KurBads: T16 airflow

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Luciferz »

defektivais wrote:Man bija tā - skatē par atgāzēm ielika 1. Pēc kādiem 3 mēnešiem sāka ievērojami vairāk patētēt degvielu, bija pat kādi 18L pilsēta, iepriekšējo 12-14 vietā. Tad es nomainīju filtru uz tādu pašu kā tevējo, bet patēriņš nekritās, un tad braucu vien veikt AMM regulēšanu, kas arī bija problēmas risinājums.
12-14 pilseetaa :blink: ?
Hmm, man ir max, max kaadi 11. Moshka velkos bezjeegaa visu laiku:)?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

12-14 l/100 pilsētā ir normāls patēriņš. Ja 14 turētos visu laiku, tad gan jāsāk domāt.

c900 nav ekonomisks auto
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:KurBads: T16 airflow

Post by defektivais »

Luciferz wrote:
defektivais wrote:Man bija tā - skatē par atgāzēm ielika 1. Pēc kādiem 3 mēnešiem sāka ievērojami vairāk patētēt degvielu, bija pat kādi 18L pilsēta, iepriekšējo 12-14 vietā. Tad es nomainīju filtru uz tādu pašu kā tevējo, bet patēriņš nekritās, un tad braucu vien veikt AMM regulēšanu, kas arī bija problēmas risinājums.
12-14 pilseetaa :blink: ?
Hmm, man ir max, max kaadi 11. Moshka velkos bezjeegaa visu laiku:)?
Mans maršruts katru darba dienu bija 2x5km līdz darbam un tad vel apmēram trīs reizes nedēļā 2x3 km līdz treniņam. Vel pieskaitot piesnigušas ielas, regulārus sastrēgumus, kulšanos ārā no pagalma un stīvēšanos iekšā piesnigušā stāvvietā, tad pat 16L ir tīri normāls pateriņš.
Tagad kad jābrauc no Ādažiem līdz Pārdaugavai tad, patēriņš arī vidēji turās ap 10L.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:KurBads: T16 airflow

Post by alnislacis »

Luciferz wrote:
defektivais wrote:Man bija tā - skatē par atgāzēm ielika 1. Pēc kādiem 3 mēnešiem sāka ievērojami vairāk patētēt degvielu, bija pat kādi 18L pilsēta, iepriekšējo 12-14 vietā. Tad es nomainīju filtru uz tādu pašu kā tevējo, bet patēriņš nekritās, un tad braucu vien veikt AMM regulēšanu, kas arī bija problēmas risinājums.
12-14 pilseetaa :blink: ?
Hmm, man ir max, max kaadi 11. Moshka velkos bezjeegaa visu laiku:)?
Lucifer, zinot Tavu pārejo autoparku0 brīnos par Tevis iesaistīšanos diskusijā par degvielas patēriņu. :)

Kā sokas auto kolekcionāram, starp citu?
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Luciferz »

alnislacis wrote:
Luciferz wrote:
defektivais wrote:Man bija tā - skatē par atgāzēm ielika 1. Pēc kādiem 3 mēnešiem sāka ievērojami vairāk patētēt degvielu, bija pat kādi 18L pilsēta, iepriekšējo 12-14 vietā. Tad es nomainīju filtru uz tādu pašu kā tevējo, bet patēriņš nekritās, un tad braucu vien veikt AMM regulēšanu, kas arī bija problēmas risinājums.
12-14 pilseetaa :blink: ?
Hmm, man ir max, max kaadi 11. Moshka velkos bezjeegaa visu laiku:)?
Lucifer, zinot Tavu pārejo autoparku0 brīnos par Tevis iesaistīšanos diskusijā par degvielas patēriņu. :)

Kā sokas auto kolekcionāram, starp citu?
Iesaistiijos sarunaa, jo tieshi vakar vakaraa intereses peec sareekinaaju savam pateerinju - sanaaca 8,8L (arii Adazi - Riga), taapeec uzreiz vajadzeeja pakomenteet:lol:

Man labi, paldies. Tikai paardomu briidis uznaaca, kad bikinj nokusa sniegs un saaku domaat ko vispaar iesaakt ar saabina virsbuuvi. Baigi buus saruuseejis:/
Baltais arii veel nav gatavs, karoch - laikam katram ir gadiijies nokluut shaadaa situaacijaa :side:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

8,8 l/100 - ar LH 2.2?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:8,8 l/100 - ar LH 2.2?
Nu bet kabris jau pats par sevi ēd vairāk :)
900aero clubsport #8
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Luciferz »

KurBads wrote:8,8 l/100 - ar LH 2.2?
2,0:)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

arī 3-d kupeja tikai garākā ceļā uz šosejas spēj uzrādīt virs vai ap 9,0 litri.
LH 2.2 - tas ir Jetronics. 2 litru tilpums mums visiem ir.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Luciferz »

KurBads wrote:arī 3-d kupeja tikai garākā ceļā uz šosejas spēj uzrādīt virs vai ap 9,0 litri.
LH 2.2 - tas ir Jetronics. 2 litru tilpums mums visiem ir.
a, ok, skaic, esmu pataalu no tiem apziimeejumiem laikam:)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:arī 3-d kupeja tikai garākā ceļā uz šosejas spēj uzrādīt virs vai ap 9,0 litri.
LH 2.2 - tas ir Jetronics. 2 litru tilpums mums visiem ir.
Tāds patēriņš jau vairs nav atkarīgs no mašīnas :D

Atkārtošos, bet zemākais, ko esmu dabūjis ar savu (Lh2.4), bija 7l/100km, 90% šoseja ar +/- 90km/h. Tas gan bija brīdī, kamēr vēl bija tikai bik lielāks boost un sadalenes. Ar visām pēdējām modifikācijām tāpat nav problēmu uz šosejas palīst zem 8l/100km īpaši nespridzinot.
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KoreFun »

Ar T16 (LH 2.2) man pilsētā parasti bija ~10.5-11. Siltajā gada laikā.

Edit: Biju pie meistara, mērīju un regulēju CO un tukšgaitu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:KurBads: T16 airflow

Post by zudushais »

KoreFun wrote:Ar T16 (LH 2.2) man pilsētā parasti bija ~10.5-11. Siltajā gada laikā.

Edit: Biju pie meistara, mērīju un regulēju CO un tukšgaitu.
Ar 2,0 bez turbo konstants 10l pilsētā un ārpus, ziemā un vasarā. Tiesa virs 100km/h nebraucu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KoreFun »

:laugh: Kādā veidā Tev tā sanāk? Tu brauc pa šoseju tāpat kā pilsētā, vai otrādi?:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote::laugh: Kādā veidā Tev tā sanāk? Tu brauc pa šoseju tāpat kā pilsētā, vai otrādi?:laugh:
Ar atmosfērniekiem tā sanāk, jo ārpus pilsētas tam motoram jāpieliek krietni lielākas pūles nekā turbo, lai sasniegtu to pašu efektu.
900aero clubsport #8
Post Reply