Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Katru pavasari šo auto piekurbulējot un izbraucot, man parādās plats smaids sejā Pfg, ka tā jau ir autobūves vēsture, pfg, ka ir "tikai" 100zs, komforts ir pieticīgs un tas no vadītāja prasa piepūli, lai to vadītu
Lieliski ir tas, ka šajā auto nav nekā lieka - tas ir viegls (to ļoti labi jūt līkumos), šim auto arī nav praktiski nekādu vadīšanas palīglīdzekļu - viss ir pilnīgi vadītāja rokās. Tas dara to, ko es tam lieku darīt. Jāatzīst, ka ir arī patīkami, ka uz to atskatās, un atskatās ne tikai dīvaina paskata vīreļi
Bet ko es vēlos šajā projektā pirmkārt panākt, ir max atdeve no svirām, ar kurām es to auto kontrolēju - stūres, riepām, transmisijas, piekares, bremzēm un dzinēja (protams, saprātīga budžeta ietvaros - max ieguvums par min izmaksām). Mani neuztrauc tas, ka tas vairs nav "oriģināls" un ka vēl mazāk "oriģināls" tas kļūs nākotnē. Kā kāzu auto arī tas vairs nebūs derīgs, jo potenciālajam jaunajam pārim izbirs zobi, braucot pa mūsu bedrogradu - max labai vadāmībai komforts ir pilnībā upurēts. Vācu un zviedru snobi ar norādēm par "oriģinalitātes neesamību" varēs iet dēt Tas ir mans konstruktors!
P.S. Bēdīgi gan ir tas, ka Saabiem nav īsti sportisku beņķu aprīkojumā bijis, kādēļ ir jāmeklē citu ražotāju alternatīvas Kaut kas parādās tikai ar 9k Aero, bet tie jau ir elektriski un ļoti masīvi un smagi, kas šajā projektā ir pilnīgi lieki
P.P.S. Ja kādam tas viss liekas kā "šķūnings", tad rakstiet droši, es neapvainošos
Lieliski ir tas, ka šajā auto nav nekā lieka - tas ir viegls (to ļoti labi jūt līkumos), šim auto arī nav praktiski nekādu vadīšanas palīglīdzekļu - viss ir pilnīgi vadītāja rokās. Tas dara to, ko es tam lieku darīt. Jāatzīst, ka ir arī patīkami, ka uz to atskatās, un atskatās ne tikai dīvaina paskata vīreļi
Bet ko es vēlos šajā projektā pirmkārt panākt, ir max atdeve no svirām, ar kurām es to auto kontrolēju - stūres, riepām, transmisijas, piekares, bremzēm un dzinēja (protams, saprātīga budžeta ietvaros - max ieguvums par min izmaksām). Mani neuztrauc tas, ka tas vairs nav "oriģināls" un ka vēl mazāk "oriģināls" tas kļūs nākotnē. Kā kāzu auto arī tas vairs nebūs derīgs, jo potenciālajam jaunajam pārim izbirs zobi, braucot pa mūsu bedrogradu - max labai vadāmībai komforts ir pilnībā upurēts. Vācu un zviedru snobi ar norādēm par "oriģinalitātes neesamību" varēs iet dēt Tas ir mans konstruktors!
P.S. Bēdīgi gan ir tas, ka Saabiem nav īsti sportisku beņķu aprīkojumā bijis, kādēļ ir jāmeklē citu ražotāju alternatīvas Kaut kas parādās tikai ar 9k Aero, bet tie jau ir elektriski un ļoti masīvi un smagi, kas šajā projektā ir pilnīgi lieki
P.P.S. Ja kādam tas viss liekas kā "šķūnings", tad rakstiet droši, es neapvainošos
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Fui, šķūnings.
Man ir kvalitatīvas komponentes, bet jēga tāpat nekada mega nav. Tāpēc, ka nožidojos uz klučiem, vajadzēja ņemt visus kādus keramiskos. Vispār, nomainot tikai klučus būtu bijis lielāks ieguvums. Un riepas te ņepričom, to var pietiekami labi sajust.
Tu biji biķerniekos? :O Es reāli neatceros
Un tavā c900, nepārmetinot grīdas kronšteinus, nemaz nevar ielikt 9k aero beņķus, tie der tikai sākot ar 1991.gadu (vai vispār MY1992?)
