Sāc ar bremzēmelmo wrote:Bet tu man pasaki labāk tā, ja man ir brīvi 400 Euro, tad ko man likt pirmo, Downpipe, vai IC.
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sāc ar downpipe! Var jau būt, ka uz 9-5 citādāk, bet 9k pēc downpipe uzlikšanas bija oojjj cik jūtams uzlabojums, katra lata vērts apgreids!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
T7 programmatūrā ir mazliet vairāk dažādu limiteru, tāpēc IC gan subjektīvi, gan objektīvi T7 sistēmai dod vairāk, nekā T5..
Bet vispār jautājums interesants. Vairums tūninga kantoru liek DP zemākos steidžos un IC liek pēc DP. Manuprāt, tas ir drošības apsvērums - pārāk karsts gaiss ieplūdē liks dzinējam zaudēt jaudu, bet pārāk karsts gaiss izplūdē liks jaudai zaudēt dzinēju
Bet vispār jautājums interesants. Vairums tūninga kantoru liek DP zemākos steidžos un IC liek pēc DP. Manuprāt, tas ir drošības apsvērums - pārāk karsts gaiss ieplūdē liks dzinējam zaudēt jaudu, bet pārāk karsts gaiss izplūdē liks jaudai zaudēt dzinēju
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Arnij, bremzes vajag tikai mīkstajiem!
Tavs ex melnis tam bija labs piemērs, jo ar to auto bija nereāli strauji sadzēsties!
Nu tad laikam sekošu Edija ieteikumam, jo drīz tāpat jau ziema klāt ar dabisko aukstā gaisa ieplūdi, bet uz pavasari jau štukošu par IC.
Tavs ex melnis tam bija labs piemērs, jo ar to auto bija nereāli strauji sadzēsties!
Nu tad laikam sekošu Edija ieteikumam, jo drīz tāpat jau ziema klāt ar dabisko aukstā gaisa ieplūdi, bet uz pavasari jau štukošu par IC.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies, viss iepirkts ArtEh.Arnijs wrote: 5W30 vai 5W40 ir tikai viskozitāti raksturojošie lielumi, kas par pašu eļļu principā nepasaka neko. Šāda viskozitāte teorētiski var būt arī cepameļļai, bet tas nenozīmē, ka to varēs liet motorā. izvēloties eļļas ir jāvadās pēc ražotāja noteiktās nepieciešamās specifikācijas, kas SAAB 2.0 un 2.3 turbomotoru gadījumā būs GM-LL-A-025
Nākošais jautājums, palasījos, ka var self diagnostic uztaisīt ACC, protams izmetās error 08 un sāka pūst man virsū siltu gaisu
Kur varu iepirkt šos alumīnija brīnumus? un vai tie abi ir vienādi abās pusēs?
SAAB Ogre team
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pateicoties ArTeh lieliskajai komandai man šo problēmu novērsa pāris stundu laikā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Cik lasīts daudzi arī nerekomendē likt tos alumīnija brīnumus, var nomainīt zaļos pret baltiem(pastiprinātiem), bet ne alumīnija, jo tad tas paliek neiznicināms un ja ir kādas problēmas, tad tiek nobeigta kāda cita plastmasa detaļa!snaikers wrote:Paldies, viss iepirkts ArtEh.Arnijs wrote: 5W30 vai 5W40 ir tikai viskozitāti raksturojošie lielumi, kas par pašu eļļu principā nepasaka neko. Šāda viskozitāte teorētiski var būt arī cepameļļai, bet tas nenozīmē, ka to varēs liet motorā. izvēloties eļļas ir jāvadās pēc ražotāja noteiktās nepieciešamās specifikācijas, kas SAAB 2.0 un 2.3 turbomotoru gadījumā būs GM-LL-A-025
Nākošais jautājums, palasījos, ka var self diagnostic uztaisīt ACC, protams izmetās error 08 un sāka pūst man virsū siltu gaisu
Kur varu iepirkt šos alumīnija brīnumus? un vai tie abi ir vienādi abās pusēs?
Ar ko līdzīgu sastapos paris dienas atpakaļ, kad sāka blakussēdētājam pūst siltu gaisu, kad vajadzēja aukstu. Uzmetu AC diagnostiku 10 kļūda, tad vēlreiz - nebija kļūdas un sāka strādāt normāli. Bet brīzam pielaižot tāda rūcoša skaņa no AC uz 1-3 sek. palasījos netā, kur kas jāskatās, izradījās, ka nevis tas plastmasiņš bojāts, bet gan motoriņš, kad lielākā slodze zobratiņi izslīd.
varbūt kādam aizķēries solu motoriņs(ar kodu 4541702, 5172580)?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jā, alumīnija tā arī nedabūju, beigās dabūju baltos un uzliku. Ar šiem tad cerams nebūs problēmasCik lasīts daudzi arī nerekomendē likt tos alumīnija brīnumus, var nomainīt zaļos pret baltiem(pastiprinātiem), bet ne alumīnija, jo tad tas paliek neiznicināms un ja ir kādas problēmas, tad tiek nobeigta kāda cita plastmasa detaļa!
SAAB Ogre team
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
man ir taa rucoshaa skanja peec noslapeshanas... tur janjem panelis nost lai nomainitu to motorinju?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nemācēšu diagnosticēt Tavu problēmu.Ainars wrote:man ir taa rucoshaa skanja peec noslapeshanas... tur janjem panelis nost lai nomainitu to motorinju?
Bet par tikšanu pie motoriņa gan varu pastāstīt.
Pasažiera pusē likās, ka vieglāk, vadītāja pusē drusku grūtāk, bet var tikt klāt.
Jānoņem apakšējā paneļa daļa, skatījos un skrūvēju pēc šī manuāļa:
http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/" onclick="window.open(this.href);return false;
SAAB Ogre team
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es šito pasākumu - nost-virsū - izveicu vairākas reizes, kamēr tiku skaidrībā, jo pēc tā plastmasas pipuka nomaiņas izrādījās, ka motoriņš arī izbeidzies. Reāli var izmežģīt kaklu un kļūt par invalīdu, īpaši, ja nav pareizo instrumentu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
man ir lieka pecka kaa donors ar pilnigi jaunu radiatoru, tapec es tur laikam neko pagaidaam nejaukšu nost, kameer man puutiis aukstu kad ir karsti un karstu, kad ir auksti...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir kādas idejas, kā šito kaiti apkarot!?
Internātā sameklēju, ka ir melni ādas čekoliņi, ko var likt uz rokturiem, bet bēšigi nav manīti!
īsti viņus apšūt ar laikam nevar dēļ skrūvju vietām....
Internātā sameklēju, ka ir melni ādas čekoliņi, ko var likt uz rokturiem, bet bēšigi nav manīti!
īsti viņus apšūt ar laikam nevar dēļ skrūvju vietām....
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nonemt nost un nofloket,bet sajuta bus tada ka slapju zurku roka camditu
http://tepiks.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Manai darba vietai seta cali nemas ar sito.
vienigais risinajums kas man nak prata.
http://tepiks.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Manai darba vietai seta cali nemas ar sito.
vienigais risinajums kas man nak prata.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vai tas ir 9-5? Eku Zviedru rezerves daļu mekā bēšas, šķiet, ir stokā: http://en.laga.se/resultat.aspx?delkod=3116&bilkod=4026" onclick="window.open(this.href);return false;elmo wrote:Ir kādas idejas, kā šito kaiti apkarot!?
Internātā sameklēju, ka ir melni ādas čekoliņi, ko var likt uz rokturiem, bet bēšigi nav manīti!
īsti viņus apšūt ar laikam nevar dēļ skrūvju vietām....