Rescue C900

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Post Reply
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Rescue C900

Post by Arnijs »

Ja ideāli iztīra ligzdu - var sist pa taisno, bet nekas ļauns nenotiks , ja uzliksi uz plānu hermētiķa kārtiņu (pat vēlams)
par šālēm runājot... Tad jālej vismaz 10w viskozitātes eļļas (neko šķidrāku), ja negribi sabeigt kloķvārpstu. Es tikai domāju no aspekta, ka - ja jau tagad zini, ka tas motors kkad jāceļ būs ārā dēļ šālēm - tad kāpēc neizdarīt uzreiz? Pārējais, ja nenomainīsi (virzuļi un gredzeni)nav tik būtiski, kā lietas, kas saitītas ar kloķvārpstu
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

motors būs jāceļ ārā tad, ja un kad tiks veikta pilnīgāka restaurācija. ceru, ka šāds motors ar šādām šālēm man vismaz līdz tam brīdim griezīsies un nekādus sūdus nesataisīs ... neredzu jēgu tagad likt jaunas šāles, ja pēc tam, kad ir nolemts, ko ar to auto darīt, tiek veikta pilnīga motora restaurācija (nav informācijas, kas notiek ar ķēdes izstiepumu, kas notiek ar virzuļiem ...).

Ja nu tomēr, man jāliek ir stock šāles vai arī oversized? Neesmu galīgi specs, nav arī to mērāmo palīgierīču, lai nomērītu šāļu/kloķenes izdilumu. Visas šāles ir sudrabainas, vienā neliels bronzīgums izberzies.

pašlaik varu tikt pie SKANDIX (droši vien, ka Scantech) šālēm par ~ 60 eur kloķenei un 60 eur klaņiem. SAAB OEM maksā ~ 200 EUR tikai kloķenes šāles. Ko īsti nožīmē "zilās" un "sarkanās" šāles? - stock un oversized?

200 eur netaisos likt šajā motorā tikai šālēs. un arī 120 EUR ir daudz. Vai Scantech šāles VAR LIKT vai tomēr ir jāmeklē kaut kas labāks?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

pēdējais hīts - gribēju pārbaudīt, vai izplūdes kolektora 1.cilindra skrūves nav jāpievelk un, tikai nedaudz pakustinot uzgriezni, nolauzu "špilku", t.i., pēc visa spriežot viņa vairs tikai aiz pašas kantītes bija turējusies, jo svaigā lūzuma vieta bija mikroskopiska. Tagad galvā iekšā palika špilkas gals. Nezinu ko darīt - nav man ekstraktora, ar ko izvilt to špilku. Gribas likt motoru atpakaļ un skatītes kas notiek. tā bija augšējā špilka, apakšējā vietā, to nedaudz pievilku.
Vai ir iespējams, ka dēļ vienas neesošas kolektora skrūves varētu tikt izpūsta blīve?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Rescue C900

Post by Nīgrais »

KurBads wrote:
Vai ir iespējams, ka dēļ vienas neesošas kolektora skrūves varētu tikt izpūsta blīve?
Koks ar diviem galiem:
No vienas puses - iespēja izpūst blīvi, no otras - čuguna gabals tagad var brīvāk plesties un rauties, kas samazina iekšējo čuguna spriedzi, kas, savukārt, mazina iespēju parādīties plaisām.
:laugh:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

špilku tagad pats saviem spēkiem neizvilkšu - likšu kā ir, bez tās vienas skrūves.

bet nevaru visu laiku izlemt par tām šālēm - neceļas roka ieguldīt naudu, ja nav zināma auto nākotne
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Rescue C900

Post by Nīgrais »

Tak liec viņu kopā un miers! Ja nezini nākotni, tad naf arī ko "cepties". ;)
Šāles mainīt, špiļkas urbt un kloķenes slīpet nekad neviens Tev nevarēs aizliegt, ja vien ES neizdos kārtējo direktīvu.
:laugh:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

noņēmu atsperi, iztīrīju labās puses pusass tuneli - metinātājs sveicina, bet principā nav traki.
pataisnoju augšējo plauktu, kurā priekšējā U iesista kārtīga bukte (arī vadītāja pusē) - bet tikai trijstūra vienā (priekšējā) malā. Vai to var dabūt gatavu vienkārši strauji palecoties, kad atsperes ar sitienu dabū to plauktu ietriekt virsbūvē? Tas taču nebūs kaut kāds oriģināls locījums tajā plauktā?

Image

Image

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Rescue C900

Post by alnislacis »

Locījums bija arī tam plauktam, ko noņēmu no sava auto.

Tiesa aizstāts tika ar vesalu plauktu no donora.

Iesaku papētīt vai auto nav bijis priekšā sists. pats teici, ka esot pārkrāsots.. diez vai braukājot pa beļģijas uber ceļiem to bukti varētu ieraut. uzmet aci arī alumīnija ietvariem, vai nav korodējuši.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

Heheee ...

Vecais motors + jaunā kārba veiksmīgi iesēdušies atpakaļ motortelpā!!!

Atliek tik cerēt, ka, saliekot visu atpakaļ, rūks, eļļosies utt.

Sajūgu nespēju atdzīvināt. ar pedāļa spaidīšanas metodi diez ko nesanākt. pedālis iet pa tukšo un darba cilindrā šķiet eļļa vēl netiek padota.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

RŪC!!!

Motors palaists, lai arī viss tā pavirši samests kopā, lai varētu iedarbināt.
Katrā ziņā viss notiek.
Eļļas spiediens pēc 5 minūšu darbināšanas kādi 2,8 bar pie tukšgaitas apgriezieniem. Laikam nav baigi daudz, bet nav arī maz. Bentlay saka minimālais eļļas spiediens pie 2000 rpm un 80 c motora temperatūras ir 2,7 bar.

Redzē, ko teiks šis motors pie 80 c un 2000 rpm.

Tagad jāturpina likšana kopā. dažādi stiprinājumi, lodveida balsti, riteņi, ātrmkloķis, salons ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

otrās dienas rūcienā, kad sistēma pilildīta ar eļļu, spiediens tukšgaitā 4 bar. Pēc 10 min darbošanās kompensatori gan nebija vēl pilnībā nomierinājušies. Varbūt jāielaiž motora tīrītājs, lai paskalo.

vēl visu laiku izplūdes kolektors dūmos vienkārši no virsmas un kaut kur ap to ERG sistēmas korķi. Gribu cerēt, ka tas ir tikai eļļa, motora mazgāšanas šķidrums, kas tur uzklājies, kamēr motors bija ārā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

Dāmas un kungi,

PROGRESS.

CABRIS SAVIEM SPĒKIEM APMETA GODA APLI AP KVARTĀLU.
MOTORS RŪC, KĀRBA VELK UZ PRIEKŠU, ĀTRUMI SLĒDZAS, BREMZES STRĀDĀ.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Rescue C900

Post by Arnijs »

Tad shaales nomainiiji, vai ne?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Rescue C900

Post by alnislacis »

Apsveicu!

Vienīg patiesi ceru, ka pēc budžeta turēšanas kārtībā, kā Tu saki, sekos tā kapitālā restaurācija. Jo tiešām negribētu vienu dienu iepirkt c900 un atklāt, ka tas ir pilns ar Scantech produkciju.

Ja tas Tev nepieciešams, lai auto varētu vispār pārvietot un tas brauks maz- ok, so be it. Bet nu saprast var- flote liela, prioritātes daudz. Lai veicas.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

1. Šāles nenomainīju. Bet eļļas spiedienas tukšgaitā 4 bar ar 15W30.

2. no izpūtēja tomēr. šķiet, nāk zili/pelēki dūmi, kad uzmin uz gāzes. Vai varētu būt turbīna?

3. Tas tiešām ir budžeta variants. Ļoti ceru, ka reiz pienāks diena, kad šis auto piedzīvos pamatīgāku restaurāciju.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply