Rescue C900

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Rescue C900

Post by Arnijs »

KurBads wrote:1. Šāles nenomainīju. Bet eļļas spiedienas tukšgaitā 4 bar ar 15W30.
Spiediens ir OK, bet - tikai pateicoties 15W. Savukaart 15W nav OK prieksh turbiinas.
Kaapeec uzreiz ieteicu nomainiit shaales...
1.kaart - Tev nebuutu nepiecieshamiibas dariit kkad to visu otrreiz.
2.kaart - Shiem motoriem ir ljoti daudz skruuvju viitnju alumiinijaa (kas neciesh n- kaartiigas paarskruuveeshanas) un ar katru naakosho paarjauksanas reizi paliek arvien problemaatiskaak ar viitneem.
Bet - ko nu vairs! Vismaz esi ieguvis labu pieredzi skruuveeshanaa!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

protams, šāļu maiņa būtu bijusi laba, bet jau zini - nav skaidrs, kas un kad ar to auto tiks darīts. tāpēc šobrīd "uz budžeta".

kas tie varētu būt par zilpelēkiem diezgan kodīgiem dūmiem no izpūtēja? pamatā pie pagāzēšanas. tukšgaitā nav. turbīnas asītei ir minimāla lufte.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Rescue C900

Post by Arnijs »

KurBads wrote:
kas tie varētu būt par zilpelēkiem diezgan kodīgiem dūmiem no izpūtēja?
Ja auto ir pailgaak staaveejis, tad tikpat labi tie var buut arii elljas gredzeni...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

ir gan stāvējis pailgāk. ko nozīmē eļļas gredzeni - kas ar viņiem ir noticis pa to laiku, kamēr stāvējis? ierūsējuši, sarāvušies ...?
kamēr rūcināju tukšgaitā, viss mierīgi. kad izbraucu otro apli un pie mājas uzgāzēju, lai tiktu augšā pa apmali, skatos zili dūmi.

Kā izpaužas vārstu gumijas - vai tās netaisa dūmus? Ir otrs motors (n/a), kuram pirms auto nolikšanas pie sētas, tik veikts pamatīgs remonts - vismaz galva esot pārlasīta pilnībā. Ja būtu galvā, varētu pārcelt to.

Bet vispār - auto kustas un tas man šobrīd ir galvenais (lai varētu izdzīt no garāžas un uzlikt uz treilera kaut kad.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Rescue C900

Post by gustavs »

Eļļas gredzeni var būt ieķīlējuši-nekustīgi. Vārstu gumijas arī var būt vainojamas pie zilajiem dūmiem-sarāvušās/cietas.
Var mēģināt petrolejas un acetona maisījumu ar šprices palīdzību sapilināt cilindros, izskrūvējot sveces. (par proporciju petroleja/acetons,lai mani kāds zinošāks palabo)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

nu tad gredzeni varbūt pēc brīža atleks vaļā?
bet kāpēc dūmu nav tukšgaitā? Vai tas neliecina par turbīnu tomēr?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Rescue C900

Post by gustavs »

Varbūt. Spriežu tikai pēc savas pieredzes. Dotais eksemplārs bija bmw e28. Pie vainas bija vārstu gumijas, tukšgaitā viss ok, pārsniedzot kkādus 2000rpm parādījās zilgani dūmi. Pamēģināt vari procedūru ar petroleju, tajā pašā laikā pieļauju,ka ir nopērkamas speciālas, efektīvākas ķīmijas šādām lietām.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

OK, ja kādam ir padomi zilo smirdīgo dūmu jautājumā, labprāt uzklausīšu :)!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

Vai ir vērts mēģināt kaut ko sapilināt cilindros, lai atdzīvinātu vārstu gumijas? Nu kaut ko no Gustava minētā?

Ko tieši, cik daudz utt.?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Rescue C900

Post by Arnijs »

KurBads wrote:OK, ja kādam ir padomi zilo smirdīgo dūmu jautājumā, labprāt uzklausīšu :)!
Tikai un vienīgi - nomainīt gredzenus un vārstu blīvslēgus.
(pieņemot, ka ar turbīnu viss ir OK)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

Paldies! Tātad atliekam uz brīdi, kad būs vēlme/vajadzība to auto palaist ielās.
Arnijs wrote:
KurBads wrote:OK, ja kādam ir padomi zilo smirdīgo dūmu jautājumā, labprāt uzklausīšu :)!
Tikai un vienīgi - nomainīt gredzenus un vārstu blīvslēgus.
(pieņemot, ka ar turbīnu viss ir OK)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

Melnais cabris stāv zem klajas debess un uzņem nokrišņus.
Pa šo laiku vienīgais progress ir izmazgāts cabrio jumts.

Un kaut kad labprāt atrast APC sistēmu, ko uzlikt šim auto.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

labprāt atbrīvošu kādu (kam tas lieks) no B202/201 motora bloka labā stāvoklī.

pieņemu, ka galvenie kritēriji ir: neuzvārīts, neplaisājis un ar cilindru sienām ne pārāk izdilušām. kas vēl?

jaut.: kādam mērķim īsti kalpo tās divas zagluškas bloka sānā? tehnoloģiski caurumi pie atliešanas vai tomēr tām ir funkcija brīdī, kad motoram tiek nodarīts kaut kas pārdabisks?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

ha haa ... blokus varat man nedāvināt. Motors izklausās vesels.
Melnais draugs rūc un izbrauca līkumu.

-30 C bija izspiedis bloka "zaglušku", ko tagad pēc sniega nokušanas atradu zem mašīnas zemē. Iesitu atpakaļ un ierūcināju ... jauki.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Rescue C900

Post by KurBads »

... šitas autiņš tikko noziedoja savu vadītāja durvju logu vecākajam brālim (līdz atradīšu vietā). Jācer, ka nepārvērtīsies par donoru.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply