Vakar bijām ar Nilu aizskrējuši līdz Jelgavai aplūrēt šito AEIRO brīnumu
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hgcdx.html
Lai aiztaupītu kādam braucienu, lūk bildītes
http://e.znet.lv/tmp/Jelgava_Romas_ielas_Aiero/ (piedodiet, ka nesametu kādā ērtak skatāmā vieta, man no mājām šaauuusmīgi sūdains izejošais ātrums, lai kaut kur citur tagad krāmētu).
Var jau būt, ka kādu detaļu tur var dabūt.. Bet tik nojātu 9k un pie tam aero es vēl nebiju redzējis. Apskādēts no vienas vietas, bundža nelabojama. Saimnieks gan pirms tam pa telefonu vēl teica, ka vēl štuko, vai vispār jaukt ārā, varbūt tomēr celšot augšā no miroņiem, jo cik tad tur darba tos spārnus pārmetināt. Nu nez, nez.. tur jau ne tikai spārni bēdīgi, tā ka auto visdrīzāk tomēr tiks jaukts.
Nobraukums laikam bija tuvu 400k. Attiecīgi, lai arī kāds deficīts būtu garā kārba, ir rūpīgi jāpadomā, vai no šāda auto to ņemt. Pa latiem 50 varbūt. Varbūt arī pa 70. Bet uz Beļģiju ar tādu braukt es neriskētu.
Turbīna tur nav nekāds Mitsu un pat ne T25, bet laikam T3 (vai kā tur viņu sauca, t.i. no kaut kāda 90`tā gada, ja ne vecāka). Par turbīnu saimnieks gribēja 150 latus. :D Motors pie tāda nobraukuma arī laikam nebūs neviena interesants. Salons - vadītāja beņķis krimināls, pārējie gan izskatījās lietojami. Ja neņem vērā, ka iekš auto ir kooonkrēta smirdoņa. Nevis vienkārši piepīpēts, bet ož kā smagajos auto, kur eļļaini šoferi gadiem braukājuši + pīpējuši. Nezinu kā to salonu jāberž, lai to smaku dabūtu nost. Ādai ir tendece jiftīgi uzsūkt sevī netīkamās smakas.
Aero kitu var ņemt tikai tad, ja papildus iegulda naudu špaktelēšanā un krāsošanā. Pa taisno likt uz cita zaļa saaba nebūtu ieteicams. Nav arī priekšējā lūpa. Tā kā kits ir maķenīt apskādēts, varbūt pie tā var tikt par demokrātiskiem cipariem. Abus sliekšņus varot dabūt pa latiem 30. (Un sliekšņi ir pirmā lieta, kas man stock 9k konkrēti riebjās.)