Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kautrīga!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kur 9-3 OG (benzīns) ir termostats? Un vai, neko neizjaucot, var tikt pie konektora? Man pa retam, pēc braukšanas pa bedrēm, termostats atsakās (temperatūras bultiņa nokrīt līdz lejai)... Domāju, varbūt kontakts zūd?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja piepeši nokrīt (nevis plūdeni nolaižas), tad, iespējams, nāksies mainīt pašu devēju. Devējs OEM bija kkur ap 20Eur. Ja vien priekšā nav gāze, maiņa 10min.martinnos wrote:Kur 9-3 OG (benzīns) ir termostats? Un vai, neko neizjaucot, var tikt pie konektora? Man pa retam, pēc braukšanas pa bedrēm, termostats atsakās (temperatūras bultiņa nokrīt līdz lejai)... Domāju, varbūt kontakts zūd?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu, vakar bija tā, ka bultiņa uzkāpa tikai kādu 1/4, kādu laiku tur turējās (pusstundu aptuveni), pēc tam pamanīju, ka ir nokritusi līdz galam.
Šorīt atkal viss ok.
Šorīt atkal viss ok.
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja ir iespēja pieslēgt obd sūdiņu, tad var noteikt kur rakt. Ja arī tur temp uzvedās divaini, tad devējs.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ieteiktu nezīlēt, bet nomainīt abus (gan devēju, gan termostatu). Domāju, ka ~70Eur iekļausies.martinnos wrote:Nu, vakar bija tā, ka bultiņa uzkāpa tikai kādu 1/4, kādu laiku tur turējās (pusstundu aptuveni), pēc tam pamanīju, ka ir nokritusi līdz galam.
Šorīt atkal viss ok.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
OK. Tā kā patreiz tas notiek 1x mēnesī, tad ar steigu pie Jums nedošos... Pie nākamās eļļas maiņas
SAAB 9-5 Aero 2006
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Patups jautājums, bet uzdošu
Visiem 9-3 OG ir tik ļoti "ciets"? Teikšu godīgi - laikam pati "cietākā" mašīna, ar kādu ir nācies braukt...
Brīžiem liekas, ka braucu ar koka tupelēm...
P.S.
Riepas nav pārpumpētas - 2.2 atmosfēras, izmērs arī standarta 16".
Visiem 9-3 OG ir tik ļoti "ciets"? Teikšu godīgi - laikam pati "cietākā" mašīna, ar kādu ir nācies braukt...
Brīžiem liekas, ka braucu ar koka tupelēm...
P.S.
Riepas nav pārpumpētas - 2.2 atmosfēras, izmērs arī standarta 16".
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nav no mīkstājakiem auto, teikšu kā ir. It īpaši, ja vēl grab visa aizmugure (nolaižamo krēslu mehānisms), iespējams saņemt tādus komplimentus, kā - "reaktīvā kravas kaste"
Varbūt tev tur kaut kāds aftermarkets ir amartiņos?
Varbūt tev tur kaut kāds aftermarkets ir amartiņos?
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nav problēmu uztaisīt 9-3OG mīkstu. Ņemam amortiņus un atsperes no 2.0i un liekam uz 15` 195/65R15.martinnos wrote:Patups jautājums, bet uzdošu
Visiem 9-3 OG ir tik ļoti "ciets"? Teikšu godīgi - laikam pati "cietākā" mašīna, ar kādu ir nācies braukt...
Brīžiem liekas, ka braucu ar koka tupelēm...
P.S.
Riepas nav pārpumpētas - 2.2 atmosfēras, izmērs arī standarta 16".
Tikai tas auto tad vadīsies ļoti apšaubāmi.
P.S. Riepas uz 16` - kāds izmērs?
Standartā nāk 15`.
Aero ir gan 15, gan 16`, Viggen - 17`
Ja izmērs ir augstumā 50-55, tad tas arī izsaka to, ka paciets.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nezinu, kas tev tur ir sajāts, bet manam nekas aizmugurē vispār neizdod ne mazāko skaņu, priekšā gan dzirdu, ka grab tumbu pārsegi.
Martinno, man iet diezgan mīksti, poli bukses tikai stūres reikai.
Bet man palika cietāks pārējot no 205/50/r16 uz 205/55/r16. Dīvaini, bet likās, ka būs mīkstāk...
Martinno, man iet diezgan mīksti, poli bukses tikai stūres reikai.
Bet man palika cietāks pārējot no 205/50/r16 uz 205/55/r16. Dīvaini, bet likās, ka būs mīkstāk...
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
205/55Arnijs wrote: P.S. Riepas uz 16` - kāds izmērs?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
nebija kkaadas extra load riepas? tas vareetu dot cietaaku braukshanu.intervall wrote: Bet man palika cietāks pārējot no 205/50/r16 uz 205/55/r16. Dīvaini, bet likās, ka būs mīkstāk...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man bij 205/60 un bija baigi OK!