Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nezinu kas tur ie, varbūt arī lampiņas.
Tur viegli ir to lukturi noņemt?
Tur viegli ir to lukturi noņemt?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Atkarībā kāds modelis Tev ir,ja vagons,tad ir diodes,bet ja sedans,tad spuldzes.Ja maini spuldzes,tad ieteiktu uzreiz nomainīt visas 5as,jo ja nomainīsi tikai 1nu,tad pēc nedēļas beigsies nākamā.Vilks wrote:Nezinu kas tur ie, varbūt arī lampiņas.
Tur viegli ir to lukturi noņemt?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man ir bijis tas pats , pakustini ,un ok ;)elmo wrote:Man nav diodes, bet lampiņas. Dažreiz nav izdegušas, bet ir nekontakts. Kad pakustina, tad sāk strādāt.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Acīm redzot man ir spuldzes.
Tās spuldzes ir kautkādas standarta vai speciālas, kuras ir jāmeklē?
Tās spuldzes ir kautkādas standarta vai speciālas, kuras ir jāmeklē?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Dabūsi jebkurā benzīntankā, 5w ,tādas pat,kā priekšējās gabarītu spuldzes.Vilks wrote:Acīm redzot man ir spuldzes.
Tās spuldzes ir kautkādas standarta vai speciālas, kuras ir jāmeklē?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Benzīntankā jau piemeklesi atbilstošas;)Vilks wrote:Acīm redzot man ir spuldzes.
Tās spuldzes ir kautkādas standarta vai speciālas, kuras ir jāmeklē?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies par linku, bet diemžēl par vēlu.
Es arī esmu viens no daudziem "laimīgajiem" ar vienu aplauztu ķepiņu.
Un arī tāpat kā tavā linkā pielīmēju ar abpusējo līmlentu.
Turās jau tāpat.
Es arī esmu viens no daudziem "laimīgajiem" ar vienu aplauztu ķepiņu.
Un arī tāpat kā tavā linkā pielīmēju ar abpusējo līmlentu.
Turās jau tāpat.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Mēs visi mācamies no kļūdām ;)
Neesmu baigais auto eksperts, bet tos sīkumus, ko pašam gadās taisīt centīšos salikt mysaab.lv. Varbūt kādam kādreiz noder.
Neesmu baigais auto eksperts, bet tos sīkumus, ko pašam gadās taisīt centīšos salikt mysaab.lv. Varbūt kādam kādreiz noder.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bija doma pavasarī pārdot savu Aerovagonu un iegādāties ekonomisko pirmās paaudzes 9-3 dīzeli, bet nu... ja šāds laiks kā šodien... katrā ziņā ar 9-5 ideāli putenī 100/110 km/h visiem garām un stundas laikā no Siguldas jau esmu VecRīgā. Ļoti stabils auto!
Protams neskatoties uz visiem TCS u.c. fīčām tāpat jābrauc atbildīgi.
Protams neskatoties uz visiem TCS u.c. fīčām tāpat jābrauc atbildīgi.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man TCS ir OFF, jo ar TCS pilsētā nav iespējams normāli pabraukt. :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki!
Saab 9-5, 3,0litri dizels(2002.g) Iedegās motora lampiņa un noslāpa motors.Tagad pielaižot motoru nenormāli detonē šis un uz priekšu principā nepabraukt-slāpst nost.Vis sakās ar to kad uzsākot braukšanu šis jau tāds gurdens palika un gribēja slāpt nost.Varbūt kādam ir tā bijis un zina teikt kas pa vainu? Manā provincē visi kompji pie kuriem var pieslēgt aizņemti uz nedēļu,tapēc ar griežos pie jums.
Saab 9-5, 3,0litri dizels(2002.g) Iedegās motora lampiņa un noslāpa motors.Tagad pielaižot motoru nenormāli detonē šis un uz priekšu principā nepabraukt-slāpst nost.Vis sakās ar to kad uzsākot braukšanu šis jau tāds gurdens palika un gribēja slāpt nost.Varbūt kādam ir tā bijis un zina teikt kas pa vainu? Manā provincē visi kompji pie kuriem var pieslēgt aizņemti uz nedēļu,tapēc ar griežos pie jums.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šajā ziņā 9-3og 2.2TiD ne ar ko neatšķiras no Tava 9-5 B)Mr Pink Eyes wrote:Bija doma pavasarī pārdot savu Aerovagonu un iegādāties ekonomisko pirmās paaudzes 9-3 dīzeli, bet nu... ja šāds laiks kā šodien... katrā ziņā ar 9-5 ideāli putenī 100/110 km/h visiem garām un stundas laikā no Siguldas jau esmu VecRīgā. Ļoti stabils auto!
Protams neskatoties uz visiem TCS u.c. fīčām tāpat jābrauc atbildīgi.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
I-neta diagnostika te nepalīdzēs :dry:cementits wrote:Sveiki!
Saab 9-5, 3,0litri dizels(2002.g) Iedegās motora lampiņa un noslāpa motors.Tagad pielaižot motoru nenormāli detonē šis un uz priekšu principā nepabraukt-slāpst nost.Vis sakās ar to kad uzsākot braukšanu šis jau tāds gurdens palika un gribēja slāpt nost.Varbūt kādam ir tā bijis un zina teikt kas pa vainu? Manā provincē visi kompji pie kuriem var pieslēgt aizņemti uz nedēļu,tapēc ar griežos pie jums.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
lawyer wrote:Šajā ziņā 9-3og 2.2TiD ne ar ko neatšķiras no Tava 9-5 B)Mr Pink Eyes wrote:Bija doma pavasarī pārdot savu Aerovagonu un iegādāties ekonomisko pirmās paaudzes 9-3 dīzeli, bet nu... ja šāds laiks kā šodien... katrā ziņā ar 9-5 ideāli putenī 100/110 km/h visiem garām un stundas laikā no Siguldas jau esmu VecRīgā. Ļoti stabils auto!
Protams neskatoties uz visiem TCS u.c. fīčām tāpat jābrauc atbildīgi.
Beidz! Tur amīši kā minimums jāmaina standarta 9-3 TiD. Man tak ir Aero un garāka riteņu bāze arī domāju palīdz stabilitātei!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986