēvēt par izmetamiem, aizmugurē bremžu trubas ar steigu jāmaina, sāka sulot pirms dažām dienām no puvuma, aizmugurējos spārnos apakšā var atrast rūsas aizmetņus, ko vajadzētu laicīgi izskaust, nevis braukt ziemu un tad raudāt gaužas asaras, utt. utjp. Tātad, ja šo auto no manis kāds paņemtu par teiksim 2000 latiem, tad mierīgi varētu atrast vēl pēc rocības iespējām daudz kur ieguldīt.
Bet tas jau nenozīmē, ka auto slikts vai, pasargdies', par līķi nodēvējams.
Ai, daa beidz taču!
Atver pirmo ši topa lapu un izlasi tur divos postos uzskaitīto mainīto detaļu klāstu, tad brīdi piemet galvā cik liels % no kopējā detaļu
skaita mašīnā tas ir un cik tieši līķis viņa bija sākotnēji.
Tur piemēram vel nav uzskaitīti visādi sīkumi kuri ar KoreFun palīdzību tika nomainīti(klimas bloks, lielākā daļa vakum trubiņu bija saspraustas kur nu pagadās, kartera vent. vārsts bija otrādi uzlikts un turba pūta karterī, apc trubiņas bija nepareizā secība saslēgtas, stiklu apskalotaji pūta šķidrumu motortelpā utt).
Lielākā daļa tūninga tika veikta vnk remonta vietā- galvas uzlabošana, jo esošā bija tiktāl saplaisājusi, ka eļļu pūta litriem, izplūdes, jo oriģinālais vnk nebija rokās paņemams, bremzes, jo tikai priekšējais un aizmugurējais kreisais rats bremzēja, kluču nebija, bet diski visp brīnumainā kārtā tik tievi esam vel ļāva bremzēt, amortizātori aizmugurējie vnk tukši, priekšējie praktiski nestrādāja, griestu apšuvumu joprojām neesmu sabriedis nomainīt, ta arī stav ar melnu baloniņu nopūsts( nu fig viņ zin kā neievēroju, laikam tadēļ, ka bija vakars), kārbu nācas praktiski restaurēt( nu suds, pie reizes padariju stipraku un ātrāk slēdzās), visi (!!!) spilveni bija norauti
utt utt utt
Tā pa lielam šī gada laikā esmu to auto atrestaurējis.
Iegades brīdī tā auto maksimālā tirgus vērtība pēc aizvesšanas pie Arteh būtu 250-300 LVL MAKSIMUMS!
Tad kad Tu viņu pirmoreiz ieraudziji viņa jau bija saņēmusi 3000 LVL investīciju caur gadīgajām Arteh rokām un kā atceries
bija tikai blāva ēna blakus tavam Jet
Jā, tagad ja nomainīt spārnus(vnk rokas nedaiet, pat spārni balkonā), salabot vadītāja sēdekli, pielabot pr. lūpu un nomainīt griestu apšuvumu
auto ir pavisam nesliktā stāvoklī, bet vai tas bija to vērts es īsti nezinu.
Domāju, ja 6k LVL ieliktu Tavā Jet vai Gustava ex sarkanajā tad man pagalmā stāvētu kkas tuvs jaunam auto, bet šeit tikai
ļoti neslikts 20 gadīgs