Īsti nevar piekrist šādam apgalvojumam. Protams, atkarīgs arī, ar ko salīdzina. Startējot no vietas ar manu 9-5 2.0t AT sporta režīmā ir OK - nevar teikt, ka tieši pārslēgšanās būtu lēnāka kā ar MT Auzas sākas, kad ber grīdā gaitā - vienalga, sporta režīmā vai parastajā - kamēr tas AT izdomā, kurā robā slēgt, es ar MT jau sen būtu pārslēdzies. Turklāt, izvēlētie robi mēdz būt situācijai galīgi nepiemēroti. Tāpat arī pārslēgšanās uz leju AT ir vnk katastrofāla Nez, varbūt vēlāko gadu AT ir uzlabotas šīs lietasVilcins wrote:Tici man,automats ir atraks parsledzoties,bet ar manualo var griezt katru robu lidz galam,tas ir plus.
Es labprat brauktu ar jaudigu auto kas ir aprikots ar atomatu,jo automats reage momenta,ka piespied pedali,manualis,nu tu pats zini,ja nepareizais robs ,attiecigaja situacija,tad nekas nesanak
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tieši tā - lai no krusta līdz krustam paskrietos ar citiem auto, automāts ir pašā laikā. Spied tik grīdā un priecājies, kā blakus braucošie osta dūmus. Ar manuāli un piedevām vēl jaudīgu ir tā, ka pusē gadījumu tiek nočakarēts starts dēļ izspolēšanas un vēl daļa milisekunžu savācas pie neprasmīgas (vai arī pārlieku saudzīgas) pārmešanās uz otro un trešo robu. Pret 9k kārbām man ir izveidojies zināms respekts, tāpēc tā saudzīgā pārslēgšanās būtiski iespaido ieskrējienu. Un te pat nav runa par skriešanos no krusta līdz krustam, bet normālu uzsākšanu, lai regulāri nepaliktu iepakaļ jaunākiem auto ar automātiem un nebūt ne baigi jaudīgiem motoriem. Ar nečipotu 200 zirgu 9k tomātu tā štelle notiek žiperīgāk. BET, kā jau Lawyer rakstīja - lietas mainās, kad runa ir par paātrinājumu gaitā un iespēju pašam laicīgi izfunktierēt, kurš robs būs piemērotākais, lai veikli ielektu spraugā, kura tūlīt atbrīvosies starp to un to auto. Plus nenovērtējama fīča ir ar robiem pieregulēt arī ātruma samazinājumu. Besī ārā braukt aiz kāda naskāka tomāta dīdītāja, kurš ik pa brīdim sit pa bremzēm, kamēr es tām neesmu jau labu laiku pieskāries.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jā, tā tirināšanās aiz tiem, kas nevar noturēt vienmērīgu ātrumu, ir kaitinoša.
Kad pie apdzīšanas vajag iemīt grīdā, tad es parasti spiežu 'sport', lai tomāts jau nomet zemākā pārnesumā un atkrīt tā domāšana, un viss notiek super raiti. Citu jēgu es tam tomātam īsti neredzu, vismaz uz dīzeļa ne. Nekas jau tur nemainās - uz augstāku pārnesumu viņš vienkārši pārslēdz vēlāk, attiecīgi vairāk bremzē ar pārnesumiem un vēl kādi sīkumi, bet nekas tāds tur nav. Nu nav tajā Saabā nekāds haiteks. Reāli lielāks paātrinājums tikai no tā, ka ir ieslēgt 'sport' režīms, manuprāt, nepaliek. Un vispār tā kārba nav priekš dīzeļa, bet priekš benzīnnieka. Man lielākais paātrinājums ir pie krietni zemākiem apgriezieniem, kā benzīntomātam, bet kārba darbojas diapazonā, kur benzīnnieks tikai sāk atdzīvoties, bet man jau vajadzētu pārslēgties. Kā pārslēdzas, tā uzreiz iespiež krēslā.
Kad pie apdzīšanas vajag iemīt grīdā, tad es parasti spiežu 'sport', lai tomāts jau nomet zemākā pārnesumā un atkrīt tā domāšana, un viss notiek super raiti. Citu jēgu es tam tomātam īsti neredzu, vismaz uz dīzeļa ne. Nekas jau tur nemainās - uz augstāku pārnesumu viņš vienkārši pārslēdz vēlāk, attiecīgi vairāk bremzē ar pārnesumiem un vēl kādi sīkumi, bet nekas tāds tur nav. Nu nav tajā Saabā nekāds haiteks. Reāli lielāks paātrinājums tikai no tā, ka ir ieslēgt 'sport' režīms, manuprāt, nepaliek. Un vispār tā kārba nav priekš dīzeļa, bet priekš benzīnnieka. Man lielākais paātrinājums ir pie krietni zemākiem apgriezieniem, kā benzīntomātam, bet kārba darbojas diapazonā, kur benzīnnieks tikai sāk atdzīvoties, bet man jau vajadzētu pārslēgties. Kā pārslēdzas, tā uzreiz iespiež krēslā.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
. Man visai labi ir veicies ar saucamo no krusta līdz krustam variantu . Ir manuālā kārba . Mana taktika strādā pavisam vnk . Ar pirmo nav jāber grīdā , jo saabs spolē , jebkurā variantā jāslēdz ārā TCS . Pirmais robs līdz spolesanas robežai , pārmet otrajā un tad sākas elle , jo otrais ceļ ārprātā salīdzinot ar pārējiem . Plus vēl gara kārba . Un gaitā otrais vairs tā neizspole , ja ir saus asfalts . 3 šajā vairs nav jēga mest jo strafs būs pamatīgs pilsētā . Parasti ar to pietiek lai konkurents liktos mierā . Ziemā protams ar Saab nav variantu , spolē visi ātrumi . Nesanāk nekāda cīņa . Trūkst 4x4.edijs wrote:Tieši tā - lai no krusta līdz krustam paskrietos ar citiem auto, automāts ir pašā laikā. Spied tik grīdā un priecājies, kā blakus braucošie osta dūmus. Ar manuāli un piedevām vēl jaudīgu ir tā, ka pusē gadījumu tiek nočakarēts starts dēļ izspolēšanas un vēl daļa milisekunžu savācas pie neprasmīgas (vai arī pārlieku saudzīgas) pārmešanās uz otro un trešo robu. Pret 9k kārbām man ir izveidojies zināms respekts, tāpēc tā saudzīgā pārslēgšanās būtiski iespaido ieskrējienu. Un te pat nav runa par skriešanos no krusta līdz krustam, bet normālu uzsākšanu, lai regulāri nepaliktu iepakaļ jaunākiem auto ar automātiem un nebūt ne baigi jaudīgiem motoriem. Ar nečipotu 200 zirgu 9k tomātu tā štelle notiek žiperīgāk. BET, kā jau Lawyer rakstīja - lietas mainās, kad runa ir par paātrinājumu gaitā un iespēju pašam laicīgi izfunktierēt, kurš robs būs piemērotākais, lai veikli ielektu spraugā, kura tūlīt atbrīvosies starp to un to auto. Plus nenovērtējama fīča ir ar robiem pieregulēt arī ātruma samazinājumu. Besī ārā braukt aiz kāda naskāka tomāta dīdītāja, kurš ik pa brīdim sit pa bremzēm, kamēr es tām neesmu jau labu laiku pieskāries.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Veči, Kur ņemt dzinēja spilvenus?? un kādus jūs iesakāt?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Uz Arteh nezvanīji?:)pr1 wrote:Veči, Kur ņemt dzinēja spilvenus?? un kādus jūs iesakāt?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā jau arī daru, taču šis strādā uz sausa asfalta. Ja nedaudz mitrs, tad ar otro arī nevar mīt grīdā. Laikam jāsamazina jauda...Wilsons wrote:Ar pirmo nav jāber grīdā , jo saabs spolē
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kuru tev dzineja spilvenu vajag?pr1 wrote:Veči, Kur ņemt dzinēja spilvenus?? un kādus jūs iesakāt?
Varam sabidit.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir kāds šitādas līstes mēģinājis otrajam feisliftam ? Man tas hroms nevisai..
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=380
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=380
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nokrāsot nav lētāk?bugaboo wrote:Ir kāds šitādas līstes mēģinājis otrajam feisliftam ? Man tas hroms nevisai..
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=380
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
nu vot tur arī problēma.. būtu lētāk varētu iepirktelmo wrote:Nokrāsot nav lētāk?bugaboo wrote:Ir kāds šitādas līstes mēģinājis otrajam feisliftam ? Man tas hroms nevisai..
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=380
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Manuprāt pa to naudu sanāk vesela kaste ar baloniņiem!
Un var arī Plastidip pūst!
Un var arī Plastidip pūst!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Piekrītu, pilsētā pēc otrā parasti tiek ieslēgs 4 pārnesums )Wilsons wrote:Man visai labi ir veicies ar saucamo no krusta līdz krustam variantu . Ir manuālā kārba . Mana taktika strādā pavisam vnk . Ar pirmo nav jāber grīdā , jo saabs spolē , jebkurā variantā jāslēdz ārā TCS . Pirmais robs līdz spolesanas robežai , pārmet otrajā un tad sākas elle , jo otrais ceļ ārprātā salīdzinot ar pārējiem . Plus vēl gara kārba . Un gaitā otrais vairs tā neizspole , ja ir saus asfalts . 3 šajā vairs nav jēga mest jo strafs būs pamatīgs pilsētā . Parasti ar to pietiek lai konkurents liktos mierā . Ziemā protams ar Saab nav variantu , spolē visi ātrumi . Nesanāk nekāda cīņa . Trūkst 4x4.
Uz manuālā, ja gribi labi iestartēt, tad TSC jārubī ārā pirms pārslēgšanas uz otro robu, tad sanāk kkas līdzīgs kā "Launch controll", kurš īsti nedod spolēt uz pirmā roba, bet pārslēdzot uz otro, nemet nost apgriezienus.
Un ja domā uz priekšu, gandrīz nekad nesanāk tā, ka esi nepareizajā pārnesumā )
Protams nedrīkst aizmirst arī par bremzēšanu ar robiem, kas īsti nav iespējams ar tomātiem ://
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir iespējams! Vismaz ar sentronicu nevar sanākt laža kā uz manuāļa kļūdoties un iemetot no Trešā ātruma Otrajā pie 140, kā es to izdarīju pirms x gadiem ar BmW žurkupr1 wrote: Protams nedrīkst aizmirst arī par bremzēšanu ar robiem, kas īsti nav iespējams ar tomātiem ://
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
var sajaukt 3 un 5, jeb 4 un 2 robu, bet kā var sajaukt 2 un 3???OSC wrote:Ir iespējams! Vismaz ar sentronicu nevar sanākt laža kā uz manuāļa kļūdoties un iemetot no Trešā ātruma Otrajā pie 140, kā es to izdarīju pirms x gadiem ar BmW žurkupr1 wrote: Protams nedrīkst aizmirst arī par bremzēšanu ar robiem, kas īsti nav iespējams ar tomātiem ://