karst motors
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 121
- Joined: Thu Jan 08, 2009 7:46 am
- Location: Latvia, Tukums
karst motors
Sveiki! Lieta tāda ka pēdējajā laikā motoram temperatūra ceļās stāvot sastrēgumos. Piemēram vakar braucot no vanšinieka līdz alfai bija nedaudz jāpastāv uz dažiem luksaforiem, un temperatūra gandrīz uzkāpa līdz sarkanajam, bet kā uzreiz aiz alfas sāku braukt nedaudz ātrāk 70km/h tad uzreiz temperatūrā nostabilizējās. 2 nedēļ atpakaļ braucot no Ventspils arī bija jāpastāv dēļ ceļa remontiem, kā rezultātā arī temperatūra uzkāpa. Jautājums, vai tosolam var beigties eksplotācijas laiks? Vai arī vaina būtu radiātorā, kautkādi mēsli sakrājušies, moš jāizmazgā? hmm...
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:karst motors
Tā noteikti ir cita opera, bet c900 šādā situācija bija vainīgs ventilators. Viņš slēdzās iekšā, bet normāli neko nodzesēt nevarēja, beigās nosprāga pa visam. Uzliku citu un nekādas problēmas ar karšanu vairs nebija.
Dzesēšanas šķidrums jau ar būtu jāmaina 1x divos gados. Kur nu vel tad ja tu nezini, kad pēdējo reizi tas ir darīts.
Dzesēšanas šķidrums jau ar būtu jāmaina 1x divos gados. Kur nu vel tad ja tu nezini, kad pēdējo reizi tas ir darīts.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:karst motors
Nu ventilatoru jau var paklausīties slēdzas iekšā vai nē!
Ja tomēr slēdzas, tad jāskatas termostats, tosola vaina diezvai būs.
Ja tomēr slēdzas, tad jāskatas termostats, tosola vaina diezvai būs.
Re:karst motors
Dzesēšanas šķidruma līmeni esi pārbaudījis? :huh: Tā var būt, ja sistēmā tā ir par maz :dry:
Bet labāk ir aizbraukt uz diagnostiku - varbūt termostats gļučī :unsure:
Bet labāk ir aizbraukt uz diagnostiku - varbūt termostats gļučī :unsure:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:karst motors
Man bija tā, ka slēdzās iekšā, bet temperatūra vienalga kāpa. Iespējams, ka neslēdzās iekšā vienmēr kad vajadzēja.Aboltins wrote:Nu ventilatoru jau var paklausīties slēdzas iekšā vai nē!
Ja tomēr slēdzas, tad jāskatas termostats, tosola vaina diezvai būs.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:karst motors
Domāju , ka termostats, njemot vērā, ka viņš 10ls maksā un cilvēks nezin , kad mainīts, nekas slikts nenotiks, ja samainīs. Nu ja + vēl ~ 5lj tosola kanna.
Man ar tā kādu laiku atpakaļ bija, tiku cauri ar termostata mainju.
Man ar tā kādu laiku atpakaļ bija, tiku cauri ar termostata mainju.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re:karst motors
Man bija līdzīga problēma. Pie vainas bija termostats. Mainīju servisā , kopā ar darbu 27 LS, bet pārbaudu vai tev ventilators slēdzas ieksā
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re:karst motors
Sāc ar šķidruma līmeņa pārbaudi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:karst motors
Domāju,ka līmenis nebūs pie vainas,ja braucot pa šoseju motors nekarst.Pie vainas varētu būt ventilatora ķēde,sākot no devēja,vadiem,releja un beidzot ar pašu ventilatora motoru,vai tā rezistoru(ja ventilators ir 2 ātrumu).
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 121
- Joined: Thu Jan 08, 2009 7:46 am
- Location: Latvia, Tukums
Re:karst motors
Ar šķidruma līmeni viss ok. Rīt brīvdiena, taisīšu kapotu vaļā un skatīsies kas tur ir!