Nils wrote:Tātad, pēc parunāšanas ar Zinīti esmu nolēmis tā kārtīgi tikt ar šito lietu galā.
Auto, Saab 9000 Aero, 2.0HOT, StageX ~230hp, ~1.4bar.
Fakts: Paātrinoties pēdējā laikā novērots spiediena zudums un jaudas nevienmērība, ar katru dienu izskatās arvien trakāk, šodien tas jau bija zem 1bar. Normālā stāvoklī iespiežot pedāli, stabiņš aiziet līdz ~1.4 un momentā atlec atpakaļ uz ~1bar-0.7bar, novērotas arī svārstības šajās robežās. Reizēm uzkāpj uz sekundi mazliet vairāk, bet ieregulēto pusotru baru netur.
Pirmais, čekojam trubiņas un ieplūdes trubas, viss ok.
Tālāk, iztīram gaisa filtru, viss ok.
Noņemam W turbiņu no APC vārsta.
Pēc šīs darbības teorētiski vajadzētu būt pārspiedienam un pie liela spiediena motoram ir jānorīstas, bet mana aina ir sekojoša:
Spiediens uzkāpj līdz 1.6bar un pēc sekundes lec lejā, bet nostājas pie ~1.1bar [labāk, nekā ar W trubiņu, kad staigā un svārstās zem 1bar].
Bet paātrinoties ar piekto, spiediens uzkāpj līdz tiem pašiem 1.6 un mazliet pat turās, reizēm turās sekundes piecas, reizēm pat vairāk [Zinīt, vai pēc šiem faktiem varam izsvītrot versiju par to, ka turbīna nespēj sapumpēt?]
No šī visa es pats pieņemu, ka vaina varētu būt arī APC vārstā vai wastgate, kaut kas viņam nedod strādāt lielākos spiedienos, kad W truba ir klāt.
APC es vēl no kāda paņemšu patestēt, varbūt no Edija vai Gustava kkad drīzumā un, ja ne APC, tad būs vēl rūpīgāk jāpapēta wastgate.
Lai vai kā, bet ar šīm lietām tāpat nekas nebeidzās, jo vajadzīgo 1.4-1.6bar spiedienu viņš negrib normāli turēt tāpat un pārspiediena atvienojot W trubiņu arī nav.
Tātad, versijas, kas pa vienai tiks čekotas:
1.Izplūde. Varbūt nespēj izpūst to ko turbīna dod, ir iespēja, ka piemetušies aizcietējumi pirmspēdējam bundulim, jo līdz viņam reāli ir taisna truba?
Pati izplūde ir stock un par šo jau Ārnijs mani ir brīdinājis, ka labi pie tādiem spiedieniem tas nav.
Katalizatora nav.
Šis variants pēc braukšanas izjūtām man pašam liekas viens no reālākajiem, jo ieberam, izplūdē ir brīva vieta, kur saspiesties tam gaisam, ko paātrinoties sapumē [1.6bar], bet tad tas viss tur sakrājās un netiek ārā, līdz ar to gaisam nav kur palikt un viņš iet atpakaļ un bremzē turbīnu, līdz ar to spiediens nokrīt un tur tikai tik, cik izplūde laiž cauri.
Piektais varētu turēt, jo viņš izplūdes gāzes dod attiecīgi mazāk, nekā pirmie robi.
Kaut cik sakarīgi uzrakstīju vai šitais viss ir reāla pufaika? :laugh:
Ok, par izplūdi, reāli varam nočekot paraujot nost kādu izplūdes trubu. Nekādi tikai nesanāk kaut kur uzbraukt un palaist vaļā.
2. Līdzīgs pufaikas variantam, tikai kaut kas ar degvielas spiedieniem, Ārnij, pie tevis var pamērīt šitai lietai spiedienu?
Ar sūkni jau ir bijis ČP, tas tika nomainīts, lai gan pats lietotais sūknis ir no Edija šķiltā aira un korpusu es saliku no diviem vienu. Nezinu vai tas varētu būt pie vainas, jo kādu laiku gāja. Varbūt nabags vienkārši lēnām mirst? :dry:
Kas vēl? :dry:
p.s. Kompis mums nekādus tādus gļukus neuzrādīja...
Starpcitu, tiem, kas saskaras ar līdzīgu problēmu, vaina tika atrasta, kad izmēģināts jau bija pilnīgi viss iespējamais. Vaina bija APC vārstā, kopš 9-5 vārsta upgrade nekādas problēmas vairs nav novērotas.
Spiediens vadās tieši tā kā to paredzējusi attiecīgā ECU līkne.
Vēl alternatīva ir jauns APC vārsts tieši priekš Trionic 5 (100ls), bet pretēji T7 vārstam, tas sanāk četras reizes dārgāks (~25).
Pie kam man jau ir čupa ar defektīviem APC vārstiem, no tiem reāli strādā tikai viens (pie nelieliem spiedieniem tas tur -0.8bar), pārējie īpaši augstāk par base boost arī nekāpj (~0.4bar)
Lai to izveiktu ir mazliet jāielaužas ECU, gan fiziski, gan "morāli", bet nekas nereāls.
Noteikti iesaku visiem, kam ir T5.5 (cik noprotu ar T5.2 tas laikam neies cauri).
Update par pašu itāli, tas pēc svinībām Ādažos tīrs gan no iekšas, gan āras gaida motora darbus. Ir klusa cerība, ka tas varētu notikt drīz. :)