Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sveicināti. Ir radies jautājums. Tā kā mans saabs tā īsti negāja, tika pārbaudīts DI bloks(izrādijās bez vainas), degvielas sūknis(ar ok), gaisa masas mērītājs liekas būs īstais vainīgais, bet lieta tāda ka tika sameklēts vēlviens, uzliekot kuru ar nebija īsti labi, bet tad tika uzlikts vēlviens(tiesa gan atšķirās kodi), rezultātā autiņš rūc kā nākas un ripo arī. Vienīgi atkal deg chek engine. Jautājums kādas varētu būt sekas, vai tomēr meklēt ar atbilstošu kodu?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Protams, ka sākotnēji sameklē ejošu ar atbilstošu kodu un tikai tad varēs izdarīt kādus secinājumus.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
JAUTAJUMS.
Vai detalas no SAAB 9000 1991 gadas 2.3 turbo
DER SAABam 9000 1989 gada 2.0 bezturbo 16 doch
Interes tiesi ritosha
Bremzu diski prieksha un aizmugure
Stures pirksti prieksha
Plauktu sailentbukses prieksha (aizmugurejas)
Kas vel der no ritosas
:dry:
Vai detalas no SAAB 9000 1991 gadas 2.3 turbo
DER SAABam 9000 1989 gada 2.0 bezturbo 16 doch
Interes tiesi ritosha
Bremzu diski prieksha un aizmugure
Stures pirksti prieksha
Plauktu sailentbukses prieksha (aizmugurejas)
Kas vel der no ritosas
:dry:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Vējoprojām aktuāli... Kas ir vajadzīgs no donora, lai normāli uzliktu TD04, T25 vietā. Cik noprotu visas eļļas un dzeses trubas. Un vai tas nekas, ka TD04 donors ir 93.gada pirmais airis un T25 ir 95.gada?Nils wrote:Vai ir būtiskas atškirības downpipe, ja salīdzina 2.3T ar td04 un 2.0T ar T25. Teiksim vienkāršāk izsakoties, vai ņemot Td04 no aero ir vērts pagrābt līdzi vēl kaut ko? Izpludes kolektori tak neatšķīrās?
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jabadaabaaduuuu!!! Šķiet, ka manām nedienām ar šad tad nelecošu auto un TCS/CTRL gļukiem pie vainas būs bijis hola devējs. Tātad pierakstam visi 9k braucēji - ja auto pēkšņi vairs nelec ne lūdzams (tiesa, pēc ilgākas griešanas varbūt aiziet), tad skatīties var ne tikai sūkni, DI, kontaktgrupu un aizdedzes relejus, bet arī kloķenes apgriezienu devēju. Pazīmes - iestartējot apgriezieni tā kā nedaudz nokrītās un tad pakāpjas līdz 1k rpm, citreiz kādu brīdi "patirinās" ap 500 rpm un tad aiziet (paralēli var ieraut limp modi un degošu tcs/ctrl lampu).
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ir jau piedzīvots:laugh: Pazīmes var būt savādakas, vnk auto rūc kamer nav uzsilis, tiklīdz uzsilst, tā noslāpst, gadījās vienreiz hola dēļ palikt pie luksafora stāvot:laugh: Tas prieks toreiz izmaksāja ap 200 brētliņām ieskaitot evakuatoru.edijs wrote:Jabadaabaaduuuu!!! Šķiet, ka manām nedienām ar šad tad nelecošu auto un TCS/CTRL gļukiem pie vainas būs bijis hola devējs. Tātad pierakstam visi 9k braucēji - ja auto pēkšņi vairs nelec ne lūdzams (tiesa, pēc ilgākas griešanas varbūt aiziet), tad skatīties var ne tikai sūkni, DI, kontaktgrupu un aizdedzes relejus, bet arī kloķenes apgriezienu devēju. Pazīmes - iestartējot apgriezieni tā kā nedaudz nokrītās un tad pakāpjas līdz 1k rpm, citreiz kādu brīdi "patirinās" ap 500 rpm un tad aiziet (paralēli var ieraut limp modi un degošu tcs/ctrl lampu).
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
200 lati, vai? Es lietotu devēju pa 10 latiem nopirku. :D Ok, nebija vajadzīga evakuācija (es pēdējā laikā ar limp modi biju jau labi iemanījies braukāt), nomaiņa bija pa lēto un atlika tikai kļūdas nodzēst.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Pirku jaunuedijs wrote:200 lati, vai? Es lietotu devēju pa 10 latiem nopirku. :D Ok, nebija vajadzīga evakuācija (es pēdējā laikā ar limp modi biju jau labi iemanījies braukāt), nomaiņa bija pa lēto un atlika tikai kļūdas nodzēst.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Es cerēšu, ka tik drīz mani šī nelaime par jaunu nepiemeklēs. Bet katram gadījumam iepirkšu vēl vienu lietotu par 10 latiem un vadāšu bagāžniekā. :D Nomaiņa nav tik traka, ir izveicama arī lielceļa malā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Man bija tas pats ar 9-5, SAVE SAAB pasākumā paliku pie pasta ēkas nekustīgs! :) Kad auto atdzisa, viss smuki piešķīlās un vēl kādu nedēļu nobraukāju, kamēr sāka jau braucot raustīties, tad uz vikingiem un par kaut kādiem ~130LVL ar visu darbu tiku pie jauna devēja.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Es toreiz uztaisīju nelielu sastrēgumu pie parex ēkas kas netālu no makslas akadēmijas. apstājos pie sarkanā, kaifoju klausoties muzonu,ārā forša diena, pašam labs garīgais, iedegas zaļais un es lieku robā lai brauktu:laugh: nekas nenotiek, upss:laugh: uzreiz izrubiju muzonu, toč nerūc:laugh: Ilgi nedomādams ieslēdzu avareikas, izlecu laukā un stūmu malā no otrās joslas, garām iet divi ar tādiem ģimjiem kā vismaz mēnesi dzēruši neatejot no kases, uzreiz pieskrien palīdzēt jo vienam pastumt 9000 nav īpaši viegli. Dusmas bija uz tiem vadītājiem kas redzot ka sūdi ir nevar pagaidīt dažas sekundes:angry: Tad vēl forumā nebiju, zvanīju 1188, šie savienoja ar alfa motors, šie paklausījās par ko sūdzos un nomierināja ka hols:laugh: toreiz lietots 40, jauns apm 180, :laugh: Tā kā nebiju iedziļinājies saab lietoto rezerves daļu biznesā, ņēmu jaunu. šie arī nomierināja:laugh: ka varu necensties turpināt ceļu. loģiski ka uzreiz pieteicu evakuatoru.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tā mans saabs nevēlas doties uz tehn. apskati:( .Vakar iztecēja viss bremžu šķidrums. Jautājums, kadas paredzamās remontizmaksas? Un vai varu braukt līdz servim, nesačakarējot vēl kaut ko. Ja neskaita iespēju izraisīt avāriju:laugh: Papētot tuvāk izskatās ka skāde ir tajā savienojuma vietā.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
ittkā jau nekas sarežģīts,bet ar sho jau nu diezvai iziesi TA..... remonta izmaksas līdz 20ls.....ar darbu!
experti precizēs..........:laugh: B)
experti precizēs..........:laugh: B)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
To ka TA neiziešu ,to saprotu:) , un arī nemaz nemēģināšu kamēr nebūs sataisīts, bet vēl viens jautājums ir vai braucot uz servi nesačakarēsu vēl ko tajā bremžu sistēmā? Jo bremžu sķidruma vairs nav vispār:laugh:andzh wrote:ittkā jau nekas sarežģīts,bet ar sho jau nu diezvai iziesi TA..... remonta izmaksas līdz 20ls.....ar darbu!
experti precizēs..........:laugh: B)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
ja nav vispār tad ir svakāk. tad jāatgaiso bremžu sistēma....visi 4tri suporti.....ja slinkums un ja neizdodas tad uz evakuatoru......:huh: dažiem 9k tas notiek diezgan interesanti......;)
bet ja ir vēl kkas saglabājies bremžu šķidruma traukā tad var mēģināt pieliet un braukt uz tuvāko servi! tik ātri jau nu viņš (br šķidrums) diezvai iztecēs spriežot pēc bildes......
bet ja ir vēl kkas saglabājies bremžu šķidruma traukā tad var mēģināt pieliet un braukt uz tuvāko servi! tik ātri jau nu viņš (br šķidrums) diezvai iztecēs spriežot pēc bildes......