Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Flesh »

envoy wrote:Tam laikam domāts tas dzeltenais puļķis, kas piesiets aukliņā karājas grabažniekā labajā pusē. Pieļauju, ka izvietojums modeļiem/gadiem atšķiras. Jātiek klāt caur salonu un jāparauj.
Nu nez... tas jau paredzēts bākas vaciņa atvērsanai :) 126 lpp
9-5 Manual
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrisem »

envoy wrote:Tam laikam domāts tas dzeltenais puļķis, kas piesiets aukliņā karājas grabažniekā labajā pusē. Pieļauju, ka izvietojums modeļiem/gadiem atšķiras. Jātiek klāt caur salonu un jāparauj.
Vai tad tas nebija bākas attaisīšanai ?

Paskaties te, iespējams varētu būt pie vainas:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=162956

Izskatās, ka jālien no iekšpuses bagāžniekā un jāņem vāka apšuvums nost un jānospiež mēlīte, lai attaisītu bagažnieku. Un tad jāsaved vadi kārtībā.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Dzeltenais puļķis ir domāts benzīnbākas vāciņam. Bagāžnieku visvieglāk būs pamēģināt atvērt ar atslēgu, kas labajā pusē lukturī. Ja tas nedarbojas, tad jālien iekšā caur aizm. atzveltni, jāravē nost apšuvums un jārausta aiz pareizajām svirām.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Flesh »

andrisem wrote:
envoy wrote:Tam laikam domāts tas dzeltenais puļķis, kas piesiets aukliņā karājas grabažniekā labajā pusē. Pieļauju, ka izvietojums modeļiem/gadiem atšķiras. Jātiek klāt caur salonu un jāparauj.
Vai tad tas nebija bākas attaisīšanai ?

Paskaties te, iespējams varētu būt pie vainas:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=162956

Izskatās, ka jālien no iekšpuses bagāžniekā un jāņem vāka apšuvums nost un jānospiež mēlīte, lai attaisītu bagažnieku. Un tad jāsaved vadi kārtībā.
Šitas stasts man bija, ka auto iegādājos. Ko itkā salaboju, bet samzliet savādāk, jo ja salabo kā pēdēja variantā, tad tos vadus nevar dabūt vietā, jo kopā ir kļuvuši "resnāki". Tāpēc savienojumu veicu dažados attālumo, lai visi to vadu savilcēji nav vienā vietā.

Tāpēc vairāk sliecos uz to ka motoriņš kaput... JO man loterijas parasti neveicas un negribētos ticēt, ka tieši motoriņu vads adevis atkal galus, jo vis pārējais vākam strāda....

Bet atslēgt nevar jo atslēga par šitiem 2-3 gadiem ir iesulbejusi... nelīdzeja pat w40 :(
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrisem »

Galvenais dabūt vaļā tagad un paspaidi ar pulti attaisīšanu, arī attaisītam vākam vajadzētu raustīt to mēlīti un klikšķēt. Pamēģini palocīt to vadu bunti un paskaties, vai kas mainās. Ja mainās, tad jau atradīsi kurš vads tieši taisa jokus.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Vispār jau slēdzenēm ir domāti citi līdzekļi, nevis WD-40..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Flesh »

KoreFun wrote:Vispār jau slēdzenēm ir domāti citi līdzekļi, nevis WD-40..
Virsū rasktīts, ka var lietot arī slēdzenēm :)
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Flesh »

andrisem wrote:Galvenais dabūt vaļā tagad un paspaidi ar pulti attaisīšanu, arī attaisītam vākam vajadzētu raustīt to mēlīti un klikšķēt. Pamēģini palocīt to vadu bunti un paskaties, vai kas mainās. Ja mainās, tad jau atradīsi kurš vads tieši taisa jokus.
Šorīt izdevās dabūt vaļā ar pulti un vaina tomēr bija vados :) Tad uz atro atradu vainīgos un zobiem un rokam sapinu kopā! Bet kā izrādijās atmiņa bija labak sataisīts nekā dzīvē(brīnums, ka tik ilgi davilka) :D Vismaz cerams, ka labos varēs atvērt, nebūs jārāvē apšuvums nost!
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrisem »

Nu re, tajau sataisīsi pa smuko un būs viss labi :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Flesh »

andrisem wrote:Nu re, tajau sataisīsi pa smuko un būs viss labi :)
Tikai jautājums kādus vadus labāk ņemt, lai pēc pāris gadiem nav atkal kaput. :huh:
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Flesh »

KoreFun wrote:Vispār jau slēdzenēm ir domāti citi līdzekļi, nevis WD-40..
Varbūt kāds var padalīties informācjā ar ko labāk atdzīvināt slēdzeni, kas atrodas likturi?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Kad Māris pārdeva man mašīnu es bardačokā atradu mazu flakoniņu ar speciālo šķidrumu slēdzenēm. Tas elles šķidrums spēja pat -30 grādos izkustināt aizlipušu, sasalušu slēdzeni. Ja Māris atcerās kas tas bija par brīnumlīdzekli, lai padalās. Es arī labprāt kko līdzīgu paņemtu, saimniecībā noderēs.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by zinitis »

KoreFun wrote:Kad Māris pārdeva man mašīnu es bardačokā atradu mazu flakoniņu ar speciālo šķidrumu slēdzenēm. Tas elles šķidrums spēja pat -30 grādos izkustināt aizlipušu, sasalušu slēdzeni. Ja Māris atcerās kas tas bija par brīnumlīdzekli, lai padalās. Es arī labprāt kko līdzīgu paņemtu, saimniecībā noderēs.
Nevajag salīdzināt pirkstu ar .....,respektīvi nesalīdzini aizsalušu slēdzeni,ar gadiem nekustinātu,sāļiem un dubļiem piedzītu,aizsūbējušu slēdzeni.... :P
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

zinitis wrote: Nevajag salīdzināt pirkstu ar .....,
Ar cīsiņu?:woohoo: :laugh:

Diez vai WD-40 un līdzīgie pret salipušiem dubļiem ir spēcīgi. Ja nu vienīgi ar to, ka no baloniņa pūš ar spiedienu:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Mana dzivokla atslega bija melna,bet pec tam kad tika virsū WD40 spīd un laistās.
Post Reply