Esi kaut kā īpaši aprīkojies, ka vari liet e85? To tak nevar gāzt, kur pagadās? :huh:Arnijs wrote:Es labāk spirtošos!:laugh: Šo`n iegāzu Lukoilā E-85. Iet lopā!:woohoo: Rij lopā!:woohoo: ko vēl vairāk vajag?:dry:Ainars wrote:kurš vēl drīzumā gāzēs?
Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Gāze un Aero.
Jā gan! :) Pilnīgi tīru neleju, bet kādus 70% - nav problēmu!envoy wrote: Esi kaut kā īpaši aprīkojies, ka vari liet e85? To tak nevar gāzt, kur pagadās? :huh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Tad teoretiski visiem ar trionic aprikotajiem auto var taisit sadu kokteili?
Kas ar gumijam - nav vel saestas(ok,tas laikam prasu ilgaku laiku :laugh: ) ?
Kas ar gumijam - nav vel saestas(ok,tas laikam prasu ilgaku laiku :laugh: ) ?
Re:Gāze un Aero.
Protams, pie attiecīga softa esamības.Dēļ motora var liet arī 100%, bet nu ilgtermiņā un regulāri nebūtu ieteicams tieši ar degvielu saskarē esošo detaļu pēc. Spirts pēc dabas ir agresīvāks par benzīnu. Un BioPower automobīļiem ir cita materiāla degvielas cauruļvadi.Edy29 wrote:Tiešām var liet 70% E85 un neizkusīs virzuļi?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Nē - visiem nevar! Jābūt attiecīgai "prošivkai"Gustavs wrote:Tad teoretiski visiem ar trionic aprikotajiem auto var taisit sadu kokteili?
"SAAB vulgaris " var mierīgi ieliet kādus 10%, lai vnk piesaistītu kondensātu. Ja ieliesi tīru Bioetanolu, pie nākošā starta auto, visticamākais, nepieleks. Vai arī pieleks ar lielām grūtībām, jo nebūs vajadzīgo adaptāciju.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Oftopik alert! :P
Ar gāzi ir lētāk. Gāzes stacijas ir pa visu Latviju. Jā, nu "glamūrs" gāzei ievērojami mazāks - tas tiesa.
Ar gāzi ir lētāk. Gāzes stacijas ir pa visu Latviju. Jā, nu "glamūrs" gāzei ievērojami mazāks - tas tiesa.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:Gāze un Aero.
Spirtu viegli pārvērst gāzveidā!:woohoo: Pamēģini otrādi!:laugh:Grippen wrote:Oftopik alert! :P
Ar gāzi ir lētāk. Gāzes stacijas ir pa visu Latviju. Jā, nu "glamūrs" gāzei ievērojami mazāks - tas tiesa.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Šodien pildīju gāzi, PATS :) Lukoils vēl iedeva 3sant. atlaidi ar savu atlaižu karti :)
Beidzoties pirmam balonam bija labas sajūtas- kompis bļauj kā negudrs, norausta pedāli, pārlec uz bendžu un Es jūtu kā SAABs atkal iet :laugh:
Ar 39litriem nobraucu, pareizāk notrakoju, 250km, plus nezinu cik autogāze testējot autiņu nobrauca. No šodienas mēģināšu noturēt vienu bāku normāli braucot. Bet pat ar gāzi var izcirpt dažas želegalvas ar jaunajām troikām :)
Edit: Pildoties gan bišk kaut kāda bailīte bija, ka viss tas pasākums neuziet gaisā, bet gan ar laiku pārvarēšu :D
Beidzoties pirmam balonam bija labas sajūtas- kompis bļauj kā negudrs, norausta pedāli, pārlec uz bendžu un Es jūtu kā SAABs atkal iet :laugh:
Ar 39litriem nobraucu, pareizāk notrakoju, 250km, plus nezinu cik autogāze testējot autiņu nobrauca. No šodienas mēģināšu noturēt vienu bāku normāli braucot. Bet pat ar gāzi var izcirpt dažas želegalvas ar jaunajām troikām :)
Edit: Pildoties gan bišk kaut kāda bailīte bija, ka viss tas pasākums neuziet gaisā, bet gan ar laiku pārvarēšu :D
Re:Gāze un Aero.
Jā izdzer spirtu un pūt peregaru un dzinēju :laugh:Arnijs wrote:Spirtu viegli pārvērst gāzveidā!:woohoo: Pamēģini otrādi!:laugh:Grippen wrote:Oftopik alert! :P
Ar gāzi ir lētāk. Gāzes stacijas ir pa visu Latviju. Jā, nu "glamūrs" gāzei ievērojami mazāks - tas tiesa.
Re:Gāze un Aero.
A kur problēma! Ņemam 50L gāzes, pārdodam un naudu nodzeram! Gāze pārvēršas spirtā vienā setā (nu labi, caur naudu sanāk divi seti). ;)
Chippy: šad un tad pildu gāzi Kuršos. Rokas pēc tam viemēr sanāk mazgāt (pirmajā reizē gandrīz bija jāmazgā arī bikses :D )
Chippy: šad un tad pildu gāzi Kuršos. Rokas pēc tam viemēr sanāk mazgāt (pirmajā reizē gandrīz bija jāmazgā arī bikses :D )
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:Gāze un Aero.
Man gan tur nekas nesmirdēja. Tik cik pistoli raujot nost no balona, bet tā smaka ātri pazuda. benzīns ilgāk smird, kad esmu aplējis rokas. Kuršos ir labāka gāze vai kas? Pēc kāda principa izvēlies kur pildīties? Atlaides, kvalitāte vai vienkāºši kur pa ceļam?
Re:Gāze un Aero.
Nu princips bija "metod naučnogo tika" - Kuršos pirmajos pamanīju tādu ekstru, ka vadītāju laiž pašu gāzi pildīt. Starp citu, tagad Kuršos (vismaz Slokā) nelaiž gāzi vaļā, pirms neesi iegājis un kundzei apzinīgi paskaidrojis, ka zini, ko dari.. Agrāk varēja vienkārši pūst iekšā, pofig pagasts un tuvējās mājas ;) Ar cigu zobos un pārgalvīgu smaidu.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:Gāze un Aero.
Jūs te tā spriedelējat par to gāzi, ka es arī sāku štukot.. Tomēr diendienā sanāk savus 100km norullēt un pie katras pildīšanās žēli noskatos uz to, cik ātri tie latiņi birst kā pa reni. Bet nu.. sanāk, ka varbūt man vesels gads jānobrauc, lai es to iekārtu atpelnītu! Ok, labākā gadījumā aptuveni desmit mēneši. Ja es brauktu ar labā kārtībā esošu 9-5 un skaidri zinātu, ka es ar šo auto pārvietošos vēl vismaz gadus divus vai vairāk - tad jā, skaidra lieta. Bet pie esošā varianta.. Ej nu sazin, vai tas 9k pēc gada nepasaka, ka čau, man sāp vēders, gribu iet uz labākiem medību laukiem. Vai arī sāk nepiedienīgi pūt. Protams, pat divus gadus nobraucot, jau būs ekonomija, jo otrais gads būs krietni lētāks. Un skaidrs jau ir tas, ka mana auto vērtībā būtiski nekāps no tā, ka ielikšu tur gāzi. Bet nu.. kad savedīšu visu kārtībā, tad padomāšu vēlreiz. Par pašu ideju kā tādu man it kā iebildumu nav - galu galā, var tak pārslēgties uz beņu un mīt, kad grib. Par to balonu gan netieku gudrs - likt rezerves riteņa vietā nozīmē 1) iespējamību kādreiz palikt uz ceļa, jo esi pārdūris/pārsitis riepu, bet rezerves variantu nav (protams, var likt run flatus) un 2) biežāk jāpildās. Savukārt likt lielāku balonu bagāžniekā arī kaut kā stulbi. Pietiek jau, ka tur ir subis. Tad šie abi aizņems lielāko daļu mana bagāžnieka - attiecīgi tālākos braucienos jau tā pasūdīgāk sakrāmēt visas mantas. Protams, subi var izņemt ārā un teorētiski jau tāpat garākos braucienos dodamies ar dīzeļauto.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Gāze un Aero.
Mani 2 centi par balonu - "tablete", kas piefiksēta ar tīklu uz paaustinātas bagažnieka grīdas (kura sedz balonu zapaskas nišā) manā subjektīvajā estētisko vērtību skalā ieņem augstāku vietu par lielu, pelēku balonu pie aizmugurējā sēdekļa ar ciparnīcu un uzrakstiem "Caution! Explosive! Causes violent death!" Esmu ar mieru pildīties reizi 500 nevis 600 kilometros šīs estētiskās virsvērtības dēļ :) Cik man ir sanācis novērot, lielie baloni ļauj labāk iekraut mašīnā "dziļākas" kravas (veļas mašīnas, ledusskapjus), bet rezerves riteņa vietā esošie - garākas (slēpes, galdu virsmas).
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition