Hehe :) Jo mazāk turbas šautriņa dzīvosies pa dzelteno un sarkano zonu, jo ilgāk tev dzīvos tavas miroņgalvas un arī kārba. Karoč celibāts :laugh: :laugh: :laugh: Bet ja nopietni, tad vislabāk var piebeigt transmisijas daļas nesaudzīgi lietojot pirmo un otro robu, kā arī, pasarg dievs, spolējot :laugh:Kredoks wrote:Karoč iepriecinājāt :huh:
Dažādi jautājumi par 900
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Uzvilšu Gumiju! Iešu uz karnevālu un būšu Daikts!
Ja man tas verķis spolē pat trešajā uz praktiski sausa seguma un no vienas puses es nevarētu teikt ka tas man nepatīk - ko man darīt? Nu ne jau de-čipot un gurķu marinēšanas sezona garām...
Ja man tas verķis spolē pat trešajā uz praktiski sausa seguma un no vienas puses es nevarētu teikt ka tas man nepatīk - ko man darīt? Nu ne jau de-čipot un gurķu marinēšanas sezona garām...
Re:Dažādi jautājumi par 900
Interesanti kādēl ZZ man to pārdeva! Droši vien auto līdz tam bija ideāls un es pa pāris štukām nojāju, kā jau :( :( :( Kredoks paliek Kredoks!
It īpaši Lokmotīvei neticēt man nebija iemesla!
It īpaši Lokmotīvei neticēt man nebija iemesla!
Re:Dažādi jautājumi par 900
Neķer kreņķi, miroņgalva jau nav tas par ko būtu jāraud.Nomainīsi un brauksi līdz tas auto būs jānodod šrotā.10 gadus jau tāpat tas neizturēs, pašam jau arī pēc kāda laika apniks.
Endžoj!
Endžoj!
Re:Dažādi jautājumi par 900
Un atceries, Tev vienmēr būs iespēja šo auto pārdot Sviestam, viņam kā reiz vajag kārbu.
Re:Dažādi jautājumi par 900
njaa vai arii kaadam kuram gribeesies mashiiniiti :)lablaiks wrote:Un atceries, Tev vienmēr būs iespēja šo auto pārdot Sviestam, viņam kā reiz vajag kārbu.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kredi, nesatraucies, es 9Kaero, ko nopirku menesi pec skirsanas no SPG ari jau esmu nomainijis abas arejas mirongalvas un es nespoleju 3.atruma, lai gan riepas ir jamaina, jo nobrauktas lidz indikatoriem.
Paldies Arnijam par padomu mirongalvas iegadaties aiz Micukiem piea Baltic Autoparts (vai kaut ka ta), dabuju abas par 54 Ls + Tukuma coma servisa tas par 25 Ls abas nomainija, kopa sanaca nepilni 80 Ls + degviela lidz Tukumam un atpakal.
Ja nemaldos viena mirongalva pie Vikingiem izmaksaja ap 160 Ls.
Paldies Arnijam par padomu mirongalvas iegadaties aiz Micukiem piea Baltic Autoparts (vai kaut ka ta), dabuju abas par 54 Ls + Tukuma coma servisa tas par 25 Ls abas nomainija, kopa sanaca nepilni 80 Ls + degviela lidz Tukumam un atpakal.
Ja nemaldos viena mirongalva pie Vikingiem izmaksaja ap 160 Ls.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu pats jau saproti, ka " saules" griezt ar shameejaam nevajadzeetu:laugh: , bet prieks, ja esi apmierinaats :)ZingZeng wrote:Kredi, nesatraucies, es 9Kaero, ko nopirku menesi pec skirsanas no SPG ari jau esmu nomainijis abas arejas mirongalvas un es nespoleju 3.atruma, lai gan riepas ir jamaina, jo nobrauktas lidz indikatoriem.
Paldies Arnijam par padomu mirongalvas iegadaties aiz Micukiem piea Baltic Autoparts (vai kaut ka ta), dabuju abas par 54 Ls + Tukuma coma servisa tas par 25 Ls abas nomainija, kopa sanaca nepilni 80 Ls + degviela lidz Tukumam un atpakal.
Ja nemaldos viena mirongalva pie Vikingiem izmaksaja ap 160 Ls.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu nav vinam nekada vaina.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vainas tieshaam nav. Ja vien braucot draudzeejas ar galvu.:)ZingZeng wrote:Nu nav vinam nekada vaina.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
ZZ!
Arī tu nesatraucies! Es nedaudz, bet nedaudz nomierinājos.
Tik lētsprieks manā gadījumā nebūs, bet risinājusm ir rasts...
For info - Viking cena jamajam vienai gab 125Ls bez atlaides!:blink:
P.S. Jamais eksemplārs man vajadzīgs draudzībai ar galvu, bet saules es ar netaisu...
Arī tu nesatraucies! Es nedaudz, bet nedaudz nomierinājos.
Tik lētsprieks manā gadījumā nebūs, bet risinājusm ir rasts...
For info - Viking cena jamajam vienai gab 125Ls bez atlaides!:blink:
P.S. Jamais eksemplārs man vajadzīgs draudzībai ar galvu, bet saules es ar netaisu...
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tfu! tu nav vajadzīgs draudzībai... :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
es savam ārējo CV pasūtīju no partsforsaabs.com ... neatceros īsti, bet maksāja +/- 45 eur. ABS gredzenu, ja ir ABS, vari noņemt no vecā un uzlikt jaunajam ...Kredoks wrote:ZZ!
Arī tu nesatraucies! Es nedaudz, bet nedaudz nomierinājos.
Tik lētsprieks manā gadījumā nebūs, bet risinājusm ir rasts...
For info - Viking cena jamajam vienai gab 125Ls bez atlaides!:blink:
P.S. Jamais eksemplārs man vajadzīgs draudzībai ar galvu, bet saules es ar netaisu...
nafig pirkt par 125 ls?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Labdien. Ir sekojoša problēma.
Kad nopirku T16, tad viņam tosols bija baigi rūsains. To noleju un ielēju ūdeni, kamēr ir vasara. Principā jau es gaidīju, ka ūdens ātri būs atkal rūsains.Labi, skaloju cik varu un leju atkal tīru ūdeni. Nākamā dienā atkal tas pats. Mainīju un skaloju pat reizi divās dienās, un ļoti daudz reizes. Nelīdz:( Ko darīt? Tuvojas ziema,jābūt gatavam:P
Kad nopirku T16, tad viņam tosols bija baigi rūsains. To noleju un ielēju ūdeni, kamēr ir vasara. Principā jau es gaidīju, ka ūdens ātri būs atkal rūsains.Labi, skaloju cik varu un leju atkal tīru ūdeni. Nākamā dienā atkal tas pats. Mainīju un skaloju pat reizi divās dienās, un ļoti daudz reizes. Nelīdz:( Ko darīt? Tuvojas ziema,jābūt gatavam:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible