Oskars wrote:Labi saaksim ar to kas ir labaak 2.3 vai 2.0
Ar turbiinu vai bez...Vai bez turbiinas maz ir?
Ar automaatu vai mehaanisko? Kaa paarbaudiit automaatu?
Kupeja tomeer nepatiik...:( :) .
Kaads resurss ir 10gadiigam autinjam..? pie mieriigas brauksanas pa pilseetu? Saprotu ka ir svariigi KAADAA staavoklii nopeerk autinju B)
paldies.
Man liekas ka 2.3t ir labakais variants
Atrumkarbu (automatu) vislabak parbaudit speciala automatu karbas servisa(neatceros kas par ielu)
Ja taisies baudit pats tad sledzot uz P,D utt nevajadzetu but sitiniem ,karbai jasledzas maigi un bez sitiniem ,japarbauda uz kickdown(ka uzvedas) barucot ap 50km/h parslegt no D uz N un atpakaļ
SAAB bez turbinas nav ipaši labs variants;) Jo SAABs dzimis lai lidot;) B)
Un par to izveli automats vai mehaniska ir ta
Automats plusi
Nav jačakare sajugs
Rigas korķos vari nesaspringt
minusi
Remonta izmaksas (ja kas saluzt)
Degvielas pateriņš
Paatrinajums (kaut tas varetu but ne tik nozimigi ,bet tas nu ka kuram)
Nevari izjust pilniba auto
Pašam bija 2 gadi autonmats ,no vienas puses pat ļoti OK ,kamer nesak čakaret pratu ,un paskaitot degvielas parteriņu hmmm labak izvelos mehanisko:laugh:
Mehaniska
plusi
Paatrinajums piem(Aero uz 1 sek atrak:laugh: )
Degvielas pateriņš
Parsvara neluzt
Izjuti pilniba auto
Minusi
Riga pa korķiem var izbeseties :laugh:
Lidz ar to baiga slodze uz sajugu un parejiem mezgliem
Jamak ļoti labi apieties ar karbu lai pilniba izjustu auto spejas;)
Ņem tak kadu Aero un miers;) B)