9-5
Re:9-5
Bet autoram, vajadzētu noskatīt, kas patīk un neliekas krimināli nobraukts un obligāti dzīt uz diagnostiku, uz Vestienas ielu. Tur arī pārbaudīs un arī pastāstīs par tiem knifiem. Dārgākais ir ķēdes maiņa (~500 ls), kas droši vien daudziem arī ir pārdošanas iemesls...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:9-5
Mūsdienās veiksmīgi biznesmeņi nebrauc ar tik lētiem auto :woohoo: :woohoo: :woohoo:Nils wrote:Tie laiki jau sen ir pagājuši, nolaižamies uz zemes. :laugh:Ainars wrote:ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
Re:9-5
Jā, jo daži ir ielikuši gāzi un vairs neskaitās :DNils wrote:Tie laiki jau sen ir pagājuši, nolaižamies uz zemes. :laugh:Ainars wrote:ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:9-5
Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:9-5
Es gan teiktu, ka tikai daži vēl ir palikuši, kas negāzē!:laugh:andrisem wrote:Jā, jo daži ir ielikuši gāzi un vairs neskaitās :DNils wrote:Tie laiki jau sen ir pagājuši, nolaižamies uz zemes. :laugh:Ainars wrote:ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
Re:9-5
Kas tas Tev par saabu ar mikrosirdi, ka tikai 10 litrus tērē?:-)andrejsb wrote:Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
Re:9-5
Jauktajā ciklā 50% štrāse, 50% haupštāte, tā arī sanāk. Sirds parastā - 2.3t. Braukšanas stils mierīgs. 5-robu tomāts. Vasara. Protams, ja spiest gašeti var arī kudiš vairāk izspiest. Ziemā, mīcoties pa piesnigušajiem pagalmiem protams bija kudiš vairāk.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:9-5
Ne jau degvielas patēriņā tā starpība rodas, 9-5 ir bēdīgi slavens ar tādām problemātiskām un dārgām lietām kā jau pieminētā ķēdes maiņa, DI kasetes nodegšana, kartera ventilācijas problēmas, CKP sensora, Throttle body un gaisa masas mērītāja izbeigšanās u.c. lietām, kuras, šķiet, tādam 5.sērijas bembim vnk neizbeidzas vai arī, ja izbeidzas, tad ir pieejami daudz dažādi aftermarket izstrādājumi, par kuriem nav jāatloka simti LVL...andrejsb wrote:Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:9-5
Tad jau varētu teikt, ka 9000'šais arī ir bēdīgi slavens ar savu ķēdi, DI kaseti, throttle body (tie, kam elektroniskā drosele), CKP un MAFs arī mēdz nobeigties >92.gada modeļiem.
Bet būsim reāli - DI kaseti var arī lietotu uzlikt un braukt dziedādams, neviens nespiež pirkt jaunu. DI konstrukcija nav nekāda raķešu zinātne, lai varētu apgalvot, ka ar lietotu ir kā ar bitēm, drošāk jaunu, utt. Nosvilt var arī pilnīgi jauna, kā mēs te zinām no kolēģu pieredzes.
Ķēde - ja maiņa nebūs aiz kalniem, tad arī auto cena būs atbilstoša (vai nokaulējama), lai uz starpības rēķina to ķēdi nomainīt nebūtu pārlieku sāpīgi. Un tas pat varbūt ir labāks variants, nekā pirkt ar it kā labu ķēdi un pēc pāris gadiem attapties pie maiņas. Priekš sevis nomaini un brauc svilpodams.
Nezinu par 9-5 throttle body, bet šķiet, ka attiecībā uz 9k tā problēma ir nedaudz uzpūsta. Pirmkārt, var nopirkt citu, lietotu droseli. Protams, ka uzvārīties gribošā šrotā noplēsīs visus 100 latus, ja zinās, ka tu bez tās detaļas nevari pabraukt vairs. Taču pazondējot apkārt ir taču arī sakarīgāki piedāvājumi. Otrkārt - nav tak tā drosele nez kāds mega sarežģīts inženierizgudrojums, attiecīgi gan jau vairumā gadījumu ir restaurējama esošā. Mums tak Vestienas ielā ir cilvēki ar zelta rokām. :) Teiksim manējo throttle body Zinītis kaut kādā veidā dabūja tādā stāvoklī, ka, phuphuphu, gads jau riņķī un problēmas kā nebijušas.
Bet būsim reāli - DI kaseti var arī lietotu uzlikt un braukt dziedādams, neviens nespiež pirkt jaunu. DI konstrukcija nav nekāda raķešu zinātne, lai varētu apgalvot, ka ar lietotu ir kā ar bitēm, drošāk jaunu, utt. Nosvilt var arī pilnīgi jauna, kā mēs te zinām no kolēģu pieredzes.
Ķēde - ja maiņa nebūs aiz kalniem, tad arī auto cena būs atbilstoša (vai nokaulējama), lai uz starpības rēķina to ķēdi nomainīt nebūtu pārlieku sāpīgi. Un tas pat varbūt ir labāks variants, nekā pirkt ar it kā labu ķēdi un pēc pāris gadiem attapties pie maiņas. Priekš sevis nomaini un brauc svilpodams.
Nezinu par 9-5 throttle body, bet šķiet, ka attiecībā uz 9k tā problēma ir nedaudz uzpūsta. Pirmkārt, var nopirkt citu, lietotu droseli. Protams, ka uzvārīties gribošā šrotā noplēsīs visus 100 latus, ja zinās, ka tu bez tās detaļas nevari pabraukt vairs. Taču pazondējot apkārt ir taču arī sakarīgāki piedāvājumi. Otrkārt - nav tak tā drosele nez kāds mega sarežģīts inženierizgudrojums, attiecīgi gan jau vairumā gadījumu ir restaurējama esošā. Mums tak Vestienas ielā ir cilvēki ar zelta rokām. :) Teiksim manējo throttle body Zinītis kaut kādā veidā dabūja tādā stāvoklī, ka, phuphuphu, gads jau riņķī un problēmas kā nebijušas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:9-5
nu hvz viss ir relatiivs. Kadu nopirksi tadu ari busi pelnijis. Un 5er bmw nav nekada Dieva daavana, kur nu vel pa leeto pirkts.lawyer wrote:Ne jau degvielas patēriņā tā starpība rodas, 9-5 ir bēdīgi slavens ar tādām problemātiskām un dārgām lietām kā jau pieminētā ķēdes maiņa, DI kasetes nodegšana, kartera ventilācijas problēmas, CKP sensora, Throttle body un gaisa masas mērītāja izbeigšanās u.c. lietām, kuras, šķiet, tādam 5.sērijas bembim vnk neizbeidzas vai arī, ja izbeidzas, tad ir pieejami daudz dažādi aftermarket izstrādājumi, par kuriem nav jāatloka simti LVL...andrejsb wrote:Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...