Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Uzturēt divus 900og nav pārak lēts prieks. Piemēram zilajā pa gadu ir salikts ap 600 LVL, bet tas ir ieskaitot octa un nodokļus. Kā arī daudzas no manītājām lietām kalpos gadiem.
Melnajam, neesmu vedis uzskaiti, bet pārskrienot prātā pari sanāk kaut kas stipri līdzīgs.
Ar tām detaļām nav tik traki, vajag tik meklēt un mazāk forumā rakstīt :) Kā arī ja viņas ražotu jaunas, tad vairums situāciju jau tas neglāb, ja piemēram tev par durvju gumiju paprasa 70, vai par tripodu 170 latus.
Melnajam, neesmu vedis uzskaiti, bet pārskrienot prātā pari sanāk kaut kas stipri līdzīgs.
Ar tām detaļām nav tik traki, vajag tik meklēt un mazāk forumā rakstīt :) Kā arī ja viņas ražotu jaunas, tad vairums situāciju jau tas neglāb, ja piemēram tev par durvju gumiju paprasa 70, vai par tripodu 170 latus.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Eh Grifins, 3 litri, tomāts, 200 lopiņi un vēl turbīna, droši vien būtu visnotaļ patīkams gāžamais :) Labi pietiks sapņot un jāmeklē, kas man to tabureti varētu pametināt, tad jau redzēs ko darīt, iziet TS un tirgot nost, vai dakaut pašam...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Redz, par divu grifinbloku maiņu mēs 9k varam nomainīt ķēdi un paliek vēl pāri kāds rublis :P un pēc teksta,ka grifam jau nekas NAV dārgāks kā Aero, izņemot,tādu "nieku" kā motora remonts...,hmmm, diezvai skatītos šajā virzienā :laugh:. Protams, tā mēs varam filozofēt līdz bezjēdzībai un, tomēr, katram pašam ir jāsaprot,ko viņa sirds kāro un remontizdevumi kļūs par sekundāru sāpi, protams, ja neesam pārākās racionalizācijas produkts,lai arī tiek diskutēts par kategoriju-budžetauto.Gregers wrote:Jā divas di, bet toties nav ķēdes.andrejsb wrote:Bet tas jau attiecas uz jebkuru auto, nju labi DI kasete tā ir eksotika, ķēde citiem autosiem kalpo ilgāk. Bet vai hadene un pārējās lietas 9-5 ir mazāk izturīgas?lawyer wrote: Noteikti, ka var, bet kas saka, ka tikai hadene būs jālabo? ;)
Var būt veiksmīgi un neveiksmīgi gadi, kad birst viss pēc kārtas - piemēram, kā Elmo - divas DI pēc kārtas un 400+ lati prom. Pēc tam gan ir cerība, ka tās kādu labu laiku tomēr kalpos.. Vai kā man - viena gada laikā divreiz turbīnas remonts un ~600 lati prom, pēc tam gan ir cerība, ka nākamais gads tik "ražīgs" nebūs :)
Kas man kā diletantam liekas iekš 9-5 3l liekas var sagādāt problēmas:
- divas DI kasetes
- turbīna
- degvielas patēriņš, ko var risināt iegādājoties auto ar gāzes iekārtu
Kā ar pārējām lietām, kas sagādā galvas sāpes un izdevumus?
Protams tā ir filozofēšana, neesmu drošs, ka saņemošos mainīt golf3 1.9TD uz 9-5 ar 3 litru benžas dzinēju :)
Turbīna ir LPT kuras izbeigšanās ir maz iespējama, jebkura gadijumā visiem saabiem būs turba(ja ne tad tas jau vairs nav saab)
Degvielas patēriņš ir identisks Aero vai 2.3T
Griffins NAV dārgāks nevienā pozīcijā izņēmot dzinēja remontu!
P.s
Par to neTurbo saabu autentiskumu automarkai gan Greger pārdomā vēlreiz un vēlreiz un nejau tāpēc,ka Gustavam pieder divi n/a saabi :laugh:
Par 900og uzturēšanas dārdzību,gan nāk smiekls, bet 9-5 un 9-3 īpašnieki kā allažiņ ir labāk informēti :laugh:
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Ja ikdienā - ziemā un vasarā - vēlas uzturēt perfektu, piemēram, tādu kā man 9-3og 2.2 TiD un 900og ar atbilstošu ekstru daudzumu (turbo, elektroekstras u.c.), tad 900og sanāks dārgāk, ja vien to iepriekšējais īpašnieks nav kapitāli atrestaurējis ar jaunām detaļām ;) Cita lieta ir plikie c900, jo tam vienkārši ir daudz mazāk, kam lūzt un ko labot/mainīt ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Nju uzturēt perfektā stāvoklī, laikam jebkuru SAAB prasīs daudz naudas. Ja runā par lētu braukšanu, tad pilnīgi pietiek ar normālu uzturēšanu. Personīgi nepatīk braukt, ja zinu, kad kaut ko ir pienācis laiks mainīt/remontēt, bet katru skrambu arī neskrienu piekrāsot.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
par 900 og uzturēšanu ... vienīgais dārgais prieks tā auto uzturēšanā ir E-98 ...lawyer wrote:Ja ikdienā - ziemā un vasarā - vēlas uzturēt perfektu, piemēram, tādu kā man 9-3og 2.2 TiD un 900og ar atbilstošu ekstru daudzumu (turbo, elektroekstras u.c.), tad 900og sanāks dārgāk, ja vien to iepriekšējais īpašnieks nav kapitāli atrestaurējis ar jaunām detaļām ;) Cita lieta ir plikie c900, jo tam vienkārši ir daudz mazāk, kam lūzt un ko labot/mainīt ;)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Nu, nu :D pats jaunākais c900 tagad ir 18 gadus vecs - ja vien to netur pa ziemu garāžā un vasarā brauc tikai svētdienās, tad šajā vecumā un pie atbilstoša noskrējiena riska zonā nokļūst praktiski visi mezgli :dry:
Ne jau es to tā savā prātā izpīpēju - no tiem, kuri ar tiem brauc vairāk kā desmit gadu garumā ikdienā info esmu ievācis ;)
Ne jau es to tā savā prātā izpīpēju - no tiem, kuri ar tiem brauc vairāk kā desmit gadu garumā ikdienā info esmu ievācis ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Tev var piekrist tikai daļēji, ar noteikumu, ja samierinies ar samērā pliku uz mazjaudīgu og versiju.
Cīņa ar rūsu ir dārga un smaga, extru labošana/uzturēšana arī nav lēta, piem. cik maksā elektrisko logu viss durvju saturs (mehānisms+motors) un cik daudz tādu ir piedāvājumā? Un šādi varētu uzskaitīt virkni detaļu, kondiķa sistēma, turbīna, kārba, priekšējie suporti (vecajām bremzēm) utt, pie kam es vēl neesmu sācis uzskaitīt tādas lietas, ko ar laiku varētu sagribēties, kaut kādi Aero/Airflow kiti, super aero u.c. ekskluzīvāki diski, atsperes, saloni, orģinālie audio, stūres utt.
Protams, daudz var ieekonomet uz gandrīz mūžīgo piekari, izturīgajiem motoriem un, ja paveicas, labu kuzovu, bet visādi sīki knifi, tomēr, maksā pieklājīgu naudu, vismaz izjaucot un iztirgojot vienu donoru nav radies priekštats, ka piem. ar ekstrām piebāzts og varētu būt lēts prieks.
9k noteikti ir lētāks.
Bet nu jā, cita lieta ir kaut kas no sērijas kā man vai Gustavam, lietas, kam plīst ir salīdzinoši maz un ja vēl labi uzturēts, brauc tik.
Cīņa ar rūsu ir dārga un smaga, extru labošana/uzturēšana arī nav lēta, piem. cik maksā elektrisko logu viss durvju saturs (mehānisms+motors) un cik daudz tādu ir piedāvājumā? Un šādi varētu uzskaitīt virkni detaļu, kondiķa sistēma, turbīna, kārba, priekšējie suporti (vecajām bremzēm) utt, pie kam es vēl neesmu sācis uzskaitīt tādas lietas, ko ar laiku varētu sagribēties, kaut kādi Aero/Airflow kiti, super aero u.c. ekskluzīvāki diski, atsperes, saloni, orģinālie audio, stūres utt.
Protams, daudz var ieekonomet uz gandrīz mūžīgo piekari, izturīgajiem motoriem un, ja paveicas, labu kuzovu, bet visādi sīki knifi, tomēr, maksā pieklājīgu naudu, vismaz izjaucot un iztirgojot vienu donoru nav radies priekštats, ka piem. ar ekstrām piebāzts og varētu būt lēts prieks.
9k noteikti ir lētāks.
Bet nu jā, cita lieta ir kaut kas no sērijas kā man vai Gustavam, lietas, kam plīst ir salīdzinoši maz un ja vēl labi uzturēts, brauc tik.
Saab 900 Turbo '81
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Viss jau ir relatīvs, dārgi vai lēti, to jau katrs izjūt savādāk. Man, piemēram, liekas, ja ikdienas automobīļa remontam ir jāaizņemas nauda uz n mēnešiem, vai to nevar veikt vienas mēnešalgas ietvaros, tad tas ir DĀRGI!!! Tāds auto indivīdam ir par dārgu, un nav ko sevi mānīt! Man AT remonta izmaksu nosegšana ievilkās uz kādiem 2 mēnešiem, tas man radīja stresu un saprašanu, ka es dzīvoju uz robežas, ka 9-5. man ir par dārgu:S
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Ļoti pareizi pateikts!drRD wrote:Viss jau ir relatīvs, dārgi vai lēti, to jau katrs izjūt savādāk. Man, piemēram, liekas, ja ikdienas automobīļa remontam ir jāaizņemas nauda uz n mēnešiem, vai to nevar veikt vienas mēnešalgas ietvaros, tad tas ir DĀRGI!!! Tāds auto indivīdam ir par dārgu, un nav ko sevi mānīt! Man AT remonta izmaksu nosegšana ievilkās uz kādiem 2 mēnešiem, tas man radīja stresu un saprašanu, ka es dzīvoju uz robežas, ka 9-5. man ir par dārgu:S
Saab 900 Turbo '81
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Nils wrote:Ļoti pareizi pateikts!drRD wrote:Viss jau ir relatīvs, dārgi vai lēti, to jau katrs izjūt savādāk. Man, piemēram, liekas, ja ikdienas automobīļa remontam ir jāaizņemas nauda uz n mēnešiem, vai to nevar veikt vienas mēnešalgas ietvaros, tad tas ir DĀRGI!!! Tāds auto indivīdam ir par dārgu, un nav ko sevi mānīt! Man AT remonta izmaksu nosegšana ievilkās uz kādiem 2 mēnešiem, tas man radīja stresu un saprašanu, ka es dzīvoju uz robežas, ka 9-5. man ir par dārgu:S
Arī 100% piekrītu :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Protams, zeltā vārdi. Otram gāžamajam, kas gadā nobrauc 8 - 10K km gadā, man negribētos tērēt vairāk par 200 Ls gadā remontiem, protams riepas, degviela, eļļas, filtri neskaitās. Tas būs nepieciešams jebkuram dranduļetam.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Tādā gadījumā no Saab Tev atliek tikai kāds labs pliks n/a c900 vai 99, vai arī labs un pliks n/a 9k ;)andrejsb wrote:Protams, zeltā vārdi. Otram gāžamajam, kas gadā nobrauc 8 - 10K km gadā, man negribētos tērēt vairāk par 200 Ls gadā remontiem, protams riepas, degviela, eļļas, filtri neskaitās. Tas būs nepieciešams jebkuram dranduļetam.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
A kā 900NG kalpo?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Pēc citu stāstītā un lasītā spriežot - sliktāk kā 9k un 9-3og :dry:andrejsb wrote:A kā 900NG kalpo?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever