SMAGA probleema! :(


raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

Chau visiem! :)

Manam 9k Aero (tomaatam) ir radusies kjibele... Kas zinaamaa meeraa dzen mani izmisumaa... jo iisti nevaru saprast, kas vainas, un ar ko saakt... :(

Taatad simptomi sekojoshi...:
Vispirms (jau kaadu aiku atpakalj) pamazaam saaka zust Tosols... pietam nekur arii nemana, ka tas buutu pileejis zemee...
Un saakotneeji zudums bija ljoti neliels- reizi paaris meeneshos bija jaapielei...
Savukaart diezgan peekshnji, pagaajushajaa nedeeljaaa, tosols saaka zust aatri... un nu jau speej tik lieti iekshaa... (esmu jau paargaajis uz uudeni.. :( )
Un peec paris dienaam paraadiijaas naakamais simptoms... krievu valodaa to sauc TROIT!!! (jebshu kaads no cilindriem atsakaas darboties... un motors darbojaas tikai uz 3 cilindriem...)

Bet taa 3ju speeks iesleedzaas (jebshu 4tais atsleedzaas) ne vienmeer... var gadiities ka datbojaas visi 4, bet ik pa laikam tikai paducina uz 3jiem.
Patiesiibaa noveeroju arii taadu lietu, ka ja nedauz viaraak uzmin, un tad nomet nost, tad gandriiz 100% KA saaksies taa drebinaashanaas uz 3jiem.

bet tad atkal, kad kaapina apgirzienus, aptuveni pie 2k rmp piesleedzaas atkal 4tais...

Ko viedie praati vareetu pateikt par shaadu situaaciju???
ir jau pasham aptuvenie virzieni skaidri, bet gribeeju veel dzirdeet juusu pieredzi, un ieteikumus...

Paldies jau ieprieks! :)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Arnijs »

Vieglākais, kas var būt - (un arī visticamākais) - galvas blīve!
Bet nu virsrakstiņš Tev topikam. Cilvji kaut ko tādu ieliek virsrakstā tad, kad vismaz pāris spaiņi ar motora dzelžiem ir atstāti uz asfalta dažu desmitu metru rādiusā ;) Vot tad ir SMAGI! bet te - kā teiktu bokseri - spalvas svara kategorija! :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
zinta
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 61
Joined: Tue Jan 15, 2008 10:14 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by zinta »

Par tosolu - man arī līdzīgi zudumi bija, ko vairākos servisos nevarēja atrast, jo bija "niecīgi" - pie vainas izrādījās neliela plaisa tajā plastmasas štekerī, kas augšpusē pie radiatora - tā kā radiators tolaik bija pirkts mazāk kā pirms gada Valmieras ielā, tad viņi salaboja par garantiju.
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

Arnijs wrote:Vieglākais, kas var būt - (un arī visticamākais) - galvas blīve!
Bet nu virsrakstiņš Tev topikam. Cilvji kaut ko tādu ieliek virsrakstā tad, kad vismaz pāris spaiņi ar motora dzelžiem ir atstāti uz asfalta dažu desmitu metru rādiusā ;) Vot tad ir SMAGI! bet te - kā teiktu bokseri - spalvas svara kategorija! :D
Sk... nu manas aizdomas jau arii krita uz galvas bliivi... un tas tomeer shkjiet kaa visai liela beeda... (protams, ka ne tik liela kaa motora izkaisiishana pa asfaltu, bet tomeer...)

Bet nu tad shajaa sakaraa veel dazhi jautaajumu...

1. cik lajuni ir tagad veel kaadu laicinju pabraukaat ar taadu, kaa ir- (protams izsleedzot variantu, par motora uzvaariishanu, jo regulaari papildinu dzes. shkjidrumu)...
Kaadas var buut sekas no taa "troit"... vai nevar kaut ko sachakareet tam cilindram... noteikti jau arii uz DI kaseti tas atsaucaas... un vai tas ka dosola vietaa tagad leju uudeni chakaree arii dzes. shkjidruma suukni???

2. kaadi buutu ieteikumi probleemas risinaashanai? Izveeleeties Vikings Auto, kaadu citu servisu... un shkjiet jau, ka tomeer labaak saakumaa vajadeetu diagonostiku kaut kaadu izveikt, lai guutu paarleiciibu. Lai nesanak lieku galvu raut nost...

3. kaadas vareetu buut izmaksas shim procesam?
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Iceman »

lai izvairītos no hidrauliskā sitiena (starteris spiežot virzuli spiež dzesēšanas šķidrumu) labāk nebraukt - lai izvairītos no rūsas stāvot ar ne naftas produktu cilindrā labāk pa sveci ielej es pat nez eļļu nedaudz vai varbūt kāds zinās ieteikt ko labāku.
BE CE DE
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Arnijs »

Diagnostika ir vienkaarsha! izskruuvee un apskaties sveces. Tam cilindram, kuraa iet tosols, vinja buus tiiraaka (izskalota)
Braukt ilgi ar taadu nevajadzeetu. It kaa jau neko sachakareet nevar, kameer tosols neiet elljaa, bet braukshana ar taadu nekaada nopietnaa nav. Bliivi samainiis jebkuraa servisaa, kur daudz maz sakariigs motorists, jo samainiit buutu mazaakais. ir jaakonstatee arii ceelonis, kaapeec tas ir noticis
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

Njaa. tas ceelonis mani arii interesee...
Veel pirms visa shitaa (jau no iegaades briizha) bija taa, ka turbiina liidz galam nestraadaaja kaa naakas- braukt vareeja, un jauda arii bija lielaaka, nekaa 2.3 atmosfeeriskajam (jo tieshi taads man bija pirms shii) bet nu negaaja taa, kaa AERO pienaaktos... Bet bija paaris reizes, kad uz dienu vai divaam tipa kaut kas atveeirs... un vareeju arii izbaudiit pilnveertiigu AERO jaudu...

Taapeec arii tagad domaaju, vai shii esoshaa probleema (visticamaak ar galvas bliivi) vareetu buut arii saistiita ar to jaudas truukumu...

Jaudas truukums izpaudaas arii ar to, ka turbiinas spiediens (APC/Boost) raadiitaajs negaaja diez ko daudz uz labo pusi... apstaajaas jau kaadus 5mm pirms dzeltenaas un sarkanaas zonas robezhas... savukaatr tad, kad paveeraas... tad gaaja jau nedauz paari tai robezhai...

Iisaak sakot, vai galvas bliive vareetu buut arii par iemeslu paaraak zemam turbiinas spiedienam?
Vai arii taa tomeer ir cita opera, un jaameklee veel otra vaina?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Arnijs »

Turbiinai var gan buut cits iemesls, gan arii nebuut! Sataisi paprieksh tosola nopluudi un tad jau redzeesi - atgriezjas jauda, vai ne! Sarkanajaa bultinja var ieiet aarkaartiigi iislaiciigi. pastaaviigi "dziivoties" standarta auto, vinja tur nedriikst! ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:SMAGA probleema! :(

Post by edijs »

Ta nu gan smaga problēma, heh. :) Tu vismaz vari pabraukt. Vot man ir jau smagāka problēma - pagājušo sestdien pēc kārtīgas sābuča nomazgāšanas un salona iztīrīšanas dodoties ielās, pēkšņi iedegas TCR lampiņa (vai kā tur viņu sauca), pedālis paliek ciets un mašīna ne vella vairs neiet. Kamēr stāv uz vietas un rūc tukšgaitā, tikmēr viss ok. Lēni uzsākot braukt, arī viss ok. Tiklīdz nedaudz uzgāzē, tā pedālis ciets un var ripināties malā.

Rādās, ka viens cilindrs atsakās šancēt brīžiem. No izpūtēja nāk neparasti daudz balti dūmi un pamatīgi smird pēc eļļas. Pirms tam viss gāja čikiniekā, motors dūdoja baigi smuki. Un tad vienu dienu še tev, atkal jauna šaize. Ir idejas, no kura gala sākt lūrēt?

Principā man jau tāpat bija doma pārlikt veco motoru uz šito jauno dampi. Tāpēc nevar saprast, vai šitam jaunajam diagnostika un remontdarbi nebūs tik dārgi, ka labāk tūlīt krāmēt veco motoru iekšā, nevis te vēl mocīties. Tiesa, nebija domāts tik agri šito operāciju izveikt.

Atcerējos vēl vienu lietu. Tikko nopirku šito vāģi, tad nepalūrēju, cik eļļa iekšā. Teica, ka esot ne tik sen mainīta, es arī kaut kā piemirsu par to pārliecināties. Nopirkšanas vakarā sirsnīgi iztestēju, uz ko tas zvērs ir spējīgs, nākamā dienā ieraudzīju Check Oil Level. Tūlīt gan nepiegāzu, aizbraucu vēl 10 km īpaši negāzējot līdz darbam. Piegāzu klāt, vienīgi pēc tam tik maz tika pabraukts, ka grūti spriest, vai baigi rij eļļu vai arī baltie dūmi nāk arī citu iemeslu dēļ...
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
zinta
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 61
Joined: Tue Jan 15, 2008 10:14 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by zinta »

Edij, tas TCR un cietais pedālis var būt jebkas diapazonā no sakaltušas un sadrupušas gaisa ieplūdes šļauciņas par pārdesmit sant, vārstiņiem par pārpadsmit Ls līdz pat Tortle vai trotle body par pussimts Ls. Vispirms paskaties trubiņas..
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SMAGA probleema! :(

Post by KoreFun »

Arnijs wrote:Turbiinai var gan buut cits iemesls, gan arii nebuut! Sataisi paprieksh tosola nopluudi un tad jau redzeesi - atgriezjas jauda, vai ne! Sarkanajaa bultinja var ieiet aarkaartiigi iislaiciigi. pastaaviigi "dziivoties" standarta auto, vinja tur nedriikst! ;)
A kas būs, ja tomēr "dzīvosies"?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:
Arnijs wrote:Turbiinai var gan buut cits iemesls, gan arii nebuut! Sataisi paprieksh tosola nopluudi un tad jau redzeesi - atgriezjas jauda, vai ne! Sarkanajaa bultinja var ieiet aarkaartiigi iislaiciigi. pastaaviigi "dziivoties" standarta auto, vinja tur nedriikst! ;)
A kas būs, ja tomēr "dzīvosies"?
Tu domā par 900og?
900aero clubsport #8
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:SMAGA probleema! :(

Post by edijs »

Mhm, par to Tortli/trotli man jau google izmeta tavu postu iekš iAuto. Bet es tāpat netapu gudrāks, kas tas par vellu ir. Trubiņas izskatīju, viss bumbās. Ir doma pašrocīgi atravēt galvu nost, lai palūrētu, kas lācītim vēderā. Bet, ja tā tortle/trotle vien pussimts ls maksā, tad jau ir jēga salabot un vēl laiciņu pabraukt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:SMAGA probleema! :(

Post by edijs »

Vai tik īstais vārds nav "throttle". :) Ņemos pētīt, kas tas par zvēru ir vispār.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SMAGA probleema! :(

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:
KoreFun wrote:
Arnijs wrote:Turbiinai var gan buut cits iemesls, gan arii nebuut! Sataisi paprieksh tosola nopluudi un tad jau redzeesi - atgriezjas jauda, vai ne! Sarkanajaa bultinja var ieiet aarkaartiigi iislaiciigi. pastaaviigi "dziivoties" standarta auto, vinja tur nedriikst! ;)
A kas būs, ja tomēr "dzīvosies"?
Tu domā par 900og?
Jā. Teixim pat vairāt, konkrēti T16-iekam.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply