INTSAAB 2011 Somija
Re:INTSAAB 2011 Somija
Par Tevis nosauktajiem produktiem neiedomājos - nezināju, ka ir tehnika, ar ko tos var auto-tūrists operatīvi pagatavot :blush: :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:INTSAAB 2011 Somija
Ir arī tādi komplekti, kur ir kā maza plītiņa ar maināmiem gāzes baloniem. Viņa ir daudz zemāka par prīmusu. Prīmusam parasti ir jāmeklē līdzena vieta, lai viņš negāztos, bet plītiņai tik lielu problēmu ar stabilitāti nav.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:INTSAAB 2011 Somija
Nu jā nav jau viņš diez ko ērts, taču deglis nopērams vidēji par 20Ls un aizņem ļoti maz vietas. Bet nu galvenais, lai beigās nesanāk kaut kas šitāds:mixeris wrote:Ir arī tādi komplekti, kur ir kā maza plītiņa ar maināmiem gāzes baloniem. Viņa ir daudz zemāka par prīmusu. Prīmusam parasti ir jāmeklē līdzena vieta, lai viņš negāztos, bet plītiņai tik lielu problēmu ar stabilitāti nav.
http://eatliver.com/img/2011/6638.jpg
:)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:INTSAAB 2011 Somija
Iekšienes prāmji Zviedrijā, Norvēģijā (pārsteigums, bet arī Holandē) kursē gandrīz tikpat bieži kā Rīgas maršruta autobusi sastrēgumstundās. Cenas Norvēģu prāmīšiem ir pavisam nelielas, protams, ja salīdzina ar visu šā atvaļinājuma budžetu.:)
Vienmēr var brokastot arī kādā saamu jurtā vai ceļmalas krodziņā, bet pašu gatavotām brokastīm svaigā gaisā ir savs fīlings.
Jā, tā īpašā fīča braucienam būs tāda, ka lai saprastu, kad likties gulēt, nāksies lūkoties pulkstenī, jo gaišssss būs visu cauru nakti. :silly:
Un lāčus vieglāk nofilmēt...
Vienmēr var brokastot arī kādā saamu jurtā vai ceļmalas krodziņā, bet pašu gatavotām brokastīm svaigā gaisā ir savs fīlings.
Jā, tā īpašā fīča braucienam būs tāda, ka lai saprastu, kad likties gulēt, nāksies lūkoties pulkstenī, jo gaišssss būs visu cauru nakti. :silly:
Un lāčus vieglāk nofilmēt...
Re:INTSAAB 2011 Somija
Palūrēju uz to rajonu no google satelīta - posms no Nordkapa līdz Lofotu salām izskatās iespaidīgi :woohoo: No tā jāsecina, ka uz Trondheimu nemaz var nebraukt... Vispār, kuri ir tie klasiskie apgabali, no kuriem tos fjordus bildītēs saliek un tūristiem rāda? :huh:
Vēl daži būtiski aspekti:
1.Cik aukstumizturīgu vajag guļammaisu, lai tajā krajā varētu normāli gulēt teltī? :huh: Droši vien viņiem tie kantori, kas piedāvā naktsmājas, nav diez ko bieži sastopami, lai varētu patverties zem jumta, ja izrādās, ka teltī ir par aukstu? :huh:
2.Man jau tas laikam būs mazāk aktuāli, jo varu nobraukt ar vienu bāku normālos apstākļos virs 1000km, bet - cik bieži ir sastopamas DUS tajos galējos ziemeļos? Nevajag taču ņemt līdzi kannu ar degvielu katram gadījumam? :blink:
3.Jāmeklē laikam būs tā portatīvā ēdiena taisīšanas ierīce un vēl daži tādi sīkumi kā telefona/fotokameras lādētājs, ko var iespraust piepīpētājā... vai pat būs jāsameklē tāds kā piepīpētājā spraužams sadalītājs, lai var vienlaicīgi uzlādēt tālruni un darbināt Tom-Tomu... Kur Rīgā šādus verķus var iegādāt? :huh:
Vēl daži būtiski aspekti:
1.Cik aukstumizturīgu vajag guļammaisu, lai tajā krajā varētu normāli gulēt teltī? :huh: Droši vien viņiem tie kantori, kas piedāvā naktsmājas, nav diez ko bieži sastopami, lai varētu patverties zem jumta, ja izrādās, ka teltī ir par aukstu? :huh:
