Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

elmo wrote:Bet tu man pasaki labāk tā, ja man ir brīvi 400 Euro, tad ko man likt pirmo, Downpipe, vai IC.
Sāc ar bremzēm :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by edijs »

Sāc ar downpipe! ;) Var jau būt, ka uz 9-5 citādāk, bet 9k pēc downpipe uzlikšanas bija oojjj cik jūtams uzlabojums, katra lata vērts apgreids!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gripen »

T7 programmatūrā ir mazliet vairāk dažādu limiteru, tāpēc IC gan subjektīvi, gan objektīvi T7 sistēmai dod vairāk, nekā T5..
Bet vispār jautājums interesants. Vairums tūninga kantoru liek DP zemākos steidžos un IC liek pēc DP. Manuprāt, tas ir drošības apsvērums - pārāk karsts gaiss ieplūdē liks dzinējam zaudēt jaudu, bet pārāk karsts gaiss izplūdē liks jaudai zaudēt dzinēju :twisted:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Arnij, bremzes vajag tikai mīkstajiem! :D
Tavs ex melnis tam bija labs piemērs, jo ar to auto bija nereāli strauji sadzēsties!

Nu tad laikam sekošu Edija ieteikumam, jo drīz tāpat jau ziema klāt ar dabisko aukstā gaisa ieplūdi, bet uz pavasari jau štukošu par IC.
snaikers
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Wed Jul 23, 2014 8:35 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by snaikers »

Arnijs wrote: 5W30 vai 5W40 ir tikai viskozitāti raksturojošie lielumi, kas par pašu eļļu principā nepasaka neko. Šāda viskozitāte teorētiski var būt arī cepameļļai, bet tas nenozīmē, ka to varēs liet motorā. izvēloties eļļas ir jāvadās pēc ražotāja noteiktās nepieciešamās specifikācijas, kas SAAB 2.0 un 2.3 turbomotoru gadījumā būs GM-LL-A-025
Paldies, viss iepirkts ArtEh.

Nākošais jautājums, palasījos, ka var self diagnostic uztaisīt ACC, protams izmetās error 08 un sāka pūst man virsū siltu gaisu :D
Kur varu iepirkt šos alumīnija brīnumus? un vai tie abi ir vienādi abās pusēs?
Image
SAAB Ogre team
vecais
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 189
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by vecais »

Pateicoties ArTeh lieliskajai komandai man šo problēmu novērsa pāris stundu laikā. :P
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Flesh »

snaikers wrote:
Arnijs wrote: 5W30 vai 5W40 ir tikai viskozitāti raksturojošie lielumi, kas par pašu eļļu principā nepasaka neko. Šāda viskozitāte teorētiski var būt arī cepameļļai, bet tas nenozīmē, ka to varēs liet motorā. izvēloties eļļas ir jāvadās pēc ražotāja noteiktās nepieciešamās specifikācijas, kas SAAB 2.0 un 2.3 turbomotoru gadījumā būs GM-LL-A-025
Paldies, viss iepirkts ArtEh.

Nākošais jautājums, palasījos, ka var self diagnostic uztaisīt ACC, protams izmetās error 08 un sāka pūst man virsū siltu gaisu :D
Kur varu iepirkt šos alumīnija brīnumus? un vai tie abi ir vienādi abās pusēs?
Image
Cik lasīts daudzi arī nerekomendē likt tos alumīnija brīnumus, var nomainīt zaļos pret baltiem(pastiprinātiem), bet ne alumīnija, jo tad tas paliek neiznicināms un ja ir kādas problēmas, tad tiek nobeigta kāda cita plastmasa detaļa!

Ar ko līdzīgu sastapos paris dienas atpakaļ, kad sāka blakussēdētājam pūst siltu gaisu, kad vajadzēja aukstu. Uzmetu AC diagnostiku 10 kļūda, tad vēlreiz - nebija kļūdas un sāka strādāt normāli. Bet brīzam pielaižot tāda rūcoša skaņa no AC uz 1-3 sek. palasījos netā, kur kas jāskatās, izradījās, ka nevis tas plastmasiņš bojāts, bet gan motoriņš, kad lielākā slodze zobratiņi izslīd.

varbūt kādam aizķēries solu motoriņs(ar kodu 4541702, 5172580)? :)
Image
snaikers
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Wed Jul 23, 2014 8:35 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by snaikers »

Cik lasīts daudzi arī nerekomendē likt tos alumīnija brīnumus, var nomainīt zaļos pret baltiem(pastiprinātiem), bet ne alumīnija, jo tad tas paliek neiznicināms un ja ir kādas problēmas, tad tiek nobeigta kāda cita plastmasa detaļa!
Jā, alumīnija tā arī nedabūju, beigās dabūju baltos un uzliku. Ar šiem tad cerams nebūs problēmas :)
SAAB Ogre team
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

man ir taa rucoshaa skanja peec noslapeshanas... tur janjem panelis nost lai nomainitu to motorinju?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
snaikers
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Wed Jul 23, 2014 8:35 am
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by snaikers »

Ainars wrote:man ir taa rucoshaa skanja peec noslapeshanas... tur janjem panelis nost lai nomainitu to motorinju?
Nemācēšu diagnosticēt Tavu problēmu.
Bet par tikšanu pie motoriņa gan varu pastāstīt.
Pasažiera pusē likās, ka vieglāk, vadītāja pusē drusku grūtāk, bet var tikt klāt.
Jānoņem apakšējā paneļa daļa, skatījos un skrūvēju pēc šī manuāļa:
http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/" onclick="window.open(this.href);return false;
SAAB Ogre team
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by envoy »

Es šito pasākumu - nost-virsū - izveicu vairākas reizes, kamēr tiku skaidrībā, jo pēc tā plastmasas pipuka nomaiņas izrādījās, ka motoriņš arī izbeidzies. Reāli var izmežģīt kaklu un kļūt par invalīdu, īpaši, ja nav pareizo instrumentu. :mrgreen:
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

man ir lieka pecka kaa donors ar pilnigi jaunu radiatoru, tapec es tur laikam neko pagaidaam nejaukšu nost, kameer man puutiis aukstu kad ir karsti un karstu, kad ir auksti... :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Ir kādas idejas, kā šito kaiti apkarot!? :doh:
Internātā sameklēju, ka ir melni ādas čekoliņi, ko var likt uz rokturiem, bet bēšigi nav manīti!
īsti viņus apšūt ar laikam nevar dēļ skrūvju vietām.... :think:
Attachments
2014-07-25 16.58.09.jpg
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

Nonemt nost un nofloket,bet sajuta bus tada ka slapju zurku roka camditu :mrgreen:
http://tepiks.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Manai darba vietai seta cali nemas ar sito.
vienigais risinajums kas man nak prata.
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gripen »

elmo wrote:Ir kādas idejas, kā šito kaiti apkarot!? :doh:
Internātā sameklēju, ka ir melni ādas čekoliņi, ko var likt uz rokturiem, bet bēšigi nav manīti!
īsti viņus apšūt ar laikam nevar dēļ skrūvju vietām.... :think:
Vai tas ir 9-5? Eku Zviedru rezerves daļu mekā bēšas, šķiet, ir stokā: http://en.laga.se/resultat.aspx?delkod=3116&bilkod=4026" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply