Tiek gan novērots. Man kaimiņam ir 2007.gada Focus. Arkas jau diezgan parūsējušas ir. Auto pirkts jauns Latvijā.saule wrote:lawyer, Mondeo, lai arī skaitās augstākas kārtas dampis, ir par kārtu sūdīgāks nekā Focus. Ekstru biš vairāk, bet tehniski sūdīgāks, kā jau pats raksti, ar visādiem sīkiem kaitinošiem kāšiem. Focusiem nekas tāds netiek novērots.
Tici man, zinu ko runāju.
P.S. Bet japānis, protams, pāri visam!
Vēl viens ģimenes auto
Re: Vēl viens ģimenes auto
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Vēl viens ģimenes auto
Focusam ir problēma ar arku un sliekšņu krāsojumu, nevis rūsēšanu. Ja sliekšņus un arkas paspēj laicīgi pārkrāsot, brīdī, kad krāsojums ir tikai atlupis, tad viss ir kārtībā, jo rūsa veidojas tikai no ārpuses. Protam, pats fakts, ka kas tāds ir jādara, neiepriecina, bet citādi drandalim ir OK. Ja kaimiņš to laicīgi nav izdarījis, bet atstājis kā ir, tad jau, protams, ar laiku rūsa parādās.
Man ir darīšana ar ļooooti daudziem Focusiem, kas visi ir pirkti jauni Latvijā.
ZZ, tikai nepērc šitādu Focusu, tad gan būs ziepes.
Man ir darīšana ar ļooooti daudziem Focusiem, kas visi ir pirkti jauni Latvijā.
ZZ, tikai nepērc šitādu Focusu, tad gan būs ziepes.
SAAB un SUBARU
Re: Vēl viens ģimenes auto
Saule, es pašā sākumā pārrakstījos, Focusus vispār neizskatu, bet gan Fiestas.
Pagaidām Corsa ir un paliek reālākais favorīts, par to neatrodu praktiski sliktas atsauksmes.
mani vēlvairāk pārliecina šis (ziņa no 2009.g.) :
Šonedēļ viena no prestižākajām organizācijām -DEKRA (Vācijas transportlīdzekļu uzraudzības apvienība), publicējusi savu ikgadējo atskaiti, kas tapis izvērtējot 15 miljonu automobiļu tehnisko stāvokli. Individuālajā vērtējumā šogad visus apsteidza Opel Corsa, kura rādītājs ir visaugstākais – bez defektiem ir 97,6% visu Opel ražotā mazauto eksemplāru.
Pagaidām Corsa ir un paliek reālākais favorīts, par to neatrodu praktiski sliktas atsauksmes.
mani vēlvairāk pārliecina šis (ziņa no 2009.g.) :
Šonedēļ viena no prestižākajām organizācijām -DEKRA (Vācijas transportlīdzekļu uzraudzības apvienība), publicējusi savu ikgadējo atskaiti, kas tapis izvērtējot 15 miljonu automobiļu tehnisko stāvokli. Individuālajā vērtējumā šogad visus apsteidza Opel Corsa, kura rādītājs ir visaugstākais – bez defektiem ir 97,6% visu Opel ražotā mazauto eksemplāru.
Re: Vēl viens ģimenes auto
Pie manis joprojām drošinās viena kliente, kurai 2007.gadā, kad strādāju Ādamā, pārdevu jaunu Corsu. Viņa ar to auto ir ļoti apmierināta, vienīgais, sūdzas par neadekvāti lielo degvielas patēriņu 1.4l motoram. Bet viņai ir automāts un ej nu sazin, kāds braukšanas stils.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Vēl viens ģimenes auto
A kas vainas tam tūrānam? Nesen māsa paņēma tādu ar 2 litru 170zs dīzeli! Tas Auto pat prot pats noparkoties!saule wrote:Focusam ir problēma ar arku un sliekšņu krāsojumu, nevis rūsēšanu. Ja sliekšņus un arkas paspēj laicīgi pārkrāsot, brīdī, kad krāsojums ir tikai atlupis, tad viss ir kārtībā, jo rūsa veidojas tikai no ārpuses. Protam, pats fakts, ka kas tāds ir jādara, neiepriecina, bet citādi drandalim ir OK. Ja kaimiņš to laicīgi nav izdarījis, bet atstājis kā ir, tad jau, protams, ar laiku rūsa parādās.
Man ir darīšana ar ļooooti daudziem Focusiem, kas visi ir pirkti jauni Latvijā.
ZZ, tikai nepērc šitādu Focusu, tad gan būs ziepes.
Re: Vēl viens ģimenes auto
AutoBild testu lasīju zurnālā, netā patreiz atradu tikai šo http://www.bild.de/auto/tests/vw-touran ... .bild.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
Vardu sakot viņu ilgstošā testa laikā tas auto vairāk tika remontēts nekā braukts.
Vardu sakot viņu ilgstošā testa laikā tas auto vairāk tika remontēts nekā braukts.
Re: Vēl viens ģimenes auto
ZingZeng, bet Tu droši vien neesi lasījis šo: http://www.spiegel.de/auto/aktuell/adac ... 53944.html" onclick="window.open(this.href);return false;ZingZeng wrote:Šonedēļ viena no prestižākajām organizācijām -DEKRA (Vācijas transportlīdzekļu uzraudzības apvienība), publicējusi savu ikgadējo atskaiti, kas tapis izvērtējot 15 miljonu automobiļu tehnisko stāvokli. Individuālajā vērtējumā šogad visus apsteidza Opel Corsa, kura rādītājs ir visaugstākais – bez defektiem ir 97,6% visu Opel ražotā mazauto eksemplāru.
Ievērosi, ka īpaši tiek pieminēts Opel un VW. Tā ka es uz to DEKRA ar' pārāk nepaļautos. Katram ir savas intereses.
Tad jau es drīzāk ticētu LV statistikai.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Vēl viens ģimenes auto
Tā nemaz arī neko spīdoša nav. PIlns internets ir ar sūdzībām par divtūkstošo gadu VW modeļiem - Passat B6, Touran utt... Pašam bija B6, pusgada laikā remontos ieliku tādu piķi, kā nevienā auto pirms tam (un arī pēc tam) nebiju licis - spararats, roķenes motors, vēl tur visādi dačiki u.c. sīkumi...envoy wrote:ZingZeng, bet Tu droši vien neesi lasījis šo: http://www.spiegel.de/auto/aktuell/adac ... 53944.html" onclick="window.open(this.href);return false;ZingZeng wrote:Šonedēļ viena no prestižākajām organizācijām -DEKRA (Vācijas transportlīdzekļu uzraudzības apvienība), publicējusi savu ikgadējo atskaiti, kas tapis izvērtējot 15 miljonu automobiļu tehnisko stāvokli. Individuālajā vērtējumā šogad visus apsteidza Opel Corsa, kura rādītājs ir visaugstākais – bez defektiem ir 97,6% visu Opel ražotā mazauto eksemplāru.
Ievērosi, ka īpaši tiek pieminēts Opel un VW. Tā ka es uz to DEKRA ar' pārāk nepaļautos. Katram ir savas intereses.
Tad jau es drīzāk ticētu LV statistikai.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Vēl viens ģimenes auto
Par to jau arī runa! Bet DE (DEKRA un ADAC) statistikā Opel un VW rullē. 1x drīksti minēt, kādēļ tā.Gac wrote:Tā nemaz arī neko spīdoša nav. PIlns internets ir ar sūdzībām par divtūkstošo gadu VW modeļiem - Passat B6, Touran utt... Pašam bija B6, pusgada laikā remontos ieliku tādu piķi, kā nevienā auto pirms tam (un arī pēc tam) nebiju licis - spararats, roķenes motors, vēl tur visādi dačiki u.c. sīkumi...envoy wrote:ZingZeng, bet Tu droši vien neesi lasījis šo: http://www.spiegel.de/auto/aktuell/adac ... 53944.html" onclick="window.open(this.href);return false;ZingZeng wrote:Šonedēļ viena no prestižākajām organizācijām -DEKRA (Vācijas transportlīdzekļu uzraudzības apvienība), publicējusi savu ikgadējo atskaiti, kas tapis izvērtējot 15 miljonu automobiļu tehnisko stāvokli. Individuālajā vērtējumā šogad visus apsteidza Opel Corsa, kura rādītājs ir visaugstākais – bez defektiem ir 97,6% visu Opel ražotā mazauto eksemplāru.
Ievērosi, ka īpaši tiek pieminēts Opel un VW. Tā ka es uz to DEKRA ar' pārāk nepaļautos. Katram ir savas intereses.
Tad jau es drīzāk ticētu LV statistikai.
Iemesli tie paši, kādēļ Merc un Samsūc uzvar lielā daļā dažādu konkursu..
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Vēl viens ģimenes auto
ZZ, es tak redzu, ka FIesta, bet vai tad paspamot nedrīkst?
Šitādu Opel Fiesta ar nevarēsi salauzt.
Lielāku sūdu par jaunu VW grūti atrast. Ir man darīšana ne tikai ar ļooti daudziem Ford Focusiem, bet arī ar daudziem VW. Vienīgie, kas daudz maz normāli kalpo, ir pilniedziņas Kadiji, pārējie ir tādi mēsli, ka maz neliekas. Sākot ar motoriem, kārbām, kardaniem un beidzot ar visādiem elektronikas gļukiem. Kamēr ir garantija vai kantoris remontē, tikmēr jau pacients apmierināts, bet ja tas jādara par savu naudu, tad grūti atrast dārgāku drandali. Bet tautieši kapitāi sazombēt un tik stāsta, ka VW uber alles!
Šitādu Opel Fiesta ar nevarēsi salauzt.
Lielāku sūdu par jaunu VW grūti atrast. Ir man darīšana ne tikai ar ļooti daudziem Ford Focusiem, bet arī ar daudziem VW. Vienīgie, kas daudz maz normāli kalpo, ir pilniedziņas Kadiji, pārējie ir tādi mēsli, ka maz neliekas. Sākot ar motoriem, kārbām, kardaniem un beidzot ar visādiem elektronikas gļukiem. Kamēr ir garantija vai kantoris remontē, tikmēr jau pacients apmierināts, bet ja tas jādara par savu naudu, tad grūti atrast dārgāku drandali. Bet tautieši kapitāi sazombēt un tik stāsta, ka VW uber alles!
SAAB un SUBARU
Re: Vēl viens ģimenes auto
Bet vidējais jauna auto pircējs parasti nelasa auto presi un neko diži par auto neinteresējas. Jauns VW no salona jau ir lielisks - labi apdares materiāli, laba montāža, daudz ekstru, brauc saturīgi, dzinēju un transmisiju kombināciju izvēle milzīga, cena - ne maza, bet tomēr paceļama. To, kā tie auto kalpo jau redz tikai ilgstošā laika posmā, un tikai pēc garantijas beigām, jo, ja arī par garantiju tiek mainītas dīzeļiem sprauslas vai DSG kārba, reālas šādu defektu izmaksas cilvēks uzzina tikai pēc garantijas beigām
Par auto presi runājot - lasu Auto Bild kopš tas tiek izdots latviski, šķiet nu jau vismaz 10 gadus un man kaut kā atmiņā ir palikušas dažas pamatīgas izgāšanās no VW puses 100k km testā - Touran, Sharan un Polo saņēma ļoti negatīvu novērtējumu, jo defekti bija vienkārši baisi priekš jauniem auto. Polo pat 1.2 benzīnniekam Alpos salā dzinēja bloks sadalījās Pāris bijušajiem kolēģiem arī bija ļoti negatīva pieredze ar Polo un Passat. Tagad pāris komandas biedri sūdzas par Touareg - dzinēja galvas blīves neturot, tāpat aiziet pa pieskari stūres pastiprinātāja blīvslēgs un šo defektu novēršanas izmaksas esot daudzos simtos EUR Tādēļ uz VW skatos ar nežēlīgu skepsi. Kaut gan Up reāli simpatizē
Par auto presi runājot - lasu Auto Bild kopš tas tiek izdots latviski, šķiet nu jau vismaz 10 gadus un man kaut kā atmiņā ir palikušas dažas pamatīgas izgāšanās no VW puses 100k km testā - Touran, Sharan un Polo saņēma ļoti negatīvu novērtējumu, jo defekti bija vienkārši baisi priekš jauniem auto. Polo pat 1.2 benzīnniekam Alpos salā dzinēja bloks sadalījās Pāris bijušajiem kolēģiem arī bija ļoti negatīva pieredze ar Polo un Passat. Tagad pāris komandas biedri sūdzas par Touareg - dzinēja galvas blīves neturot, tāpat aiziet pa pieskari stūres pastiprinātāja blīvslēgs un šo defektu novēršanas izmaksas esot daudzos simtos EUR Tādēļ uz VW skatos ar nežēlīgu skepsi. Kaut gan Up reāli simpatizē
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Vēl viens ģimenes auto
Nu, kad vēl strādāju firmā, man bija Škodiljaks (Oktāvija) no salona un kolēģim VW Jetta (menedžeris ibio). Es, ja pareizi atceros, paspēju noripināt ap 40k un pa to laiku par garantiju tika nomainīta spuldze spoguļu pagrieziena rādītājā. Kolēģis pa servisiem vien dzīvoja. Ar visām iespējamām kaitēm. Turklāt vienas un tās pašas kaites regulāri atkārtojās. Biežāk viņu laikam redzēju braucam ar servisa maiņas auto, nekā ar savu.
Nē, nu skaidrs jau, ka par garantiju jau serviss arī mainīs tikai to, kas būs pilnībā izbeidzies (kā piemēram spuldzīte), bet tam auto (Škodai) arī nebija pilnīgi nekādas kaites.
Nē, nu skaidrs jau, ka par garantiju jau serviss arī mainīs tikai to, kas būs pilnībā izbeidzies (kā piemēram spuldzīte), bet tam auto (Škodai) arī nebija pilnīgi nekādas kaites.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH