Vai bišķ sīkāk lūdzu nevarētu? ;)ziedoniz wrote: Ar atmosfērniekiem tā sanāk, jo ārpus pilsētas tam motoram jāpieliek krietni lielākas pūles nekā turbo, lai sasniegtu to pašu efektu.
KurBads: T16 airflow
Re:KurBads: T16 airflow
Re:KurBads: T16 airflow
Nezinu kur jūs raujat tādu patēriņu??? Jūs visu laiku gāzējat un iegriežat turbīnas sarkanajā?? Saprotams, ka stāvēšana sastrēgumos un braukšana ar aukstu motoru 10-15 min nav ekonomiska. Man vidējais(ar 900s) 2/3 šoseja 1/3 pilsēta sanāk virs 8 litri. Tikko izbraucu Eiropu...UK, Beļģija, Nīderlande, Vācija vidējais ātrums 100km/h, Polija,Lietuva,Latvija vidējais ātrums 60-70km/h auto piekrauts līdz malām sarēķinot nobrauktos km un benzīna daudzumu apt 8,3 litri uz 100km. Vot ar karburātornieku, tur toč pilsētā var dabūt visus 16l uz 100. što to ņe to to...
Re:KurBads: T16 airflow
khmm ... pacelšu augšā pēdējos degvielas čekus ... 7-8 litri man nekad nav bijuši. arī Eiropas pārbraucieni (BE-LV) parasti bija vidēji ap 9 litri/100 km.
Un es nebūt baigi negāzēju.
Un es nebūt baigi negāzēju.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Nu 7 litrus arī neesmu izspiedis, to tik ZZ māk :), bet vispār kopš braucu ar 900s, patēriņš tā ap 8-8,5 litri grozās. Man ikdienas maršrūti gan nav pa satrēgumiem, kaut gan tajos šad un tad nākas pastāvēt. Protams, ja brauktu aptuveni 15-20 min un tikai pa pilsētu pieļauju, ka ziemā tie cipari būtu lielāki, tā man bija kad dzīvoju Rīgā un uz darbu braucu apt 20 min pārsvarā pa satrēgumiem un toreiz ar 900GL karbuli, bet šos te 16l uz simtu dabūju tad kad karburators nebija noregulēts un co bija 10, savādāk pa pilsētu sanāca kaut kur ap 12-13litri un arī tad, kad braucu pa sastrēgumiem ar aukstu motoru un ar 1,2, 3 ātrumu, uzsāc un bremzē, uzsāc un bremzē...
Re:KurBads: T16 airflow
Nu nu :) Ar og900 es 7 litrus nemacesu gan dabut, to lidz sim ir izdevies regulari ar 9-3, bet sad tad aari ari 9000.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: T16 airflow
Mazākā jauda = ilgāk jāpielieto pieejamais spēks, lai sasniegtu tādu pašu efektu kā jaudīgākam motoram ar lielāku spēku.Nīgrais wrote:Vai bišķ sīkāk lūdzu nevarētu? ;)ziedoniz wrote: Ar atmosfērniekiem tā sanāk, jo ārpus pilsētas tam motoram jāpieliek krietni lielākas pūles nekā turbo, lai sasniegtu to pašu efektu.
Šis jau sāk likties kā reāla testēšana :D
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: T16 airflow
Pats sūdzējies, ka ar manu vizinoties nevarēji nobraukāt degvielu :DZingZeng wrote:Nu nu :) Ar og900 es 7 litrus nemacesu gan dabut, to lidz sim ir izdevies regulari ar 9-3, bet sad tad aari ari 9000.
900aero clubsport #8
Re:KurBads: T16 airflow
Nu neparspile neparspile :P
Re:KurBads: T16 airflow
kukuu ... manam sarkanajam kabrim (LH 2.2) ir kaut kāda nevienmērīga uzvedība paātrinoties, t.i., iespiežot pedāli tā sirsnīgāk (strauji paātrinoties pie luksofora vai tml.) viņš uzņem ātrumu, bet ar diezgan jūtamiem uzrāvieniem/starprāvieniem ... no tukšgaitas līdz tiem pašiem 3000 rpm ir kādi 2-3 tādi jūtami "uzrāvieni". Un te nav runa par turbobedri. Vismaz viens uzrāviens reāli ir pirms turbīnas iegriešanās, tad, protams, arī turbobedres efekts.
Īstenībā, šķiet tā bijis visu laiku, bet tagad kaut kā izteiktāk pēdējā laikā.
Nav tā, ka tas motors rītos ciet vai kaut kā tā nopietni, bet ir tādi starprāvumi.
Vai kāds varētu pakomentēt - kaut kādas aizdedzes īpatnības (esmu pašrocīgi mainījis HALL sensoru), degvielas padeve?
Īstenībā, šķiet tā bijis visu laiku, bet tagad kaut kā izteiktāk pēdējā laikā.
Nav tā, ka tas motors rītos ciet vai kaut kā tā nopietni, bet ir tādi starprāvumi.
Vai kāds varētu pakomentēt - kaut kādas aizdedzes īpatnības (esmu pašrocīgi mainījis HALL sensoru), degvielas padeve?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Vo vo, sadi bija ar manu 9K airi, bet kur tas suns bija apslepts, es tagad nevaru atcereties ......... vai tik nebija trotila bodijs pie vainas kompanija ar vakuuma slaukam.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:KurBads: T16 airflow
Nevar būt, ka benzīns sliktāks vai ilgi bākā stāvējis? Man ar bija šāda problēma, bet pati no sevis pazuda, liku vainu uz sliktu benzīna kvalitāti.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:KurBads: T16 airflow
benzīns diez vai - leju 98.to
a kas trotilam?
šļaukas - ja būtu kaut kas vaļā, tad diez vai šāda raustīšanās būtu?
a kas trotilam?
šļaukas - ja būtu kaut kas vaļā, tad diez vai šāda raustīšanās būtu?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Nuuuuuu ..... parbaudi tomer slaukas, pietiek ar kadu mikroplaisinu ...... Zinitis redzeja manejas .....
Re:KurBads: T16 airflow
OK, principā visas tievās šļaukas tika mainītas, bet iespējams, ka kaut kas ir palicisZingZeng wrote:Nuuuuuu ..... parbaudi tomer slaukas, pietiek ar kadu mikroplaisinu ...... Zinitis redzeja manejas .....
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: 2 X T16 airflow
neticēju savām acīm, bet sarkanais T16 pēc 600 km samērā žiglas braukšanas par Latvijas briesmīgajām šosejām (4 X Madona - Bērzkrogs) u.c. uzrādīja 7,5 l/100 km. Aprēķinā iekļaujas arī viens Rīgas šķērsojums (25 km).
Līdz šim zemāko vidējo patēriņu, šķiet, tiku redzējis kaut kur ap 8,5 l/100 km braucot no Beļģijas uz Latviju.
Līdz šim zemāko vidējo patēriņu, šķiet, tiku redzējis kaut kur ap 8,5 l/100 km braucot no Beļģijas uz Latviju.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7