nodūmoja


Post Reply
hiiits2005
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 64
Joined: Tue May 19, 2009 8:03 am

nodūmoja

Post by hiiits2005 »

pēc diennakts stāvēšanas šorīt pielaidu savu 9-5 1998 20 pēc mirkla no izputēja iznāca zilgan balti dūmi arī uz mirkli pēc tam pazuda braucot nekupēja tik cik luksaforos kā daudziem autiņiem vēsā laikā kas tā bij pa maucību no rīta:(
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:nodūmoja

Post by elmo »

kondensāts!?
User avatar
Smith
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2049
Joined: Tue Jun 10, 2008 2:11 am
Location: Riga

Re:nodūmoja

Post by Smith »

Kad man nāca tādi dūmi ārā piestartējot - beigta turbīna...:(
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
hiiits2005
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 64
Joined: Tue May 19, 2009 8:03 am

Re:nodūmoja

Post by hiiits2005 »

jaa bet es turbinu remonteju pagajuso pavasar vel nebuus gads rinkii un kartera ventilaciju ari nomainija
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:nodūmoja

Post by Bārda »

Vēl jau paliek vārstu blīvslēgi! Es jau arī nomainīju turbīnu, kartera ventilāciju, blīvslēgus, bet vienalga pa retam uzdūmo... Paliek eļļas gredzeni, kas varētu būt pie vainas!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Re:nodūmoja

Post by Imka »

Man arī šī problēma, ka reizēm pēc dienas vai divu stāvēšanas aukstu startējot sākumā nokūp zilie smirdīgie dūmi. Labākajā gadījumā vārstu blīvslēgi (izmaksas 100 Ls), sliktākajā gadījumā turbīnas beigu sākums (izmaksas 150 Ls lietota vai remontēta - 350 Ls jauna) , vēl varētu būt eļļas gredzeni. Sadzīvoju ar šo problēmu jau apmēram 3 gadus ...pirmajās reizēs arī satraucos, bet tagad vairs pat nepievēršu uzmanību B)
User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Re:nodūmoja

Post by Imka »

Mēs ar Bārdu sinhroni :laugh:
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:nodūmoja

Post by Bārda »

Imka wrote:Man arī šī problēma, ka reizēm pēc dienas vai divu stāvēšanas aukstu startējot sākumā nokūp zilie smirdīgie dūmi. Labākajā gadījumā vārstu blīvslēgi (izmaksas 100 Ls), sliktākajā gadījumā turbīnas beigu sākums (izmaksas 150 Ls lietota vai remontēta - 350 Ls jauna) , vēl varētu būt eļļas gredzeni. Sadzīvoju ar šo problēmu jau apmēram 3 gadus ...pirmajās reizēs arī satraucos, bet tagad vairs pat nepievēršu uzmanību B)
Es jau arī sen par to uzdūmošanu neuztraucos. Jāčeko tik regulāri eļļas līmenis - uz 15K nobraukuma 1L jāpielej kā likts!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
hiiits2005
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 64
Joined: Tue May 19, 2009 8:03 am

Re:nodūmoja

Post by hiiits2005 »

jaa pabrauksu ta maniis ceresu uz to labaako
User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Re:nodūmoja

Post by Imka »

Bārda wrote:
Imka wrote:Man arī šī problēma, ka reizēm pēc dienas vai divu stāvēšanas aukstu startējot sākumā nokūp zilie smirdīgie dūmi. Labākajā gadījumā vārstu blīvslēgi (izmaksas 100 Ls), sliktākajā gadījumā turbīnas beigu sākums (izmaksas 150 Ls lietota vai remontēta - 350 Ls jauna) , vēl varētu būt eļļas gredzeni. Sadzīvoju ar šo problēmu jau apmēram 3 gadus ...pirmajās reizēs arī satraucos, bet tagad vairs pat nepievēršu uzmanību B)
Es jau arī sen par to uzdūmošanu neuztraucos. Jāčeko tik regulāri eļļas līmenis - uz 15K nobraukuma 1L jāpielej kā likts!
Es arī regulāri čekoju līmeni un pieleju klāt un man pat uz 10K aiziet gandrīz 1,5L . Sveces mainot vienmēr pievēršu uzmanību, bet nekad nav novērots, ka būtu nokvēpušas vai kas aizdomīgs...jaudas ziņā arī nekādu izmaiņu. Esmu novērojs, ka tā kūpēšana ir atkarīga arī no āra temperatūras, vasarā nav, ziemā zem -5 mazāk, bet rudenī un pavasarī pie āra gaisa temperatūru svārstībām biežāk.
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:nodūmoja

Post by Bārda »

Imka wrote:
Bārda wrote:
Imka wrote:Man arī šī problēma, ka reizēm pēc dienas vai divu stāvēšanas aukstu startējot sākumā nokūp zilie smirdīgie dūmi. Labākajā gadījumā vārstu blīvslēgi (izmaksas 100 Ls), sliktākajā gadījumā turbīnas beigu sākums (izmaksas 150 Ls lietota vai remontēta - 350 Ls jauna) , vēl varētu būt eļļas gredzeni. Sadzīvoju ar šo problēmu jau apmēram 3 gadus ...pirmajās reizēs arī satraucos, bet tagad vairs pat nepievēršu uzmanību B)
Es jau arī sen par to uzdūmošanu neuztraucos. Jāčeko tik regulāri eļļas līmenis - uz 15K nobraukuma 1L jāpielej kā likts!
Es arī regulāri čekoju līmeni un pieleju klāt un man pat uz 10K aiziet gandrīz 1,5L . Sveces mainot vienmēr pievēršu uzmanību, bet nekad nav novērots, ka būtu nokvēpušas vai kas aizdomīgs...jaudas ziņā arī nekādu izmaiņu. Esmu novērojs, ka tā kūpēšana ir atkarīga arī no āra temperatūras, vasarā nav, ziemā zem -5 mazāk, bet rudenī un pavasarī pie āra gaisa temperatūru svārstībām biežāk.
Tieši tāpat jau arī manējam ar tās dūmošanas īpatnībām! Eļļas līmeni virs vidējā nekad neturu, bet gan nedaudz virs minimālā - tad nav tik liels patēriņš. Domāju, ka neveidojas tik liels spiediens un neizspiež tik daudz to eļļu tur, kur tā smirdīgos dūmos sadeg...:laugh:
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Post Reply