Domāju, ka meklē no kāda vecā Audi vai tmldz ar mehānisko sprici. Funkcija viņiem bij vienāda - noturēt sistēmā spiediena atlikumu. Nianses var būt tikai ar piestiprināšanu.defektivais wrote:
Paldies, numurs izrādās ir cits.
ebay, pat viens parādās:
Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Cena jaunam 114,85Ls, respektīvi, nezinu vai vispār vēl ražo, bet sistēmā iekšā vēl ir.defektivais wrote: Cik raksta ārzemju forumos, tad bosch kods ir 0 438 170 014, nav zināms kāds kopējais bosch katalogs?
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
cik apzvaniju vietējos bosch tirgotājus, tad visi saka, ka šādus brīnumus jau pāris gadus neražojot.ziedoniz wrote:Cena jaunam 114,85Ls, respektīvi, nezinu vai vispār vēl ražo, bet sistēmā iekšā vēl ir.defektivais wrote: Cik raksta ārzemju forumos, tad bosch kods ir 0 438 170 014, nav zināms kāds kopējais bosch katalogs?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
kukuu ... jautājums visugudrajai interneta diagnostikai:
- c900 pie izspiesta sajūga apmēram 2/3 gadījumu parādās gaudojoša skaņa, atlaižot sajūgu tā pazūd.
- vai tas varētu būt izspiedējgultnis? Kas ar viņu tur notiek - viņš ir vienkārši sauss un tāpēc skan vai tomēr viņš ir uz brukšanu un tāpēc skan, varbūt viņš jau reāli ķīlē un rauj riņķī ...?
- cik ilgs mūžs vēl šādam sajūgam?
Paldies jau iepriekš!
- c900 pie izspiesta sajūga apmēram 2/3 gadījumu parādās gaudojoša skaņa, atlaižot sajūgu tā pazūd.
- vai tas varētu būt izspiedējgultnis? Kas ar viņu tur notiek - viņš ir vienkārši sauss un tāpēc skan vai tomēr viņš ir uz brukšanu un tāpēc skan, varbūt viņš jau reāli ķīlē un rauj riņķī ...?
- cik ilgs mūžs vēl šādam sajūgam?
Paldies jau iepriekš!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Velti vienas divas stundas brīvā laika, lai nestaidzīgi noņemtu sajūgu nosedzošo vāku un izpētītu pats. Svaigs gultnis griežas ar salīdzinoši lielu pretestību, to īsti nevar iegriezt ar roku tā, lai tas turpinātu rotēt. Turpretī jo vairāk palietojies gultnis, jo ilgāk tas rotēs. Ja tev ir jaunā tipa sajūga darba cilindrs, tad tam gultnim jau oriģināli ir neliela brīvkustība, respektīvi vecam par brīvkustību aksiālā? virzienā nevarēs spriest, ja vien pie rokas nebūs jauns gultnis. Atliek vienīgi iegriezt. Kādā veidā? Noņem vāku, atbīdi plastmasas putekļsargu (ja tur tāds ir) un ar roku atbīdi gultni no kurvja (virzulītim jāstaigā brīvi). Pie reizes var paskatīties cik dziļas rievas gultnis ir izēdis kurvja ziedlapiņās, tādam palietotam kurvim viņas ir uz aci redzamas.KurBads wrote:kukuu ... jautājums visugudrajai interneta diagnostikai:
- c900 pie izspiesta sajūga apmēram 2/3 gadījumu parādās gaudojoša skaņa, atlaižot sajūgu tā pazūd.
- vai tas varētu būt izspiedējgultnis? Kas ar viņu tur notiek - viņš ir vienkārši sauss un tāpēc skan vai tomēr viņš ir uz brukšanu un tāpēc skan, varbūt viņš jau reāli ķīlē un rauj riņķī ...?
- cik ilgs mūžs vēl šādam sajūgam?
Paldies jau iepriekš!
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
njaa ... jautājums vai ar šādu sajūgu var vēl pāris dienas + vīkendu braukāt ... nevar noķīlēt un aiziet pa gaisu?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Da liecies miera, es ar 99 gaudojosu sajuga gultni reiz talaja 93.g. nobraucu pusgadu.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vai kādam nav zināms šis pārdevējs:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bcnij.html
Sludinājuma tekstā minējis, ka ir otrs auto detaļās un rezerves daļas, bet detaļas atsevišķi netirgo.
Varbūt, ja kādam ir zināms, varētu vienoties par priekšējo augšējo kreisās puses plaukta iegādi ?
Iepriekš pateicos par atsaucību :)
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bcnij.html
Sludinājuma tekstā minējis, ka ir otrs auto detaļās un rezerves daļas, bet detaļas atsevišķi netirgo.
Varbūt, ja kādam ir zināms, varētu vienoties par priekšējo augšējo kreisās puses plaukta iegādi ?
Iepriekš pateicos par atsaucību :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ir aizdomas, ka šis ir pārpircējs. Jo tas auto bija tak laiciņu atpakaļ parādījies, taču bez cenas un ar citu telefona numuru. Par cenu laikam bija minēts, ka zvaniet, runāsim. Tad hops, sludinājums pazuda, laiku vēlāk uzradās par ~1000 latiem tas pats, tikai vairāk bildēm. Domāju, ka kāds uzvārīties gribošs iegrāba.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Klau, kāds nevar iemest linku ar 900og manuāli? :huh:
Caur meklētāju neko diemžēl neatradu :dry:
Caur meklētāju neko diemžēl neatradu :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Iespējams kādā no šiem dokumentiem atradīsi to, ko meklē:
http://www.saabregister.org/viewtopic.php?f=46&t=174
http://www.saabregister.org/viewtopic.php?f=46&t=174
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Paldies! :)andrisem wrote:Iespējams kādā no šiem dokumentiem atradīsi to, ko meklē:
http://www.saabregister.org/viewtopic.php?f=46&t=174
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Edij?lawyer wrote:Paldies! :)andrisem wrote:Iespējams kādā no šiem dokumentiem atradīsi to, ko meklē:
http://www.saabregister.org/viewtopic.php?f=46&t=174
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sory, nav laika lasīt visu, ja ir vajadzīga panele, vai taho atsevišķi, tad varam kko sarunāt, ja manējais derēs.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kas var dot maigi klabošu skaņu no priekšas piekares, ja brīvkustība uz riteni nav jūtama? Stabilizatora un amortizatoru bukses?
Jo dzirdams pat ir lēni ripinoties pa pilnīgi gludu ielu.
Jo dzirdams pat ir lēni ripinoties pa pilnīgi gludu ielu.
900aero clubsport #8