nodūmoja
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 64
- Joined: Tue May 19, 2009 8:03 am
nodūmoja
pēc diennakts stāvēšanas šorīt pielaidu savu 9-5 1998 20 pēc mirkla no izputēja iznāca zilgan balti dūmi arī uz mirkli pēc tam pazuda braucot nekupēja tik cik luksaforos kā daudziem autiņiem vēsā laikā kas tā bij pa maucību no rīta:(
Re:nodūmoja
kondensāts!?
Re:nodūmoja
Kad man nāca tādi dūmi ārā piestartējot - beigta turbīna...:(
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 64
- Joined: Tue May 19, 2009 8:03 am
Re:nodūmoja
jaa bet es turbinu remonteju pagajuso pavasar vel nebuus gads rinkii un kartera ventilaciju ari nomainija
Re:nodūmoja
Vēl jau paliek vārstu blīvslēgi! Es jau arī nomainīju turbīnu, kartera ventilāciju, blīvslēgus, bet vienalga pa retam uzdūmo... Paliek eļļas gredzeni, kas varētu būt pie vainas!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:nodūmoja
Man arī šī problēma, ka reizēm pēc dienas vai divu stāvēšanas aukstu startējot sākumā nokūp zilie smirdīgie dūmi. Labākajā gadījumā vārstu blīvslēgi (izmaksas 100 Ls), sliktākajā gadījumā turbīnas beigu sākums (izmaksas 150 Ls lietota vai remontēta - 350 Ls jauna) , vēl varētu būt eļļas gredzeni. Sadzīvoju ar šo problēmu jau apmēram 3 gadus ...pirmajās reizēs arī satraucos, bet tagad vairs pat nepievēršu uzmanību B)
Re:nodūmoja
Mēs ar Bārdu sinhroni :laugh:
Re:nodūmoja
Es jau arī sen par to uzdūmošanu neuztraucos. Jāčeko tik regulāri eļļas līmenis - uz 15K nobraukuma 1L jāpielej kā likts!Imka wrote:Man arī šī problēma, ka reizēm pēc dienas vai divu stāvēšanas aukstu startējot sākumā nokūp zilie smirdīgie dūmi. Labākajā gadījumā vārstu blīvslēgi (izmaksas 100 Ls), sliktākajā gadījumā turbīnas beigu sākums (izmaksas 150 Ls lietota vai remontēta - 350 Ls jauna) , vēl varētu būt eļļas gredzeni. Sadzīvoju ar šo problēmu jau apmēram 3 gadus ...pirmajās reizēs arī satraucos, bet tagad vairs pat nepievēršu uzmanību B)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 64
- Joined: Tue May 19, 2009 8:03 am
Re:nodūmoja
jaa pabrauksu ta maniis ceresu uz to labaako
Re:nodūmoja
Es arī regulāri čekoju līmeni un pieleju klāt un man pat uz 10K aiziet gandrīz 1,5L . Sveces mainot vienmēr pievēršu uzmanību, bet nekad nav novērots, ka būtu nokvēpušas vai kas aizdomīgs...jaudas ziņā arī nekādu izmaiņu. Esmu novērojs, ka tā kūpēšana ir atkarīga arī no āra temperatūras, vasarā nav, ziemā zem -5 mazāk, bet rudenī un pavasarī pie āra gaisa temperatūru svārstībām biežāk.Bārda wrote:Es jau arī sen par to uzdūmošanu neuztraucos. Jāčeko tik regulāri eļļas līmenis - uz 15K nobraukuma 1L jāpielej kā likts!Imka wrote:Man arī šī problēma, ka reizēm pēc dienas vai divu stāvēšanas aukstu startējot sākumā nokūp zilie smirdīgie dūmi. Labākajā gadījumā vārstu blīvslēgi (izmaksas 100 Ls), sliktākajā gadījumā turbīnas beigu sākums (izmaksas 150 Ls lietota vai remontēta - 350 Ls jauna) , vēl varētu būt eļļas gredzeni. Sadzīvoju ar šo problēmu jau apmēram 3 gadus ...pirmajās reizēs arī satraucos, bet tagad vairs pat nepievēršu uzmanību B)
Re:nodūmoja
Tieši tāpat jau arī manējam ar tās dūmošanas īpatnībām! Eļļas līmeni virs vidējā nekad neturu, bet gan nedaudz virs minimālā - tad nav tik liels patēriņš. Domāju, ka neveidojas tik liels spiediens un neizspiež tik daudz to eļļu tur, kur tā smirdīgos dūmos sadeg...:laugh:Imka wrote:Es arī regulāri čekoju līmeni un pieleju klāt un man pat uz 10K aiziet gandrīz 1,5L . Sveces mainot vienmēr pievēršu uzmanību, bet nekad nav novērots, ka būtu nokvēpušas vai kas aizdomīgs...jaudas ziņā arī nekādu izmaiņu. Esmu novērojs, ka tā kūpēšana ir atkarīga arī no āra temperatūras, vasarā nav, ziemā zem -5 mazāk, bet rudenī un pavasarī pie āra gaisa temperatūru svārstībām biežāk.Bārda wrote:Es jau arī sen par to uzdūmošanu neuztraucos. Jāčeko tik regulāri eļļas līmenis - uz 15K nobraukuma 1L jāpielej kā likts!Imka wrote:Man arī šī problēma, ka reizēm pēc dienas vai divu stāvēšanas aukstu startējot sākumā nokūp zilie smirdīgie dūmi. Labākajā gadījumā vārstu blīvslēgi (izmaksas 100 Ls), sliktākajā gadījumā turbīnas beigu sākums (izmaksas 150 Ls lietota vai remontēta - 350 Ls jauna) , vēl varētu būt eļļas gredzeni. Sadzīvoju ar šo problēmu jau apmēram 3 gadus ...pirmajās reizēs arī satraucos, bet tagad vairs pat nepievēršu uzmanību B)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO