Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja ilgi nevarēsi atrast to skaņu, tad pārbaudi, vai neklab haube pret virsbūvi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Neesi kādā bedrē iemaucies ar savām pastalām? Moš kkādi kordi aizgājuši pa pieskari. To baigi jūt.ziedoniz wrote:Kas var dot maigi klabošu skaņu no priekšas piekares, ja brīvkustība uz riteni nav jūtama? Stabilizatora un amortizatoru bukses?
Jo dzirdams pat ir lēni ripinoties pa pilnīgi gludu ielu.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Visa Rīga viena liela bedre. Un viena riepa svētdien priekšlaicīgi ar savu 0-3mm proķi aizgāja pie tēviem ne no kā, tā bija reāli vienīgā iespējamā vainīgā.Gustavs wrote:Neesi kādā bedrē iemaucies ar savām pastalām? Moš kkādi kordi aizgājuši pa pieskari. To baigi jūt.ziedoniz wrote:Kas var dot maigi klabošu skaņu no priekšas piekares, ja brīvkustība uz riteni nav jūtama? Stabilizatora un amortizatoru bukses?
Jo dzirdams pat ir lēni ripinoties pa pilnīgi gludu ielu.
Šodien gan no aizmugurē sēdošā izskanēja apgalvojums, ka klab aizmugure - zinu, ka šofera vietā bieži grūti noteikt. Un ja tā ir aizmugure, tad es liekos mierā, jo to tāpat ir plānā apskatīt pirms nākamās sezonas.
Ai, OCTA tāpat vēl tikai 2 nedēļas :P
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
:D
mums šodien šī vaina pazuda. Zinam kur palika :D
mums šodien šī vaina pazuda. Zinam kur palika :D
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Man līdzīgas skaņas (tikai krietni izteiktākas) Ansim pazuda pēc amīšu bukšu nomaiņas šodien. :laugh:
Vecās, Scantech nogāja max pus gadu (un uz iepakojuma vēl kaut ko iedrukājuši par zviedru inženieru kvalitāti, pfff, tie varbūt ir turku zviedri?) :laugh:
Nē, nu ok, Scantech maxā 1ls/gab, bet OEM maksā 2.30ls/gab.
Īstenībā šitās amīšu bukses labprāt uzliktu no poly, lai var aizmirst.
Bilde, ar uzsvaru uz to, ka viņas nogāja ~pus gadu un braukts ir salīdzinoši maz:
Tai pat laikā pozitīva reklāma par 9k priekšējām Scantech buksēm, vairāk nekā divi gadi jau riņķi, bet skatē ne pušplēsta vārda par priekšējo piekari. Nekas īpašs? Jā, ja tev priekšā piekare nav kā kartingam un vienigā šupošanās ir 205/55/R16 riepās, kurās tāpat vasaras sezonā tiek iepūstas 2.8 atmosfēras. Nākošvasar noteikti likšu zemāku profilu, skatīsimies, cik vēl novilks.
A kas man aizmugurē par buksēm, nav ne jausmas, tās vispār jau vairāk kā trīs gadus nav aiztiktas un tāpat neatrada, kur piesieties.
Vecās, Scantech nogāja max pus gadu (un uz iepakojuma vēl kaut ko iedrukājuši par zviedru inženieru kvalitāti, pfff, tie varbūt ir turku zviedri?) :laugh:
Nē, nu ok, Scantech maxā 1ls/gab, bet OEM maksā 2.30ls/gab.
Īstenībā šitās amīšu bukses labprāt uzliktu no poly, lai var aizmirst.
Bilde, ar uzsvaru uz to, ka viņas nogāja ~pus gadu un braukts ir salīdzinoši maz:
Tai pat laikā pozitīva reklāma par 9k priekšējām Scantech buksēm, vairāk nekā divi gadi jau riņķi, bet skatē ne pušplēsta vārda par priekšējo piekari. Nekas īpašs? Jā, ja tev priekšā piekare nav kā kartingam un vienigā šupošanās ir 205/55/R16 riepās, kurās tāpat vasaras sezonā tiek iepūstas 2.8 atmosfēras. Nākošvasar noteikti likšu zemāku profilu, skatīsimies, cik vēl novilks.
A kas man aizmugurē par buksēm, nav ne jausmas, tās vispār jau vairāk kā trīs gadus nav aiztiktas un tāpat neatrada, kur piesieties.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
labāk pasaki kā iemocīji/ielocīji to numura paliktni iekš rear decor panel ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Līdz ar nagiem, bet ielocīju. Par šo man arī radās jautājums, kādreiz bija šaurāki rāmīši? Kur tādu dabūt?KurBads wrote:labāk pasaki kā iemocīji/ielocīji to numura paliktni iekš rear decor panel ...
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
es pamēģināju, bet secināju, ka izskatās nedabīgi "pārgriezts" tas rāmis un atstāju apakšā BEļģu rāmīti bez kādiem uzrakstiem.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kur un pa cik taisam savirzes? Atsauksmes?
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Valmierā, 7 Ls
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Visas 3 pozīcijas 2 sviru piekarei pa 7Ls? :blink:KurBads wrote:Valmierā, 7 Ls
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nu:
1. visas skalas, prožektori utt. tika sakarināti
2. nomērīts/pārbaudīts
- sagāzums
- castorleņķis
- savirze
3. saregulēta savirze, jo sagāzums un castorleņķis bija ideāli.
Sagāzuma un castorleņķa korekcijas notiek ar plauktu paplāksnēm un to ielikšana/izņemšana/leņķu pārbaudīšana noteikti neietilptu 7 Ls pakalpojumā, tas tak vispār būtu pusdienas/dienas darbs.
Bet, ja tev nepieciešama tikai visu trīs rādītāju nokontrolēšana + savirzes regulēšana (stūres pirkstu atlaišana), tad JĀ, 7 Ls, pusstunda laika un patīkamas sarunas ar meistaru.
1. visas skalas, prožektori utt. tika sakarināti
2. nomērīts/pārbaudīts
- sagāzums
- castorleņķis
- savirze
3. saregulēta savirze, jo sagāzums un castorleņķis bija ideāli.
Sagāzuma un castorleņķa korekcijas notiek ar plauktu paplāksnēm un to ielikšana/izņemšana/leņķu pārbaudīšana noteikti neietilptu 7 Ls pakalpojumā, tas tak vispār būtu pusdienas/dienas darbs.
Bet, ja tev nepieciešama tikai visu trīs rādītāju nokontrolēšana + savirzes regulēšana (stūres pirkstu atlaišana), tad JĀ, 7 Ls, pusstunda laika un patīkamas sarunas ar meistaru.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kur c900 uz virsbūves ir rakstīts krāsas kods? :huh: Tur kur parasti - uz vidējās statnes?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Manam ir bagažniekā uzlīme, kad paceļ grīdu uz augšu:
http://www.mysaab.lv/show_picture.php?p ... ment_id=15
http://www.mysaab.lv/show_picture.php?p ... ment_id=15
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tā jau domāju, Rīgā tas maksā 10Ls. Bet nu ... tas ir īpašs gadījums, kad nav jāregulē sagāzums un šķērs-sagāzums. Es tieši runāju par ņemšanos ar plāksnītēm.KurBads wrote:Nu:
1. visas skalas, prožektori utt. tika sakarināti
2. nomērīts/pārbaudīts
- sagāzums
- castorleņķis
- savirze
3. saregulēta savirze, jo sagāzums un castorleņķis bija ideāli.
Sagāzuma un castorleņķa korekcijas notiek ar plauktu paplāksnēm un to ielikšana/izņemšana/leņķu pārbaudīšana noteikti neietilptu 7 Ls pakalpojumā, tas tak vispār būtu pusdienas/dienas darbs.
Bet, ja tev nepieciešama tikai visu trīs rādītāju nokontrolēšana + savirzes regulēšana (stūres pirkstu atlaišana), tad JĀ, 7 Ls, pusstunda laika un patīkamas sarunas ar meistaru.
Tiešām neviens cits nav taisījis?
Vikingus variet neieteikt, ir taisīts. Galvenais tas, ka neatbilst manam cenu līmenim.
Neviens nav mēģinājis grosā vai favorītā?
900aero clubsport #8