Apetīte
Re:Apetīte
Ludzu precize:
1) manuala vai automatiska karba
2) turbo vai neturbo motors
3) pa kurieni parsvara brauc
4) cik cilveki parasti ar auto brauc
Zinot atbildes uz siem jautajumiem sanemsi precizaku atbildi, bet ta patreiz atbilde varetu but 6-20 litri uz 100km.
1) manuala vai automatiska karba
2) turbo vai neturbo motors
3) pa kurieni parsvara brauc
4) cik cilveki parasti ar auto brauc
Zinot atbildes uz siem jautajumiem sanemsi precizaku atbildi, bet ta patreiz atbilde varetu but 6-20 litri uz 100km.
Re:Apetīte
automāts, neturbo, mērijums uz šosejas cenšoties brauk ~96 km/h. Divi cilvēki un abi priekšā sēž. Piesprādzējušies pie tam! B)
Re:Apetīte
Tad pienemot, ka iegriezies ari pilsetas tevis minetais paterins ir normals, ja gribi mazaku, izmet vienu cilveku lauka, nomaini karbu uz manualo un pieskruve motoritim turbinu. :laugh:
Re:Apetīte
Vai ar šo velējies teik, ka 900-tajam ir norma tērēt vairak nekā Griffinam? Nevar būt :blink:ZingZeng wrote:Tad pienemot, ka iegriezies ari pilsetas tevis minetais paterins ir normals, ja gribi mazaku, izmet vienu cilveku lauka, nomaini karbu uz manualo un pieskruve motoritim turbinu. :laugh:
Re:Apetīte
paga, taa arii neatbildeeji kursh ir normaalais apetiitis uz shtraases...
P.s. nevar saprast vai tur nav kaads niķis apakshaa...
(borta kompis raada atshkjiriigus ciparus, kuri nesakriit ar pilnaas baakas lieshanas ieguutajiem)
(gaisa meeriitaajs, un tukshgaitas apbgriezienu regulaators ir kaartiibaa)
P.s. nevar saprast vai tur nav kaads niķis apakshaa...
(borta kompis raada atshkjiriigus ciparus, kuri nesakriit ar pilnaas baakas lieshanas ieguutajiem)
(gaisa meeriitaajs, un tukshgaitas apbgriezienu regulaators ir kaartiibaa)
Re:Apetīte
a tu nomet kompi pa nullēm, tad rādīs pareizi!krisian wrote:paga, taa arii neatbildeeji kursh ir normaalais apetiitis uz shtraases...
P.s. nevar saprast vai tur nav kaads niķis apakshaa...
(borta kompis raada atshkjiriigus ciparus, kuri nesakriit ar pilnaas baakas lieshanas ieguutajiem)
(gaisa meeriitaajs, un tukshgaitas apbgriezienu regulaators ir kaartiibaa)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Apetīte
No manas pieredzes SAABs vispaar nav ekonomiskaakais autinsh.Saakumaa naacas pierast:D Mans 9000 2.3t manualis uz strases ed ap 10 un vairak.Ka brauc.Nu Riigaa:woohoo: Ari ka brauc.
Saka,ka 2.3 neturbo esot visneekanomiskakais no SAAB motoriem
Saka,ka 2.3 neturbo esot visneekanomiskakais no SAAB motoriem
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Apetīte
Uz štrases... Nu zini teikšu tā, ar savu 2.0 mazais "t" braucot viens ar tukšu bagāžnieku, uz 110 "sēņojot" man sanāca 7.7. Braucot trijātā ar piekrautu bagāžnieku ~120 km/h, apdzenot, bij ap 9.5-9.8. Tā kā viss ir atkarīgs no braukšanas stila;)krisian wrote:paga, taa arii neatbildeeji kursh ir normaalais apetiitis uz shtraases...
P.s. nevar saprast vai tur nav kaads niķis apakshaa...
(borta kompis raada atshkjiriigus ciparus, kuri nesakriit ar pilnaas baakas lieshanas ieguutajiem)
(gaisa meeriitaajs, un tukshgaitas apbgriezienu regulaators ir kaartiibaa)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Apetīte
Ja dikti gribās Griffinu var nedaudz zem 7 dabūt, bet parasti 7,... ja ne ātrāk par 130 un ne lēnāk par 110 brauc, pa pilsētu darba nedēļu braukājot sanāk vidējais 11-12. Šoreiz no laukiem braucot visp mistika, lietus bija un nācās vilkties 90-95 kā rezultātā atbraucot mājās 6,4 :blink:
Bet par neturbo 2.3 tiešām runā, ka pa švaku esot tai lielajai mašīnai no kā arī dumš patēriņš.
Bet par neturbo 2.3 tiešām runā, ka pa švaku esot tai lielajai mašīnai no kā arī dumš patēriņš.
Re:Apetīte
Tu baigi gāz laikam pa šoseju, jo kad ar 9k aero vizinājos tad pat nenormāli lidojot pāri 9 nedabuju!Viensjaanis wrote:No manas pieredzes SAABs vispaar nav ekonomiskaakais autinsh.Saakumaa naacas pierast:D Mans 9000 2.3t manualis uz strases ed ap 10 un vairak.Ka brauc.Nu Riigaa:woohoo: Ari ka brauc.
Saka,ka 2.3 neturbo esot visneekanomiskakais no SAAB motoriem
Re:Apetīte
To gregers:
Kā man gribēto tev ko rupju pateikt! Tu kaut ko tiešām noderīgu te esi pateicis, ja neskaita sava Griffin slavināšanu????
To krisian:
Reko raksta tur kur var dabūt tehniskās specenes.
Fuel consumption*litres/100km: Urban13.8 (aut. 14.9). Extra urban 7.4 (aut. 7.8). Combined 9.8 (aut. 10.4).
Vēl mājās ir pieejams 9-5 tehniskie rādītāji, bet tas ir smagāks :)
Par to, ka nesakrīt kompja rādījums un reālais patēriņš tas ir OK. Vai nu katru reizi nullē nost pie pildīšanās, bet precīzākais ir mērīt vnk no pilnas bākas līdz pilnai bākai un skaties cik nobraukts.
Kā man gribēto tev ko rupju pateikt! Tu kaut ko tiešām noderīgu te esi pateicis, ja neskaita sava Griffin slavināšanu????
To krisian:
Reko raksta tur kur var dabūt tehniskās specenes.
Fuel consumption*litres/100km: Urban13.8 (aut. 14.9). Extra urban 7.4 (aut. 7.8). Combined 9.8 (aut. 10.4).
Vēl mājās ir pieejams 9-5 tehniskie rādītāji, bet tas ir smagāks :)
Par to, ka nesakrīt kompja rādījums un reālais patēriņš tas ir OK. Vai nu katru reizi nullē nost pie pildīšanās, bet precīzākais ir mērīt vnk no pilnas bākas līdz pilnai bākai un skaties cik nobraukts.
Re:Apetīte
nu nezinu, nezinu mans 2.3 neturbo uz sosejas 7 lidz 8 litri, maksimums 9, lai dabutu videjo virs desmit manupraat visu laiku jazaage ar 3/4 aatrumu. mana darbakolega audi b4. 2litri eed vairaak nekaa mans 9000/2.3. bet tas nu taa. tikai mans viedoklis
Re:Apetīte
Vari jau pateikt, ja kas uz sirds :)mixeris wrote:To gregers:
Kā man gribēto tev ko rupju pateikt! Tu kaut ko tiešām noderīgu te esi pateicis, ja neskaita sava Griffin slavināšanu????
To krisian:
Reko raksta tur kur var dabūt tehniskās specenes.
Fuel consumption*litres/100km: Urban13.8 (aut. 14.9). Extra urban 7.4 (aut. 7.8). Combined 9.8 (aut. 10.4).
Vēl mājās ir pieejams 9-5 tehniskie rādītāji, bet tas ir smagāks :)
Par to, ka nesakrīt kompja rādījums un reālais patēriņš tas ir OK. Vai nu katru reizi nullē nost pie pildīšanās, bet precīzākais ir mērīt vnk no pilnas bākas līdz pilnai bākai un skaties cik nobraukts.
Brīžos kad cītīgi apliekat trīniekus, varat minēt kadu faktu aplikšanai izņemot klasisko smaga purna pieminēšanu.
Man liekas savādi, ka 2.3 beztubo ēd vairak par Aero un T. Vai tiešām arī pec specifikācijām ta jābūt?
Zinu, ka patēriņu iespaido riepas, sveces, eļļa. Varbūt topika autoram vajag arī šos punktus izčekot, jo citadi ja ticēt tevis sniegtajai informācijai sanāk, ka pat 3,5 litrīgs amerikānis ir ekonomiskāks
Re:Apetīte
Manam 900 2.3 neturbo apetīte ir par ~ 1L lielāka kā 9-5!
Tas gan nenozīmē, ka tā ir nesamērīgi liela - šoseja 8,2, bet pilsētā gan ir nedaudz bēdīgāk, toties patīk rāviens, dinamika un nav nekādu turbo bedru, kā tas ir 9-5!;)
Tas gan nenozīmē, ka tā ir nesamērīgi liela - šoseja 8,2, bet pilsētā gan ir nedaudz bēdīgāk, toties patīk rāviens, dinamika un nav nekādu turbo bedru, kā tas ir 9-5!;)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO