"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Zinu, zinu, nožmiedzos, nepaņēmu Soft Frost 2 185/65 15" komplektu pa 195 LVL, tā vietā esošos 195/65 15" Barum Polaris 2 paņēmu par 135 LVL :dry: Bet nenožēloju, jo tā starpība sedza viena mēneša hokeja treniņu izmaksas :P Un nez vai pie manas nullīgās meistarības tie man palīdzētu :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:
Bet es jau Tev vnk atbildēju uz jautājumu, vai ir kāda laba bezradžu riepa zem 100Ls ;) :Dlawyer wrote:Zinu, zinu, nožmiedzos, nepaņēmu Soft Frost 2 185/65 15" komplektu pa 195 LVL, tā vietā esošos 195/65 15" Barum Polaris 2 paņēmu par 135 LVL :dry: Bet nenožēloju, jo tā starpība sedza viena mēneša hokeja treniņu izmaksas :P Un nez vai pie manas nullīgās meistarības tie man palīdzētu :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:
Visi te baigi šūmējās par saviem rezultātiem, a mums ar Nilu pofig, vienkārši labi pavadījām laiku.
Trasē mums tāpat vēl daudz jāpamācās, šīs bija tikai manas kristības un iesildīšanās.
Trajektorijas rāvām gandrīz uz dullo, rocenes, ko saimniekam pieraut, man arī nav, riepas it kā labas, bet pa ledu es tāpat griežos zaptē kā vilciņš vai arī otrā galējībā, smuki ar purnu vai sānu siena rullī! :silly:
Savas sekundes šur tur noteikti ir klāt dēļ pilnā sastāva mašīnā, toties mūsu pasažieriem bija jautri un viņi uzjautrināja mūs! :P
Īstenībā taisnība visiem, kas teica, ka kārtīgi satrenējoties bez tās rocenes principā arī varētu iztikt, bet labākām riepām jābūt, tas ir fakts.
Bet bija jautri, Ansis gaida nākošo pasākumu, nākošreiz gan būs jāpieiet tai lietai mazliet sportiskāk, bet tad jābrauc vienam! :evil:
900 OG klasē es tāpat esmu ticis uz goda pjiedestāla! B)
:P
Ansis
Trasē mums tāpat vēl daudz jāpamācās, šīs bija tikai manas kristības un iesildīšanās.
Trajektorijas rāvām gandrīz uz dullo, rocenes, ko saimniekam pieraut, man arī nav, riepas it kā labas, bet pa ledu es tāpat griežos zaptē kā vilciņš vai arī otrā galējībā, smuki ar purnu vai sānu siena rullī! :silly:
Savas sekundes šur tur noteikti ir klāt dēļ pilnā sastāva mašīnā, toties mūsu pasažieriem bija jautri un viņi uzjautrināja mūs! :P
Īstenībā taisnība visiem, kas teica, ka kārtīgi satrenējoties bez tās rocenes principā arī varētu iztikt, bet labākām riepām jābūt, tas ir fakts.
Bet bija jautri, Ansis gaida nākošo pasākumu, nākošreiz gan būs jāpieiet tai lietai mazliet sportiskāk, bet tad jābrauc vienam! :evil:
900 OG klasē es tāpat esmu ticis uz goda pjiedestāla! B)
:P
Ansis
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Rokas bremzes izmantošana pamatīgi palielina sekunžu skaitu, bremžu pedālis arī ir vajadzīgs tikai pirms "špiļkas" un:
-pret pulksteni, lai palīdzētu iemest aizmuguri līkumā
-pa pulksteni, lai arī tiešām nedaudz sabremzētos :)
Visa pārējā trase notiekas tikai ar droseles dozēšanu.
UN - ierasta prakse ir tā, ka viens otram taču palīdz ar padomiem un ieteikumiem gan teorētiski, gan on the go ;) Nav jau nekādi pro mači, kur braukšanas tehnika ir top secret :)
p.s. liels prieks, ka Grippen un Arnijs tomēr ir kaut nedaudz iemūžinājuši manu love it going sideways session :D Atvainojiet, ja kādam patraucēju tādā veidā tikt man garām, tajā brīdī braucu ar domu slidināties, nevis ķert simtdaļas :)
EDIT: labi, ka Mixeris nebija, būtu grūtāk tikt augšgalā :D
-pret pulksteni, lai palīdzētu iemest aizmuguri līkumā
-pa pulksteni, lai arī tiešām nedaudz sabremzētos :)
Visa pārējā trase notiekas tikai ar droseles dozēšanu.
UN - ierasta prakse ir tā, ka viens otram taču palīdz ar padomiem un ieteikumiem gan teorētiski, gan on the go ;) Nav jau nekādi pro mači, kur braukšanas tehnika ir top secret :)
p.s. liels prieks, ka Grippen un Arnijs tomēr ir kaut nedaudz iemūžinājuši manu love it going sideways session :D Atvainojiet, ja kādam patraucēju tādā veidā tikt man garām, tajā brīdī braucu ar domu slidināties, nevis ķert simtdaļas :)
EDIT: labi, ka Mixeris nebija, būtu grūtāk tikt augšgalā :D
900aero clubsport #8
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Nu par rocenes izmantošanu nav komentāru,ja brauc ar manuālo kārbu,un ar auto,kuram atlaižot gāzi sāk dejot dibengals :)
Bet kā,tikai ar gāzes palīdzību,pierunāsi tomātkārbas auto iegrozīt līkumā? :P
Bet kā,tikai ar gāzes palīdzību,pierunāsi tomātkārbas auto iegrozīt līkumā? :P
Re:
...a kurš teica, ka līkumā aizmugures izslidināšana, ir paņēmiens, kā ātrāk to izbraukt? ;)Zinitis wrote:Nu par rocenes izmantošanu nav komentāru,ja brauc ar manuālo kārbu,un ar auto,kuram atlaižot gāzi sāk dejot dibengals :)
Bet kā,tikai ar gāzes palīdzību,pierunāsi tomātkārbas auto iegrozīt līkumā? :P
ja vien Tu negrasies, braucot uz laiku, iespiesties TOP3 rezultātos, tad pilnīgi mierīgi vari iztikt bez rocenes raustīšanas... to pierāda kaut vai mana 9.vieta Saab ieskaitē, jo manam Komandierim stāvbremze ir uz priekšējās ass un kloķīša raustīšana trasē vnk ir bezjēdzīga... :D :D :D
ja kas, 11.vieta kopvērtējumā un nekādas roķenes... ;)
Re:
Bet Komandieris jau nav tomātauto, vai ne? :)
Pagājušo gadu ar tomātauto es izteikti jutu rocenes nepieciešamību. Neba turēt un plašu līkumu frēzēt ar bloķētu pakaļgalu, bet tik tādu mazu piecirtienu, lai pakaļa sakustās pareizajā virzienā. Ar manuālo kārbu uzsit atlaidi pa gāzi vai uzsit pa sajūgu un viss notiek, bet tomātam jau tā nav.
Šoreiz (ar manuālo kārbu) pirms brauciena satraucos, ka rocenes neesamība man traucēs, bet nē, pilnībā varēja iztikt un turpmāk braukšu tik tā. Tiesa, strādājoša rocene varbūt būtu ko mainījusi brīdī, kad es ieskrēju siena ķīpā. :D Bet tā ir tikai varbūtība. Vairāk esmu dusmīgs uz TCS, jo brīdī, kad auto bija par daudz sameties un mēģināju to taisnot, TCS tik mirgoja un teica - vot ne sūda, es nespolēšos un nevilkšu purnu ārā. Un tad jau buuums. :(
Pagājušo gadu ar tomātauto es izteikti jutu rocenes nepieciešamību. Neba turēt un plašu līkumu frēzēt ar bloķētu pakaļgalu, bet tik tādu mazu piecirtienu, lai pakaļa sakustās pareizajā virzienā. Ar manuālo kārbu uzsit atlaidi pa gāzi vai uzsit pa sajūgu un viss notiek, bet tomātam jau tā nav.
Šoreiz (ar manuālo kārbu) pirms brauciena satraucos, ka rocenes neesamība man traucēs, bet nē, pilnībā varēja iztikt un turpmāk braukšu tik tā. Tiesa, strādājoša rocene varbūt būtu ko mainījusi brīdī, kad es ieskrēju siena ķīpā. :D Bet tā ir tikai varbūtība. Vairāk esmu dusmīgs uz TCS, jo brīdī, kad auto bija par daudz sameties un mēģināju to taisnot, TCS tik mirgoja un teica - vot ne sūda, es nespolēšos un nevilkšu purnu ārā. Un tad jau buuums. :(
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:
Nu labi, protams, ka tas neattiecas uz tomātiem, bet nu tas ir fakts, ka stāvbremzes izmantošana samazina ātrumu :) Ko es gribēju pateikt, ka, ja tu plāno kur un kā tu vēlies iebraukt, tad visu var panākt ar samētāšanu un gāzes dozēšanu. Nevis durt līkumā kā pa asfaltu un pēc tam mēģināt labot to ar roceni :)
p.s. nevienam neuztvert personīgi! :blink:
p.s. nevienam neuztvert personīgi! :blink:
900aero clubsport #8
Re:
Te arī kāda bilde no mums (sorry par kvalitāti)
http://foto.inbox.lv/zr70/Slidinaashanaas-5-12-10
http://foto.inbox.lv/zr70/Slidinaashanaas-5-12-10
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
šādā pasākumā vienmēr gadās redzēt nepazīstamas sejas - un vēlāk izrādās, ka tie ir cilvēki, kurus pēc segvārda forumā visi jau zin... tik es, piemēram, dzīvē neesmu redzējusi.
kam pieder šī te pakaļiņa?
http://content21-foto.inbox.lv/albums14 ... C00461.jpg
kam pieder šī te pakaļiņa?
http://content21-foto.inbox.lv/albums14 ... C00461.jpg
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
Paldies visiem par pasākumu! Atsevišķs paldies par pasākuma organizēšanu!
P.S. Esmu pārsteigts ar savām jaunām lietotām riepām:) Arnis +1.
Starp citu Arnij, kādā veidā stiprinājāt kameru OnBoard filmēšanai? kkad izlikšu vēlāk savējo, kur viss trīc (:D) kad atrādīšu kādā veidā oriģinālo skaņu aizstāt ar kādu soudtrack'u dēļ stresa video beigās..
P.S. Esmu pārsteigts ar savām jaunām lietotām riepām:) Arnis +1.
Starp citu Arnij, kādā veidā stiprinājāt kameru OnBoard filmēšanai? kkad izlikšu vēlāk savējo, kur viss trīc (:D) kad atrādīšu kādā veidā oriģinālo skaņu aizstāt ar kādu soudtrack'u dēļ stresa video beigās..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:"Decembra Dublis Nr.1" - 2010.g. 5.decembris
tā ir "viszinošākā pakaļiņa":P :laugh: :laugh:Killers wrote: kam pieder šī te pakaļiņa?
http://content21-foto.inbox.lv/albums14 ... C00461.jpg
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:
Zinītis! :)Killers wrote:šādā pasākumā vienmēr gadās redzēt nepazīstamas sejas - un vēlāk izrādās, ka tie ir cilvēki, kurus pēc segvārda forumā visi jau zin... tik es, piemēram, dzīvē neesmu redzējusi.
kam pieder šī te pakaļiņa?
http://content21-foto.inbox.lv/albums14 ... C00461.jpg
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon