Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par benzina suukni arii iedomaajos,jo no riitiem(vai arii ja ilgaaku laiku staav neruucinats) pielaizhot auto bija nedaudz jaapagaazee (30 sec.) savaadaak noslaapst.
Ka vinju var paarbaudiit? Pec skanjas tur kkam ir jaduuc?
Ka vinju var paarbaudiit? Pec skanjas tur kkam ir jaduuc?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja pagriežot atslēgu sūknis nedūc,tad izbeidzies sūknis.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Stulbs jautaajums,bet kur ir aptuvenaa suuknja atrashanaas vieta,lai zinaatu uz kuru pusi klausiitieselmo wrote:Ja pagriežot atslēgu sūknis nedūc,tad izbeidzies sūknis.
Un pagriezot atsleegu vinjam visu laiku jadūc?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Zem pakaļējā beņķa. Bet es savu sūkni dzirdu arī priekšā sēžot,kad mūzika izslēgta. Pagriez atslēgu tā lai iedegas lampiņas panelī bet nestartē,vajadzētu dzidēt ādu klusu dūkšanu, kamēr uzkačā un tad apklust.Pocs wrote:Stulbs jautaajums,bet kur ir aptuvenaa suuknja atrashanaas vieta,lai zinaatu uz kuru pusi klausiitieselmo wrote:Ja pagriežot atslēgu sūknis nedūc,tad izbeidzies sūknis.
Un pagriezot atsleegu vinjam visu laiku jadūc?
Kad manējam nosprāga sūknis, Arteh puiši to pielaida ar kaut kādu sitamo padauzot pa bākas apakšu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Dauzishana palidz paris reizes.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vainiga izraadijaas indukcijas spole (nosvilusi).
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 22
- Joined: Sat Jan 05, 2013 10:45 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
SAABs 9-5 2,3 AERO automāts. 2000g. Vai kāds zina teikt, vai 2,3t AERO un teiksim parastais 2,0t un 2,3t karbas ir vienādas? Lieta tāda, liekas ka automāts iet uz beigām un būtu tākā laiks mainīt kārbu, bet AERO kārba nez kāpec stipri atšķirās cenā!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Laikam jau tāpēc, ka vienādas, tās arī atšķiras cenā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kādi ir novērojumi,ka liekas kārbai ir ''čau''?AERO Gunis wrote:SAABs 9-5 2,3 AERO automāts. 2000g. Vai kāds zina teikt, vai 2,3t AERO un teiksim parastais 2,0t un 2,3t karbas ir vienādas? Lieta tāda, liekas ka automāts iet uz beigām un būtu tākā laiks mainīt kārbu, bet AERO kārba nez kāpec stipri atšķirās cenā!
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 22
- Joined: Sat Jan 05, 2013 10:45 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu tur diezgan garš stāsts, tātad paņēmu SAABu ar kārbas defektu iepriekšējais īpašnieks neko daudz no auto nerubī tapēc nekādu vēsturi uzzināt nevarēju. Bet nu sākumā atpakaļ gaitas nebija vispār, uz priekšu arī slēdzās diezgan sūdīgi, konstatēju ka eļļa vairs nav sarkana, bet gan tumši brūna un smirdēja pēc degušas. nu principā viss tākā būtu skaidrs, kārba ir kirdik! bet tākā eļa man ir piejema bez maksas, tad nu izdomāju paeksperimentēt, un nomainīju eļļu un jau pēc pirmās maiņas parādījās arī atpakaļ gaita bet nu skaidrs ka ar vienu maiņu automātam tik sūdīgu eļļu, kāda bija tai kārbā, nenomainīsi. Tad nu mainīju vēlreiz mazliet pabraukāju, apm 10km, un atkal mainu un tā sešas reizes nomainīju kārbai eļlu, līdz kamēr nu jau vismaz var redzēt ka kārbā ir sarkana eļļa! Un šobrīd principā ir tā ka viss slēdzas diezgan nevainojami, bet kādu brīdi braucot D režīmā kārba uz zemākiem robiem nepārslēdzas, apstājoties noslāpēju auto un piešķiļu no jauna un atkal viss slēdzas. Tad nu eksperimentējot konstatēju ka tad kad neslēdzu D, bet braucu ar 3 (kas gan nav diezko ekonomiski braucot pa štrāsi) tad nav nekādas vainas, viss slēdzas un nekas neuzkaras. Tas nu apmēram būtu viss!Saabich wrote:Kādi ir novērojumi,ka liekas kārbai ir ''čau''?AERO Gunis wrote:SAABs 9-5 2,3 AERO automāts. 2000g. Vai kāds zina teikt, vai 2,3t AERO un teiksim parastais 2,0t un 2,3t karbas ir vienādas? Lieta tāda, liekas ka automāts iet uz beigām un būtu tākā laiks mainīt kārbu, bet AERO kārba nez kāpec stipri atšķirās cenā!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pēc manas pieredzes es tomēr kārbu remontētu nevis mainītu. Jā, tas ir dārgāk, bet drošāk. Lietotu ņemtu tikai, ja tā būtu no mašīnas ar ļoti mazu nobraukumu, nu tādu zem 100k, citādi tur ir risks paņemt tādu pašu un tad jau visa ekonomija vējā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
1.Lietotu kārbu nevar pirkt, ja nav bijusi izdevība izbraukt un notestēt kārbu pirms izcelšanas. Pats savulaik esmu šitā iegrābies un otrreiz uz tādu grābekli savā dzīvē nekāpšu.uculs wrote:Pēc manas pieredzes es tomēr kārbu remontētu nevis mainītu. Jā, tas ir dārgāk, bet drošāk. Lietotu ņemtu tikai, ja tā būtu no mašīnas ar ļoti mazu nobraukumu, nu tādu zem 100k, citādi tur ir risks paņemt tādu pašu un tad jau visa ekonomija vējā.
2. Ar remontiem arī tā ir kā ir. Savulaik kārbai pie apgriezienim virs 2k rpm (tas nebija SAABS) dažreiz izslīdēja trešais robs. Kad atdevu remontā, solīja pa 360 LVL visu sataisīt. Tad atzvanīja, teica, ka kārba izjaukta un vajag vēl papildus darbus veikt un cena pieauga līdz 420 LVL, vai es piekrītu tādiem izdevumiem. Teicu nu ok, lai jau taisa, vismaz braukšu ar apziņu, ka kārba kā jauna. Tad,kad jau bija jāparakstās par kārbas saņemšanu, cipars jau bija izaudzis līdz 620 LVL. Ar sakostiem zobiem šķīros no 620 LVL un cerību, ka tā taču tik pat kā jauna kārba, pēc kapitālā remonta.
Pirmajā brīdī šķita, ka kārba strādā kā jauna, tomēr pēc kāda mēneša, pie sportiskākas braukšanas atkal izslīdēja tas nelaimīgais trešais robs.
Ja es būtu zinājis kādas izmaksas mani sagaida (lietotas kārbas iegāde + servisa darba izmaksas+jauna eļļa+atkal kārbas demontāža+kārbas remonts+kārbas atpakaļ uzmešana+atkal jauna eļļa), diez vai būtu parakstījies uz šādiem eksperimentiem. Bet nu guvu vērtīgu mācību, aptuveni 1000 LVL vērtībā!
Katram pašam jādomā, kas izdevīgāk, lietota kārba, vai remonts, tomēr skaidrs ir viens, pret šo lietu nedrīkst izturēties tik vieglprātīgi, kā to savulaik izdarīju es.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kā kuram paveicas Ir zināms gadījums nopērk lietotu kārbu 9-5 modelim laikam 200Ls un šo baltdienu brauc un nekādas vainas
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 22
- Joined: Sat Jan 05, 2013 10:45 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu tieši tā arī ik ka ir iespējas atrast lietotu kārbu ar patieso nobraukumu ap 100k, tas nav Latvijā, bet gan Sweden un tieši tapēc varu būt drošs ka nobraukums ir patiess, un cenas ap 200-400Ls! (piegādes vai ceļa izdevumus nerēķinam, jo pats dzīvojos pa Zviedriju) Un kā tad tur īsti ir, tās kārbas tiešām visas vienādas? Nebūs tā ka paņemšu to neAERO kārbu un mans AERO kompis negribēs viņu kustināt, vai kādi citi cunduri? Tiešām nekad neesmu ar SAABa automātiem krāmējies, negribās lieku reizi raut nost kārbu, ja nederēs, tapēc gribās noprecizēt, jo kā jau mēs visi noteikti zinam, tad SAABs 9-5 nav tā mašīna kurai kārbu tā vienkārši nomainīt! Labāk tris reizes nomainītu kārbu 9-3 nekā vienu reizi 9-5!uculs wrote:Pēc manas pieredzes es tomēr kārbu remontētu nevis mainītu. Jā, tas ir dārgāk, bet drošāk. Lietotu ņemtu tikai, ja tā būtu no mašīnas ar ļoti mazu nobraukumu, nu tādu zem 100k, citādi tur ir risks paņemt tādu pašu un tad jau visa ekonomija vējā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu vispārzināms, jo lētāk nopirksi, jo dārgāk remontēsi.
Izmaksas atšķiras, dārguma virzienā, bet as ir daudz mazsvarīgāk nekā mašīnas kopējais stāvoklis pirms pirkšanas. Tas, kad nav atrodams šrotos vienmēr ir dabūnams jauns, tā kā uztraukumam nav pamata.
Kas kuram ir dārga uzturēsāna. Salīdzinot ar 9000, 9-5 ir ļoti dārgs, bet, ja salīdzina ar Volvo, es teiktu, ka ļoti lēts. Tā kā dārdzība ir relatīvs jēdziens. Remonti dažās detaļās var būt dārgāki nekā neAero. Teiksim bremzes ir citas, lielākas un dārgākas, riteņi sākas no 16", nevis 15", kā parastajam, bet nu tas toč nav uztraukuma vērts.
Ar Aero braukt ir komfortablāk, vismaz man, un atšķirība ir ļoti jūtama. Par to, ka Aero ir sēdināti neko nezinu, bet piekare atšķiras. Es savam uzliku Aero piekari, jo ar parasto nebija braukšana, tikai šupošanās vien.
Izmaksas atšķiras, dārguma virzienā, bet as ir daudz mazsvarīgāk nekā mašīnas kopējais stāvoklis pirms pirkšanas. Tas, kad nav atrodams šrotos vienmēr ir dabūnams jauns, tā kā uztraukumam nav pamata.
Kas kuram ir dārga uzturēsāna. Salīdzinot ar 9000, 9-5 ir ļoti dārgs, bet, ja salīdzina ar Volvo, es teiktu, ka ļoti lēts. Tā kā dārdzība ir relatīvs jēdziens. Remonti dažās detaļās var būt dārgāki nekā neAero. Teiksim bremzes ir citas, lielākas un dārgākas, riteņi sākas no 16", nevis 15", kā parastajam, bet nu tas toč nav uztraukuma vērts.
Ar Aero braukt ir komfortablāk, vismaz man, un atšķirība ir ļoti jūtama. Par to, ka Aero ir sēdināti neko nezinu, bet piekare atšķiras. Es savam uzliku Aero piekari, jo ar parasto nebija braukšana, tikai šupošanās vien.