2.Man jau tas laikam būs mazāk aktuāli, jo varu nobraukt ar vienu bāku normālos apstākļos virs 1000km, bet - cik bieži ir sastopamas DUS tajos galējos ziemeļos? Nevajag taču ņemt līdzi kannu ar degvielu katram gadījumam? :blink:
3.Jāmeklē laikam būs tā portatīvā ēdiena taisīšanas ierīce un vēl daži tādi sīkumi kā telefona/fotokameras lādētājs, ko var iespraust piepīpētājā... vai pat būs jāsameklē tāds kā piepīpētājā spraužams sadalītājs, lai var vienlaicīgi uzlādēt tālruni un darbināt Tom-Tomu... Kur Rīgā šādus verķus var iegādāt? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:INTSAAB 2011 Somija
Datorveikalos nopērkami piepīpētājos iespraužami pārveidotāji 12V ->220V. Pašam drošības pēc bagažniekā ir 120W, bet jaudas un ražotāju izvēle ir samērā liela, kaut vai pie akumulatora pieliekams 600W vai lielāks :) Viss atkarīgs no vajadzībām un auto ģeneratora/akumulatora iespējām ;)lawyer wrote:3.Jāmeklē laikam būs tā portatīvā ēdiena taisīšanas ierīce un vēl daži tādi sīkumi kā telefona/fotokameras lādētājs, ko var iespraust piepīpētājā... vai pat būs jāsameklē tāds kā piepīpētājā spraužams sadalītājs, lai var vienlaicīgi uzlādēt tālruni un darbināt Tom-Tomu... Kur Rīgā šādus verķus var iegādāt? :huh:
Re:INTSAAB 2011 Somija
Hihi, smieklīgi.... Cilvēki te dažsimtu km ekspedīcijai gatavojas kā tādam Everesta iekarošanas mēģinājumam! :) Nu nevārīsiet jūs putru pa ceļam no Helsinkiem uz ciematu ar dīvaino nosaukumu! Atslābstiet! Un galamērķī pat tad, ja gulēsiet teltī, kempingvietā būs "publiskā" rozete ar 220.
Vairāk jāuztraucas par autiņa spējām. ****, ja man atkal atņirgsies DI kasete, es to Griffinu pārstumšu pār prāmja bortu!
Rezumē, domāju, ka būs jāaizripo. Pre-tūrē droši vien pabraukāšos pats nedēļu pa FI un tuvāko pierobežu. Vienā no virzieniem mož pa ceļam arī uz SntPēterburgu jāaizbrauc. Nav būts... Tā ka ja organizējamies bariņā - painformēt arī mani! ;)
Vairāk jāuztraucas par autiņa spējām. ****, ja man atkal atņirgsies DI kasete, es to Griffinu pārstumšu pār prāmja bortu!
Rezumē, domāju, ka būs jāaizripo. Pre-tūrē droši vien pabraukāšos pats nedēļu pa FI un tuvāko pierobežu. Vienā no virzieniem mož pa ceļam arī uz SntPēterburgu jāaizbrauc. Nav būts... Tā ka ja organizējamies bariņā - painformēt arī mani! ;)
Re:INTSAAB 2011 Somija
Daži simti km? :huh:
Pēc google maps spriežot, minimālās programmas maršruts būs 4k km ;)
Pēc google maps spriežot, minimālās programmas maršruts būs 4k km ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:INTSAAB 2011 Somija
4K? Tas ir rēķinot visus pre pasākumus? Nu labi, es jau neko. Man jau arī patīk pablandīties tuvējā apkārtnē nevis ar aizrautu elpu staigāt pa saaberu krāmu tirgiem. :)
Tikai nepērciet 12V spirāles ūdens sildīšanai. Ja vien negribat sildīt ūdeni kādas 5 stundas. Es labāk pacietīšos līdz nākamajam Statoilam un paņemšu siltu kafiju. :) Karoče, mans padoms - nesapērciet gadžetus par 200ls, ja paēšana un kafijas padzeršana kafejnīcā vai benzīntankā maksās labi ja 50. :) Vismaz strāvas pārveidotājs 12>220 lētāk par kādiem 30ls nebūs.
Tikai nepērciet 12V spirāles ūdens sildīšanai. Ja vien negribat sildīt ūdeni kādas 5 stundas. Es labāk pacietīšos līdz nākamajam Statoilam un paņemšu siltu kafiju. :) Karoče, mans padoms - nesapērciet gadžetus par 200ls, ja paēšana un kafijas padzeršana kafejnīcā vai benzīntankā maksās labi ja 50. :) Vismaz strāvas pārveidotājs 12>220 lētāk par kādiem 30ls nebūs.
Re:INTSAAB 2011 Somija
Jaunajos autiņos jau no rūpnīcas ir parastā 220V rozete:) Laikam ērti ir.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag 
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:INTSAAB 2011 Somija
Doma (man personīgi) ir izīrēt wohnbusu. Dafiga problēmas atkritīs!:laugh:Trollis wrote:4K? Tas ir rēķinot visus pre pasākumus? Nu labi, es jau neko. Man jau arī patīk pablandīties tuvējā apkārtnē nevis ar aizrautu elpu staigāt pa saaberu krāmu tirgiem. :)
Tikai nepērciet 12V spirāles ūdens sildīšanai. Ja vien negribat sildīt ūdeni kādas 5 stundas. Es labāk pacietīšos līdz nākamajam Statoilam un paņemšu siltu kafiju. :) Karoče, mans padoms - nesapērciet gadžetus par 200ls, ja paēšana un kafijas padzeršana kafejnīcā vai benzīntankā maksās labi ja 50. :) Vismaz strāvas pārveidotājs 12>220 lētāk par kādiem 30ls nebūs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:INTSAAB 2011 Somija
Ja būtu noliktavā pieejams- 300W pa 15Ls, 500W pa 20Ls, 800W pa 40LsTrollis wrote:Vismaz strāvas pārveidotājs 12>220 lētāk par kādiem 30ls nebūs.
Gan jau agri vai vēlu būs pievedums :)
SAAB 9-5 AERO WAGON 2001 AT
Re:INTSAAB 2011 Somija
Ūdens vārāmā aparāta spraušana caur pārveidotāju auto piepīpētājā nebija man padomā - man pirmkārt vajadzētu vismaz nodrošināt iespēju uzlādēt telefonu un darbināt TomTom (ja man tāds vispār būs līdzi) :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:INTSAAB 2011 Somija
Tad šis būs pašā laikā! :)lawyer wrote:Ūdens vārāmā aparāta spraušana caur pārveidotāju auto piepīpētājā nebija man padomā - man pirmkārt vajadzētu vismaz nodrošināt iespēju uzlādēt telefonu un darbināt TomTom (ja man tāds vispār būs līdzi) :)
SAAB 9-5 AERO WAGON 2001 AT
Re:INTSAAB 2011 Somija
Ir pilnīgi ****, cik tur ir V. Bet W normāli tur nebūs po ļubomu. Tā ka es vairāk ieteiktu paskatīties visādiem portikiem un citiem devaisiem barokļus "aiz" pārveidotāja. Jums tas sildītājs mašīnā būs vajadzīgs? Paņemam to štuntu un paskatāmies - cik daudz strāvas tiek gāzts iekšā. Un būs labi! Telefonu var uzlādēt no piepīpētāja. Un toms arī tur pat lādējas. Tā ka kreņķi nevietā. A fočiku 1x pāris diennaktīs pietiek ja lādē. Vismaz es savu EOSu nekad neesmu ik pēc 3h lādējis...KoreFun wrote:Jaunajos autiņos jau no rūpnīcas ir parastā 220V rozete:) Laikam ērti ir.