Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pildīt var kaut daudzstāvu nama pagalmā!
Pa liekam to cik daudz iepildīts var redzēt pēc svariem, uz kuriem liek freona balonu.
Normāls kantoris parasti pārbauda spiedienu sistēmā un ielaiž kontrastvielu, un tad ar ultravioleto lampu un speciālām brillēm nočeko, vai nav redzamas noplūdes, kuras jānovērš pirms pildīšanas.
9euro izklausās pārāk lēti, kaut gan, kas Neriskē, tas nedzer šampanieti.
Pa liekam to cik daudz iepildīts var redzēt pēc svariem, uz kuriem liek freona balonu.
Normāls kantoris parasti pārbauda spiedienu sistēmā un ielaiž kontrastvielu, un tad ar ultravioleto lampu un speciālām brillēm nočeko, vai nav redzamas noplūdes, kuras jānovērš pirms pildīšanas.
9euro izklausās pārāk lēti, kaut gan, kas Neriskē, tas nedzer šampanieti.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
pa lielam normaals aparaats pats paraada vai ir sisteema vesela vai neee, paradot cik labi tur vakuumu..
ja netur, tad tikai meklee kur nopluust..
vecaam mashiinaam nopluude var buut jebkur, jo sisteema ir diezgan neaizsargaata no apkartejaas vides.
teoreetiski veselaa sisteemaa gaaze turaas muuzhiigi.
ja netur, tad tikai meklee kur nopluust..
vecaam mashiinaam nopluude var buut jebkur, jo sisteema ir diezgan neaizsargaata no apkartejaas vides.
teoreetiski veselaa sisteemaa gaaze turaas muuzhiigi.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Un - kā zinās, cik vajag piepildīt? Sistēma sākumā ir jāatsūc, jāvakuumē, tad pārbauda uz spiedienu un tikai tad uzpilda kopā ar vajadzīgā daudzuma eļļu un fluoriscentu. Ja eļļas pa daudz, tā traucē saldēšanai - ja pa maz - bojā kompresoru. Arī reaģentam jābūt attiecīgi paredzētā daudzumā, lai sistēma strādātu optimāli. Tad vēl ekspansijas vārsts un sausinātāja stāvoklis/caurlaidība. (sausinātāja normāls darba mūžs ir apm. 3gadi, bet reti kurš tam pievērš uzmanību) Tad vēl - kā jau Ainārs minēja - sistēmas hermētiskums var būt mūžigs, ja tas ir kaktā iemests ledusskapis un tam nav kustīgo detaļu. Uz auto sistēma ir pakļauta motora vibrācijām un dažādām noslodzēm uz caurulēm, kas rodas paātrinājuma/bremzēšanas rezultātā, jo motors nav statisks elements, bet diezgan daudz padodas motora stiprinājumos.
Un visu šo sabaudīt un uzpildīt pa 9Euro ?
Un visu šo sabaudīt un uzpildīt pa 9Euro ?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu pa lielam jau nav starpības, vai pilda refrežeratoru vai kondišku, tas pats ledusskapis uz riteņiem jau vien ir!
Ledusskapju meistari parasti piekhaltūrē pildot kondiškas, bet nu 9Euro arī pie viņiem neierakstīsies.
Ledusskapju meistari parasti piekhaltūrē pildot kondiškas, bet nu 9Euro arī pie viņiem neierakstīsies.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki saab guru,var kāds man pastāstīt ,kā darbojas pečkas by pass vārsts.Un kā noteikt ka iet uz galu???
Vel no manas puses saab īpašnieki,ja nopērkat saabu noraujiet karteri,jo tur savācēj sietiņs mēdz būt aizaudzis, manam saab ir 181 tk, simt punktu tur neviens degunu nebija bāzis,bet sietiņš bija aizaudzis,tagad no rīta eļļas lampiņa uzreiz nodziest un dzinējs rūc ,kā jauns-klusi.
Vel no manas puses saab īpašnieki,ja nopērkat saabu noraujiet karteri,jo tur savācēj sietiņs mēdz būt aizaudzis, manam saab ir 181 tk, simt punktu tur neviens degunu nebija bāzis,bet sietiņš bija aizaudzis,tagad no rīta eļļas lampiņa uzreiz nodziest un dzinējs rūc ,kā jauns-klusi.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Arnijs wrote:Un - kā zinās, cik vajag piepildīt? Sistēma sākumā ir jāatsūc, jāvakuumē, tad pārbauda uz spiedienu un tikai tad uzpilda kopā ar vajadzīgā daudzuma eļļu un fluoriscentu. Ja eļļas pa daudz, tā traucē saldēšanai - ja pa maz - bojā kompresoru. Arī reaģentam jābūt attiecīgi paredzētā daudzumā, lai sistēma strādātu optimāli. Tad vēl ekspansijas vārsts un sausinātāja stāvoklis/caurlaidība. (sausinātāja normāls darba mūžs ir apm. 3gadi, bet reti kurš tam pievērš uzmanību) Tad vēl - kā jau Ainārs minēja - sistēmas hermētiskums var būt mūžigs, ja tas ir kaktā iemests ledusskapis un tam nav kustīgo detaļu. Uz auto sistēma ir pakļauta motora vibrācijām un dažādām noslodzēm uz caurulēm, kas rodas paātrinājuma/bremzēšanas rezultātā, jo motors nav statisks elements, bet diezgan daudz padodas motora stiprinājumos.
