Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Ja ilgi nevarēsi atrast to skaņu, tad pārbaudi, vai neklab haube pret virsbūvi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by gustavs »

ziedoniz wrote:Kas var dot maigi klabošu skaņu no priekšas piekares, ja brīvkustība uz riteni nav jūtama? Stabilizatora un amortizatoru bukses?
Jo dzirdams pat ir lēni ripinoties pa pilnīgi gludu ielu.
Neesi kādā bedrē iemaucies ar savām pastalām? Moš kkādi kordi aizgājuši pa pieskari. To baigi jūt.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Gustavs wrote:
ziedoniz wrote:Kas var dot maigi klabošu skaņu no priekšas piekares, ja brīvkustība uz riteni nav jūtama? Stabilizatora un amortizatoru bukses?
Jo dzirdams pat ir lēni ripinoties pa pilnīgi gludu ielu.
Neesi kādā bedrē iemaucies ar savām pastalām? Moš kkādi kordi aizgājuši pa pieskari. To baigi jūt.
Visa Rīga viena liela bedre. Un viena riepa svētdien priekšlaicīgi ar savu 0-3mm proķi aizgāja pie tēviem ne no kā, tā bija reāli vienīgā iespējamā vainīgā.

Šodien gan no aizmugurē sēdošā izskanēja apgalvojums, ka klab aizmugure - zinu, ka šofera vietā bieži grūti noteikt. Un ja tā ir aizmugure, tad es liekos mierā, jo to tāpat ir plānā apskatīt pirms nākamās sezonas.

Ai, OCTA tāpat vēl tikai 2 nedēļas :P
900aero clubsport #8
User avatar
walcc
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 251
Joined: Thu Aug 30, 2007 7:55 am
Location: Liepaja
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by walcc »

:D
mums šodien šī vaina pazuda. Zinam kur palika :D
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nils »

Man līdzīgas skaņas (tikai krietni izteiktākas) Ansim pazuda pēc amīšu bukšu nomaiņas šodien. :laugh:
Vecās, Scantech nogāja max pus gadu (un uz iepakojuma vēl kaut ko iedrukājuši par zviedru inženieru kvalitāti, pfff, tie varbūt ir turku zviedri?) :laugh:
Nē, nu ok, Scantech maxā 1ls/gab, bet OEM maksā 2.30ls/gab.
Īstenībā šitās amīšu bukses labprāt uzliktu no poly, lai var aizmirst.

Bilde, ar uzsvaru uz to, ka viņas nogāja ~pus gadu un braukts ir salīdzinoši maz:
Image

Tai pat laikā pozitīva reklāma par 9k priekšējām Scantech buksēm, vairāk nekā divi gadi jau riņķi, bet skatē ne pušplēsta vārda par priekšējo piekari. Nekas īpašs? Jā, ja tev priekšā piekare nav kā kartingam un vienigā šupošanās ir 205/55/R16 riepās, kurās tāpat vasaras sezonā tiek iepūstas 2.8 atmosfēras. Nākošvasar noteikti likšu zemāku profilu, skatīsimies, cik vēl novilks.
A kas man aizmugurē par buksēm, nav ne jausmas, tās vispār jau vairāk kā trīs gadus nav aiztiktas un tāpat neatrada, kur piesieties.
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

labāk pasaki kā iemocīji/ielocīji to numura paliktni iekš rear decor panel ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nils »

KurBads wrote:labāk pasaki kā iemocīji/ielocīji to numura paliktni iekš rear decor panel ...
Līdz ar nagiem, bet ielocīju. Par šo man arī radās jautājums, kādreiz bija šaurāki rāmīši? Kur tādu dabūt?
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

es pamēģināju, bet secināju, ka izskatās nedabīgi "pārgriezts" tas rāmis un atstāju apakšā BEļģu rāmīti bez kādiem uzrakstiem.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Kur un pa cik taisam savirzes? Atsauksmes?
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

Valmierā, 7 Ls
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:Valmierā, 7 Ls
Visas 3 pozīcijas 2 sviru piekarei pa 7Ls? :blink:
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

Nu:
1. visas skalas, prožektori utt. tika sakarināti
2. nomērīts/pārbaudīts
- sagāzums
- castorleņķis
- savirze
3. saregulēta savirze, jo sagāzums un castorleņķis bija ideāli.

Sagāzuma un castorleņķa korekcijas notiek ar plauktu paplāksnēm un to ielikšana/izņemšana/leņķu pārbaudīšana noteikti neietilptu 7 Ls pakalpojumā, tas tak vispār būtu pusdienas/dienas darbs.

Bet, ja tev nepieciešama tikai visu trīs rādītāju nokontrolēšana + savirzes regulēšana (stūres pirkstu atlaišana), tad JĀ, 7 Ls, pusstunda laika un patīkamas sarunas ar meistaru.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Kur c900 uz virsbūves ir rakstīts krāsas kods? :huh: Tur kur parasti - uz vidējās statnes?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

Manam ir bagažniekā uzlīme, kad paceļ grīdu uz augšu:

http://www.mysaab.lv/show_picture.php?p ... ment_id=15
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:Nu:
1. visas skalas, prožektori utt. tika sakarināti
2. nomērīts/pārbaudīts
- sagāzums
- castorleņķis
- savirze
3. saregulēta savirze, jo sagāzums un castorleņķis bija ideāli.

Sagāzuma un castorleņķa korekcijas notiek ar plauktu paplāksnēm un to ielikšana/izņemšana/leņķu pārbaudīšana noteikti neietilptu 7 Ls pakalpojumā, tas tak vispār būtu pusdienas/dienas darbs.

Bet, ja tev nepieciešama tikai visu trīs rādītāju nokontrolēšana + savirzes regulēšana (stūres pirkstu atlaišana), tad JĀ, 7 Ls, pusstunda laika un patīkamas sarunas ar meistaru.
Tā jau domāju, Rīgā tas maksā 10Ls. Bet nu ... tas ir īpašs gadījums, kad nav jāregulē sagāzums un šķērs-sagāzums. Es tieši runāju par ņemšanos ar plāksnītēm.
Tiešām neviens cits nav taisījis?
Vikingus variet neieteikt, ir taisīts. Galvenais tas, ka neatbilst manam cenu līmenim.

Neviens nav mēģinājis grosā vai favorītā?
900aero clubsport #8
Post Reply