Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Aizvakar sākās jautrība ar ātrumkloķi.. Sāka arvien grūtāk štepselēties pirmais un otrais robs, uz dienas beigām jau tik traki, ka pilnīgi ar piecirtienu uz savu pusi un tad liek robā. Nu ļooti gribētos ticēt, ka vienkārši tas ātrumkārbas stienis izregulējies. Pasargdies, ja kaut kas ar kārbu.. es to nepārdzīvošu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Paskaties, kas ar to savienojumu motortelpā...edijs wrote:Aizvakar sākās jautrība ar ātrumkloķi.. Sāka arvien grūtāk štepselēties pirmais un otrais robs, uz dienas beigām jau tik traki, ka pilnīgi ar piecirtienu uz savu pusi un tad liek robā. Nu ļooti gribētos ticēt, ka vienkārši tas ātrumkārbas stienis izregulējies. Pasargdies, ja kaut kas ar kārbu.. es to nepārdzīvošu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tnx god, bija savienojuma vaina. Interesanti, ka nebija atskrūvējies, kas liek šaubīties, vai tagad ilgi turēsies mans regulējums.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Bet varbūt vaina ir gumijas spilvenā,blakus stieņa savienojumam?edijs wrote:Tnx god, bija savienojuma vaina. Interesanti, ka nebija atskrūvējies, kas liek šaubīties, vai tagad ilgi turēsies mans regulējums.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tieši to arī biju domājis. Ja apgrūtināti sāk slēgties ātrumi, kas atrodas uz vienas ass, tad pa 90% tie spilventiņi ir atrauti.Zinitis wrote:Bet varbūt vaina ir gumijas spilvenā,blakus stieņa savienojumam?edijs wrote:Tnx god, bija savienojuma vaina. Interesanti, ka nebija atskrūvējies, kas liek šaubīties, vai tagad ilgi turēsies mans regulējums.
Savienojums pats no sevis parasti neizregulējas
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tizli tur ar to tikšanu klāt. Bet pataustīju, salīdzināju ar veco kārbu - jā, tiešām būs viens no tiem spilventiņiem atrāvies, par daudz ļurkājās. Tātad mans risinājums ir tikai tāds pagaidu variants, jāmaina to detaļu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ja gribi pagaidus risinājumu(kas var nokalpot pāris gadus),tad aizej pie kāda sava donorauto durvīm un no loga pacēlāja motora kronšteina noskrūvē 2as,pēc iespējas mazāk deformētus gumijas spilvenus,ar 2viem,šiem spilveniem var aizstāt kārbas pārslēdzēja spilvenu(bet tas ir tikai lauka apstākļos,jeb finansu krīzes gadijumā).Nomaiņu var veikt no augšas,bet iespējams būs jāpiesauc māte un citi radinieki...:Pedijs wrote:Tizli tur ar to tikšanu klāt. Bet pataustīju, salīdzināju ar veco kārbu - jā, tiešām būs viens no tiem spilventiņiem atrāvies, par daudz ļurkājās. Tātad mans risinājums ir tikai tāds pagaidu variants, jāmaina to detaļu.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Es jau to savienojumu skrūvējot vaļā/ciet vairākkārt vēlējos māmiņai uzzvanīt. :D
Bet tie spilveni jau man ir dabūnami no vecās kārbas (tak šiem jāskrūvējas kaut kā nost). Taču māc aizdomas, ka es nevēlos to pats darīt. Vai arī, ja darīt, tad noteikti TB noskrūvēt. Citādi tur var rokas izmežģīt.
Bet tie spilveni jau man ir dabūnami no vecās kārbas (tak šiem jāskrūvējas kaut kā nost). Taču māc aizdomas, ka es nevēlos to pats darīt. Vai arī, ja darīt, tad noteikti TB noskrūvēt. Citādi tur var rokas izmežģīt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Lieliski tur tiek klāt no sāna, bet tad jāizņem podkriļņiks. :Dedijs wrote:Es jau to savienojumu skrūvējot vaļā/ciet vairākkārt vēlējos māmiņai uzzvanīt. :D
Bet tie spilveni jau man ir dabūnami no vecās kārbas (tak šiem jāskrūvējas kaut kā nost). Taču māc aizdomas, ka es nevēlos to pats darīt. Vai arī, ja darīt, tad noteikti TB noskrūvēt. Citādi tur var rokas izmežģīt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nē nu humors.. Atkal tas draņķis nelec ne lūdzams. Saprotu, ka vajag ar mīlestību, bet šādos brīžos man vairs netur nervi. Tas pats joks, kas man te laiciņu atpakaļ bija - vēlu vakarā vēl brauca, viss kārtībā, no rīta nelec. DI nav pie vainas, sūknis strādā. Spriežot pēc tā, ka pēc vairāku reižu startēšanas pa izpūtēju nāk nesadeguša benzīna smaka, tad laikam jau degvielas padeves problēmas nebūs. Pagājušo reizi pabakstīju aizdedzes releju (t.i. nomainīju). Tad pagriezu labu brīdi, aizgāja. Vai tiešām atkal tas pats būtu noticis.. vai jāmeklē citā virzienā un iepriekšējo reizi tā bija sagadīšanās ar to releja maiņu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Man savu zaļo arī reizēm gribās iedzīt sūnainā apvidū un atstāt. :laugh:edijs wrote:Nē nu humors.. Atkal tas draņķis nelec ne lūdzams. Saprotu, ka vajag ar mīlestību, bet šādos brīžos man vairs netur nervi. Tas pats joks, kas man te laiciņu atpakaļ bija - vēlu vakarā vēl brauca, viss kārtībā, no rīta nelec. DI nav pie vainas, sūknis strādā. Spriežot pēc tā, ka pēc vairāku reižu startēšanas pa izpūtēju nāk nesadeguša benzīna smaka, tad laikam jau degvielas padeves problēmas nebūs. Pagājušo reizi pabakstīju aizdedzes releju (t.i. nomainīju). Tad pagriezu labu brīdi, aizgāja. Vai tiešām atkal tas pats būtu noticis.. vai jāmeklē citā virzienā un iepriekšējo reizi tā bija sagadīšanās ar to releja maiņu.
Ja domā, ka degvielas padevē, moš inžektori, degvielas spiediena regulators...
Tie tak tev gan jau ir noņemti un nomaiņa neprasa daudz laika.
Jebšu urķē to pašu releju.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Hmm, kur tas spiediena regulators ir noslēpts? Inžektori nebūs pie vainas - tos jau pagājušo reizi skrūvēju ārā un tur šļācās beņa aumaļām. Un, ja nosprāgtu viens no tiem vai divi - vai tad saabs enivej neizrādītu kādas dzīvības pazīmes? Tāpat ar svecēm - ja viena vai divas būtu beigtas, tad tak lektu tāpat, vismaz taisītos lekt. Bet tagad pilnīgs klusums.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ir risinajums! Sarkana krasa - imola red ;) :laugh: !
i nervi veseli i gimene laimiga.
i nervi veseli i gimene laimiga.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tas noteikti nav lētākais risinājums. :D Labāk pastāsti, kur man onkuli Hôlu satikt.. nav baigais piedāvājums tirgū ar 92./93.gada donoriem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Vai ir būtiskas atškirības downpipe, ja salīdzina 2.3T ar td04 un 2.0T ar T25. Teiksim vienkāršāk izsakoties, vai ņemot Td04 no aero ir vērts pagrābt līdzi vēl kaut ko? Izpludes kolektori tak neatšķīrās?
Saab 900 Turbo '81