Man ir kvalitatīvas komponentes, bet jēga tāpat nekada mega nav. Tāpēc, ka nožidojos uz klučiem, vajadzēja ņemt visus kādus keramiskos. Vispār, nomainot tikai klučus būtu bijis lielāks ieguvums. Un riepas te ņepričom, to var pietiekami labi sajust.
Tu biji biķerniekos? :O Es reāli neatceros
Un tavā c900, nepārmetinot grīdas kronšteinus, nemaz nevar ielikt 9k aero beņķus, tie der tikai sākot ar 1991.gadu (vai vispār MY1992?)
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Edgaram ar labiem klučiem un 9k bremzēm šobrīd būs gana pietiekami, jo esošais dzinējs nekādu dižo paātrinājumu nespēj radīt un ātrumi taišņu beigās ne tuvu nebūs kā Tavējie - līdz ar to vajadzība pēc kkā niknāka varētu parādīties tikai ar 16V unT5 ielikšanu.
Tas pats šobrīd ar riepām. Kgan ir pierādījies, ka riepu izvēle var būtiski uzlabot sniegumu arī mazjaudas projektiem.
Tas pats šobrīd ar riepām. Kgan ir pierādījies, ka riepu izvēle var būtiski uzlabot sniegumu arī mazjaudas projektiem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nu, manā c900 tiešām neko citu bez metināšanas nevar ielikt, jo man ir vecie c900 beņķiNauris_t16 wrote:Fui, šķūnings.
Man ir kvalitatīvas komponentes, bet jēga tāpat nekada mega nav. Tāpēc, ka nožidojos uz klučiem, vajadzēja ņemt visus kādus keramiskos. Vispār, nomainot tikai klučus būtu bijis lielāks ieguvums. Un riepas te ņepričom, to var pietiekami labi sajust.
Tu biji biķerniekos? :O Es reāli neatceros
Un tavā c900, nepārmetinot grīdas kronšteinus, nemaz nevar ielikt 9k aero beņķus, tie der tikai sākot ar 1991.gadu (vai vispār MY1992?)
Par bremzēm reāli varēsim spriest, kad tās tiks liktas lietā, bet riepas pie bremzēšanas, manuprāt, ir ļoti svarīga komponente, ko nedrīkst neņemt vērā
P.S. Biju uz vienu vienu streetstock'u - protams, ne jau pa lielo apli
P.P.S. Šogad ir plāns piedalīties arī abos YTR pasākumos BKSB un Siguldā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
AučArnijs wrote:Edgaram ar labiem klučiem un 9k bremzēm šobrīd būs gana pietiekami, jo esošais dzinējs nekādu dižo paātrinājumu nespēj radīt un ātrumi taišņu beigās ne tuvu nebūs kā Tavējie - līdz ar to vajadzība pēc kkā niknāka varētu parādīties tikai ar 16V unT5 ielikšanu.
Tas pats šobrīd ar riepām. Kgan ir pierādījies, ka riepu izvēle var būtiski uzlabot sniegumu arī mazjaudas projektiem.
Labi, es tik saku par savu aplauzienu, ka vienīgais ieguvums ir no domas, par krutākām bremzēm.
J.K. no ADparts vispār teica, ka, ja ņem, jāņem bluestuff. Es gan baidos, ka tuvu 0*C būs pilnīgas auzas ar bluestuff, jo jau redstuff ziemas t* auksti jūtami sūdīgāk bremzē.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Esmu arī esmu dzirdējis, ka jāņem vismaz nākamo pēc redstuff krāsu. Un ka redstuff īsti labi nekalpo ilglaicīgi ar EBC grooved&drilled diskiem (par ko arī esmu pats pārliecinājies uz savām bremzēm) un jā, bremzēšana ar tādiem klučiem pilsētā ir... khm.. jautra. Pat nevajag gaidīt 0°, vasarā, kamēr nepasildīsi bremzes, arī nebremzē. Nu labi, daļu var norakstīt uz to, ka stok 9-3 bremzes ir nekādas.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Šodien tika saņemti šie, rūpnieciski atjaunotie 9k turbo priekšējie suporti:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Šodien auto beidzot ir ielās! Bremzes vēl ir mīkstas - jāpiebrauc, bet sēdekļiem ir jāatrod pareizais regulējums vēl, kaut gan viena ļoti forša lieta uzreiz bija jūtama - sēdeklis tagad ir daudz zemāk!
Jānomazgā, jāsavasko un var doties apraudzīt braļukas
Jānomazgā, jāsavasko un var doties apraudzīt braļukas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Skaists! Klasika nemirst, galvenais censties uzturet vinu tada kartiba, lai mazberniem velak mantojuma nodot!
Tu uz leishiem no Rigas brauksi vieniti, vai ar visiem kopa?
Tu uz leishiem no Rigas brauksi vieniti, vai ar visiem kopa?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Kas tie par sēdekļiem?
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Vai ne..? Atceros, kā lawyer trakoja, kad tika nopirkts Arnija pelēcis un ielikta gāze. Kā svētajā grālā ielietu čurūdeni.mrpinkeyes wrote:Kas tie par sēdekļiem?
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tas taču fundamentāli nesavienojamais trases dienu auto, šim drīkstenvoy wrote: Vai ne..? Atceros, kā lawyer trakoja, kad tika nopirkts Arnija pelēcis un ielikta gāze. Kā svētajā grālā ielietu čurūdeni.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Highlander - ķeršu jūs visus rokās ar savu zālespļāvēju Uz 7.45-8.00 pie RIMI A7 droši vien nespaspēšu
mrpinkeyes - no Prelūdes MY 1993 - izskatās ka pēc izmēriem der ideāli un ir n-reizes ērtāki par oriģinālajiem - nav vairs tās tizlās sajūtas kā uz omes vecās mīkstās taburetes. Vienīgi, tie beņķi ir tik zemi, ka zem tiem vairs nevar palikt ugunsdzēšamo
envoy, jankab - īsti nesaprotu, par ko opelisti cepas - ka tiek apgānīts SAABs vai ka sipju kapeikas?
mrpinkeyes - no Prelūdes MY 1993 - izskatās ka pēc izmēriem der ideāli un ir n-reizes ērtāki par oriģinālajiem - nav vairs tās tizlās sajūtas kā uz omes vecās mīkstās taburetes. Vienīgi, tie beņķi ir tik zemi, ka zem tiem vairs nevar palikt ugunsdzēšamo
envoy, jankab - īsti nesaprotu, par ko opelisti cepas - ka tiek apgānīts SAABs vai ka sipju kapeikas?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Mēs necepas. Mēs iesmīkņā.lawyer wrote:envoy, jankab - īsti nesaprotu, par ko opelisti cepas - ka tiek apgānīts SAABs vai ka sipju kapeikas?
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Braucot uz LT, likās, ka auto kaut kā kūtrs ir, arī slalomā likās, kā agrāk bija atsaucīgāks dzinējs, patēriņš arī kaut kāds virs 10l/100km. Kad vakarā, iebraucot LV, ielēju Nestē svaigu 98E, arī dzinējs atdzīvojās - pavisam cita dziesma un atsaucība. Tas, kas rudenī bija ieliets kā 98E līdz pavasarim bija pārvērties par kaut kādu suslu
Par beņķiem runājot - es reāli par lētu naudu (30 EUR abi beņķi + 120 EUR ielikšana) esmu ticis pie ērtiem un sportiskiem beņķiem (labā sānu noturība gan atzveltnei, gan sēžai), kuri pat manuprāt labi iederas interjerā Ja kādam nepatīk, neskatieties
Bremzes ir piestrādājušās un tagad tās šķiet ļoti labi dozējamas, bet kad tā riktīgi iemin grīdā, acu āboli un smadzene labi jūt palēninājuma spēku Ir laba pārliecība tagad par šo mezglu
Par detaļām runājot - diski visi Brembo, priekšā Textar kluči, aizmugurē TRW, jauni aizsargbleķi priekšā no proparts
Par beņķiem runājot - es reāli par lētu naudu (30 EUR abi beņķi + 120 EUR ielikšana) esmu ticis pie ērtiem un sportiskiem beņķiem (labā sānu noturība gan atzveltnei, gan sēžai), kuri pat manuprāt labi iederas interjerā Ja kādam nepatīk, neskatieties
Bremzes ir piestrādājušās un tagad tās šķiet ļoti labi dozējamas, bet kad tā riktīgi iemin grīdā, acu āboli un smadzene labi jūt palēninājuma spēku Ir laba pārliecība tagad par šo mezglu
Par detaļām runājot - diski visi Brembo, priekšā Textar kluči, aizmugurē TRW, jauni aizsargbleķi priekšā no proparts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever