Kārbas gļuks
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 125
- Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
- Location: Valmiera
Kārbas gļuks
SAAB 9-5 2,0t automāts 2000 gads. Pilsētā to īsti neizjūt bet kad brauc garos gabalus braucot uz 110 kad vajag kādu apdzīt iespiež pedāli grīdā apgriezieni paceļās līdz kādi 5tk bet spidometra bultiņa kanapi kāp paiet kādas 5 sekundes un tad ar tādu rāvienu pārslēdzās nākamajā ātrumā un viss aiziet kā nākas... Tāda sajūta ka jauda no motora aiziet līdz kārbai bet tālāk līdz mriteņiem neaiziet... Kārbs eļļas krāsa normāla tāda brūngani sarkanīga un eļļas līmenis ar izskatās ok.. Kas varētu būt pa problēmu?
Re:Kārbas gļuks
Nu visticamāk ka izslīd diski, brīdī, kad kārba pārslēdzas uz zemāku robu, lai veiktu apdzīšanu!Vēlāk vispār var sanākt, ka metīs neitrālajā, kamēr apgriezieni nenokritīs līdz 1500-2000. Dažkārt to triecienu jūt, kad eļļas par maz, bet ja jau tev eļļa līmenī, tad laikam jau tā nebūs eļļas vaina.Lai gan var mēģināt pamainīt eļļu, dažkārt palīdz.
Saulītē paskaties vēl, vai eļļai nav metāliskas daļiņas, tāda kā perlamutra iekšā! Ja ir tad sāc krāt kapitālajam remontam. Lietotu kārbu neiesaku, var iegrābties vēl lielākos sū**os.
Saulītē paskaties vēl, vai eļļai nav metāliskas daļiņas, tāda kā perlamutra iekšā! Ja ir tad sāc krāt kapitālajam remontam. Lietotu kārbu neiesaku, var iegrābties vēl lielākos sū**os.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 125
- Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
- Location: Valmiera
Re:Kārbas gļuks
Vakar tomēr vēlreiz nomērīju eļļas līmeni kā te topikos kaut kur atradu, pabraukāju 20 min tad 10 sekundes ar bremzi draivā un 10 sekundes atpakaļgaitā pastāvēju... Nu es nezinu vai tas tā normāli ap 1 cenimetru virs max man rādīja čups? Un neredzēju saulītē nekādas metāliskas daļiņas, eļļa izskatījās smuka brungani sarkana caurspīdīga, kaut gan kopš pirkšanas neēsmu mainījis ap 3 gadi (80 tk km aptuveni)
Re:Kārbas gļuks
Pie vainas var būt spiediena regulatori vai solenoīdi kārbas hidroblokā utt. Pēc manas pieredzes :( cenas sākas no Ls200...450, garantijas nekādas, ka kārba turpmāk strādās kā jauna. Vismaz tāds čakars ir ar AISIN 5robu kārbu.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 125
- Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
- Location: Valmiera
Re:Kārbas gļuks
Jā starp citu man 4 rodu automāts 2,0t 9-5 2000 gads.
Re:Kārbas gļuks
Jā, nu tās izmaksas kārbu remontiem iespārda! :laugh:
Pats atdevu šobrīd korejieša kārbu RECRO kantorim, tad jau redzēs līdz cik Ls uzgriezīsies gala cipars!:laugh:
Pats atdevu šobrīd korejieša kārbu RECRO kantorim, tad jau redzēs līdz cik Ls uzgriezīsies gala cipars!:laugh:
Re:Kārbas gļuks
kurs pieņēma, ko teica?elmo wrote:Jā, nu tās izmaksas kārbu remontiem iespārda! :laugh:
Pats atdevu šobrīd korejieša kārbu RECRO kantorim, tad jau redzēs līdz cik Ls uzgriezīsies gala cipars!:laugh:
Re:Kārbas gļuks
Nu lielākā komunikācija laikam sanāca ar Kristapu.
Tiko, beidzu runāt kā reiz, mana kārba ir ceļā uz Rīgu, kas priecē. Gala izmaksas gandrīz sasniedz auto iegādes vērtību, tas nu gan nepavisam nepriecē!:laugh:
Tiko, beidzu runāt kā reiz, mana kārba ir ceļā uz Rīgu, kas priecē. Gala izmaksas gandrīz sasniedz auto iegādes vērtību, tas nu gan nepavisam nepriecē!:laugh:
Re:Kārbas gļuks
Tosters tagad dzen bazaru ar klientiem ? :Delmo wrote:Nu lielākā komunikācija laikam sanāca ar Kristapu.
Tiko, beidzu runāt kā reiz, mana kārba ir ceļā uz Rīgu, kas priecē. Gala izmaksas gandrīz sasniedz auto iegādes vērtību, tas nu gan nepavisam nepriecē!:laugh:
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Kārbas gļuks
Laikam tās zeķes te kādam nebūs tomēr jāēd :)elmo wrote:Nu lielākā komunikācija laikam sanāca ar Kristapu.
Tiko, beidzu runāt kā reiz, mana kārba ir ceļā uz Rīgu, kas priecē. Gala izmaksas gandrīz sasniedz auto iegādes vērtību, tas nu gan nepavisam nepriecē!:laugh:
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Kārbas gļuks
Vidvud, man vienalga, kurš pa telefonu runā, kaut vai automātiskais atbildētājs. :laugh:
Galvenais, lai tas kurš skrūvē nav tosters.:woohoo:
Galvenais, lai tas kurš skrūvē nav tosters.:woohoo:
Re:Kārbas gļuks
Kārbai ar zeķu ēšanu īsti nebūs sakara. Korejieši kārbas neražo, gluži tāpat kā Saab.
Re:Kārbas gļuks
Zeķu ēdājs jau sen paziņoja, ka derībās nepiedalās, bet tagad viņam būtu spēcīgs arguments sprēgāšanai!;) Nekad nebiju iedomājies, ka vecas 4 pakāpju MITSUBISHI kārbas remonts var tik daudz maksāt.:angry:defektivais wrote:Laikam tās zeķes te kādam nebūs tomēr jāēd :)elmo wrote::laugh:
Re:Kārbas gļuks
šajā gaījumā sķiet pie tavas kārbas ar būs tosteris :) :d bet nu runajot par cenām, vecumam jau lielas nozīmes, drīzāk modelim un joblai, kura notikusies ;)elmo wrote:Vidvud, man vienalga, kurš pa telefonu runā, kaut vai automātiskais atbildētājs. :laugh:
Galvenais, lai tas kurš skrūvē nav tosters.:woohoo:
Re:Kārbas gļuks
Man tur vispār atteica ņemt 1998.gada mašīnas kārbu...
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T