Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bija šāda problēma, bet baigi neiedziļinājos sīkumos - gāzinieki nomainīja vienu detaļu un viss aizgāja kā pa sviestu.
Izmaksas, ja nemaldos, kaut kas ap 50€...
Izmaksas, ja nemaldos, kaut kas ap 50€...
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Iespējams, ka t devējs
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja saprot, ko dara un - ir zināmi parametri, tad ne obligāti. Ar kompi ir vienkāršāk.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pēc darba iekāpju auto, ieslēdzu lai uzsilst, izkāpju lai notīrītu sniegu. Bet auto aizslēdzas!
Situācija: auto rūc, bet iekšā netiec..
Gaidu, kad atvedīs atslēgas no Limbažiem uz Rīgu (dzīvoju Limbažos un strādāju Rīgā). Atslēga gan nav pieradināta, bet domāju, ka vajadzētu varēt atslēgt tāpat.
Neko sev atgadījums..
Situācija: auto rūc, bet iekšā netiec..
Gaidu, kad atvedīs atslēgas no Limbažiem uz Rīgu (dzīvoju Limbažos un strādāju Rīgā). Atslēga gan nav pieradināta, bet domāju, ka vajadzētu varēt atslēgt tāpat.
Neko sev atgadījums..
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es butu stiklu izberis. Kapeikas tapat srota maksa
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labdien,
Esmu jauns Saab 9-5 īpašnieks un ir parādijusies problēma - Nosvilst priekšējo logu tīrītāju drošinātājs. Pirmo nomainīju pirms nedēļas, šodien atkal tas pats, logu tīrītāji apstājas un jāliek vietā jauns. Kāds ir ar kaut ko tādu saskāries ?
P.S Novērojums ir, ka tas notiek pie šķidruma palaišanas uz vējstikla.
Esmu jauns Saab 9-5 īpašnieks un ir parādijusies problēma - Nosvilst priekšējo logu tīrītāju drošinātājs. Pirmo nomainīju pirms nedēļas, šodien atkal tas pats, logu tīrītāji apstājas un jāliek vietā jauns. Kāds ir ar kaut ko tādu saskāries ?
P.S Novērojums ir, ka tas notiek pie šķidruma palaišanas uz vējstikla.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paskaties, vai tev logu tīrītājiem vispār ir pareizu ampēru drošinātājs ielikts.
Ja ir, tad jāskatās provodka, gan jau, kaut kur, ir pušu. Mazgājot logus, tīrītāji nesāk, nedabiski, ātrāk kustēties?
Ja ir, tad jāskatās provodka, gan jau, kaut kur, ir pušu. Mazgājot logus, tīrītāji nesāk, nedabiski, ātrāk kustēties?
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Drošinātājs ir pareizais un nedabiski ātri tur nekas nenotiek, drīzāk otrādāk, sāk palēlināties un tad pilnībā apstājas
Tad jau laikam tā būs "masa", to pats var mēģināt labot/meklēt vai labāk sūtīt prom garāžniekiem ?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Drīzāk jau nu izklausās pēc īssavienojuma nevis masas trūkuma!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Atslēdz pr. lampu slotus un pārbaudi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Iespējams ka logu motorinā oglites nodilušas un kautkada momenta veido pārslodzi un izbliež drošeklibiicc wrote: ↑Wed Feb 07, 2018 2:36 pm Labdien,
Esmu jauns Saab 9-5 īpašnieks un ir parādijusies problēma - Nosvilst priekšējo logu tīrītāju drošinātājs. Pirmo nomainīju pirms nedēļas, šodien atkal tas pats, logu tīrītāji apstājas un jāliek vietā jauns. Kāds ir ar kaut ko tādu saskāries ?
P.S Novērojums ir, ka tas notiek pie šķidruma palaišanas uz vējstikla.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Mans 9-5 raustās tā, ka ietu uz pāris podiem. Bet kolīdz pieslēdzas gāzei raustīšanās pazūd. Jautājums: vai varu braukt līdz pirmdienai?
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nē - jānoskaidro kāpēc!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kungi, varbūt kāds var norādīt, kā risināt problēmu:
Pa retam braucot, stāvot, u.t.t. (bez jebkādām konkrētām darbībām) uz SID'a parādās: THEFT PROTECTION SYSTEM FAILURE - CONTACT SERVICE. Dažkārt auto (noparkots un aizslēgts) mēdz "kaukt" tikai ar sirēnu, bez pagriezieniem... pats no sevis.
Cik palasīju plašajā www, tad daži atsaucas uz baterijām un kondensatoriem signalizācijas sistēmā, citi uz bojātiem sensoriem, u.t.t.
Kā tad ir īstenībā? Ir labojama/likvidējama kaite?
EDIT:
Daži raksta, ka var atslēgt ar Tech2 sirēnu... ?
Pa retam braucot, stāvot, u.t.t. (bez jebkādām konkrētām darbībām) uz SID'a parādās: THEFT PROTECTION SYSTEM FAILURE - CONTACT SERVICE. Dažkārt auto (noparkots un aizslēgts) mēdz "kaukt" tikai ar sirēnu, bez pagriezieniem... pats no sevis.
Cik palasīju plašajā www, tad daži atsaucas uz baterijām un kondensatoriem signalizācijas sistēmā, citi uz bojātiem sensoriem, u.t.t.
Kā tad ir īstenībā? Ir labojama/likvidējama kaite?
EDIT:
Daži raksta, ka var atslēgt ar Tech2 sirēnu... ?
SAAB 9-5 Aero 2006