Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
diezgan līdzīgā veidā arī es dabūju degošu airbag, un pazuda tas arī pats no sevis (pēc auto mazgāšanas atstāju vaļā durvis, un kā zināms pēc apm. 20 min SAABa kompis atslēdz visus neapzinīgā SAABa īpašnieka atstātos elektropatērētājus (maģi, gaismu, varbūt vēl kaut ko) un pēc šī gājiena airbag panelī vairs nespīd).
Tas bija jau pāris gadus atpakaļ, nu un jūtams "sliktums" nav manīts un tāpēc domāju ka tu to joku arī droši vari aizmirst.
'98 9-5 2.0 lpt
Tas bija jau pāris gadus atpakaļ, nu un jūtams "sliktums" nav manīts un tāpēc domāju ka tu to joku arī droši vari aizmirst.
'98 9-5 2.0 lpt
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai paklājiņi no 9-3OG der iekš 9-5? T.i., vai viņi msuki iegulsies iekš 9-5?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ielikt var,bet smuki nebūs :)chippy wrote:Vai paklājiņi no 9-3OG der iekš 9-5? T.i., vai viņi msuki iegulsies iekš 9-5?
P.S.
Ja ņem lietotus,tad paņem un pamēri,vai pašam apmierina kā izskatās...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tāds padumjš jautājums, uz kuru atbilde laikam jau ir skaidra, bet nu tomēr. Ir kāds veids, kā var noteikt, vai pie vainas tam, ka ventilācija nekalibrējas, ir tieši motoriņš? Runa ir par to motoriņu, kas virinā klapītes. Ir aizdomas, ka tajā brīdī, kad šim kalibrējoties būtu jāapstājas un jāgriežas atpakaļ, tas vienkārši nestājas un cenšas griezties vēl tālāk.
Tas salūzušais plastmasas štrunts ir uzlikts jauns.
Tas salūzušais plastmasas štrunts ir uzlikts jauns.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man jautājums par agregātsiksnu garumiem-
Pārtrūka siksna dēļ ieķīlēlējušā parazītruļļa (man motora variants ar vienu rulli), veikalā skatoties visādos katalogos un autodataa manam modelim uzrādās ka nepieciešama siksna 6PK2433, bet uz vecās siksnas skaidri un nepārprotami redzams uzraksts 2415. Jautājums sekojošs- vai spriegotājs spēs tos liekos 18mm nospriegot? Siksna 6PK2415 diemžēl veikalā nav pieejama :(
Pārtrūka siksna dēļ ieķīlēlējušā parazītruļļa (man motora variants ar vienu rulli), veikalā skatoties visādos katalogos un autodataa manam modelim uzrādās ka nepieciešama siksna 6PK2433, bet uz vecās siksnas skaidri un nepārprotami redzams uzraksts 2415. Jautājums sekojošs- vai spriegotājs spēs tos liekos 18mm nospriegot? Siksna 6PK2415 diemžēl veikalā nav pieejama :(
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Visticamākais jau - pati motoriņa sazobe (mēdz izdilt un raut pāri) Ja atdure nostrādā, bet motoriņš turpina griezties, tad viennozīmīgi, ka reduktora piedziņas sazobe. Jāmeklē cits - ejošs.envoy wrote:Tāds padumjš jautājums, uz kuru atbilde laikam jau ir skaidra, bet nu tomēr. Ir kāds veids, kā var noteikt, vai pie vainas tam, ka ventilācija nekalibrējas, ir tieši motoriņš? Runa ir par to motoriņu, kas virinā klapītes. Ir aizdomas, ka tajā brīdī, kad šim kalibrējoties būtu jāapstājas un jāgriežas atpakaļ, tas vienkārši nestājas un cenšas griezties vēl tālāk.
Tas salūzušais plastmasas štrunts ir uzlikts jauns.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ar papildus rulli 2615, bez ruļļa 2415... 2433 būs pa garu, ja tas ir tuvākais pieejamais garums. Vēl ir pagaidu variants apiet klimas kompresoru. Tad siksnas garums bija kkur ap 2000vovijs wrote:Man jautājums par agregātsiksnu garumiem-
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man jautājums par agregātsiksnu garumiem-
Pārtrūka siksna dēļ ieķīlēlējušā parazītruļļa (man motora variants ar vienu rulli), veikalā skatoties visādos katalogos un autodataa manam modelim uzrādās ka nepieciešama siksna 6PK2433, bet uz vecās siksnas skaidri un nepārprotami redzams uzraksts 2415. Jautājums sekojošs- vai spriegotājs spēs tos liekos 18mm nospriegot? Siksna 6PK2415 diemžēl veikalā nav pieejama :(
...bļin.... kaut kas nogļukoja.... atkartojās jautajums.... piedodiet!!!
