Apetīte
Re:Apetīte
Nemainisim speles noteikumus, bet paliksim pie CSN ;)
Re:Apetīte
Vajag braukt uz 65-70, tad ir vēl labāks rezultāts! :)uculs wrote:ZZ, varu ieteikt kā vēl samazināt patēriņu, varbūt nedaudz bet tomēr. Brauc pa pilsētu uz 60 un patēriņš būs mazāks nekā braucot uz 50 :)
Re:Apetīte
900, 1994. gads, 2.5, benzīns. Ievērojot CNS (atļautais + 10 km/h ;) ), patēriņš pilsētā 9l/100 km, šoseja +- 8,2 l/100km.
protams, pilsētā iespēju robežās izmantoju 5. ātrumu.
nez, laikam tāds patēriņs ir. jāatzīmē, mans 1. SAAB`s, bet pagaidām, patīk, ļoti! :blush:
protams, pilsētā iespēju robežās izmantoju 5. ātrumu.
nez, laikam tāds patēriņs ir. jāatzīmē, mans 1. SAAB`s, bet pagaidām, patīk, ļoti! :blush:
Ex: SAAB 9-5 Aero `01
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Re:Apetīte
Nav gan.elmo wrote:Vajag braukt uz 65-70, tad ir vēl labāks rezultāts! :)uculs wrote:ZZ, varu ieteikt kā vēl samazināt patēriņu, varbūt nedaudz bet tomēr. Brauc pa pilsētu uz 60 un patēriņš būs mazāks nekā braucot uz 50 :)
Re:Apetīte
ja nezāģē ar 4. ātrumu, tad varētu būt
Ex: SAAB 9-5 Aero `01
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Re:Apetīte
Lūdzu pamato, kāpēc tu uzskati, ka braukt ar 65-70km/h nav ekonomiski!?!uculs wrote:Nav gan.elmo wrote:Vajag braukt uz 65-70, tad ir vēl labāks rezultāts! :)uculs wrote:ZZ, varu ieteikt kā vēl samazināt patēriņu, varbūt nedaudz bet tomēr. Brauc pa pilsētu uz 60 un patēriņš būs mazāks nekā braucot uz 50 :)
man no ekonomiskas braukšanas skolas ir palikuši pāri šādi tādi bukletiņi ar līknēm un grafikiem, kas ir pilnīgā pretrunā ar tavu apgalvojumu!
Re:Apetīte
Nu re, gudrs cilvēks, saprot, ka 5. ātrumu var mierīgi lietot jau no 45 km/h.JauDzin wrote:ja nezāģē ar 4. ātrumu, tad varētu būt
Re:Apetīte
Es ar 5.atrumu uz 50km/h varu pabraukt tikai ar kruizu, savadak visniecigaka akseleracija parversas drebesana del zemajiem motora apgriezieniem, isteniba tie ir krietni zem tahometra atzimetas zalas zonas. Ekonomija gan tad ir pamatiga, liekas kas lidzigs brivgaitai, jo apgriezieni ir knapi virs 1000 RPM. Tiesa manuprat ar tik zemiem apgriezieniem braukt nav veseligi pasam motoram.
Re:Apetīte
Eh, šī ir mana vecā laba garā kārba. :)ZingZeng wrote:Es ar 5.atrumu uz 50km/h varu pabraukt tikai ar kruizu, savadak visniecigaka akseleracija parversas drebesana del zemajiem motora apgriezieniem, isteniba tie ir krietni zem tahometra atzimetas zalas zonas. Ekonomija gan tad ir pamatiga, liekas kas lidzigs brivgaitai, jo apgriezieni ir knapi virs 1000 RPM. Tiesa manuprat ar tik zemiem apgriezieniem braukt nav veseligi pasam motoram.
Tāda ir vnk. šīs kārbas specifika, uz 100km/h ar 5 pārnesumu bija 2100rmp/min
Patīkami, ka nav jāzāģē. :)
Īsā man galīgi neiet pie sirds.
Saab 900 Turbo '81
Re:Apetīte
he hee ... a manam ir FREEWHEEL, kas palīdz taupīt degvielu :) :) :) interesanta lietiņa.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Apetīte
tā viss nojuka, kompis pakārāselmo wrote:Lūdzu pamato, kāpēc tu uzskati, ka braukt ar 65-70km/h nav ekonomiski!?!uculs wrote:Nav gan.elmo wrote: Vajag braukt uz 65-70, tad ir vēl labāks rezultāts! :)
man no ekonomiskas braukšanas skolas ir palikuši pāri šādi tādi bukletiņi ar līknēm un grafikiem, kas ir pilnīgā pretrunā ar tavu apgalvojumu!
īsumā visekonomiskāk ir braukt tad, kad dzinējs darbojas nedaudz virs brivgaitas apgriezieniem un 9k tas ir virs 80 km/h ar piekto un virs 60km/h ar ceturto. Ta kā es ZZ ieteicu par pilsētu, tad attiecīgi ātruma ap 60. uz 70 ekonomija var izkūpēt pie pirmā CP :) Un ar piekto mocīt mašīnu tādā ātrumā, tas maigi izsakoties, neizskatās smuki.
Ja un es šeit domāju tieši normālu braukšanu nevis māžošanos.
Re:Apetīte
KurBads wrote:he hee ... a manam ir FREEWHEEL, kas palīdz taupīt degvielu :) :) :) interesanta lietiņa.
Vai tik tas nav tas pats, ko citi sauc par Overdraivu!?
Re:Apetīte
uz to pusi. http://www.saabnet.com/tsn/bb/9x/index.html?bID=10549elmo wrote:KurBads wrote:he hee ... a manam ir FREEWHEEL, kas palīdz taupīt degvielu :) :) :) interesanta lietiņa.
Vai tik tas nav tas pats, ko citi sauc par Overdraivu!?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7