lawyer wrote:
Es ar Alfām salīdzinu, jo vietējās Alfas ir tās, ar kurām Saabiem ir jācīnās trasē ;)
Tieši tos 1280kg sver standarta Alfa 156 ar 2.0 TS 2002.gadā, tajā pašā laikā 9-3ss 2.0T sver 1515kg :dry:
Ziedoniz grib teikt ka Alfas var labāk mēģināt nokost ar kādu c900 turbo, kas ražots vēl pirms smagās ēras? :huh:
Man personīgi ir nospļauties par alfām, neredzu kāpēc asfalta saabu būtībai būtu jābūt izkost alfas.
Mana pieredze ir tā, ka varu ar T16 neatpalikt no honda S2000, čipotas turbo awd calibras un "tikko no salona" pežo 207 turbo ar miljons elektronikām. Un man vēl ne tuvu nav nekas izdarīts piekarē (labi saglabājušies koni, aero piekare ar apgraizītām un nogurušām atsperēm un oriģinālās bukses), par motoru ar arhaisku vadības sistēmu un palielu turbo bedri nemaz nerunāsim.
Es vispār kaut ko vairāk teikšu par saab izvēli tikai tad, kad varēšu viena pasākuma ietvaros salīdzināties ar Janci un viņa Viggenu, jo pagājušogad kartingos no viņa labākā laika atpaliku laikam vienu desmitdaļu, respektīvi, braucam relatīvi līdzīgi.
Jā, Gustav, ar pilnu elektropaku (LŪKA, IBIO! :D ), T16, nemaz neņemot vērā vadu daudzuma izmaiņas :D 170kg izskatās pat labi uzreiz :D