Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam


alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by alnislacis »

KurBads wrote:man īsti līdz galam "neaiziet" - priekš kam tas viss???
Viss vienkārši, runa ir par maniem 200cm, kas nesader ar mazo 9ooOG salonu. Ērti braukāju ar 9ooo un 9-5, bet retro braukšanu ar 9oo man bojā tuvā un augstā sēdpozīcija. šeit apsolūti nav runa par gaumi, bet par vajadzību.

Par Aero piekrītu, ka ar tiem droši vien atpakļskata spoguli varēs mest ārā, jo krēsli salona vidū saskarsies.:dry:

Par to corbeau.. Zienonis, izskatās, ka tie ir zemi, kā jau vairums sporta beņķu. Varētu būt ok. šķiet uzgooglēju, pat stiprinājuma numuru "corbeau D1142T" priekš SAAB 900 90<93. Vai ir zināms, kas Latvijā tos izplata? Cena Xooo Eur? Attiecības ar CSDD?
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by mrpinkeyes »

1. Nav labāka auto par SAAB 900 turbo. Es vismaz neesmu vēl labāku redzējis.
2. Piekrītu Lablaikam, ka tik labs, kā 91.g. tas auto vairs nebūs un ir jāskatās, kādā stāvokli un jkāds cilvēks to auto ir lietojis.
3. Sarūsējis 900tais ir auto 2-3 gadiem.
4. 2m basketbolistiem, ja sagribās interesantu auto tomēr labāk, jāskatās VOLVO 240 vai Citroen XM virzienā. Nu nav tur vietas, nav! Interesanti, ka 900 tais skaitās vidēji lielā klase, lai gan salonā vietas ir mazāk, nekā dažā labā mūsdienu kompaktklases automobīlī...
5. Braucot ar 900to vēlams, lai blakus būtu smuka meitene, jo pārslēdzot ātrumus šaurības dēl sanāk papaijāt blakussēdētāja kāju!
6. MāRIS zin, ka pazemināt krēslus un ievietoties 190 garam braucējam, bet vēlreiz atkārtojos 2 metriniekus gaida Audi 100 n:P
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by alnislacis »

Paldies, iepriecināji.. :unsure: :unsure: :unsure: Ar dievu 9ooOG un Saab forums.:(

Es nepadodos, šitas tādā gadījumā tiks brālim, bet es dodos meklēt 9k / 9-5.
Tiešām ir tā, ka 9k vairs nav īsts SAAB- nav tīrasiņu, bet ar itāļu piejaukumu? Kas viņu dara par ne SAAB?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by Arnijs »

alnislacis wrote: Tiešām ir tā, ka 9k vairs nav īsts SAAB- nav tīrasiņu, bet ar itāļu piejaukumu? Kas viņu dara par ne SAAB?
Nu kuzovs šiem bij kopējs! Neesmu gan iedziļinājies, kas no kā tur ko patapināja, bet SAABs viennozīmīgi bij jaudīgākais un kvalitatīvākais. Croma versijā ar 1.6 83Zs motoru tā jau bij ņirgāšanās par virsbūvi un niknākais, kas viņiem bij (2.0Turbo), bij ar 155 Zs (no 90 gada ar 158Zs)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by Gregers »

http://www.youtube.com/watch?v=R1PJGJOYhqg

Daudz, maz aprakstītas atšķirības.

Man personīgi tieši 9k liekas vis, vis, jo nesalaužams, ērts un riktīgi ātrs taj pat laikā+ ietilpīgs.

Protams nesalīdzinu ar klasiskajiem kuri ir ārpus konkurences.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by mixeris »

Jūs gan esat foršie džeki. Konkurenci negribās????

Alnislacis:
Satunā ar kādu satikties un lai tev izrāda to auto, ja esi nolēmis pirkt.
Iesēdies vismaz blakus lai varētu saprast cik daudz vietas un kas tur notiekas.

Piemēram Gr nav īpaši gara auguma un tādēļ nevajag klausīt viņa viedokli par to kā ir būt garam iekš saaba.
Es ar saviem 182 normāli ietilpstu gan 99 gan 900 un paliek vēl vieta līdz jumtam pietiek. Domāju ka atkarīgs no sēdēšanas pozīcijas.
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by maris »

Nu gan Jū Jus esat aizgājuši :(
Ja uz 900 skatās pa gabalu , vai arī rokas ir par īsu lai saregulētu sēdekli :S Nu nav citos SAABos vairāk vietas garam cilvēkam !!!!Es pat teiktu , ka 9000 ir zemāki griesti :silly:
Es esmu braucis ar viņiem visiem !!!
Un esiet taču reālisti , SAABs kā auto ražotājs faktiski pārstāja eksistēt 92. gadā ( kad pie lietas ķērās GM :woohoo: ), tādēļ visi nākamie ir tipiski GM produkti ar dažiem SAAB elementiem , kas nekad nebūs klasiski auto :( Ja nu vienīgi to auto vērtību un ekskluzivitāti cels tas , ka ņemot vēra to kas šobrīd notiek , GM izdomās to marku likvidēt pa visam :unsure:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by KurBads »

900 OG ar lūku un 180 cm ir atliektiem galiem un arī pie sēdekļa "augstajā" pozīcijā.
UN, ātceries, ka tavi 200cm jau tikai rumpii, bet arī kājās. iespējams, ka tavs rumpis nemaz ar nav garaaks kā citiem un 900 OG salonaa jūta ērti. tad vienīgais jautājums ir par sēdekļa atbīdīšanu uz aizmuguri, lai kājām vietas.
Bet, es ar 180cm sēdekli, man liekas, turu kaut kur viduspoziicijaa. katraa zinjaa, uz auzmuguri vinjs veel iet.

necakarejies un sarunaa test drive. Butu es LV - varētu saskrieties.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by ZingZeng »

Nu ja 900og griesti trauce, tad vienmer pastav variants 900og kabriolets BEZ jumta, sedi kaut vai ar 250 cm augumu :laugh:
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by alnislacis »

C'mon.. Esmu braucis ar 9000 un 9-5, 9ooOG tālāk par sēdēšanu netiku. Ar saviem 2m iekš 9k / 9-5 jūtos ērtāk kā plašajā voyager vai e-series MB. Un tas, ka 9ooOG ir šaurs ir fakts + viņam priekšējā sēdekļu rinda tik pat kā nesniedzas uz aizmuguri aiz vidusbalsta, kā tas ir nākamajiem Saab'iem.

Ja to sēdekli nav iespējams modificēt, lai viņš dodos dziļumā un uz aizmuguri bez neatļautas stiprinājumu transformācijas.

So be it.. "īstos" sab man nebaudīt; nāksies iztikt ar "neīstajiem".. sāks ar 9k

Paldies par uzmanību, topic closed.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by KurBads »

alnislacis wrote:C'mon.. Esmu braucis ar 9000 un 9-5, 9ooOG tālāk par sēdēšanu netiku. Ar saviem 2m iekš 9k / 9-5 jūtos ērtāk kā plašajā voyager vai e-series MB. Un tas, ka 9ooOG ir šaurs ir fakts + viņam priekšējā sēdekļu rinda tik pat kā nesniedzas uz aizmuguri aiz vidusbalsta, kā tas ir nākamajiem Saab'iem.

Ja to sēdekli nav iespējams modificēt, lai viņš dodos dziļumā un uz aizmuguri bez neatļautas stiprinājumu transformācijas.

So be it.. "īstos" sab man nebaudīt; nāksies iztikt ar "neīstajiem".. sāks ar 9k

Paldies par uzmanību, topic closed.
Nuuu ...
Šitik viegli padoties ...?
Ja jau Tu tā īsti pat neesi mēģinājis pabraukt ar c900, tad neizdari pārsteidzīgus secinājumus. NEMET PLINTI KRŪMOS!
Mums ir vajadzīgi c900 uz ceļa un, ja reizi esi viens no tiem, kam tas auto patīk, tad ŅEM VIŅU CIET!!!

Un man ir diezgan liela pārliecība, ka to sēdekli ar nedaudz izdomas var pārtaisīt, lai viņš būtu zemāks, tuvāk grīdai.
Jo, sēdeklis visās pozīcijās ir kādu gabalu virs grīdas, t.i., lai aizmugurē sēdošiem būtu kur kājas likt. Attiecīgi, šos 10+ cm TU VARI IEGŪT.

Būs ļoti žēl, ja Tu atteiksies no c900 tikai dēļ sēdekļiem un pat bez nopienas padomāšanas kā viņus palaist zemāk.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by Nauris_t16 »

Par corbeu visvairāk ir domājis mixeris - lai gan cik esmu lasījis SC, tad amerikāņi jau mēnesi gaida tos kronšteinus bezcerīgi. Mandomāt, ka LV uzražotus, kvalitatīvus, ar pulverkrāsu nokrāsotus kronšteinus laistu cauri skatei, ka tik izskatītos rūpnieciski ražoti, nevis "Vasjas" metināti :laugh:

-> alnislacis
Man liekas smieklīgi, ka cilvēks tikai balsoties uz Mr.PinkEyes subjektīvo un nostaļģisko viedokli atsakās no 900og uz visiem laikiem :D Būtu vasara, kaut vai savējo izrādītu, izvizinātu ;) Ar 900og braukt ir kaifs, jo visi domā, ka "šitā raritāte takš neiet" :D Un starpcitu - man liekas, ka zemāk es jau aprakstīju, kas jāmodificē, lai sēdeklis kļūtu dziļāks (lai Māris man piedod par šo :silly: )
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by alnislacis »

Pēc rūpīgas viedokļu apskatīšanas un konsultācijas klātienē par sēdekļu jautājumu, kurš smieklīgā kārtā ir mana vienīgā problēma (pagaidām) attiecībā uz 9ooOG Turbo, šķiet esmu back on track..

..ir apzināts, kā paplašināt salonu 9ooOG

Rīt test drive..:unsure: Redzēs kā ies..

Vai ir ieteikumi uz ko skatīties? Un diagnostiku: Vicking / kur citu? Cik?
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by gustavs »

alnislacis wrote:Pēc rūpīgas viedokļu apskatīšanas un konsultācijas klātienē par sēdekļu jautājumu, kurš smieklīgā kārtā ir mana vienīgā problēma (pagaidām) attiecībā uz 9ooOG Turbo, šķiet esmu back on track..

..ir apzināts, kā paplašināt salonu 9ooOG

Rīt test drive..:unsure: Redzēs kā ies..

Vai ir ieteikumi uz ko skatīties? Un diagnostiku: Vicking / kur citu? Cik?
domāju šeit http://faq.saabnet.ru/_900og/ vari iegūt gan daudz vērtīgas informācijas!
arīdzen vesela sadaļa veltīta jautājumam,kam pievērst uzmanību :) !
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900 Turbo - iepirkums un adoptācija pircējam

Post by alnislacis »

Alright.. Turpinās neklātienes studijas priekšmetā "9ooOG"..:blush:

Cien, profesori, man ir sekojoši jautājumi saistībā ar kursa tēmu:

1. 91'g. Turbo 2.0 16v
Kas tas ir par motoru un ar kādu (am) kārbām komplektējas? Kā to var noteikt pēc umuriem un numuriem?
Ja kārbai draud remonts, tad cik tas ir finansiāli smagi? Vai ir vērts/ iespējams instalēt automātu?
(iepriekš atvainojos, ja kaut kas no augstāk minētā neatbilst 9ooOG ētikai)

2. Kas spēj tikt galā ar 9ooOG rūsu (bagāžnieka rezerves daļu telpa, aizmugures spārns, kapots)? Kur un kā to darīt ja plāni attiecībā uz šo auto ir ilgtermiņā. Runa ir par nelieliem plankumiem, kurus nevēlos aizlaist kā caurumus zobos..
Post Reply