Detaļas no 9000`ā

User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Nils »

KoreFun wrote:Ja baigais deficīts, tad varbūt ir vērts paprasīt šitiem cik maksās atrestaurēt saplaisājušo?
Nu labi, es varbūt mazliet sabiezinu krāsas, bet visi tie, kas man zvanījuši parasti noburkšķ, ka nekur nevar atrast.
Nu, bet tik traki kā ar priekšējiem spārniem, nav. :laugh:
Spārnu deficīts drīz ies roku rokā ar aero kārbu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by edijs »

Vakar bijām ar Nilu aizskrējuši līdz Jelgavai aplūrēt šito AEIRO brīnumu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hgcdx.html

Lai aiztaupītu kādam braucienu, lūk bildītes http://e.znet.lv/tmp/Jelgava_Romas_ielas_Aiero/ (piedodiet, ka nesametu kādā ērtak skatāmā vieta, man no mājām šaauuusmīgi sūdains izejošais ātrums, lai kaut kur citur tagad krāmētu).

Var jau būt, ka kādu detaļu tur var dabūt.. Bet tik nojātu 9k un pie tam aero es vēl nebiju redzējis. Apskādēts no vienas vietas, bundža nelabojama. Saimnieks gan pirms tam pa telefonu vēl teica, ka vēl štuko, vai vispār jaukt ārā, varbūt tomēr celšot augšā no miroņiem, jo cik tad tur darba tos spārnus pārmetināt. Nu nez, nez.. tur jau ne tikai spārni bēdīgi, tā ka auto visdrīzāk tomēr tiks jaukts.

Nobraukums laikam bija tuvu 400k. Attiecīgi, lai arī kāds deficīts būtu garā kārba, ir rūpīgi jāpadomā, vai no šāda auto to ņemt. Pa latiem 50 varbūt. Varbūt arī pa 70. Bet uz Beļģiju ar tādu braukt es neriskētu.

Turbīna tur nav nekāds Mitsu un pat ne T25, bet laikam T3 (vai kā tur viņu sauca, t.i. no kaut kāda 90`tā gada, ja ne vecāka). Par turbīnu saimnieks gribēja 150 latus. :D Motors pie tāda nobraukuma arī laikam nebūs neviena interesants. Salons - vadītāja beņķis krimināls, pārējie gan izskatījās lietojami. Ja neņem vērā, ka iekš auto ir kooonkrēta smirdoņa. Nevis vienkārši piepīpēts, bet ož kā smagajos auto, kur eļļaini šoferi gadiem braukājuši + pīpējuši. Nezinu kā to salonu jāberž, lai to smaku dabūtu nost. Ādai ir tendece jiftīgi uzsūkt sevī netīkamās smakas.

Aero kitu var ņemt tikai tad, ja papildus iegulda naudu špaktelēšanā un krāsošanā. Pa taisno likt uz cita zaļa saaba nebūtu ieteicams. Nav arī priekšējā lūpa. Tā kā kits ir maķenīt apskādēts, varbūt pie tā var tikt par demokrātiskiem cipariem. Abus sliekšņus varot dabūt pa latiem 30. (Un sliekšņi ir pirmā lieta, kas man stock 9k konkrēti riebjās.)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Nils »

Labojums, nobraukums bija 450 000 ttūkstoši un turbīna tiešām ir T3.
Pārējais kā jau Edijs minēja.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Krists »

pag tam virsū ir FM57... ??
Un cik tad ats saimnieks par to brīnumu prasa?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Nils »

Krists wrote:pag tam virsū ir FM57... ??
Un cik tad ats saimnieks par to brīnumu prasa?
Kārba jā, garā, FM57101.
Ja gribi izbraukt un izterstēt, ņem līdzi kannu ar zupu, jo esot tukšs.
Un tur vispār neviens nebija ieinteresēts ne auto parādīt, ne pienākt klāt. Čaļiem pilnīgs pokujs, paši atradām, paši apskatījām, paši aizbraucām projām.
Man kā tirzniecībā pāris gadus nostrādājušam šāda politika nav izprotama.
Bet, ja vēlreiz par kārbu, rēķinies, ka pie tāda nobraukuma viņai tiešām jābūt par sviestmaizi un kārtīgi jāiztestē.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Krists »

Njā, skats jau nu briesmīgs.
nu ja pa svietmaizi dod tad jāņem, nu katrā ziņā intereses pēc jāuzvana
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Nils »

Krists wrote:Njā, skats jau nu briesmīgs.
nu ja pa svietmaizi dod tad jāņem, nu katrā ziņā intereses pēc jāuzvana
Nu, tad do# ziņu ar praisu, mums neviens neko tā arī par cenām nemācēja pateikt, saimnieks nebija uz vietas tajā šrotā.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Krists »

Nils wrote:
Krists wrote:Njā, skats jau nu briesmīgs.
nu ja pa svietmaizi dod tad jāņem, nu katrā ziņā intereses pēc jāuzvana
Nu, tad do# ziņu ar praisu, mums neviens neko tā arī par cenām nemācēja pateikt, saimnieks nebija uz vietas tajā šrotā.
:woohoo: uzzvaniju , 250 Ls par 450k noskrējiena kārbu :woohoo:
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Nils »

Nu, pēc ļurbas cenas nosaukšanas tas mani nepārsteidz. :laugh:
Tur jābūt baigam optimistam, lai tādu pirktu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by edijs »

OMG!!! Tas Gagarins kaut ko ir sašņaucies! :D Krist, tu viņam par nobraukumu kaut ko teici? Nu, ka tā kārba diez vai būs ideāla. Protams, var jau būt, ka nesen mainīta un pēc tam braukts mierīgi.. Visādi brīnumi gadās. Bet vairāk velk domāt, ka kosmonauts taisa baigo biznesu. Pa 100 latiem viņš vēl varētu meklēt pircēju, bet ne jau 250. :D Mjā, un T3 turbīna pa 150 latiem arī bija ievērības cienīgs piedāvājums. Bet nu mošk cilvēks vienkārši osta gaisu - ko zin, varbūt kāds izmisis cilvēks ar biezu maku zvana, šim vajag tieši tādu kārbu un ir vienalga, vai 150 vai 250 lati. Tik pēc tam var sagaidīt forumā topiku "nopirku ideālu kārbu, pēc nedēļas nobruka, ko darīt".
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Krists »

edijs wrote:OMG!!! Tas Gagarins kaut ko ir sašņaucies! :D Krist, tu viņam par nobraukumu kaut ko teici? Nu, ka tā kārba diez vai būs ideāla. Protams, var jau būt, ka nesen mainīta un pēc tam braukts mierīgi.. Visādi brīnumi gadās. Bet vairāk velk domāt, ka kosmonauts taisa baigo biznesu. Pa 100 latiem viņš vēl varētu meklēt pircēju, bet ne jau 250. :D Mjā, un T3 turbīna pa 150 latiem arī bija ievērības cienīgs piedāvājums. Bet nu mošk cilvēks vienkārši osta gaisu - ko zin, varbūt kāds izmisis cilvēks ar biezu maku zvana, šim vajag tieši tādu kārbu un ir vienalga, vai 150 vai 250 lati. Tik pēc tam var sagaidīt forumā topiku "nopirku ideālu kārbu, pēc nedēļas nobruka, ko darīt".
Kad šis man pateica cenu vairāk man jautājumu nebija :woohoo:
nu un nesen restaurēta toč viņa nav, bildēs var redzēt ka tā ir pilnīgi melna nopuņķojusies!
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Nils »

Krists wrote:
edijs wrote:OMG!!! Tas Gagarins kaut ko ir sašņaucies! :D Krist, tu viņam par nobraukumu kaut ko teici? Nu, ka tā kārba diez vai būs ideāla. Protams, var jau būt, ka nesen mainīta un pēc tam braukts mierīgi.. Visādi brīnumi gadās. Bet vairāk velk domāt, ka kosmonauts taisa baigo biznesu. Pa 100 latiem viņš vēl varētu meklēt pircēju, bet ne jau 250. :D Mjā, un T3 turbīna pa 150 latiem arī bija ievērības cienīgs piedāvājums. Bet nu mošk cilvēks vienkārši osta gaisu - ko zin, varbūt kāds izmisis cilvēks ar biezu maku zvana, šim vajag tieši tādu kārbu un ir vienalga, vai 150 vai 250 lati. Tik pēc tam var sagaidīt forumā topiku "nopirku ideālu kārbu, pēc nedēļas nobruka, ko darīt".
Kad šis man pateica cenu vairāk man jautājumu nebija :woohoo:
nu un nesen restaurēta toč viņa nav, bildēs var redzēt ka tā ir pilnīgi melna nopuņķojusies!
Un neizskatās, ka kāds šādā investējis pārsimts latus, lai sataisītu kārbu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Krists »

Tikko atnāca sms , "saab aero kārba 230 Ls", 20 Ls nomesti, jāņem ciet :D :D
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by KoreFun »

Raksti viņam, ka tur komats aizmirsās, jābūt 23.0Ls:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Detaļas no 9000`ā

Post by Nils »

Krists wrote:Tikko atnāca sms , "saab aero kārba 230 Ls", 20 Ls nomesti, jāņem ciet :D :D
Viņš lasa forumu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Post Reply