NEED ALL INFO about AERO 9-5.
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
Domā, tam 199k var ticēt? Man liekas, tas ir viens no populārākajiem cipariem, ko mēdz "uzkruķīt". Kad pirku savu 9-5, tam bija 7 gadi un uz odometra, kāda sagadīšanās, - 198k... :laugh:
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
peec cik k km apmeeram draud kjeedes mainja? :unsure:zaz wrote:Aizdzeniet JEBKURU ~ 2000g auto uz Vikingiem un saraksts būs stipri līdzīgs..... jo, ja viņiem paprasīsi "Pilno" diagnostiku, tad arī sarakstā būs pilnīgi viss, kas izskatās savādāk (padilušāks) kā pilnīgi jauns. Un ķēdes maiņa.... ir kāds kuram nav teikts, ka tā ir jāmaina?
Man arī, kad auto pirku teica.... oooo, jā, ķēdi gan vajadzētu mainīt...... jā - vajadzētu, bet es vel + 60k km nobraucu, atkal aizbraucu un atkal atbilde -> nu, jā, vel jau nav līdz maximumam, bet pēc kāda gada būs jāmaina.....
Tad jautājums - > nakujam man tā ķēde jāmaina, ja vel pēc +60K km kādu gadiņu var pabraukt...:angry:
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
Nobraukums vienmēr jāskatās kopā ar auto vispārējo stāvokli! Ja auto ādas beņķis ir nodilis tā it kā būtu lietots sabiedriskajā transportā, nu tad neviens neiestāstīs, ka auto noripojis mazāk par 200 taukšķiem. :)GC1 wrote:Domā, tam 199k var ticēt? Man liekas, tas ir viens no populārākajiem cipariem, ko mēdz "uzkruķīt". Kad pirku savu 9-5, tam bija 7 gadi un uz odometra, kāda sagadīšanās, - 198k... :laugh:
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
Pēc 100-250 tk... Atkarīgs no tā, kādas un cik laicīgi mainītas eļļas un kur tiek ekspluatēts auto.Kabrio wrote:
peec cik k km apmeeram draud kjeedes mainja? :unsure:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
hmm, ekspluateets tiek paarsvaraa pa galvaspilseetu, kopsh nopirku ar 70k nobraukumu mainu regulaari pa 10k pussinteetiku 10w40, shobriid nobraukums mazliet virs 125k..Arnijs wrote:Pēc 100-250 tk... Atkarīgs no tā, kādas un cik laicīgi mainītas eļļas un kur tiek ekspluatēts auto.Kabrio wrote:
peec cik k km apmeeram draud kjeedes mainja? :unsure:
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
zaz... Tā gluži nav! Ritošā tiek baudīta, noslogojot detaļas. Un - ja ir brīvkustība , kā arī, ja gumija ir sākusi atslāņoties no metāla, tad vnk "uz aci" to nepamanīsi! dabiski, ka vēl kādu laiku šīs detaļas ir spējīgas kalpot, bet dīlera uzdevums nav taupīt, bet gan nodrošināt, lai auto atbilstu tehniskajiem parametriem. Pie kam - šādi taupot uz detaļu mūžu, neglābjami "pavelkas" līdz ķēdē iesaistītie mezgli un šis sākotnējais ietaupījums vēlāk var pārvērsties papildus izdevumoszaz wrote: Hadenei arī pilnu sarakstu ieguvu, kad pats savām rociņām visu mainiju..... 80% noņemto detaļu bija tādā pat kondīcijā kā no paciņas izņemtās..... :angry:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
pa 10tk, tas ir OK! Pussintētika arī ir pieciešami, bet pilsētas režīms ķēdes mūžu saīsina ievērojami ātrāk, nekā, ja brauc garos gabalus.Kabrio wrote:hmm, ekspluateets tiek paarsvaraa pa galvaspilseetu, kopsh nopirku ar 70k nobraukumu mainu regulaari pa 10k pussinteetiku 10w40, shobriid nobraukums mazliet virs 125k..Arnijs wrote:Pēc 100-250 tk... Atkarīgs no tā, kādas un cik laicīgi mainītas eļļas un kur tiek ekspluatēts auto.Kabrio wrote:
peec cik k km apmeeram draud kjeedes mainja? :unsure:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
ieteiktu tomēr paskatīties cita exemplāra virzienā! ;) ja vien šis nav galīgā sviestmaize.SAABaeroist wrote:Šodien izgaju pilno diagnostiku un jamaina sekojošus elementus ,.............
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
nevar shomenes pieteikties uz kjeedes mainju, bet mainiit vinju kkad mazliet veelaak? :P :laugh:SAABaeroist wrote:
4) Ķedes maiņa ar visiem ruļļiem utt detaļas 478 ls darbs 450 ls
ŠOMENES ATLAIDE VISS KOPA 650 ls uzskatu ka laba cena,,,vai kadam ir cits piedavajums:)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
Liels paldies visiem par interesiB) Baigi palidz citu domas;) B)
Bet nu es palikšu pei ši autiņa un man ir savi iemesliB)
Domaju ka turpmak nebus ar viņu problemasB)
Bet nu es palikšu pei ši autiņa un man ir savi iemesliB)
Domaju ka turpmak nebus ar viņu problemasB)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
Visi te baigi diskuteja bet neviens ta ari neatbildeja par detaļu cenam!!!!:dry:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
Labi, labi.... pats atbildēji.... "dīlera uzdevums nav taupīt", dīlerim ir uzdevums pateikt, ka jāmaina, un to jādara TAGAD!!!! Un nav nekādi "nu ir padilis, bet nav kritiski" vai ka līdzīgi..... ir vienkārši PO - nav kā jauns ---> Jāmaina!!!Arnijs wrote:zaz... Tā gluži nav! Ritošā tiek baudīta, noslogojot detaļas. Un - ja ir brīvkustība , kā arī, ja gumija ir sākusi atslāņoties no metāla, tad vnk "uz aci" to nepamanīsi! dabiski, ka vēl kādu laiku šīs detaļas ir spējīgas kalpot, bet dīlera uzdevums nav taupīt, bet gan nodrošināt, lai auto atbilstu tehniskajiem parametriem. Pie kam - šādi taupot uz detaļu mūžu, neglābjami "pavelkas" līdz ķēdē iesaistītie mezgli un šis sākotnējais ietaupījums vēlāk var pārvērsties papildus izdevumoszaz wrote: Hadenei arī pilnu sarakstu ieguvu, kad pats savām rociņām visu mainiju..... 80% noņemto detaļu bija tādā pat kondīcijā kā no paciņas izņemtās..... :angry:
Tā, diemžēl, Saab arī top par nenormāli neizturīgu auto, kas jājas katrā bedrē iebraucot....
P.S. Neviens ta arī neatbildēja par ķēdes diagnostiku..... ko Tu , Arnij, par to domā ..... tas ir OK?
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
zaz, tu nejauc kopā 2 lietas?
1. serviss tevi brutāli uzmet liekot maksāt par detaļu, kura nemaz nav jāmaina, un to nemaz nenomaina, vai nomaina uz mazāk aplietotu, un/vai
2. piedāvā nomainīt detaļu, kura tev pārskatāmā nākotnē varētu likt tev palikt uz ceļa, kas teorētiski paaugstina tava pārvietotāja uzticamību??
Protams, attiecīgā kantora cenu politika ir pavisam cita lieta, bet piekares detaļas jau nav nekāds kosmoss, tās var nomainīt jebkurā servisā, kur vari arī stāvēt klāt un skatīties uz pirkstiem, vai arī darīt to pats, ja māki...
Tieši dēļ daudzajām bedrēm, kur jebkura detaļa var sajāties vienā acu mirklī, jo vairāk, cietākam aero, es vairāk ticētu jaunai detaļai no paciņas, nekā vizuāli līdzīgai, kurai jau x K km aiz muguras...
1. serviss tevi brutāli uzmet liekot maksāt par detaļu, kura nemaz nav jāmaina, un to nemaz nenomaina, vai nomaina uz mazāk aplietotu, un/vai
2. piedāvā nomainīt detaļu, kura tev pārskatāmā nākotnē varētu likt tev palikt uz ceļa, kas teorētiski paaugstina tava pārvietotāja uzticamību??
Protams, attiecīgā kantora cenu politika ir pavisam cita lieta, bet piekares detaļas jau nav nekāds kosmoss, tās var nomainīt jebkurā servisā, kur vari arī stāvēt klāt un skatīties uz pirkstiem, vai arī darīt to pats, ja māki...
Tieši dēļ daudzajām bedrēm, kur jebkura detaļa var sajāties vienā acu mirklī, jo vairāk, cietākam aero, es vairāk ticētu jaunai detaļai no paciņas, nekā vizuāli līdzīgai, kurai jau x K km aiz muguras...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
Neviens ta ari neatbildeja uz maniem jautajumiem:(
Re:NEED ALL INFO about AERO 9-5.
:blink: svetdienaa ... :whistle:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...