Pārtrūka siksna dēļ ieķīlēlējušā parazītruļļa (man motora variants ar vienu rulli), veikalā skatoties visādos katalogos un autodataa manam modelim uzrādās ka nepieciešama siksna 6PK2433, bet uz vecās siksnas skaidri un nepārprotami redzams uzraksts 2415. Jautājums sekojošs- vai spriegotājs spēs tos liekos 18mm nospriegot? Siksna 6PK2415 diemžēl veikalā nav pieejama :(
...bļin.... kaut kas nogļukoja.... atkartojās jautajums.... piedodiet!!!
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
envoy wrote:Tāds padumjš jautājums, uz kuru atbilde laikam jau ir skaidra, bet nu tomēr. Ir kāds veids, kā var noteikt, vai pie vainas tam, ka ventilācija nekalibrējas, ir tieši motoriņš? Runa ir par to motoriņu, kas virinā klapītes. Ir aizdomas, ka tajā brīdī, kad šim kalibrējoties būtu jāapstājas un jāgriežas atpakaļ, tas vienkārši nestājas un cenšas griezties vēl tālāk.
Tas salūzušais plastmasas štrunts ir uzlikts jauns.
Mana SAABam bija noslīdējis zobratiņš no paša motoriņa nost par kaut kādiem pāris milimetriem un tādēļ nekalibrējās acc, bet manā gadījumā no sazobes nāca gurkstoša skaņa (lielais zobrats (klapīte) aizgriests līdz galam, bet motorītis turpina griesties, sazobe nav pietiekama (lai izturētu griezes momentu pie kāda acc saprot, ka klape ir gala stāvoklī) un mazais zobrat(liekas ka misiņa) maļ lielo(plastmasas).
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
vo vo, tieši tā man tur arī izklausās, kad palaiž acc kalibrāciju.rompe wrote:envoy wrote:Tāds padumjš jautājums, uz kuru atbilde laikam jau ir skaidra, bet nu tomēr. Ir kāds veids, kā var noteikt, vai pie vainas tam, ka ventilācija nekalibrējas, ir tieši motoriņš? Runa ir par to motoriņu, kas virinā klapītes. Ir aizdomas, ka tajā brīdī, kad šim kalibrējoties būtu jāapstājas un jāgriežas atpakaļ, tas vienkārši nestājas un cenšas griezties vēl tālāk.
Tas salūzušais plastmasas štrunts ir uzlikts jauns.
Mana SAABam bija noslīdējis zobratiņš no paša motoriņa nost par kaut kādiem pāris milimetriem un tādēļ nekalibrējās acc, bet manā gadījumā no sazobes nāca gurkstoša skaņa (lielais zobrats (klapīte) aizgriests līdz galam, bet motorītis turpina griesties, sazobe nav pietiekama (lai izturētu griezes momentu pie kāda acc saprot, ka klape ir gala stāvoklī) un mazais zobrat(liekas ka misiņa) maļ lielo(plastmasas).
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 152
- Joined: Fri Sep 11, 2009 4:13 pm
- Location: Teika
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
man te tāds laikam jau nevisai labs jautājums bet nu tomer :
vai praktiski var apmainīt automātu pret manuālo kārbu ?
tikai pašu kārbu ne kopā ar motoru. vai stiprinājumi atbilsts lai viņu vispār pievienotu ? un kas notiek ar automāta kompi, vnk tiek vienots nost ? jautāju jo no automātiem neko daudz nezinu.
p.s
nebļaujiet , tas pagaidām ir tikkai jautājums :laugh:
vai praktiski var apmainīt automātu pret manuālo kārbu ?
tikai pašu kārbu ne kopā ar motoru. vai stiprinājumi atbilsts lai viņu vispār pievienotu ? un kas notiek ar automāta kompi, vnk tiek vienots nost ? jautāju jo no automātiem neko daudz nezinu.
p.s
nebļaujiet , tas pagaidām ir tikkai jautājums :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja gribi iedzit izmisumā autoveikalu pārdevējus, tad lūdzu! Te būs kodi (visi tie der Tavam auto)
14FR-6 DPUX02, FR6KPP33X+, RC8WYP4, Q22PR-U11, RFC82LS5, BCPR6ES-11, BR21C, V99-75-0031
Man veikalā iedeva sveces priekš 98.g. SAAB 9-5 2,3T ar kodu BCPR6E-11, bet es skatos, ka Arnija dotajā kodā beigās vēl ir burts "S". Man der;es bez tā "S"?
14FR-6 DPUX02, FR6KPP33X+, RC8WYP4, Q22PR-U11, RFC82LS5, BCPR6ES-11, BR21C, V99-75-0031
Man veikalā iedeva sveces priekš 98.g. SAAB 9-5 2,3T ar kodu BCPR6E-11, bet es skatos, ka Arnija dotajā kodā beigās vēl ir burts "S". Man der;es bez tā "S"?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ķīnas ābece, ne dekoders :) Bet nu labi... :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu ja tu nevari izlasīt, tad tev nevajadzētu satraukties par to, kas tev tiek dots veikalā no kataloga ;)