ka pardot 9-3?


SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:ka pardot 9-3?

Post by SAABaeroist »

- sakarīgs apraksts, jā jā arī garumzīmes. Ieliec ar RU valodā.



Ne jau visi krievvalodigie zin kur jaliek garumzīmes,bet tas jau cits stasts ;) Garumzīmem jau jabut iedzimtam tavas smadzenes.:laugh:
Man ka ukrainim gruti pateikt kur jaleik garumzīmes:dry:


Sorry par offtopB)
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:ka pardot 9-3?

Post by andrejsb »

Nu ir jau uz offtopica pusi :), bet any way tā nu gan nav problēma - Word pareizrakstības pārbaudītājs palīdzēs salabot garumzīmes, arī pārlūkiem plagini ir. Savukārt ja vajag rakstīt krievu valodā, ja nav klavieres atbilstošās, es izmantoju translit.ru turpat uz vietas arī pareizrakstību var pārbaudīt. Ka tik būtu vēlme.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
nordic
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 9
Joined: Sat Apr 10, 2010 12:21 pm

Re:ka pardot 9-3?

Post by nordic »

Pāris dienu atpakaļ pārdevu 9-5 2.3t 2004g labā kārtībā, visas ekstras cena bija uzlikta 5900e, aizgāja ātri bez kaulēšanās, pirms tam arī biju licis cenu gan 6900e, gan 7900e, nebija neviena zvana. Tā ka uzliec to pašu cenu eirās vai brauc pats tālāk. Nopērkot 3 gadīgu sābu par 1/3 tā vērtības, nevar cerēt pēc pāris gadiem to pārdot par pāris tūkstošiem lētāk. Ja negrib zaudēt uz mašīnas vērtības krituma, tad jāpērk 12-15 gadu veca mašīna.
viesturs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 451
Joined: Sat Jun 26, 2010 11:44 pm

Re:ka pardot 9-3?

Post by viesturs »

SAABaeroist wrote:1)Pirmkart vajag nobidit apmeram tadu TEKSTU protams lai tas atbilst realama auto satvoklim ;) :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

2) Tad jau ka teica uztaisit počotnas un supermega bildes ;)

3) Nobraukumu var parbaudit caur datoru ,tam nav jegas ,ja tikai trapas tads pircejs kurš nebauda auto no A lidz Z :dry:


Un pat ar tadu tekstu,normalu cenu (4700 ls) un superbildem man nebija realo pirceju,tad es nospļavos in nodmaju ka labak es tad pat lidošu ar savu ļoteni ;) B)

No Latvijas:)Aero 250 zs Benzins/Gaze. Nodoklis pa gadu nomaksats.Divi ipašnieki.
Labdien damas un kungi. Pardodas viens no smukakajiem un koptakiem saabiem aero modelis 9-5 wagon. Ļoti saudzigi lietots. Pa trīs gadiem nobraukts 40 000 km. Auto vesture:pirmais ipašnieks iegadajas auto pie dillera Viking motors, auto tika iegadats jauns, lidz ar to pirms auto pirkšanas auto vesture un visa ta apkope tika veikta pie dillera. Pirms pirkšanas auto tika parbaudits pie dillera un visi bojaumi tika noversti un salaboti. Auto baudija musu Latvijas ceļus un pieradijis sevi no labakas puses aero stingra piekare neļau sevi vilties. Auto mana ipašuma ap trīs gadiem.

Vizualais:aero diski AERO R17 ar labam M+S riepam, bremžu supporti tika noņemti un apstradati ar smilšstruklu, pec tam nokrasoti ar sarkanu pulverkrasu un ielikti jauni remkomplekti, auto moldingi tika nokrasoti auto krasa, parkrasota haube, jo to mileja akmeņi un kaķi, tika nomainits priekšejais bamperis uz vissmukako aero bamperi un papildus nopirkti oriģinalie miglas halogena lukturi. Aizmugure oriģinalais spoileris. Toneti aizmugurejie stikli. Nesen tika parkrasots aizmugurejais bamperis, spoguļi, aero sliekšņi, antenna, un vel visadi sikumi, jo detaļas bija nedauzd vietam apskrapetas un gribejas atsvaidzinat tas. Ir mazi vizuali defekti.

Salons. Sid displejs tika remontets divas reizes bet tagad atkal nerada pilniba visus pikseļus. Adas benķi nav nobrazti un periodiski tika apkopti ar adas kopšanas lidzekli. Salons tirs un kopts. Salona neviens nesmeķeja. Ļoti laba akustikas sistema Harmon Kardon ar iebuveto savbuferi, nav vajadzibas pec audiosistemas papildinašanas.

REMONTI : pusotru gadu atpakaļ ielikts jauns varta akamulators. Mainita ķede un viss ap to aizmugurējais saļniks, izputeja gofra, jauns sajuga disks, stabilizatora atsaites. Mainiti priekšeji salienbloki, balstramja bukses, turbo parpludes varsts, kartera ventilacija, varstu vaka blive, t7 bloka parprogramešanna, nomainiti bremžu diski un bremžu kluči, un vel daudz kas mainits un taisits potencialajam pircejam tiks viss paradits un aprakstits. Signalizacija un divas aizdedzes atslegas. Ir pat foto kur redzamas detalas kuras tika mainitas. Eļļa mainita ik pec 10 000 km un tikai sintetika kura paredzeta tada tipa dzinejam. Ir mape ar dokumentiem par veiktaiem remontiem un iegadatam detaļam, ne jau par visu bet daudz kas. Viss tika pierakstits un salikts pa gadiem. Tehnsikas apskates protokoli.

Gazes Iekarta :tika uzstadita pusotru gadu atpakaļ, pa to laiku viss tika noregulets un darbojas ļoti lab. Laba gazes iekartas sistema ar iešprici, gazes balons ievietots rezerves riteņa vieta līdz ar to nezud universala jega. Pateriņš braucot mieriga režima 53 litri uz 480 km. Gazes iepludes varstu nevar redzet lidz ar to nevar pateikt ka auto darbojas uz gazes.

Aprikojums: koka panelis, apsildamie benķi priekša un aizmugure, elektriski regulejami tikai priekša, automatiski aptumšojošais aizmugures skata spogulis. Kruize kontrole. Ksenons un halogena miglas lukturi. Parkošanas sensori, lietus sensors. Pretbuksešanas sistema esp, abs.

Tehniskie dati. Mehaniska atrumkarba, lidz ar to vairak baudama un mazak problematiskak, ka ari otraja atruma nostrada forsažas režims, ieminot palielina griezes momentu no 350 lidz 370 nm un turpinas 20 sekundes. Jaudigs dzinejs ar 250zs griezes moments 350, 1900. Paatrinajums lidz simtam 7.3 sekundes, nedaudz lenak neka aero sedanam. Degvielas pateriņš: no 6.7 lidz 12. 9. Reali ja ekonomiski braukt uz gazes tad pa 53 litr var nobraukt 480 km. Ja braucejam patik uzpiest gazes pedali tad videji sanaks 12 litr gazes uz 100 km. Pedeji ieguldijumi autogazes apkope un iepludes varsta montešana neredzama vieta-60 ls. Savirzes regulešana saab centra, vajadzeja pielietot specialas plaksnes 60 ls.

Pirms tehniskas skates tika nomainitas bremžu caurules. Nomainita eļļa, sveces un filtrs. Nopirktas riepas. Novirpoti aizmugureji bremžu diski-27 ls un uzlikti januni kluči 25 ls. Izieta TA un nomksats nodoklis 130 ls. Auto patiešam ir kopts un ļoti laba stavokli. P. S Ja rodas jautajums kapec tada cena, tad atbilde sekojoša, ja jus pirksiet tadu pašu auto ar tadu komplektaciju bez ķedes maiņas un pareiem remontiem, plus gazes ikartas. Sanaks ieguldit tik pat daudz naudas un laika lai jums butu uzticams un labs auto, saudziet savu laiku un naudu :)

Jaaa, kad Tu nolaidi cenu es tiesaam padomaaju -pa ko Tu domaa:blink: salicis gaazi taatad ekonomisks,daudzko nomainiijis un gribi pardot ar domu ka nopirksi leetaaku auto un tajaa nebuus jaaliek:blink: .Apsveicu Tevi ar paardomaasanu-agraak man vispaar nepatika saab vagoni -bet laiki mainaaas:woohoo: un saak patikt . Vienu briidi kad sievai mekleeju auto noskatiijos uz Tavu arii, bet paardomaaju ja godiigi pirkt tikai deel vienas nianses nu negribaas man taadu modeli ar originaliem ksenoniem -mazs miinus bet tomeer mani tas attureeja:dry:
Auto super , un ja veel ekonomisks tad jaaaalido B)
User avatar
Zoom
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 176
Joined: Sun Nov 09, 2008 11:16 am

Re:ka pardot 9-3?

Post by Zoom »

Man tik tā ienāca doma prātā par tām visām "tikko no Vācijas" mašīnām. Latvietis no Vāczemes atdzen mašīnu. Mašīnu nopirka no vācu turka. Turks no 300 000 nogriež uz 200 000. Latvietis savā zemē skatās. Tā kā par daudz. Nogriež uz 150 00. Rezultātā dažs labs nopērk mašīnu, kurai ir nogriezti 150 000km. :D
klio

Re:ka pardot 9-3?

Post by klio »

Zoom wrote:Man tik tā ienāca doma prātā par tām visām "tikko no Vācijas" mašīnām. Latvietis no Vāczemes atdzen mašīnu. Mašīnu nopirka no vācu turka. Turks no 300 000 nogriež uz 200 000. Latvietis savā zemē skatās. Tā kā par daudz. Nogriež uz 150 00. Rezultātā dažs labs nopērk mašīnu, kurai ir nogriezti 150 000km. :D
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Nu te principā jāpekrīt Zoom , skarbi bet patiesi:angry: :angry: :angry:
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:ka pardot 9-3?

Post by uculs »

klio wrote:
Zoom wrote:Man tik tā ienāca doma prātā par tām visām "tikko no Vācijas" mašīnām. Latvietis no Vāczemes atdzen mašīnu. Mašīnu nopirka no vācu turka. Turks no 300 000 nogriež uz 200 000. Latvietis savā zemē skatās. Tā kā par daudz. Nogriež uz 150 00. Rezultātā dažs labs nopērk mašīnu, kurai ir nogriezti 150 000km. :D
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Nu te principā jāpekrīt Zoom , skarbi bet patiesi:angry: :angry: :angry:
Nu reāli jau griež no pusmiljona uz 150k, vot tas ir kruta.
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:ka pardot 9-3?

Post by SAABaeroist »

Jaaa, kad Tu nolaidi cenu es tiesaam padomaaju -pa ko Tu domaa:blink: salicis gaazi taatad ekonomisks,daudzko nomainiijis un gribi pardot ar domu ka nopirksi leetaaku auto un tajaa nebuus jaaliek:blink: .Apsveicu Tevi ar paardomaasanu-agraak man vispaar nepatika saab vagoni -bet laiki mainaaas:woohoo: un saak patikt . Vienu briidi kad sievai mekleeju auto noskatiijos uz Tavu arii, bet paardomaaju ja godiigi pirkt tikai deel vienas nianses nu negribaas man taadu modeli ar originaliem ksenoniem -mazs miinus bet tomeer mani tas attureeja:dry:
Auto super , un ja veel ekonomisks tad jaaaalido B)[/quote][/quote]


Tieši ta domaju ka nopirkšu Gustava "red evil" un taisissu no ta konču :dry: Bet tad veina bridi sapratu ka es daudz ko saremonteju un vel ilgi varu lidot ar savu ļoteneB) Drizuma tiks parkrasots kada forša krasa,bet nav teikts ka man atkalebus kads novirziens un es izdomašu tirgot savu aeročku :laugh:
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:ka pardot 9-3?

Post by vasils »

SAABaeroist wrote:1)Pirmkart vajag nobidit apmeram tadu TEKSTU protams lai tas atbilst realama auto satvoklim ;) :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

2) Tad jau ka teica uztaisit počotnas un supermega bildes ;)

3) Nobraukumu var parbaudit caur datoru ,tam nav jegas ,ja tikai trapas tads pircejs kurš nebauda auto no A lidz Z :dry:


Un pat ar tadu tekstu,normalu cenu (4700 ls) un superbildem man nebija realo pirceju,tad es nospļavos in nodmaju ka labak es tad pat lidošu ar savu ļoteni ;) B)

No Latvijas:)Aero 250 zs Benzins/Gaze. Nodoklis pa gadu nomaksats.Divi ipašnieki.
Labdien damas un kungi. Pardodas viens no smukakajiem un koptakiem saabiem aero modelis 9-5 wagon. Ļoti saudzigi lietots. Pa trīs gadiem nobraukts 40 000 km. Auto vesture:pirmais ipašnieks iegadajas auto pie dillera Viking motors, auto tika iegadats jauns, lidz ar to pirms auto pirkšanas auto vesture un visa ta apkope tika veikta pie dillera. Pirms pirkšanas auto tika parbaudits pie dillera un visi bojaumi tika noversti un salaboti. Auto baudija musu Latvijas ceļus un pieradijis sevi no labakas puses aero stingra piekare neļau sevi vilties. Auto mana ipašuma ap trīs gadiem.

Vizualais:aero diski AERO R17 ar labam M+S riepam, bremžu supporti tika noņemti un apstradati ar smilšstruklu, pec tam nokrasoti ar sarkanu pulverkrasu un ielikti jauni remkomplekti, auto moldingi tika nokrasoti auto krasa, parkrasota haube, jo to mileja akmeņi un kaķi, tika nomainits priekšejais bamperis uz vissmukako aero bamperi un papildus nopirkti oriģinalie miglas halogena lukturi. Aizmugure oriģinalais spoileris. Toneti aizmugurejie stikli. Nesen tika parkrasots aizmugurejais bamperis, spoguļi, aero sliekšņi, antenna, un vel visadi sikumi, jo detaļas bija nedauzd vietam apskrapetas un gribejas atsvaidzinat tas. Ir mazi vizuali defekti.

Salons. Sid displejs tika remontets divas reizes bet tagad atkal nerada pilniba visus pikseļus. Adas benķi nav nobrazti un periodiski tika apkopti ar adas kopšanas lidzekli. Salons tirs un kopts. Salona neviens nesmeķeja. Ļoti laba akustikas sistema Harmon Kardon ar iebuveto savbuferi, nav vajadzibas pec audiosistemas papildinašanas.

REMONTI : pusotru gadu atpakaļ ielikts jauns varta akamulators. Mainita ķede un viss ap to aizmugurējais saļniks, izputeja gofra, jauns sajuga disks, stabilizatora atsaites. Mainiti priekšeji salienbloki, balstramja bukses, turbo parpludes varsts, kartera ventilacija, varstu vaka blive, t7 bloka parprogramešanna, nomainiti bremžu diski un bremžu kluči, un vel daudz kas mainits un taisits potencialajam pircejam tiks viss paradits un aprakstits. Signalizacija un divas aizdedzes atslegas. Ir pat foto kur redzamas detalas kuras tika mainitas. Eļļa mainita ik pec 10 000 km un tikai sintetika kura paredzeta tada tipa dzinejam. Ir mape ar dokumentiem par veiktaiem remontiem un iegadatam detaļam, ne jau par visu bet daudz kas. Viss tika pierakstits un salikts pa gadiem. Tehnsikas apskates protokoli.

Gazes Iekarta :tika uzstadita pusotru gadu atpakaļ, pa to laiku viss tika noregulets un darbojas ļoti lab. Laba gazes iekartas sistema ar iešprici, gazes balons ievietots rezerves riteņa vieta līdz ar to nezud universala jega. Pateriņš braucot mieriga režima 53 litri uz 480 km. Gazes iepludes varstu nevar redzet lidz ar to nevar pateikt ka auto darbojas uz gazes.

Aprikojums: koka panelis, apsildamie benķi priekša un aizmugure, elektriski regulejami tikai priekša, automatiski aptumšojošais aizmugures skata spogulis. Kruize kontrole. Ksenons un halogena miglas lukturi. Parkošanas sensori, lietus sensors. Pretbuksešanas sistema esp, abs.

Tehniskie dati. Mehaniska atrumkarba, lidz ar to vairak baudama un mazak problematiskak, ka ari otraja atruma nostrada forsažas režims, ieminot palielina griezes momentu no 350 lidz 370 nm un turpinas 20 sekundes. Jaudigs dzinejs ar 250zs griezes moments 350, 1900. Paatrinajums lidz simtam 7.3 sekundes, nedaudz lenak neka aero sedanam. Degvielas pateriņš: no 6.7 lidz 12. 9. Reali ja ekonomiski braukt uz gazes tad pa 53 litr var nobraukt 480 km. Ja braucejam patik uzpiest gazes pedali tad videji sanaks 12 litr gazes uz 100 km. Pedeji ieguldijumi autogazes apkope un iepludes varsta montešana neredzama vieta-60 ls. Savirzes regulešana saab centra, vajadzeja pielietot specialas plaksnes 60 ls.

Pirms tehniskas skates tika nomainitas bremžu caurules. Nomainita eļļa, sveces un filtrs. Nopirktas riepas. Novirpoti aizmugureji bremžu diski-27 ls un uzlikti januni kluči 25 ls. Izieta TA un nomksats nodoklis 130 ls. Auto patiešam ir kopts un ļoti laba stavokli. P. S Ja rodas jautajums kapec tada cena, tad atbilde sekojoša, ja jus pirksiet tadu pašu auto ar tadu komplektaciju bez ķedes maiņas un pareiem remontiem, plus gazes ikartas. Sanaks ieguldit tik pat daudz naudas un laika lai jums butu uzticams un labs auto, saudziet savu laiku un naudu :)

B)
vecīt, ja viss tavs teksts ir patiess un visas veiktās operācijas ir reālas, tad piemēram ar manu un lielāko daļu latvijas darbaspējīgo algām, mašinai būtu tik jāstrādā!:laugh:
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:ka pardot 9-3?

Post by Gripen »

vasils wrote: vecīt, ja viss tavs teksts ir patiess un visas veiktās operācijas ir reālas, tad piemēram ar manu un lielāko daļu latvijas darbaspējīgo algām, mašinai būtu tik jāstrādā!:laugh:
Vai tad SAAB īpašniekiem tas nav pašsaprotami? :D
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:ka pardot 9-3?

Post by SAABaeroist »

vasils wrote:
SAABaeroist wrote:1)Pirmkart vajag nobidit apmeram tadu TEKSTU protams lai tas atbilst realama auto satvoklim ;) :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

2) Tad jau ka teica uztaisit počotnas un supermega bildes ;)

3) Nobraukumu var parbaudit caur datoru ,tam nav jegas ,ja tikai trapas tads pircejs kurš nebauda auto no A lidz Z :dry:


Un pat ar tadu tekstu,normalu cenu (4700 ls) un superbildem man nebija realo pirceju,tad es nospļavos in nodmaju ka labak es tad pat lidošu ar savu ļoteni ;) B)

No Latvijas:)Aero 250 zs Benzins/Gaze. Nodoklis pa gadu nomaksats.Divi ipašnieki.
Labdien damas un kungi. Pardodas viens no smukakajiem un koptakiem saabiem aero modelis 9-5 wagon. Ļoti saudzigi lietots. Pa trīs gadiem nobraukts 40 000 km. Auto vesture:pirmais ipašnieks iegadajas auto pie dillera Viking motors, auto tika iegadats jauns, lidz ar to pirms auto pirkšanas auto vesture un visa ta apkope tika veikta pie dillera. Pirms pirkšanas auto tika parbaudits pie dillera un visi bojaumi tika noversti un salaboti. Auto baudija musu Latvijas ceļus un pieradijis sevi no labakas puses aero stingra piekare neļau sevi vilties. Auto mana ipašuma ap trīs gadiem.

Vizualais:aero diski AERO R17 ar labam M+S riepam, bremžu supporti tika noņemti un apstradati ar smilšstruklu, pec tam nokrasoti ar sarkanu pulverkrasu un ielikti jauni remkomplekti, auto moldingi tika nokrasoti auto krasa, parkrasota haube, jo to mileja akmeņi un kaķi, tika nomainits priekšejais bamperis uz vissmukako aero bamperi un papildus nopirkti oriģinalie miglas halogena lukturi. Aizmugure oriģinalais spoileris. Toneti aizmugurejie stikli. Nesen tika parkrasots aizmugurejais bamperis, spoguļi, aero sliekšņi, antenna, un vel visadi sikumi, jo detaļas bija nedauzd vietam apskrapetas un gribejas atsvaidzinat tas. Ir mazi vizuali defekti.

Salons. Sid displejs tika remontets divas reizes bet tagad atkal nerada pilniba visus pikseļus. Adas benķi nav nobrazti un periodiski tika apkopti ar adas kopšanas lidzekli. Salons tirs un kopts. Salona neviens nesmeķeja. Ļoti laba akustikas sistema Harmon Kardon ar iebuveto savbuferi, nav vajadzibas pec audiosistemas papildinašanas.

REMONTI : pusotru gadu atpakaļ ielikts jauns varta akamulators. Mainita ķede un viss ap to aizmugurējais saļniks, izputeja gofra, jauns sajuga disks, stabilizatora atsaites. Mainiti priekšeji salienbloki, balstramja bukses, turbo parpludes varsts, kartera ventilacija, varstu vaka blive, t7 bloka parprogramešanna, nomainiti bremžu diski un bremžu kluči, un vel daudz kas mainits un taisits potencialajam pircejam tiks viss paradits un aprakstits. Signalizacija un divas aizdedzes atslegas. Ir pat foto kur redzamas detalas kuras tika mainitas. Eļļa mainita ik pec 10 000 km un tikai sintetika kura paredzeta tada tipa dzinejam. Ir mape ar dokumentiem par veiktaiem remontiem un iegadatam detaļam, ne jau par visu bet daudz kas. Viss tika pierakstits un salikts pa gadiem. Tehnsikas apskates protokoli.

Gazes Iekarta :tika uzstadita pusotru gadu atpakaļ, pa to laiku viss tika noregulets un darbojas ļoti lab. Laba gazes iekartas sistema ar iešprici, gazes balons ievietots rezerves riteņa vieta līdz ar to nezud universala jega. Pateriņš braucot mieriga režima 53 litri uz 480 km. Gazes iepludes varstu nevar redzet lidz ar to nevar pateikt ka auto darbojas uz gazes.

Aprikojums: koka panelis, apsildamie benķi priekša un aizmugure, elektriski regulejami tikai priekša, automatiski aptumšojošais aizmugures skata spogulis. Kruize kontrole. Ksenons un halogena miglas lukturi. Parkošanas sensori, lietus sensors. Pretbuksešanas sistema esp, abs.

Tehniskie dati. Mehaniska atrumkarba, lidz ar to vairak baudama un mazak problematiskak, ka ari otraja atruma nostrada forsažas režims, ieminot palielina griezes momentu no 350 lidz 370 nm un turpinas 20 sekundes. Jaudigs dzinejs ar 250zs griezes moments 350, 1900. Paatrinajums lidz simtam 7.3 sekundes, nedaudz lenak neka aero sedanam. Degvielas pateriņš: no 6.7 lidz 12. 9. Reali ja ekonomiski braukt uz gazes tad pa 53 litr var nobraukt 480 km. Ja braucejam patik uzpiest gazes pedali tad videji sanaks 12 litr gazes uz 100 km. Pedeji ieguldijumi autogazes apkope un iepludes varsta montešana neredzama vieta-60 ls. Savirzes regulešana saab centra, vajadzeja pielietot specialas plaksnes 60 ls.

Pirms tehniskas skates tika nomainitas bremžu caurules. Nomainita eļļa, sveces un filtrs. Nopirktas riepas. Novirpoti aizmugureji bremžu diski-27 ls un uzlikti januni kluči 25 ls. Izieta TA un nomksats nodoklis 130 ls. Auto patiešam ir kopts un ļoti laba stavokli. P. S Ja rodas jautajums kapec tada cena, tad atbilde sekojoša, ja jus pirksiet tadu pašu auto ar tadu komplektaciju bez ķedes maiņas un pareiem remontiem, plus gazes ikartas. Sanaks ieguldit tik pat daudz naudas un laika lai jums butu uzticams un labs auto, saudziet savu laiku un naudu :)

B)
vecīt, ja viss tavs teksts ir patiess un visas veiktās operācijas ir reālas, tad piemēram ar manu un lielāko daļu latvijas darbaspējīgo algām, mašinai būtu tik jāstrādā!:laugh:

Tieši ta vecit ta ir realitate,protams tu vari nodzit auto lidz ...... un tad tirgot,man personigi patīk kad auto ir laba tehniska kartiba .Un es to atļavos kad man ija kada lieka naudiņā ;)
Vel šim visam tekstam vares kadreiz pievienot ka tika sataisits generators ,nomainiti gultņi ,u.c.c
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:ka pardot 9-3?

Post by vasils »

SAABaeroist wrote:
vasils wrote:
SAABaeroist wrote:1)Pirmkart vajag nobidit apmeram tadu TEKSTU protams lai tas atbilst realama auto satvoklim ;) :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

2) Tad jau ka teica uztaisit počotnas un supermega bildes ;)

3) Nobraukumu var parbaudit caur datoru ,tam nav jegas ,ja tikai trapas tads pircejs kurš nebauda auto no A lidz Z :dry:


Un pat ar tadu tekstu,normalu cenu (4700 ls) un superbildem man nebija realo pirceju,tad es nospļavos in nodmaju ka labak es tad pat lidošu ar savu ļoteni ;) B)

No Latvijas:)Aero 250 zs Benzins/Gaze. Nodoklis pa gadu nomaksats.Divi ipašnieki.
Labdien damas un kungi. Pardodas viens no smukakajiem un koptakiem saabiem aero modelis 9-5 wagon. Ļoti saudzigi lietots. Pa trīs gadiem nobraukts 40 000 km. Auto vesture:pirmais ipašnieks iegadajas auto pie dillera Viking motors, auto tika iegadats jauns, lidz ar to pirms auto pirkšanas auto vesture un visa ta apkope tika veikta pie dillera. Pirms pirkšanas auto tika parbaudits pie dillera un visi bojaumi tika noversti un salaboti. Auto baudija musu Latvijas ceļus un pieradijis sevi no labakas puses aero stingra piekare neļau sevi vilties. Auto mana ipašuma ap trīs gadiem.

Vizualais:aero diski AERO R17 ar labam M+S riepam, bremžu supporti tika noņemti un apstradati ar smilšstruklu, pec tam nokrasoti ar sarkanu pulverkrasu un ielikti jauni remkomplekti, auto moldingi tika nokrasoti auto krasa, parkrasota haube, jo to mileja akmeņi un kaķi, tika nomainits priekšejais bamperis uz vissmukako aero bamperi un papildus nopirkti oriģinalie miglas halogena lukturi. Aizmugure oriģinalais spoileris. Toneti aizmugurejie stikli. Nesen tika parkrasots aizmugurejais bamperis, spoguļi, aero sliekšņi, antenna, un vel visadi sikumi, jo detaļas bija nedauzd vietam apskrapetas un gribejas atsvaidzinat tas. Ir mazi vizuali defekti.

Salons. Sid displejs tika remontets divas reizes bet tagad atkal nerada pilniba visus pikseļus. Adas benķi nav nobrazti un periodiski tika apkopti ar adas kopšanas lidzekli. Salons tirs un kopts. Salona neviens nesmeķeja. Ļoti laba akustikas sistema Harmon Kardon ar iebuveto savbuferi, nav vajadzibas pec audiosistemas papildinašanas.

REMONTI : pusotru gadu atpakaļ ielikts jauns varta akamulators. Mainita ķede un viss ap to aizmugurējais saļniks, izputeja gofra, jauns sajuga disks, stabilizatora atsaites. Mainiti priekšeji salienbloki, balstramja bukses, turbo parpludes varsts, kartera ventilacija, varstu vaka blive, t7 bloka parprogramešanna, nomainiti bremžu diski un bremžu kluči, un vel daudz kas mainits un taisits potencialajam pircejam tiks viss paradits un aprakstits. Signalizacija un divas aizdedzes atslegas. Ir pat foto kur redzamas detalas kuras tika mainitas. Eļļa mainita ik pec 10 000 km un tikai sintetika kura paredzeta tada tipa dzinejam. Ir mape ar dokumentiem par veiktaiem remontiem un iegadatam detaļam, ne jau par visu bet daudz kas. Viss tika pierakstits un salikts pa gadiem. Tehnsikas apskates protokoli.

Gazes Iekarta :tika uzstadita pusotru gadu atpakaļ, pa to laiku viss tika noregulets un darbojas ļoti lab. Laba gazes iekartas sistema ar iešprici, gazes balons ievietots rezerves riteņa vieta līdz ar to nezud universala jega. Pateriņš braucot mieriga režima 53 litri uz 480 km. Gazes iepludes varstu nevar redzet lidz ar to nevar pateikt ka auto darbojas uz gazes.

Aprikojums: koka panelis, apsildamie benķi priekša un aizmugure, elektriski regulejami tikai priekša, automatiski aptumšojošais aizmugures skata spogulis. Kruize kontrole. Ksenons un halogena miglas lukturi. Parkošanas sensori, lietus sensors. Pretbuksešanas sistema esp, abs.

Tehniskie dati. Mehaniska atrumkarba, lidz ar to vairak baudama un mazak problematiskak, ka ari otraja atruma nostrada forsažas režims, ieminot palielina griezes momentu no 350 lidz 370 nm un turpinas 20 sekundes. Jaudigs dzinejs ar 250zs griezes moments 350, 1900. Paatrinajums lidz simtam 7.3 sekundes, nedaudz lenak neka aero sedanam. Degvielas pateriņš: no 6.7 lidz 12. 9. Reali ja ekonomiski braukt uz gazes tad pa 53 litr var nobraukt 480 km. Ja braucejam patik uzpiest gazes pedali tad videji sanaks 12 litr gazes uz 100 km. Pedeji ieguldijumi autogazes apkope un iepludes varsta montešana neredzama vieta-60 ls. Savirzes regulešana saab centra, vajadzeja pielietot specialas plaksnes 60 ls.

Pirms tehniskas skates tika nomainitas bremžu caurules. Nomainita eļļa, sveces un filtrs. Nopirktas riepas. Novirpoti aizmugureji bremžu diski-27 ls un uzlikti januni kluči 25 ls. Izieta TA un nomksats nodoklis 130 ls. Auto patiešam ir kopts un ļoti laba stavokli. P. S Ja rodas jautajums kapec tada cena, tad atbilde sekojoša, ja jus pirksiet tadu pašu auto ar tadu komplektaciju bez ķedes maiņas un pareiem remontiem, plus gazes ikartas. Sanaks ieguldit tik pat daudz naudas un laika lai jums butu uzticams un labs auto, saudziet savu laiku un naudu :)

B)
vecīt, ja viss tavs teksts ir patiess un visas veiktās operācijas ir reālas, tad piemēram ar manu un lielāko daļu latvijas darbaspējīgo algām, mašinai būtu tik jāstrādā!:laugh:

Tieši ta vecit ta ir realitate,protams tu vari nodzit auto lidz ...... un tad tirgot,man personigi patīk kad auto ir laba tehniska kartiba .Un es to atļavos kad man ija kada lieka naudiņā ;)
Vel šim visam tekstam vares kadreiz pievienot ka tika sataisits generators ,nomainiti gultņi ,u.c.c
jaa ,bet personiigi mans viedoklis ,ka shaadi ieguuldot automobiilii, ar to ir jaabruac cik vien var, nav jaapaardod, jo ir jaataisa prieksh sevis, nevis prieksh citiem.(mans viedoklis):)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:ka pardot 9-3?

Post by elmo »

A mans viedoklis ir tāds, ka nav jātaisa citāti pa visu lapu, ja var nospiest vienkārši REPLY.;)
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:ka pardot 9-3?

Post by vasils »

tieshi taa:) parasti taa arii daru. tu vienkaarshi mani piekjeeri neisstajaa dienaa:laugh:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:ka pardot 9-3?

Post by Arnijs »

Var jau paspēt arī noeditēt! ;) No tiem "palagiem" forumam labāk nepaliek :P
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply