Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Cik ir lasīts un redzēts, Volvo labā slava nav īsti pamatota - tie, kuri nāca pēc 850, lūztot vairāk nekā analoģiski Saabi :dry: Un priekšējās piekares detaļu cenas esot sāpīgas :S
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
O bliņ, tiko mēnesi nobraukāju ar 2009 gada S60 D5 automātu.
Īsumā: Sūds, bet iet normāli:) Mazs tizls, neko iekšā ielikt nevar.
Manai meitai gan patika labāk par SAAB, līdz brīdim, kad iesēdināju, kur viņai arī pienākas sēdēt, aizmugurē, tad vairs nepatika.
Ja tā mazliet pa plauktie saliek, tad patika:
Sešiniece kārba, visos ātrumos, kas augstāki par pirmo
Dinamika gaitā
Radio, vienkārš un ļoti saprotams
Kompis, kas rāda momentāno patēriņu (šis man pietrūkst iekš 9-5)
Piekare
Durvju aizslēgšanās programmējums, SAAB ir kaut kāda patizla tā iespēja
Nepatika:
Dīzels (bez komentāriem)
Dinamika pilsētā/mīcīšanās pa krustojumiem, nogalinoši tūļīgs
Liels pagrieziena radiuss
Kompis ar nemaināmu valodu, var arī pierast:) un pat saprast, pie dīlera pat var arī nomainīt, laikam.
Maz vietas aizmugurē, mazāks par S40 2000 gada, pats vispār knapi ievietojos, ar galvu griestos iespiedies
Mazs bagāžas nodalījums, konkrēti atvērums
Stūres regulēšanas gājiens, man par mazu
Kas vēl, es nesaprotu kāpēc vienam S60 stūri var pagriezt ar vienu pirkstu, bet citam tā ir patīkami stingra.
Īsumā: Sūds, bet iet normāli:) Mazs tizls, neko iekšā ielikt nevar.
Manai meitai gan patika labāk par SAAB, līdz brīdim, kad iesēdināju, kur viņai arī pienākas sēdēt, aizmugurē, tad vairs nepatika.
Ja tā mazliet pa plauktie saliek, tad patika:
Sešiniece kārba, visos ātrumos, kas augstāki par pirmo
Dinamika gaitā
Radio, vienkārš un ļoti saprotams
Kompis, kas rāda momentāno patēriņu (šis man pietrūkst iekš 9-5)
Piekare
Durvju aizslēgšanās programmējums, SAAB ir kaut kāda patizla tā iespēja
Nepatika:
Dīzels (bez komentāriem)
Dinamika pilsētā/mīcīšanās pa krustojumiem, nogalinoši tūļīgs
Liels pagrieziena radiuss
Kompis ar nemaināmu valodu, var arī pierast:) un pat saprast, pie dīlera pat var arī nomainīt, laikam.
Maz vietas aizmugurē, mazāks par S40 2000 gada, pats vispār knapi ievietojos, ar galvu griestos iespiedies
Mazs bagāžas nodalījums, konkrēti atvērums
Stūres regulēšanas gājiens, man par mazu
Kas vēl, es nesaprotu kāpēc vienam S60 stūri var pagriezt ar vienu pirkstu, bet citam tā ir patīkami stingra.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
nu katram pēc vajadzībām :)
-tā kā visbiežāk pārvietojos divatā vai ar suni, tad pakaļējo beņķu šaurība īsti netraucē. Arī slēpošanas inventārs labi savietojas. Bagāžnieks ir reāli par mazu velosipēdam. Bet SAAB9000 durvis tajā vispār nevar ievietot - ne salonā ne bagāžniekā :)
-D5 automāts priekš tiem, kam patīk tikai automāti skaitās "ņiprs" automāts (Nu nav gluži tas, kas bija melnais 9000), bet citu manis mēģināto SAABu ar tomātiem dinamika krietni iepalika salīdzinot ar D5
- dīzelis vs patēriņš (man viēji ir 6 vasarā, 7 ziemā) atsver to burkšķi,
- var pierast arī pie tā, ka xenonu špricējamie aptašķa haubi :)
Viss cits vienkārši patīk! :)
-tā kā visbiežāk pārvietojos divatā vai ar suni, tad pakaļējo beņķu šaurība īsti netraucē. Arī slēpošanas inventārs labi savietojas. Bagāžnieks ir reāli par mazu velosipēdam. Bet SAAB9000 durvis tajā vispār nevar ievietot - ne salonā ne bagāžniekā :)
-D5 automāts priekš tiem, kam patīk tikai automāti skaitās "ņiprs" automāts (Nu nav gluži tas, kas bija melnais 9000), bet citu manis mēģināto SAABu ar tomātiem dinamika krietni iepalika salīdzinot ar D5
- dīzelis vs patēriņš (man viēji ir 6 vasarā, 7 ziemā) atsver to burkšķi,
- var pierast arī pie tā, ka xenonu špricējamie aptašķa haubi :)
Viss cits vienkārši patīk! :)
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Pie dīlera var nomainīt valodu pa 60 Ls :)uculs wrote:O bliņ, tiko mēnesi nobraukāju ar 2009 gada S60 D5 automātu.
Īsumā: Sūds, bet iet normāli:) Mazs tizls, neko iekšā ielikt nevar.
Manai meitai gan patika labāk par SAAB, līdz brīdim, kad iesēdināju, kur viņai arī pienākas sēdēt, aizmugurē, tad vairs nepatika.
Ja tā mazliet pa plauktie saliek, tad patika:
Sešiniece kārba, visos ātrumos, kas augstāki par pirmo
Dinamika gaitā
Radio, vienkārš un ļoti saprotams
Kompis, kas rāda momentāno patēriņu (šis man pietrūkst iekš 9-5)
Piekare
Durvju aizslēgšanās programmējums, SAAB ir kaut kāda patizla tā iespēja
Nepatika:
Dīzels (bez komentāriem)
Dinamika pilsētā/mīcīšanās pa krustojumiem, nogalinoši tūļīgs
Liels pagrieziena radiuss
Kompis ar nemaināmu valodu, var arī pierast:) un pat saprast, pie dīlera pat var arī nomainīt, laikam.
Maz vietas aizmugurē, mazāks par S40 2000 gada, pats vispār knapi ievietojos, ar galvu griestos iespiedies
Mazs bagāžas nodalījums, konkrēti atvērums
Stūres regulēšanas gājiens, man par mazu
Kas vēl, es nesaprotu kāpēc vienam S60 stūri var pagriezt ar vienu pirkstu, bet citam tā ir patīkami stingra.
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
ehh, reiz es uzrakstīju, ka volvucītis ērtāks par saabu - riktīgi dabūju no puišiem pa mizu :woohoo:
tāpēc nav, ko niekoties ar S60, skaidra lieta, ka V70 ir labāks - tajā var normāli sagulēt trijatā :whistle:
tāpēc nav, ko niekoties ar S60, skaidra lieta, ka V70 ir labāks - tajā var normāli sagulēt trijatā :whistle:
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Killer, ar XC70 var iebraukt dziļāk mežā!;)
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
absolutely B)
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Kā saka tauta - "jo labāks džips-jo tālāk jāiet pēc traktora..";)elmo wrote:Killer, ar XC70 var iebraukt dziļāk mežā!;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
tauta saka - ja tev ir V70, tad tev jau ir traktors, nekur nav jāiet :lol:KoreFun wrote:Kā saka tauta - "jo labāks džips-jo tālāk jāiet pēc traktora..";)elmo wrote:Killer, ar XC70 var iebraukt dziļāk mežā!;)
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
"Traktors" nebij domāts vnk dīzelis, bet gan traktors kā standarts traktors
:laugh: :laugh: :laugh: :P
:laugh: :laugh: :laugh: :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Sezu Vikingu 2.stava, strebju kapiju un skatos, ka tiek skruvets sudrabots V70. laikam sakusi parprofileties uz Volvo.
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
IN YOUR FACE:
Veidojot šausmu mašīnu, Warranty Direct speciālisti pamatojušies uz datiem par detaļu salūšanas biežumu un vidējām remonta izmaksām, paturot prātā arī tādas mainīgās vērtības kā auto vecums un nobraukums..
Rezultātā iegūts auto ar:.
Audi A8 bremzēm
BMW M3 piekari
MG TF dzinēju
Land Rover Freelander pārnesumkārbu
Mercedes-Benz Viano aizdedzi
Renault Megane elektroniku
Seat Alhambra gaisa kondicionētāju
Seat Toledo apsildes un dzesēšanas sistēmu
Volvo C70 stūres iekārtu
Veidojot šausmu mašīnu, Warranty Direct speciālisti pamatojušies uz datiem par detaļu salūšanas biežumu un vidējām remonta izmaksām, paturot prātā arī tādas mainīgās vērtības kā auto vecums un nobraukums..
Rezultātā iegūts auto ar:.
Audi A8 bremzēm
BMW M3 piekari
MG TF dzinēju
Land Rover Freelander pārnesumkārbu
Mercedes-Benz Viano aizdedzi
Renault Megane elektroniku
Seat Alhambra gaisa kondicionētāju
Seat Toledo apsildes un dzesēšanas sistēmu
Volvo C70 stūres iekārtu
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Tur nav pieminētas SAAB DI kasetes! :D
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
IN OUR FACE! :Delmo wrote:Tur nav pieminētas SAAB DI kasetes! :D