Saab 900ep
Re:Saab 900ep
Kaut kas jāieraksta kā pilnvarotajai personai.
Par cik ir jāatsāk restaurācijas darbi, tad bez skates skates(TA) neiztikt un galu galā kumeļš bija jāizkustina pēc ieilgušās ziemas guļas.
Pēc starta tika konstatēts,ka ir izbeidzies sajūgs. Versijas divas: sajūga disks pierusējis/piekaltis pie spararata vai izpidējgultnis izbedzies. Versija nr2 bija īstā.
Kopīgiem spēkiem, mans morāls un nedaudz fizisks atbalsts plus ziedoniz racing team profesionālais darbs, ne bez sāpēm un pārpūles, taču viss tika savests kārtībā.
Iepriekšējo reiz skatē tika savakti trīs divpunktnieki,par gaismām,vienā pusē stāvbremze bija pa nullēm un par eļļas noplūdi - kārba/motors.
Rezultāts:
Atkal slimības lapa ar tiem pašiem punktiem,kaut motors tika 20.min pirs skates nomazgāts, rocene-paceļot uz domkrata tika pārbaudīta un tika konstatēts,ka strādā(ok, laika trūkuma dēļ pārmēru, neidziļinājāmies,varbūt arī liktenīgā kļūda). Paldies defektīvajam par lampām(vismaz augstums būs noregulēts), taču same story, atkal zēniem stars likās izplūdis,lai nu kā, tā arī nav lielākā bēda. Lielākais sekss būs ar eļļas noplūdi, t.i kārbas/ motora saļņiks, atliek cerēt,ka pie vainas būs pats saļņiks, nevis sēža. Neiztika arī bez tejātera, repektīvi csdd inspektoram X traki nepatika, vai likās aizdomīga plāksne,kura ir starp plauktu un virsbūvi tika pieacināts speciālists Y un vēl pēc 5.min apskates tika pieaicināts maiņas vecākais Z. Vismaz uz mūsu vairrākkārtīgiem jautājumiem par to,kas tad īsti viņiem nepatīk, tika likts ignore. Vismaz es nesapratu, moš ziedonis kko izlobīja. Tipa plāksnē/starplikā ir kkāda plaisa vai kas. Hvz.
Katrā ziņā AL projektauto kādu nepilnu mēnesi tiks vēdināta plauša pirms kārtējās došanās zem flekša,metināmā, vesera, laužņa, cirvja u.c brīnumlīdzekļu sloga,taču vasaras sākuma pasākums vismaz netiks izlaists.
p.s
Ī.s esam otro reizi uzkāpuši uz tā paša grābekļa un vēlreiz apzinātas vecās kaites kā rezultātā iegūta slimības lapa. Par cika skate būs nepieciešama arīdzan garajā un, nogurdinošajā restarācijas procesā, tad nāksies vien pēc mēneša atgriezties, taču šoreiz jau ar stingru pārliecību par paveiktajiem darbiem.
P.s.s
Mr. ziedonis droši var kko palabot manā tekstā(:kill moderator) vai sniegt savu, tehniskāku un sīkāku vērtējumu.
Par cik ir jāatsāk restaurācijas darbi, tad bez skates skates(TA) neiztikt un galu galā kumeļš bija jāizkustina pēc ieilgušās ziemas guļas.
Pēc starta tika konstatēts,ka ir izbeidzies sajūgs. Versijas divas: sajūga disks pierusējis/piekaltis pie spararata vai izpidējgultnis izbedzies. Versija nr2 bija īstā.
Kopīgiem spēkiem, mans morāls un nedaudz fizisks atbalsts plus ziedoniz racing team profesionālais darbs, ne bez sāpēm un pārpūles, taču viss tika savests kārtībā.
Iepriekšējo reiz skatē tika savakti trīs divpunktnieki,par gaismām,vienā pusē stāvbremze bija pa nullēm un par eļļas noplūdi - kārba/motors.
Rezultāts:
Atkal slimības lapa ar tiem pašiem punktiem,kaut motors tika 20.min pirs skates nomazgāts, rocene-paceļot uz domkrata tika pārbaudīta un tika konstatēts,ka strādā(ok, laika trūkuma dēļ pārmēru, neidziļinājāmies,varbūt arī liktenīgā kļūda). Paldies defektīvajam par lampām(vismaz augstums būs noregulēts), taču same story, atkal zēniem stars likās izplūdis,lai nu kā, tā arī nav lielākā bēda. Lielākais sekss būs ar eļļas noplūdi, t.i kārbas/ motora saļņiks, atliek cerēt,ka pie vainas būs pats saļņiks, nevis sēža. Neiztika arī bez tejātera, repektīvi csdd inspektoram X traki nepatika, vai likās aizdomīga plāksne,kura ir starp plauktu un virsbūvi tika pieacināts speciālists Y un vēl pēc 5.min apskates tika pieaicināts maiņas vecākais Z. Vismaz uz mūsu vairrākkārtīgiem jautājumiem par to,kas tad īsti viņiem nepatīk, tika likts ignore. Vismaz es nesapratu, moš ziedonis kko izlobīja. Tipa plāksnē/starplikā ir kkāda plaisa vai kas. Hvz.
Katrā ziņā AL projektauto kādu nepilnu mēnesi tiks vēdināta plauša pirms kārtējās došanās zem flekša,metināmā, vesera, laužņa, cirvja u.c brīnumlīdzekļu sloga,taču vasaras sākuma pasākums vismaz netiks izlaists.
p.s
Ī.s esam otro reizi uzkāpuši uz tā paša grābekļa un vēlreiz apzinātas vecās kaites kā rezultātā iegūta slimības lapa. Par cika skate būs nepieciešama arīdzan garajā un, nogurdinošajā restarācijas procesā, tad nāksies vien pēc mēneša atgriezties, taču šoreiz jau ar stingru pārliecību par paveiktajiem darbiem.
P.s.s
Mr. ziedonis droši var kko palabot manā tekstā(:kill moderator) vai sniegt savu, tehniskāku un sīkāku vērtējumu.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Saab 900ep
Šajā sadaļā es neko labot nevaru :D
TA nepatika, ka zem priekšējiem plauktiem ir palikta paplāksne, sakarā ar to, ka sēdinot mašīnu, mainās plauktu leņķis attiecībā pret virsbūvi un ir potenciāla iespēja, ka apakšējais plaukts var pret to sisties un piekare zaudēt gājienu. Nu vot, tur arī aizgāja runas, ka tas tak nevar būt oriģināli, lai gan varbūt tur kādreiz tas bukses ietvars esot bijis biezāks un tagad tip uzlikts kkāds aftermarket :D (nezinātājiem - mainās tikai bukse iekšpusē, ietvari paliek tie paši, vienmēr :D ). Nu jā, tad, lai vēl atrastu par ko piečakarēties, atrada, ka tajās paplāksnēs ir plaisa un, ka tip skrūves gandrīz esot par īsām. Tas, ka paplāksnēs plaisa, tas ir jautājums iepriekšējiem meistariem, kāpēc viņas tur ir radušās pēc cik, 1000km? Un skrūvēs jau oriģināli tur ir par garu, tāpēc tagad, ar tām starplikām tās ir tieši laikā, pat neilona gredzens, kas ir uzgrieznī, trāpās uz vītnes. Vēlāk pieaicinātais maiņas meistars tā arī pateica, ka šitam vecam piekari nesaprot un, lai laižot cauri, jo var jau redzēt, ka kaut kas te (priekšējā piekarē) esot darīts. Ā, jā, kamēr vēl nebija maiņas meistara, abi līnijas čaļi sāka spriedelēt, ka esot sēdināta mašīna un tas tikai radot problēmas, pēc tam viens palien ārā, ierauga, ka starp riepu un arku ir ~2cm sprauga un saka, ka laikam tomēr esot standarta augstums :D Haha, tas nav bmw, ka bik nosēdinot, rati pazūd arkās :D Kā arī tas, ka riepas ir par 5% zemākas, nekā vajadzētu.
p.s. pēc skata ģeneratora bukses ir veselīgi beigušās.
TA nepatika, ka zem priekšējiem plauktiem ir palikta paplāksne, sakarā ar to, ka sēdinot mašīnu, mainās plauktu leņķis attiecībā pret virsbūvi un ir potenciāla iespēja, ka apakšējais plaukts var pret to sisties un piekare zaudēt gājienu. Nu vot, tur arī aizgāja runas, ka tas tak nevar būt oriģināli, lai gan varbūt tur kādreiz tas bukses ietvars esot bijis biezāks un tagad tip uzlikts kkāds aftermarket :D (nezinātājiem - mainās tikai bukse iekšpusē, ietvari paliek tie paši, vienmēr :D ). Nu jā, tad, lai vēl atrastu par ko piečakarēties, atrada, ka tajās paplāksnēs ir plaisa un, ka tip skrūves gandrīz esot par īsām. Tas, ka paplāksnēs plaisa, tas ir jautājums iepriekšējiem meistariem, kāpēc viņas tur ir radušās pēc cik, 1000km? Un skrūvēs jau oriģināli tur ir par garu, tāpēc tagad, ar tām starplikām tās ir tieši laikā, pat neilona gredzens, kas ir uzgrieznī, trāpās uz vītnes. Vēlāk pieaicinātais maiņas meistars tā arī pateica, ka šitam vecam piekari nesaprot un, lai laižot cauri, jo var jau redzēt, ka kaut kas te (priekšējā piekarē) esot darīts. Ā, jā, kamēr vēl nebija maiņas meistara, abi līnijas čaļi sāka spriedelēt, ka esot sēdināta mašīna un tas tikai radot problēmas, pēc tam viens palien ārā, ierauga, ka starp riepu un arku ir ~2cm sprauga un saka, ka laikam tomēr esot standarta augstums :D Haha, tas nav bmw, ka bik nosēdinot, rati pazūd arkās :D Kā arī tas, ka riepas ir par 5% zemākas, nekā vajadzētu.
p.s. pēc skata ģeneratora bukses ir veselīgi beigušās.
900aero clubsport #8
Re:Saab 900ep
AL, es taču Tev teicu toreiz, ka man ir perfektā stāvoklī aizm. FlatFront bampers..:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Iespējams, ka pēdējā bilde šī auto vēsturē. Ja nu kas, lai glīti noslēgtu projekta tēmu.
Re:Saab 900ep
Kādēļ Tu vispār to pārdod? Apnika? Vienkārši kļuva lieks? ...?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Edžu, es vienkārši trinos ap telefonu, gaidot Tavu zvanu.
Re:Saab 900ep
Hmmmmm... stāsti nu vien... man gan liekas, ka tā vai nu ir spiesta lieta /prioritāšu maiņa dzīvē (bērni sataisīti, izsalkums pēc papildus izglītības utml.) vai Tev vajag (jo sākas lomkas, ka nav ko jaukt ārā/likt kopā utt.) nākamo "projektu" (piemēram, 96 V6 vai vēl ko slimāku) :huh:
Bet nu labi, ko nu es te sviestošu, ja nevēlies atklāt iemeslus, tad lai paliek - lai veicas tirgošanā ;)
Bet nu labi, ko nu es te sviestošu, ja nevēlies atklāt iemeslus, tad lai paliek - lai veicas tirgošanā ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Saab 900ep
skatoties uz šim smukām bildēs rodas iedvesma turpināt savest kārtībā savējo auto :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Saab 900ep
Defektīvais, drusku piesēdini un dabon INCA's. ;)defektivais wrote:skatoties uz šim skukām bildes rodas iedvesma turpināt savest kārtībā savējo auto :)
Saab 900 Turbo '81
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Saab 900ep
uz ziemu nesēdināšu, diski jau man ir 4 komplekti sunburst, aero, GB un eary turbo pagaidām pietiks ar šiem :)Nils wrote:Defektīvais, drusku piesēdini un dabon INCA's. ;)defektivais wrote:skatoties uz šim skukām bildes rodas iedvesma turpināt savest kārtībā savējo auto :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Saab 900ep
Es to nebiju domājis tā, ka tev vajag piecus disku komplektus, vnk., manuprāt, uz tava INCA's izskatītos ļoti skaisti. :)
Varam kādreiz samainīties uz kādu laiciņu, varbūt iemīlies viņos tikpat ļoti kā es. :)
Man ar katru dienu viņi patīk arvien vairāk un neko citu es Ansim nemaz nespēju iedomāties, protams, es neuzspiežu gaumi. :)
Lai gan man ļoti iepatikās kā Reinim uz ep izskatās R16 Cross Spoke bez vidiņiem.
Varam kādreiz samainīties uz kādu laiciņu, varbūt iemīlies viņos tikpat ļoti kā es. :)
Man ar katru dienu viņi patīk arvien vairāk un neko citu es Ansim nemaz nespēju iedomāties, protams, es neuzspiežu gaumi. :)
Lai gan man ļoti iepatikās kā Reinim uz ep izskatās R16 Cross Spoke bez vidiņiem.
Saab 900 Turbo '81
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Saab 900ep
es jau sapratu, tik man šie paši jau kādu gadu stāv noputējuši, neesmu vel saņēmies nokrāsot. Un iegādāties velvienu kompletu nebūtu sevišķi prātīgi, kā arī icas jau nemētājas pie katra stūra :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Un tomēr kāpēc tā? Tak restaurēta priekša, FF+AERO kits, daudz darba ieguldīts, kkas ar kārbu darīts..
?
?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible