SMAGA probleema! :(
Re:SMAGA probleema! :(
Ir brīnišķīgi, ka ir divas izvēles iespējas!
Pirmā - ķerties pie defekta analīzes un novēršanas.
:(
Otrā - vizināties pašam un dod vizināties draugiem, izbaudīt brīnišķo trtrtrtrbrbrb skaņu, dalīties pieredzē par to, kā kuram bijis un draudzīgā kompānijā sagaidīt klaņa izspraukšanos dienasgaismā.
:laugh:
Ja nu tomērt negribas aplūkot klani bloka caurumā, tad es ieteiktu sākumam apskatīt jautajumu par sadaleņu 'metkām'.
Ja ir ok, tad kā ir ar ieplūdes vārstu hermētiskumu.
Ja arī tur viss ok, tad domāt, vai galvas blīve nav par plānu.
;)
Pirmā - ķerties pie defekta analīzes un novēršanas.
:(
Otrā - vizināties pašam un dod vizināties draugiem, izbaudīt brīnišķo trtrtrtrbrbrb skaņu, dalīties pieredzē par to, kā kuram bijis un draudzīgā kompānijā sagaidīt klaņa izspraukšanos dienasgaismā.
:laugh:
Ja nu tomērt negribas aplūkot klani bloka caurumā, tad es ieteiktu sākumam apskatīt jautajumu par sadaleņu 'metkām'.
Ja ir ok, tad kā ir ar ieplūdes vārstu hermētiskumu.
Ja arī tur viss ok, tad domāt, vai galvas blīve nav par plānu.
;)
Re:SMAGA probleema! :(
Niigrais: protams, ka es veelos aatraak noveerst sho probleemu, bet nu shobriid mani moka pirmsalgas sindroms, un arii ieprieksheejais remonts- taa galvas bliives mainu finansiaalo staavokli ir ietekmeejusi juutami...
Un shaadu iemeslu deelj dotajaa briidii neesmu speejiigs civilizeeti aizbraukt uz Vikingiem, un iedot vinjiem visu nodiagonosticeet, un sataisiit... jo nebuushu speejiigs par to samaksaat....
Taapeec, kameer neko citu nevaru dariit, tikmeer meegjinu citiem veidiem noskaidrot, un kaut kaa risinaat sho probleemu...
Vot par sadalenju metkaam jautaajums man arii shkjiet apspriezhams, bet taapeec gribeetu dzirdeet pieredzeejushaaku cilveeku viedokli, par to, vai ja sadalenju metkas nesakristu, vareetu buut taa, ka mashiina iet labi, un vienmeeriigi utt utt, bez slodzes- bet koliidz uzdod slodzi (strauju apgriezienu mainju gaitaa) utt, taa saak izpausties... (vai taa notiek, ja ir sadalenju metku nobiide?)
Jo ja nee, tad vareetu sho versiju izsleegt...
Es veelos maksimaali izsleegt visas neiespeejamaas vainas, lai maksimaali pietuvotos- atklaatu patieso vaininieku.
Hmm... a kas tur ar to iepluudzes vaarstu hermeetiskumu vareetu buut??? un kaa izpauzhaas ja vinsh nav hermeetisks?
Un visbeidzot, kakova "maarrutka" galvas bliive var buut par plaanu??? kas tad vispaar tas par joku... ja jau vinja buutu par plaanu, tad virzulji triektos vaarstos vai kaut kaa taa...
Kaa vispaar galvas bliive var buut par plaanu???
Un shaadu iemeslu deelj dotajaa briidii neesmu speejiigs civilizeeti aizbraukt uz Vikingiem, un iedot vinjiem visu nodiagonosticeet, un sataisiit... jo nebuushu speejiigs par to samaksaat....
Taapeec, kameer neko citu nevaru dariit, tikmeer meegjinu citiem veidiem noskaidrot, un kaut kaa risinaat sho probleemu...