Un visu šo sabaudīt un uzpildīt pa 9Euro ?
nu vot kautko tādu es arī domāju, ka vai nu neko nepārbaudos vienkārši iepūtīs minimālo spiedienu lai kondiška sāk strādāt, bet ja pēc nedēļas atkail izbeigsies, tā jau nav viņu vaina
Tā kā labāk artehā iebraukšū.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
blakus oranžgaražam ir iestāde ar nosaukumu express serviss Nr.1 vai kaut kas tamliidziigs, kur pilda kondišku. tur neiesaku. attieksme pret klientiem kaa pret atkritumiem. iipashnieks baigais biznesmenis.
par oranžgaraž arī nav dzirdēts nekas labs. bet varbuut situaacija ir mainiijusies un tagad viss forshi. 9 eur ir vilinoshi bet katraa zinjaa ja saka ka jaaremontee ACC sisteema jo tur tachu viss ir beigts un labi ka liidz shim saabs nav uzpraadzis tad vispirms paarbaudi kaadaa citaa vietaa vai taa tieshaam ir. to laikam sauc par "iipasha pieeja katram klientam".
par oranžgaraž arī nav dzirdēts nekas labs. bet varbuut situaacija ir mainiijusies un tagad viss forshi. 9 eur ir vilinoshi bet katraa zinjaa ja saka ka jaaremontee ACC sisteema jo tur tachu viss ir beigts un labi ka liidz shim saabs nav uzpraadzis tad vispirms paarbaudi kaadaa citaa vietaa vai taa tieshaam ir. to laikam sauc par "iipasha pieeja katram klientam".
pr1 wrote:kāda ir adekvāta cena kondiškas uzpildīšanai?
Jo te kaimiņi OranžGaražā piedāvā pa 9 eiro to izdarīt
Un es kautkā baigi šaubos ka tur kautkas sakarīgs sanāks
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man tur strādāja draugs, pastāstīja kā tur viss notiek, un es uz turieni nebraukšu.Henry wrote:blakus oranžgaražam ir iestāde ar nosaukumu express serviss Nr.1 vai kaut kas tamliidziigs, kur pilda kondišku. tur neiesaku. attieksme pret klientiem kaa pret atkritumiem. iipashnieks baigais biznesmenis.
par oranžgaraž arī nav dzirdēts nekas labs. bet varbuut situaacija ir mainiijusies un tagad viss forshi. 9 eur ir vilinoshi bet katraa zinjaa ja saka ka jaaremontee ACC sisteema jo tur tachu viss ir beigts un labi ka liidz shim saabs nav uzpraadzis tad vispirms paarbaudi kaadaa citaa vietaa vai taa tieshaam ir. to laikam sauc par "iipasha pieeja katram klientam".
braukšu uz artehu, jo tur teiksā kā ir, neviss mēģinās pārmest pāri loceklim.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu, ne velti Oranžgaraž vairāk tiek lietots kā lamuvārds... nu, līdzīgi kā optima līnija un tamlīdzīgi Zīmoli
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki! Kāds Saab gudrais var izpalīdzt ar padomu/konsultāciju? Man ir 9-5 2002.g. facelift sedns 2.3t 136kW. Nepieciesama donora atrumkārba. Man ir automāts, tiptronic. Kāds var pateikt, kādu man meklēt un no kādiem modļiem, gads, utt..? Iepriekš saku paldies!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu, nederēs noteikti līdz 2001.gadam, nez vai vilkačiem no 2005.gada bija kaut kas citādāks AT
Varbūt var apsvērt saremontēt esošo? Citādi var sanākt, ka uzliekot lietotu, pēc pus gada nonāksi tajā pašā punktā
Varbūt var apsvērt saremontēt esošo? Citādi var sanākt, ka uzliekot lietotu, pēc pus gada nonāksi tajā pašā punktā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man jau vienu reizi 4 gadus atpakaļ restaurēja šo kārbu un atkal nobruka katrā ziņā meklēju pēc iespējas lētāku risinājumu, jo auto uzreiz tiks pārdots par pieņemamu cenu, nevis kā tagad ar kārbas defektu man par to dod 700-800 eur. Ja būtu priekš sevis, tad, protams, restaurētu veco.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šodien saskāros ar sekojošu problēmu - noslāpējot auto un izņemot atslēgu no aizdedzes, radio paliek skanot. Kādu mēnesi atpakaļ, kad bija auksts un mitrs, vienu rītu atslēga grūtāk griezās, bet pēc tam viss bija kārtībā. Tagad skatos, arī tā plāksnīte, kurai vajadzētu aizvērt slēdzenes caurumu pēc atslēgas izvilkšanas, arī neaizveras. Auto SAAB 9-5 2001.gads. Ir iespēja slēdzeni ārdīt, tīrīt, jeb jāmeklē cita (jauna?)?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Uzspied ar pirkstu un izlēks atpakaļ - man arī vienu brīdi tā bija, bet tagad normāli.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Var mēģināt tīrīt, tik pasarg dies' negāz WD40 iekšā. Vislabāk jau iedot meistariem. Drošāk jau gan jaunu, lai kādā brīdī pavisam neiestrēgst.Mahmuds wrote:Šodien saskāros ar sekojošu problēmu - noslāpējot auto un izņemot atslēgu no aizdedzes, radio paliek skanot. Kādu mēnesi atpakaļ, kad bija auksts un mitrs, vienu rītu atslēga grūtāk griezās, bet pēc tam viss bija kārtībā. Tagad skatos, arī tā plāksnīte, kurai vajadzētu aizvērt slēdzenes caurumu pēc atslēgas izvilkšanas, arī neaizveras. Auto SAAB 9-5 2001.gads. Ir iespēja slēdzeni ārdīt, tīrīt, jeb jāmeklē cita (jauna?)?
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH