Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Zilas ribas varbūt nebūs, ir nedaudz tauciņi pa virsu, kas amortizē šo procedūru. :D Ok, mēģināšu no otras puses. Šobrīd es no augšas mēģināju ar noņemtu trottle body.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu vispār jau tur ir maza specatslēdziņa uz 90 grādiem uz garā kāta un piekļūšana no kārbas puses, bet pieņemu, ka Tev tādas nav :unsure:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nopirku atslēdziņu ar apaļo galu un mazu izliekumu galā un viss kedā, gana labi var noskrūvēt arī no augšas. Pirms tam mocījos ar apaļo atslēgu, kura bija pilnīgi taisna. Ribas arī dzīvas. Un vecajam starterim riktīga lufte, sen jau būtu vajadzējis nomainīt.
Heh, jautrība - tagad, ieslēdzot aizdedzi, no kaut kāda releja nāk ritmiski tikšķi. :D Un es tikko ieskrūvēju virs drošinātājiem esošos relejus un bardačoku atpakaļ, visas skrūves kārtīgi saliktu pa vietām. Grr. Un starteris pēc griešanas galā izdod kaut kādu neriktīgu skaņu. Var jau būt, ka vienkārši nostāvējies un pēc tam aizies. Sliktākā gadījumā ir vēl pāris rezerves starteri.
Heh, jautrība - tagad, ieslēdzot aizdedzi, no kaut kāda releja nāk ritmiski tikšķi. :D Un es tikko ieskrūvēju virs drošinātājiem esošos relejus un bardačoku atpakaļ, visas skrūves kārtīgi saliktu pa vietām. Grr. Un starteris pēc griešanas galā izdod kaut kādu neriktīgu skaņu. Var jau būt, ka vienkārši nostāvējies un pēc tam aizies. Sliktākā gadījumā ir vēl pāris rezerves starteri.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Pag, pag, Tu gribi teikt, ka DI esamība vēl nenosaka T5 esmību?Nils wrote:Cik zinu, jā, bet tikai 2.3 turbo motoriem. Bet drošāk izvilkt un apskatīt vadības bloku. :)KoreFun wrote:A 93-šā jau ir?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tieši tā. Ja mans info ir precīzs, tad trionic ir visiem 2.3 turbo motoriem no 93.gada sākuma (skatoties pēc vin, nevis reg.apliecības), bet no 93.gada beigām ar trionic nāca arī 2.0t, gan lpt, gan hot. Par neturbo nezinu tik smalki, nav bijusi vajadzība un neesmu pētījis, bet zinu, ka 95.gadā arī neturbo ir trionics.KoreFun wrote:Pag, pag, Tu gribi teikt, ka DI esamība vēl nenosaka T5 esmību?Nils wrote:Cik zinu, jā, bet tikai 2.3 turbo motoriem. Bet drošāk izvilkt un apskatīt vadības bloku. :)KoreFun wrote:A 93-šā jau ir?
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Bet T5 taču jebkurā gadījumā nāk ar DI un otrādi, vai ne?
Edit: Ir domāts par sarkano DI.
Edit: Ir domāts par sarkano DI.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Es tikai sekoju diskusijai,bet kkā nelikeas,ka ir tā,ka Nils saka.
Kkur jau bija šitāda diskusija,kur Zinītis visu apskaidroja(moš kļudos:huh: ).
Tā kā es, gaidu Zinīti, bet jūs variet uzturēt tirdziņu :P !
Kkur jau bija šitāda diskusija,kur Zinītis visu apskaidroja(moš kļudos:huh: ).
Tā kā es, gaidu Zinīti, bet jūs variet uzturēt tirdziņu :P !
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Otrādi - nē. SAABiem DI nāca jau 88-tajāKoreFun wrote:Bet T5 taču jebkurā gadījumā nāk ar DI un otrādi, vai ne?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
hmm, tad kādā gadījumā ir DI un nav T5? Kura tad vadība ir?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
LHKoreFun wrote:hmm, tad kādā gadījumā ir DI un nav T5? Kura tad vadība ir?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kopā ar tām jocīgām DI bez detonācijas?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Par šo tēmu tiešām jau tika runāts.
Bet 2os vārdos,ja runa iet par 9K.
Ja pēc gaisa filtra ir MAF,tad tā ir LH sistēma.
Ja pie ieplūdes kolektora ar trubiņu pievienots MAP,tad T5.
Bet 2os vārdos,ja runa iet par 9K.
Ja pēc gaisa filtra ir MAF,tad tā ir LH sistēma.
Ja pie ieplūdes kolektora ar trubiņu pievienots MAP,tad T5.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
:dry:KoreFun wrote:Kopā ar tām jocīgām DI bez detonācijas?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Viņiem vēlāk tika liktas jaunās DI,bet detonācijas signālu no kasetes DI-APC sistēma neizmantoja,tam bij paredzēts atsevišķs detonācijas sensors,kas bij pieskrūvēts pie motora bloka.KoreFun wrote:Kopā ar tām jocīgām DI bez detonācijas?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
cik smalki viss mainījās..:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible