Sveiki.
Problēma sekojoša veicot klimata kontroles kalibrāciju pēc šeit pieejamās pamācības, veicot to 34 sekundes deg tā 0, tad iedegās 1 uz ~ 9s un tad 2 uz ~9s un tad parādās temperatūras uzstādījums.
iepriekšējā linkā gan neatradu ko katrs kods nozīmē, bet ir pieminēts, ka kļūdu kodi ir (1-5).
(Ar krievu valodu esmu uz Jūs - tulkoju caur google translate)
Otra problēma - pagriezienrādītāji.
Cik man sajēga ir, tad pagriezieniem vajadzētu būt diviem drošinātājiem viens uz avareikām un otrs uz pavarotiem(viens ir cimdu nodalījumā -laikam saucās - turn signal lamp), bet kur otrs(jo izslēdzot aizdedzi strāva vairs nepienāk uz drošinātāju)? Avareikām jādarbojas arī pie izslēgtas aizdedzes.
Pietiktu arī ar pilnīgu shēmu.
http://www.saabsportclub.com/site/ssc_t ... /doc-tech/
šinī atradu tikai nepilnīgu shēmu, kur nav parādīts kur kas aiziet un no kurienes.
P.S. ievietojot orģinālo releju nedarbojas nekas
(pašlaik braucu ar diviem apvienotiem relejiem - darbojas tikai pavaroti)
SAAB 9000 klimata kontrole
Re:SAAB 9000 klimata kontrole
1997 gada 9000ošā shēmas var atrast šeit: http://diakom.ru/CARS2/index.html
Ja nu galīgi nemāk krieviski, tad:
Shēmas 1. daļa.
Shemas 2. daļa.
Ja nu galīgi nemāk krieviski, tad:
Shēmas 1. daļa.
Shemas 2. daļa.
Re:SAAB 9000 klimata kontrole
Liels paldies, vainu teorētiski iespējams atradu, praktiski noskaidrošu rīt.. :)
Jautājums par klimata kontroles kļūdām vēl ir aktuāls.
(ko tās nozīmē?)
Jautājums par klimata kontroles kļūdām vēl ir aktuāls.
(ko tās nozīmē?)