Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Sveicināti,
Ceru ka topiks nebūs pārāk sviestains pat priekš Stelpes produktu sadaļas:)
Vairājus gadus diezgan veiksmīgi braucu ar restailoto 9-5, bez lielām investīcijām, ja neskaitu benžu bākā. Ar citiem SAAB pašam personīgi nav pieredzes. Kādu laiku atpakaļ parādījās nepieciešamība pēc vēl viena braucamā - nedārga braucamā, ko mēnesī nobraukt ~ 600 - 800 KM. Pa pilsētu pārsvarā.
Gadu atpakaļ tika iegādāts vācu autobūves populārākas tuberešu sugas pārstāvis - GOLF3, ar dīzeļmotoru. Vienīgais kas priecē, 7 litri zupas pa pilsētu un gandrīz nekāda iejaukšanās dzinēja darbībā. Bet viss pārējais... Gada laikā investēju krietni vairāk nekā iekš 9-5. Un prasa vēl naudas maita, hadenē plīst viss no vienas vietas, apakša ir izrūsējusi. Saprotu ka esmu vienkārši iepircies neveiksmīgi, bet tas maz mierina. Nu un par braukšanas dinamiku vispār nerunāšu, rūc gan skaļāk, it īpaši kad izputējs kārtējo reizi ir pušu.
Tāpēc radās tāds jautājums, vai pieliekot bišku peso, nevarēju (nevaru) iegādāties 900/9000 ar gāzi, vai pirmo gadu 9-3, 9-5 un iegūt to pašu rezultātu, bet braukt vismaz ar baudu. Protams lūzīs un lūzīs dārgāk, bet var būt retāk? Vai arī tas ir tikai sapnis un 12 un vairāk gadus vecs SAAB prasīs regulārus remontus?
Spamošana, lamāšanas saprāta robežās velkomēta...
Ceru ka topiks nebūs pārāk sviestains pat priekš Stelpes produktu sadaļas:)
Vairājus gadus diezgan veiksmīgi braucu ar restailoto 9-5, bez lielām investīcijām, ja neskaitu benžu bākā. Ar citiem SAAB pašam personīgi nav pieredzes. Kādu laiku atpakaļ parādījās nepieciešamība pēc vēl viena braucamā - nedārga braucamā, ko mēnesī nobraukt ~ 600 - 800 KM. Pa pilsētu pārsvarā.
Gadu atpakaļ tika iegādāts vācu autobūves populārākas tuberešu sugas pārstāvis - GOLF3, ar dīzeļmotoru. Vienīgais kas priecē, 7 litri zupas pa pilsētu un gandrīz nekāda iejaukšanās dzinēja darbībā. Bet viss pārējais... Gada laikā investēju krietni vairāk nekā iekš 9-5. Un prasa vēl naudas maita, hadenē plīst viss no vienas vietas, apakša ir izrūsējusi. Saprotu ka esmu vienkārši iepircies neveiksmīgi, bet tas maz mierina. Nu un par braukšanas dinamiku vispār nerunāšu, rūc gan skaļāk, it īpaši kad izputējs kārtējo reizi ir pušu.
Tāpēc radās tāds jautājums, vai pieliekot bišku peso, nevarēju (nevaru) iegādāties 900/9000 ar gāzi, vai pirmo gadu 9-3, 9-5 un iegūt to pašu rezultātu, bet braukt vismaz ar baudu. Protams lūzīs un lūzīs dārgāk, bet var būt retāk? Vai arī tas ir tikai sapnis un 12 un vairāk gadus vecs SAAB prasīs regulārus remontus?
Spamošana, lamāšanas saprāta robežās velkomēta...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Nu 9000 noteikti būs lētāks par 9-5 gan regulārajās apkopēs, gan lūztošajā elektrībā un patēriņš tam arī ir draudzīgāks. Ja vajag lētu ņem bez turbīnas, atkritīs viens potenciāli dārgais remonts.
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Ja iegūsti eksemplāru, kurā jau ir labi daudz ieguldīts un auto ir bijis kopts, tad "lēti" būs ar jebkuru, bet, ja ne, tad... :dry:
9-5 un 9k attiecīgi iespēja braukt "pa lēto" ir mazāka, manuprāt :huh:
"Lēti" varētu būt ar kādu ļoti koptu vienkāršu c900 no Somijas - šis man pat liekas ticamākais variants, ja runā tieši par Saabiem, zinātāji runā, ka Gustava c900 esot tam labs piemērs :)
9-5 un 9k attiecīgi iespēja braukt "pa lēto" ir mazāka, manuprāt :huh:
"Lēti" varētu būt ar kādu ļoti koptu vienkāršu c900 no Somijas - šis man pat liekas ticamākais variants, ja runā tieši par Saabiem, zinātāji runā, ka Gustava c900 esot tam labs piemērs :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Nu ja jau sviesta topiks, tad aiziet .........
Manuprat pats letakais SAAB ir SAAB 99, jo tas praktiski nelust, bet ja salust, tad pats vari visu saremontet. Detalas, JA ir pieejamas, tad ari neko praktiski nemaksa.
12 gadus, ko esmu nobraucis ar 99tiem pa lielam globalu cakaru nav bijis, ta ka ja viss tam atrodas savas vietas un nav 100% nojats, tad vienigais ko darisi bus degvielas pildisana, bet pasu auto nopirkis (ja protams atradisi) letak par savu Golfu.
Manuprat pats letakais SAAB ir SAAB 99, jo tas praktiski nelust, bet ja salust, tad pats vari visu saremontet. Detalas, JA ir pieejamas, tad ari neko praktiski nemaksa.
12 gadus, ko esmu nobraucis ar 99tiem pa lielam globalu cakaru nav bijis, ta ka ja viss tam atrodas savas vietas un nav 100% nojats, tad vienigais ko darisi bus degvielas pildisana, bet pasu auto nopirkis (ja protams atradisi) letak par savu Golfu.
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Nu ja 99, ir stilīgs, bet rets aparāts, uz ātro sskā tikai viens mētājas un ar automātu!: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dhehn.html
Par to nojāto eksemplāru piekrītu, iegrābties var jebkuras markas autosā, bet ja guldīt tad vismaz tādā kas sagādā prieku braukt.
Un vēl tā rūsēšana, hadeni var piečinīt bet ja apakša ir kirdik, tad tas hvz cik var prasīt naudas...
Par to nojāto eksemplāru piekrītu, iegrābties var jebkuras markas autosā, bet ja guldīt tad vismaz tādā kas sagādā prieku braukt.
Un vēl tā rūsēšana, hadeni var piečinīt bet ja apakša ir kirdik, tad tas hvz cik var prasīt naudas...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Rekur ir viens tik pat stilīgs, taču ne tik rets. Varam padomāt :whistle:
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=23
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=23
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Tikai jākrāmē iekšā gāze, pretējā gadījumā sešos latos pa pilsētu neiekļausies.Gustavs wrote:Rekur ir viens tik pat stilīgs, taču ne tik rets. Varam padomāt :whistle:
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=23
Un, ja 900tais ir pliks un labi kopts, tad uzturēšanā tiešām nevajadzētu būt dārgam, bet jā, pārvietoties varēs ar stilu. :)
Ja skaties uz 9k, tad meklē garo kārbu, neturbo ar īso, noteikti nav ekonomisks.
Saab 900 Turbo '81
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
pirmaa kļūda jau bij, ka nopirki golfu :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
323F.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Vislētākas SAABs ir SUBARU Impreza (ar gāzi). :)
SAAB un SUBARU
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Tas toč, lēts un nekas nelūza!:laugh:KoreFun wrote:323F.
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Pilnīgi piekrītu, vismaz mans eksemplārs beigās nihrena ekonomisks nesanāk, bet riktīgs gemoroids! Jā ekomisks, jā detaļas maksā lēti, bet bļēē cik viņu vajag, un servisa darbs maksā kā jebkurai citai mašīnai...Ainars wrote:pirmaa kļūda jau bij, ka nopirki golfu :D
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Mazdas pētīju sludinājumos, bet līdz skatīšanās nenonācu, uzpirkos uz tā tautas vāģa ekonimiskumu un izturībi (hahahahha)KoreFun wrote:323F.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Nu kāpēc aprobežoties ar impreza, 911 ar gāzi arī būtu lēts braukšanā, un kā viņš iet!saule wrote:Vislētākas SAABs ir SUBARU Impreza (ar gāzi). :)
Bet kaut kas sāk veidoties - 9000 vai 900 bez turbo ar munuālo kārbu (lai kā man patiktu mīcīties pa pilsētu ar automātu), skaidra lieta diagnostika, nevis tikai svaigi izieta TA :)
Protams cits cipars, bet 9-3 ar 2.2 dīzeli arī varētu būt labs variants.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Lēta braukšana. Ar SAAB, iespējams?
Ja nav noslepums,ar kādu ciparu rēķinies?