Luciferz wrote:daargie draugi, kuraa virzienaa mekleet prieksheejo veejstiklu?
OG 900 '87 gads, kupeja(ja tas ko maina)
?
Ja apdrošinātāju nesavāks manu auto, tad varēšu piedāvāt
ok, paldies. Uzsit PM, kad zinaasi, man iisti nedeg.
Starp citu, tajaa stiklu bodee, kuru man ieteica ir jauns pieejams par garshiigu cenu (necereeju).
defektivais wrote:Vai ir iespējams atjaunt atpakaļ gaitā klabošos suportus? Vai arī vienīgais risinājums ir to nomaiņa uz jauniem?
Vēl neesmu reāli to darījis savam, bet ideja ir par restaurēšanu.
Principā varu sataisīt suportus, tikai rokas bremzes mehānismam ir jāstrādā, jo, ja pareizi atceros, to nevarēja izjaukt.
Bet tas ka tie klab taču nekādi netraucē braukšanai B)
Man ir pieredze jau gadus 10 atpakaļ , vēl toreiz E&S servisā Kangalē uzlika jaunus ( nevis restaurētus !!! ) suportus un es priecīgs izbraucu atpakaļgaitā no boksa , nobremzēju un riktīgs sitiens :P Uz ko man uzreiz tika paskaidrots ka tam tā esot jābūt :cheer: No otras puses , atceros , ka tajā pašā servisā viņi kādreiz tos suportus restaurēja ( metināja kaut ko virsū ...), bet arī ar to ir bēdīga pieredze , jo tāds restaurētais suports man vienreiz noķīlēja :(
Tākā , mans secinājums , pieņemam to klabēšanu zināšanai un nepievēºšam tam uzmanību , jo satiksmes drošību tas neietekmē nu nekādi un tā var braukt un braukt ...:)
Restaurētie suporti neklab!
Ne atpakaļ, ne uz priekšu.
Tā, ka tas visu laiku būtu droši arī nevar teikt, jo vienā momentā dilums var būt tāds, ka viņš var noķīlēt slīpā stāvoklī un tad tev nepiespiedīs bremžu kluci pie diska klāt. Un tad tu vienreiz strauji bremzējot neko nepaspēsi nobremzēt.
Restaurēt mājas apstākļos vienu vai divus suportus nav jēgas. Izdevīgāk ir no Polijas paņemt restaurētos.
Lai novērstu klabēšanu ir jāveic uzmetināšanas darbi un pēc tam jāslīpē.
mixeris wrote:Restaurētie suporti neklab!
Ne atpakaļ, ne uz priekšu.
Tā, ka tas visu laiku būtu droši arī nevar teikt, jo vienā momentā dilums var būt tāds, ka viņš var noķīlēt slīpā stāvoklī un tad tev nepiespiedīs bremžu kluci pie diska klāt. Un tad tu vienreiz strauji bremzējot neko nepaspēsi nobremzēt.
Restaurēt mājas apstākļos vienu vai divus suportus nav jēgas. Izdevīgāk ir no Polijas paņemt restaurētos.
Lai novērstu klabēšanu ir jāveic uzmetināšanas darbi un pēc tam jāslīpē.
Sazinies ar Normundu viņam bija tur kontakti caur ko var dabūt.
No Polijas vnk ir zināma kvalitāte. Es personīgi visādiem ss kantoriem neuzticētos, jo domāju, ka restaurēts tiek viss izņemot klabēšanas iemeslu.
mixeris wrote:Sazinies ar Normundu viņam bija tur kontakti caur ko var dabūt.
No Polijas vnk ir zināma kvalitāte. Es personīgi visādiem ss kantoriem neuzticētos, jo domāju, ka restaurēts tiek viss izņemot klabēšanas iemeslu.
1993.gada kad reanimejam 99to, tad suportu jautajumu teva darba vieta (Sanitara Transporta Autobaze) mehi atrisinaja vienkarsi - uzmetinaja nodiluso, noslipeja pec geometrijas un tas ari viss. Suporti nokalpoja lidz atkartotai klabesanai kadus gadus piecus.
ZingZeng wrote:1993.gada kad reanimejam 99to, tad suportu jautajumu teva darba vieta (Sanitara Transporta Autobaze) mehi atrisinaja vienkarsi - uzmetinaja nodiluso, noslipeja pec geometrijas un tas ari viss. Suporti nokalpoja lidz atkartotai klabesanai kadus gadus piecus.
Tā ir viena no restaurēšanas lietām :)
Bet ir jau vēl arī citas. Saab vecie supporti pēc savas uzbūves nav no tiem populārākajiem un līdz ar to arī tie kas viņus mācētu un varētu atrestaurēt nav daudz. Jo ir vajadzīgs gan restaurēt pašu cilindrīša padarīšanu gan mehanisko daļu pašam supportam.