Vot par sadalenju metkaam jautaajums man arii shkjiet apspriezhams, bet taapeec gribeetu dzirdeet pieredzeejushaaku cilveeku viedokli, par to, vai ja sadalenju metkas nesakristu, vareetu buut taa, ka mashiina iet labi, un vienmeeriigi utt utt, bez slodzes- bet koliidz uzdod slodzi (strauju apgriezienu mainju gaitaa) utt, taa saak izpausties... (vai taa notiek, ja ir sadalenju metku nobiide?)
Jo ja nee, tad vareetu sho versiju izsleegt...
Es veelos maksimaali izsleegt visas neiespeejamaas vainas, lai maksimaali pietuvotos- atklaatu patieso vaininieku.
Hmm... a kas tur ar to iepluudzes vaarstu hermeetiskumu vareetu buut??? un kaa izpauzhaas ja vinsh nav hermeetisks?
Un visbeidzot, kakova "maarrutka" galvas bliive var buut par plaanu??? kas tad vispaar tas par joku... ja jau vinja buutu par plaanu, tad virzulji triektos vaarstos vai kaut kaa taa...
Kaa vispaar galvas bliive var buut par plaanu???
Re:SMAGA probleema! :(
Par metkām tur pat nav ko galvu mežģīt, tas ir pirmais kas jādara bez kādām runām liekām - pārāk daudz ko runāt.
Bet par plāno blīvi nav joks. Reizēm gadās kādas nepatikšanas un galvu nākas slīpēt - 0.5mm. Tad liek resnāku blīvi+0.5mm. Un var būt bijis, ka kādreiz tā galva ir slīpēta teiksim uz 1. izmēru. Tad, noteikti tika likta 1. remontizmēra galvas blīve. Tu to nezinādams 1. remontblīves vietā liec standartu(plānāku). Rezultātā - detonācija pilnā krāšņumā...
:)
P.S Ja vien tas trtrrrrrbrbrb ir detonācija. :laugh:
Bet par plāno blīvi nav joks. Reizēm gadās kādas nepatikšanas un galvu nākas slīpēt - 0.5mm. Tad liek resnāku blīvi+0.5mm. Un var būt bijis, ka kādreiz tā galva ir slīpēta teiksim uz 1. izmēru. Tad, noteikti tika likta 1. remontizmēra galvas blīve. Tu to nezinādams 1. remontblīves vietā liec standartu(plānāku). Rezultātā - detonācija pilnā krāšņumā...
:)
P.S Ja vien tas trtrrrrrbrbrb ir detonācija. :laugh:
Re:SMAGA probleema! :(
Nīgrais.... Vot šoreiz gan atļaušos oponēt! ;) Blives biezums kompensē tikai un vienīgi virzuļu izvirzījumu ārpus bloka. Un tam ir sakars tikai ar iespējamo bloka virsmas slīpēšanu! Ar galvas slīpēšanu blīves biezumam sakara nav! Slīpē cik gribi, virsma tuvāk pie bloka nepienāk, resp. virzulis vairāk no bloka neizbīdās un nekas nekur nav jākompensē. Vienīgi samazinās degkamera. Bet tas jau ir cits stāsts. Bet slīpēšanas rezultātā VSF leņķis gan nedaudz nobīdīsies.Nīgrais wrote:Par metkām tur pat nav ko galvu mežģīt, tas ir pirmais kas jādara bez kādām runām liekām - pārāk daudz ko runāt.
Bet par plāno blīvi nav joks. Reizēm gadās kādas nepatikšanas un galvu nākas slīpēt - 0.5mm. Tad liek resnāku blīvi+0.5mm. Un var būt bijis, ka kādreiz tā galva ir slīpēta teiksim uz 1. izmēru. Tad, noteikti tika likta 1. remontizmēra galvas blīve. Tu to nezinādams 1. remontblīves vietā liec standartu(plānāku). Rezultātā - detonācija pilnā krāšņumā...
:)
P.S Ja vien tas trtrrrrrbrbrb ir detonācija. :laugh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SMAGA probleema! :(
Tu skaties no apakšas, es atkal no augšas. :)
Štrunts ar to virzuli un bloku es runāju, ka slīpējot galvu samazinās sadegšanas kamera. Liekot biezāku blīvi šis sadegšanas kameras samazinājums tiek kompensēts. Ja tas netiek darīts, tad balstoties uz termodinamikas pirmo likumu
P1V1/T1=P2V2/T2
(Ja V1 ir cilindra darba tilpums un V2 ir sadegšanas kameras tilpums), tad mēs redzam, ka cikla galā jeb TDC, T2 būs lielāks ja sadegšanas kamera būs mazāka.
Un te nu detonētājs jau aiz stūra glūn.
:P
Štrunts ar to virzuli un bloku es runāju, ka slīpējot galvu samazinās sadegšanas kamera. Liekot biezāku blīvi šis sadegšanas kameras samazinājums tiek kompensēts. Ja tas netiek darīts, tad balstoties uz termodinamikas pirmo likumu
P1V1/T1=P2V2/T2
(Ja V1 ir cilindra darba tilpums un V2 ir sadegšanas kameras tilpums), tad mēs redzam, ka cikla galā jeb TDC, T2 būs lielāks ja sadegšanas kamera būs mazāka.
Un te nu detonētājs jau aiz stūra glūn.
:P
Re:SMAGA probleema! :(
Tava doma man bij pilnīgi saprotama! Bet - .... Tas ir noteikts ražotāja rekomendācijās, ka blīves biezuma variācijas tiek izmantotas tikai un vienīgi, lai kompensētu virzuļu izbīdījumu no bloka! Un - ir pat speciāla tabula, kurā tad ir noteikts pie kādiem izbīdījuma lielumiem tiek lietota tāda un tāda nr. blīve.Resp - ir dažādi virzuļi ar dažādu augstumu mērot no pirksta, kuri var tikt lietoti blokā. Un neviena vārdiņa par slīpētām galvām.Nīgrais wrote:Tu skaties no apakšas, es atkal no augšas. :)
Štrunts ar to virzuli un bloku es runāju, ka slīpējot galvu samazinās sadegšanas kamera. Liekot biezāku blīvi šis sadegšanas kameras samazinājums tiek kompensēts. Ja tas netiek darīts, tad balstoties uz termodinamikas pirmo likumu
P1V1/T1=P2V2/T2
(Ja V1 ir cilindra darba tilpums un V2 ir sadegšanas kameras tilpums), tad mēs redzam, ka cikla galā jeb TDC, T2 būs lielāks ja sadegšanas kamera būs mazāka.
Un te nu detonētājs jau aiz stūra glūn.
:P
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SMAGA probleema! :(
Juus (Arnij, un Niigrais) diskuteejat par gudraam un smalkaam lietaam... no kaa es tik daudz nesaprotu...
Bet vienkaarshiem ljautinjiem- taadam kaa man, varat pateikt, vai taa detonaacija, kas manam naak virsuu vareetu rasties no paaraak maziem degkameru tilpumiem??? (un vai taa var buut taa vaina, ja detone tikai pie slodzes... net ne viegraa darboshanaas rezhiimaa) ???
Un jau gan shkjiet, ka sadalenju metkas vareetu buut ticamaaks iemesls shai detonaacijai...
bet arii mulsina tas, ka bez slodzes (tukshgaitaa) gaazeejot, nekaadu gljuku nav... motors uznjem apgriezienus, ruuc utt kaa naakas...
tikai pie slodzes dodot virsuu shii probleema liek par sevi maniit...
Kas savukaart liek domaat par turbiinas paarspiedienu...
bet no otras puses, taa detonaacija nevienmeer paraadaas pie vieniem un tiem pashiem turbiinas spiedieniem ( APC/BOOST indikaatora staavokljiem) ... citreiz tas ir pat pa vidu dzeltenajam, a citreiz jau tuvaak pie sarkanaa...
kas atkal liek shaubiities par turbiinas paarspiedienu...
Bet vienkaarshiem ljautinjiem- taadam kaa man, varat pateikt, vai taa detonaacija, kas manam naak virsuu vareetu rasties no paaraak maziem degkameru tilpumiem??? (un vai taa var buut taa vaina, ja detone tikai pie slodzes... net ne viegraa darboshanaas rezhiimaa) ???
Un jau gan shkjiet, ka sadalenju metkas vareetu buut ticamaaks iemesls shai detonaacijai...
bet arii mulsina tas, ka bez slodzes (tukshgaitaa) gaazeejot, nekaadu gljuku nav... motors uznjem apgriezienus, ruuc utt kaa naakas...
tikai pie slodzes dodot virsuu shii probleema liek par sevi maniit...
Kas savukaart liek domaat par turbiinas paarspiedienu...
bet no otras puses, taa detonaacija nevienmeer paraadaas pie vieniem un tiem pashiem turbiinas spiedieniem ( APC/BOOST indikaatora staavokljiem) ... citreiz tas ir pat pa vidu dzeltenajam, a citreiz jau tuvaak pie sarkanaa...
kas atkal liek shaubiities par turbiinas paarspiedienu...
Re:SMAGA probleema! :(
raichuuu... Reizēm jau jāpadiskutē ari! :D Ja runājam par Tavu problēmu, tad manuprāt - es 80% liktu uz vnk nepareizi saspraustām trubām! Visticamākais, saistībā vestgeita vadību ;)
Mēs taču Tev esam devuši veselu čupu ar norādījumiem, ko vajadzētu skatīties! Un ar distances remontiem, sorry, bet nemākam nodarboties. Motoram vnk noslīpējot galvu, līdz detonācijas līmenim nav iespējams dabūt, jo priekš tā ir elektroniska aizsardzība Tātad - visticamākais, kaut kas ir nepareizi salikts, kā rezultātā šī aizsardzība nošancē nekorekti.
Mēs taču Tev esam devuši veselu čupu ar norādījumiem, ko vajadzētu skatīties! Un ar distances remontiem, sorry, bet nemākam nodarboties. Motoram vnk noslīpējot galvu, līdz detonācijas līmenim nav iespējams dabūt, jo priekš tā ir elektroniska aizsardzība Tātad - visticamākais, kaut kas ir nepareizi salikts, kā rezultātā šī aizsardzība nošancē nekorekti.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SMAGA probleema! :(
Arnij, tieshi taa, esat juus man devushi dauz padomus, no kuriem arii lielu kaudzi esmu paarbaudiijis... iespeeju robezhaas... un kurus neesmu paarbaudiijis- esmu tiiri teoreetiski izanalizeejis, un meegjinu izprast, kursh nu buus iistais vaininieks...
Taatad galvas Paarsliipeeshnau, un sadalenju nepareiziibu Tavupraat, Arnij, vareetu izsleegt???
un vairaka pieveerst uzmaniibu shljaucinjaam???
Bet taas trubas, kas uz APC vaarsta, un kas uz Wastegate iet paarbaudiiju, visas ir pareizi...
Ja ir kas nepareizit- tad driizaak tur pie iepluudes kolektora, kur to trubinju ir taa pavairaak, un kur pats visu nepaarzinu, neredzu kaa naakas, un netieku klaat...
Taatad galvas Paarsliipeeshnau, un sadalenju nepareiziibu Tavupraat, Arnij, vareetu izsleegt???
un vairaka pieveerst uzmaniibu shljaucinjaam???
Bet taas trubas, kas uz APC vaarsta, un kas uz Wastegate iet paarbaudiiju, visas ir pareizi...
Ja ir kas nepareizit- tad driizaak tur pie iepluudes kolektora, kur to trubinju ir taa pavairaak, un kur pats visu nepaarzinu, neredzu kaa naakas, un netieku klaat...
Re:SMAGA probleema! :(
Pēc idejas to detonēšanu kompim vajadzētu pašam kontrolēt ar aizdedzes regulēšanu un acīmredzot kautkas ir tāds, ka viņš to dara vai nu nepareizi, vai nespēj pielāgot regulēšanas amplitūdu...hmmm...
kas notiek ielejot 98E?
kas notiek ielejot 98E?
BE CE DE
Re:SMAGA probleema! :(
Galvas slīpēšanu vari izslēgt! Bet - ne metkas! Pārbaudīt viņas - pusstundas darbs! ;) Nu un trubiņas pie ieplūdes arī vēlams rūpīgi pārbaudīt. Tas, ka turbo bultiņa turās sarkanajā, liek domāt, ka tieši nepareiza trubiņu salikšana ir visticamākais iemesls.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SMAGA probleema! :(
Turbiinas bultinja dodas uz sarkano tikai tad, kad jau taa raustiishanaas ir saakusies, un pie visas raustiishanaas turpina spiest uz gaazes pedaalja...
bet nu to es taa paaris reizes izmeegjinaashanas peec pameegjinaaju, un tagad to vairs nedaru... censhos neljaut vinjai pa turieni dziivoties... tomeer cik zinaams, tad nav tas labi... :P :)
lai paarbaudiitu metkas sadaleneem, tad jaanonjem vaarstu vaaks, un tad arii ir redzams ,ja?
bet paarlikt taas atmetkas gan ir nedaudz gruutaak, ja? tur tomeer kjeede jaapaarliek utt...???
Njaa... visticamaak jau ar, ka trubinjas pie vainas... jo tajaa servisaa, kur mainiija bliivi jau arii nestraadaa nekaadi dunduki, un domaajams, ka otmetkas sadaleneem maaceeja pareizi salikt...
bet par SAAB trubinjaam gan diezvai vinji daduz zinaaja... :P
Hmm... a kaa nez buutu, ja es pie shamajiem aizbrauktu uz servisu, ar savu beedu, un teiktu kaa ir, ka peec vinju remonta shaada lieta paraadiijaas... (jo taa arii ir, agraak manam lidaparaatam shaadu probleemu nebija). Nez vai shamie uznjemtos savu vainu, un buutu ar mieru noveerst... :) :P :D
bet nu to es taa paaris reizes izmeegjinaashanas peec pameegjinaaju, un tagad to vairs nedaru... censhos neljaut vinjai pa turieni dziivoties... tomeer cik zinaams, tad nav tas labi... :P :)
lai paarbaudiitu metkas sadaleneem, tad jaanonjem vaarstu vaaks, un tad arii ir redzams ,ja?
bet paarlikt taas atmetkas gan ir nedaudz gruutaak, ja? tur tomeer kjeede jaapaarliek utt...???
Njaa... visticamaak jau ar, ka trubinjas pie vainas... jo tajaa servisaa, kur mainiija bliivi jau arii nestraadaa nekaadi dunduki, un domaajams, ka otmetkas sadaleneem maaceeja pareizi salikt...
bet par SAAB trubinjaam gan diezvai vinji daduz zinaaja... :P
Hmm... a kaa nez buutu, ja es pie shamajiem aizbrauktu uz servisu, ar savu beedu, un teiktu kaa ir, ka peec vinju remonta shaada lieta paraadiijaas... (jo taa arii ir, agraak manam lidaparaatam shaadu probleemu nebija). Nez vai shamie uznjemtos savu vainu, un buutu ar mieru noveerst... :) :P :D
Re:SMAGA probleema! :(
Iceman: hmm... nez, kas notiek ielejot 98... mozhiit jaapameegjina buus...
A ja kompis nespeej, vai nepareizi ko dara... tad vai nevajadzeeja iedegties Check Engine???
A ja kompis nespeej, vai nepareizi ko dara... tad vai nevajadzeeja iedegties Check Engine???
Re:SMAGA probleema! :(
Benzīns pie vainas nebūs. Nedomāju, ka ir jēga pat eksperimentēt! Metkas pārlikt nav grūti! Ir jāizskrūvē ķēdes spriegotājs, jānoskrūvē zobrats, kurš nesapas, jāpārliek ķēde, jāpieskrūvē atpakaļ un pa daļām jāieliek atpakaļ spriegotājs! Vispirms korpuss, pēc tam atsperīte un skrūve. Tad izveic piespriegošanu izgriežot motoru (nedarbinot) un viss!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SMAGA probleema! :(
Sk... varbuut buus jaapaskataas taas atmetkas...
Bet varbuut iesaakumaa aizbraukshu liidz tam servisam, parunaat ar shamajiem.... mozhiit shie buus ar mieru paarbaudiit savas kljuudas...
Bet varbuut iesaakumaa aizbraukshu liidz tam servisam, parunaat ar shamajiem.... mozhiit shie buus ar mieru paarbaudiit savas kljuudas...