Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Katru pavasari šo auto piekurbulējot un izbraucot, man parādās plats smaids sejā :D Pfg, ka tā jau ir autobūves vēsture, pfg, ka ir "tikai" 100zs, komforts ir pieticīgs un tas no vadītāja prasa piepūli, lai to vadītu 8)

Lieliski ir tas, ka šajā auto nav nekā lieka - tas ir viegls (to ļoti labi jūt līkumos), šim auto arī nav praktiski nekādu vadīšanas palīglīdzekļu - viss ir pilnīgi vadītāja rokās. Tas dara to, ko es tam lieku darīt. Jāatzīst, ka ir arī patīkami, ka uz to atskatās, un atskatās ne tikai dīvaina paskata vīreļi :mrgreen:

Bet ko es vēlos šajā projektā pirmkārt panākt, ir max atdeve no svirām, ar kurām es to auto kontrolēju - stūres, riepām, transmisijas, piekares, bremzēm un dzinēja (protams, saprātīga budžeta ietvaros - max ieguvums par min izmaksām). Mani neuztrauc tas, ka tas vairs nav "oriģināls" un ka vēl mazāk "oriģināls" tas kļūs nākotnē. Kā kāzu auto arī tas vairs nebūs derīgs, jo potenciālajam jaunajam pārim izbirs zobi, braucot pa mūsu bedrogradu - max labai vadāmībai komforts ir pilnībā upurēts. Vācu un zviedru snobi ar norādēm par "oriģinalitātes neesamību" varēs iet dēt :mrgreen: Tas ir mans konstruktors! :twisted:

P.S. Bēdīgi gan ir tas, ka Saabiem nav īsti sportisku beņķu aprīkojumā bijis, kādēļ ir jāmeklē citu ražotāju alternatīvas :shifty: Kaut kas parādās tikai ar 9k Aero, bet tie jau ir elektriski un ļoti masīvi un smagi, kas šajā projektā ir pilnīgi lieki :snooty:

P.P.S. Ja kādam tas viss liekas kā "šķūnings", tad rakstiet droši, es neapvainošos :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 »

Fui, šķūnings.

Man ir kvalitatīvas komponentes, bet jēga tāpat nekada mega nav. Tāpēc, ka nožidojos uz klučiem, vajadzēja ņemt visus kādus keramiskos. Vispār, nomainot tikai klučus būtu bijis lielāks ieguvums. Un riepas te ņepričom, to var pietiekami labi sajust.

Tu biji biķerniekos? :O Es reāli neatceros :D

Un tavā c900, nepārmetinot grīdas kronšteinus, nemaz nevar ielikt 9k aero beņķus, tie der tikai sākot ar 1991.gadu (vai vispār MY1992?)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Arnijs »

Edgaram ar labiem klučiem un 9k bremzēm šobrīd būs gana pietiekami, jo esošais dzinējs nekādu dižo paātrinājumu nespēj radīt un ātrumi taišņu beigās ne tuvu nebūs kā Tavējie - līdz ar to vajadzība pēc kkā niknāka varētu parādīties tikai ar 16V unT5 ielikšanu.
Tas pats šobrīd ar riepām. Kgan ir pierādījies, ka riepu izvēle var būtiski uzlabot sniegumu arī mazjaudas projektiem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Nauris_t16 wrote:Fui, šķūnings.

Man ir kvalitatīvas komponentes, bet jēga tāpat nekada mega nav. Tāpēc, ka nožidojos uz klučiem, vajadzēja ņemt visus kādus keramiskos. Vispār, nomainot tikai klučus būtu bijis lielāks ieguvums. Un riepas te ņepričom, to var pietiekami labi sajust.

Tu biji biķerniekos? :O Es reāli neatceros :D

Un tavā c900, nepārmetinot grīdas kronšteinus, nemaz nevar ielikt 9k aero beņķus, tie der tikai sākot ar 1991.gadu (vai vispār MY1992?)
Nu, manā c900 tiešām neko citu bez metināšanas nevar ielikt, jo man ir vecie c900 beņķi :roll:

Par bremzēm reāli varēsim spriest, kad tās tiks liktas lietā, bet riepas pie bremzēšanas, manuprāt, ir ļoti svarīga komponente, ko nedrīkst neņemt vērā ;)

P.S. Biju uz vienu vienu streetstock'u - protams, ne jau pa lielo apli :roll:

P.P.S. Šogad ir plāns piedalīties arī abos YTR pasākumos BKSB un Siguldā 8)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 »

Arnijs wrote:Edgaram ar labiem klučiem un 9k bremzēm šobrīd būs gana pietiekami, jo esošais dzinējs nekādu dižo paātrinājumu nespēj radīt un ātrumi taišņu beigās ne tuvu nebūs kā Tavējie - līdz ar to vajadzība pēc kkā niknāka varētu parādīties tikai ar 16V unT5 ielikšanu.
Tas pats šobrīd ar riepām. Kgan ir pierādījies, ka riepu izvēle var būtiski uzlabot sniegumu arī mazjaudas projektiem.
Auč :D

Labi, es tik saku par savu aplauzienu, ka vienīgais ieguvums ir no domas, par krutākām bremzēm.

J.K. no ADparts vispār teica, ka, ja ņem, jāņem bluestuff. Es gan baidos, ka tuvu 0*C būs pilnīgas auzas ar bluestuff, jo jau redstuff ziemas t* auksti jūtami sūdīgāk bremzē.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by KoreFun »

Esmu arī esmu dzirdējis, ka jāņem vismaz nākamo pēc redstuff krāsu. Un ka redstuff īsti labi nekalpo ilglaicīgi ar EBC grooved&drilled diskiem (par ko arī esmu pats pārliecinājies uz savām bremzēm) un jā, bremzēšana ar tādiem klučiem pilsētā ir... khm.. jautra. Pat nevajag gaidīt 0°, vasarā, kamēr nepasildīsi bremzes, arī nebremzē. Nu labi, daļu var norakstīt uz to, ka stok 9-3 bremzes ir nekādas.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Šodien tika saņemti šie, rūpnieciski atjaunotie 9k turbo priekšējie suporti:
Attachments
IMG_20160316_140500.jpg
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Šodien auto beidzot ir ielās! Bremzes vēl ir mīkstas - jāpiebrauc, bet sēdekļiem ir jāatrod pareizais regulējums vēl, kaut gan viena ļoti forša lieta uzreiz bija jūtama - sēdeklis tagad ir daudz zemāk! :)

Jānomazgā, jāsavasko un var doties apraudzīt braļukas :D
Attachments
IMG_20160414_150809.jpg
IMG_20160414_144951.jpg
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Highlander »

Skaists! Klasika nemirst, galvenais censties uzturet vinu tada kartiba, lai mazberniem velak mantojuma nodot! :)
Tu uz leishiem no Rigas brauksi vieniti, vai ar visiem kopa?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by mrpinkeyes »

Kas tie par sēdekļiem? :?
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by envoy »

mrpinkeyes wrote:Kas tie par sēdekļiem? :?
Vai ne..? Atceros, kā lawyer trakoja, kad tika nopirkts Arnija pelēcis un ielikta gāze. Kā svētajā grālā ielietu čurūdeni. :mrgreen:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by jankab »

envoy wrote: Vai ne..? Atceros, kā lawyer trakoja, kad tika nopirkts Arnija pelēcis un ielikta gāze. Kā svētajā grālā ielietu čurūdeni. :mrgreen:
Tas taču fundamentāli nesavienojamais trases dienu auto, šim drīkst :!::mrgreen:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Highlander - ķeršu jūs visus rokās ar savu zālespļāvēju 8) Uz 7.45-8.00 pie RIMI A7 droši vien nespaspēšu :shifty:

mrpinkeyes - no Prelūdes MY 1993 - izskatās ka pēc izmēriem der ideāli un ir n-reizes ērtāki par oriģinālajiem - nav vairs tās tizlās sajūtas kā uz omes vecās mīkstās taburetes. Vienīgi, tie beņķi ir tik zemi, ka zem tiem vairs nevar palikt ugunsdzēšamo :mrgreen:

envoy, jankab - īsti nesaprotu, par ko opelisti cepas - ka tiek apgānīts SAABs vai ka sipju kapeikas? :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by envoy »

lawyer wrote:envoy, jankab - īsti nesaprotu, par ko opelisti cepas - ka tiek apgānīts SAABs vai ka sipju kapeikas? :mrgreen:
Mēs necepas. Mēs iesmīkņā. ;)
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Braucot uz LT, likās, ka auto kaut kā kūtrs ir, arī slalomā likās, kā agrāk bija atsaucīgāks dzinējs, patēriņš arī kaut kāds virs 10l/100km. Kad vakarā, iebraucot LV, ielēju Nestē svaigu 98E, arī dzinējs atdzīvojās - pavisam cita dziesma un atsaucība. Tas, kas rudenī bija ieliets kā 98E līdz pavasarim bija pārvērties par kaut kādu suslu :mrgreen:

Par beņķiem runājot - es reāli par lētu naudu (30 EUR abi beņķi + 120 EUR ielikšana) esmu ticis pie ērtiem un sportiskiem beņķiem (labā sānu noturība gan atzveltnei, gan sēžai), kuri pat manuprāt labi iederas interjerā 8) Ja kādam nepatīk, neskatieties :mrgreen:

Bremzes ir piestrādājušās un tagad tās šķiet ļoti labi dozējamas, bet kad tā riktīgi iemin grīdā, acu āboli un smadzene labi jūt palēninājuma spēku 8) Ir laba pārliecība tagad par šo mezglu 8)

Par detaļām runājot - diski visi Brembo, priekšā Textar kluči, aizmugurē TRW, jauni aizsargbleķi priekšā no proparts 8)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply